Haaveena vauva 2020

Enhän mä jaksanut odottaa vaan käytin samaa pissaa Pegchekkiin, ku tuossa one stepissä, ja siihen ilmestyi 5-10minuutin välillä niin hentoinen haamu, en saa sitä ees kuvaan. Onkohan tää nyt sit taas joku kemiallinen. :mad: no 2 päivän päästä teen digin, jos ei menkkoja kuulu.

Tuo one step nyt on kuivuessaan taas vahvempi ku eilinen kuivuessaan, joka taas oli Toissapäivästä vahvempi. Tosin eihän kuivaan voi luottaa, mutta selvästi jotain eroa noissa.

Kuinkahan nopeaa hcg hormonia pitäs erittyä kiinnittymisen jälkeen. Et jos dpo 9 tulee kiinnittymisvuoto, niin koskahan pitäs näkyä testissä? (n)


Edit. Kuva. Laitoin taas tummennusta kuvaan että sai ees vähä näkyviin viivaa. Jos nyt ees näkyy.
Ylempi pregcheck ja alempi se one step.
Tos kuvas näkyy kyl iha selvästi viivat etenki alemmas, jospa nyt kuiteki olis raskaus kyseessä :love: Digi ei sit ainaka valehtele, harmi ku ne on nii kalliita (n)
 
Tos kuvas näkyy kyl iha selvästi viivat etenki alemmas, jospa nyt kuiteki olis raskaus kyseessä :love: Digi ei sit ainaka valehtele, harmi ku ne on nii kalliita (n)
Mä en oo vielä koskaan tehnyt digiä, 2 raskautta takana, joista toinen meni kesken.
Mutta huomenna käyn ostamassa jos ei menkat ala, ja pe aamusta teen. Saan sit näyttää samalla miehellekin, oli sit positiivinen tai ei, näitä haamuviivoja en oo sille näyttänyt, ku eihä miehet yleensä näitä ees nää :D
 
Mä en oo vielä koskaan tehnyt digiä, 2 raskautta takana, joista toinen meni kesken.
Mutta huomenna käyn ostamassa jos ei menkat ala, ja pe aamusta teen. Saan sit näyttää samalla miehellekin, oli sit positiivinen tai ei, näitä haamuviivoja en oo sille näyttänyt, ku eihä miehet yleensä näitä ees nää :D
Joo ei miehille parane näyttää mitää epäselvää pitävät iha sekopäisinä viel :D

Mä teen kans digin pe jos ei ala menkat! :whistle:
 
Laitoin yksityisviestin. Pitäiskö perustaa ihan whatsapp-ryhmä (PCO-tyypeille)? Oisin mukana!
@haaveilija-31 No mä en tiedä whatssapp-ryhmästä, mut täältä kyl oma ryhmä olis todella kiva! Oon koettanut ettiä, mitään semmosta ei ole nyt vireillä. Vois jonkun vanhan keskustelun ottaa uudestaan käyttöön. Lapsettomuuspuolella oli PSOS ja raskautiminen ja sit se Letrozol ja ovulaatio. Ite en letroja kyl käytä tällä erää :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan kuitenkin vielä, että kp1 ei tuliskaan! Mutta muuten kerta viikos lueskelu kuulostais hyvältä idealta itsellekin. Välillä nostaa kuumekierroksia kovasti kun lukee tätä ja kuunteli sen podcastin (oli tosi hyviä tähänastiset jaksot!) :rolleyes::)

Ja silti samalla tasapainottelee sen kanssa, että lisääkin voisi oppia, kirjat ja podcastit ja blogit erityiseati kiinnostavat. Miten siis selvittää ja oppia uusia asioita perheenlisäystä varten, ilman että aiheuttaa samalla itselleen kuumeen ylilyöntejä?? :oops:(n)


Täällä mennään kp40/33. Ei menkkoja, PMS oireita oli, mutta ei oo enää. Sunnuntaina testasin negan CB:n tavallisella herkällä viivatestillä. Ei ollu aamupissasta, mut erittäin selkeä nega. Mitä ihmettä mun pitäis tehdä? Mennä lääkäriin? Odottaa vaan menkkoja? (n):alien:
Mä soittaisin perhesuunnitteluun. Vai onko sulla hoitosuhdetta jonnekin?
 
@Wintersun kovasti jaksamista odotteluun. Liian pitkä tue tie jo teillä.
Mul on tossa nyt enemmän ollut läppäri auki, joten se listan päivittäminen kävi helposti.
Oliko joku muu joka myös päivittää? Ehkä voin yrittää, jos ehdin.
 
Kylläpäs tänne tulee paljon viestejä ku käy nyt harvemmin lukemassa (y):) Onnea kaikille plussanneille :love:
Ja paljon tsemppiä muille! :)

Mä taidan jättäytyä pois kokonaan listoilta ainakin siihen asti ku tiedän mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Eilen alkoi menkat ja tärpit sattuu ensviikonloppuun eli ei päästä kolmanteen inssiin. Ivf-hoito siis edessä seuraavaksi, huomenna varmaan hoitaja soittelee..

Palaillaan syksymmällä :):)
 
En saanut raskaustestiä verestä. Kaiken maailman testejä otettu missään ei mitään ja testi vaan näyttää negaa. Lääkäri sano tässä ei nyt auta kuin odottaa, voithan sinä raskaana olla ja jos yhtäkkiä alat vuotaa ja tulee kova kipu vastaan joka säteilee olkapäähän heti saoraalaan
 
Mä taidan pitää nyt testaus- ja foorumitauon. Katotaan jos loppuviikon aikana ei tuu vuotoa, nii maanantaina vasta teen sen digin. Yritän unohtaa koko asian, koska tää menee aikamoiseksi pohtimiseksi ja stressaamiseksi. Katotaan koska palailen linjoille, joko sitten kun vuoto alkaa tai sit maanantaina. Toivottavasti vasta maanantaina :)
 
  • Tykkää
Reactions: kukapakuka
Ihan omanapailua nyt vain, mutta pakko johonkin purkaa tätä kuumotusta! Olin eilen jo ihan varma että pyhpah tässä mitään olla onnistuttu ekasta kierrosta kuitenkaan että turhaan jännitän. Mutta sitten oli illalla niin hirveä turvotus että mun maha näytti ihan sellaiselta täydellisen söpöltä raskausmasulta ja toiveet heräsi takaisin :ROFLMAO::cry:

Huomenna aamulla aion siis tehdä ensimmäistä kertaa elämässäni raskaustestin niin, että toivon plussaa. Jännittävää!
 
Ihan omanapailua nyt vain, mutta pakko johonkin purkaa tätä kuumotusta! Olin eilen jo ihan varma että pyhpah tässä mitään olla onnistuttu ekasta kierrosta kuitenkaan että turhaan jännitän. Mutta sitten oli illalla niin hirveä turvotus että mun maha näytti ihan sellaiselta täydellisen söpöltä raskausmasulta ja toiveet heräsi takaisin :ROFLMAO::cry:

Huomenna aamulla aion siis tehdä ensimmäistä kertaa elämässäni raskaustestin niin, että toivon plussaa. Jännittävää!
Oh rupes jänskää sun puolesta! Itsellä nyt vähän vastaava olo, meni talletukset aika nappiin ja muutenkin kaikkeni yrittäny parantaa mahkuja, että raskautuisi, jos ei tässä kierrossa niin jossain seuraavassa.
Menin ostaa mama vitskutkin kun rupes A-vitamiinin syöminen epäilyttää. :D

Fiilikset menee kyl niin laidasta laitaan. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: addison ja Jjuu
Ainiin ja pakko vielä sanoa, et musta ton etusivun päivittäminen joka päivä ei ole mun puolesta välttämätöntä, en ainakaa ite seuraa kenenkää kp:ta tai dpota. Enemmän kiinnostaa esim iät, millon yritys alkanu, yk. jne. Plussaukset erityisesti olis kiva nähä listattuna. Olis helpompi "ylläpitäjän" päivitelläkkin esim 1xkk + uudet + plussanneet.
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri ja Hedvig
Nyt kun avasin koneen pitkästä aikaa niin kirjotan vähän enempi..
Kiitos kovin tsempeistä @KukkaSosuli @Hipposka @Jjuu @Nyyyti @Apustaja @Hedvig @haaveilija-31 @Haavejuttu @Owlet

@Minic Kiitos! Mulla taidetaan kyllä koepalat ottaa joka tapauksessa, ainakin näin ymmärsin. Mut koepalat ei ole onneksi mulla aiheuttaneet pitkäkestoista vuotoa, vain 1-2 päivää rusehtavaa pientä. Se itse sähkösilmukka taas aiheuttaa..

@kukapakuka Kiitos, no lyhyesti tätä nyt ei voi oikein selittää, mut 7v oli takana yrittämistä ja hakeuduttiin sit hoitoon, samalla papassa oli muutoksia jotka olikin sitten pahinta syövän esiastetta jne. sitä nyt vuoden sitten yritetty hoitaa ja kontrolli tulossa.. Se on sit siirtänyt meidän IVF-hoidon aloittamista..

@Tiukuna minkä kokoisia paketteja teillä oli tullut? Mulla piti olla 100tabl paketti varauksessa, mut vieläkään ei ole viestiä tullut, että on haettavissa..

@Helmiina1978 KIITOS kun olet jaksanut päivittää tuota! Toivottavasti jaksat jatkossakin! Voisin mielelläni sulle sen päivittäjänroolin siirtää, kun tarkoitus on siirtyä takavasemmalle (toki teitä unohtamatta..)
Liian kauan tunnun taas näissä ketjuissa pyörivän..

ONNEA plussanneille!

Aion nyt siirtyä oikeasti takavasemmalle, toivonmukaan @Helmiina1978 jaksaa päivitellä!
Voi olla että jaksan aktivoitua täällä taas myöhemmin, mut nyt tuntuu että ei pysty.
On tainnut tää oma tilanne oikeasti nyt ottamaan päähän ja yritän unohtaa vauvahaaveet kunnes oikeasti päästään aloittamaan. Joko ens kierrosta tai sitten joskus..? Nyt tuntuu, näiden vuosien ja kaiken jälkeen ettei jaksaisi enää yhtään huonoa uutista tällä saralla. Vielä en ole saanut aikaiseksi polille laittaa viestiä. Pelkään kai sitä vastausta niin paljon, mut laitan sen kun uusi kierto käynnistyy, niin tiedän sitten tarkemmin.

Käyn kyllä ilmanmuuta välillä teidän kuulumisia lukemassa. Tää oma epätoivo tuntuu vaan nyt tosi isolta palalta nieltäväksi..

Kaikkea hyvää teille! Toivon jokaiselle koko sydämestäni plussaa ja kiitos kaikesta vertaistuesta mitä teiltä olen saanut!
Tsemppiä jokaiselle omiin tilanteisiin ja paljon paljon plussatuulia ja toivon ettei kukaan joudu plussaa odottamaan pitkään!

Ihanaa syksynjatkoja teille!
Mä ostin 3kpl niitä 30kpl paketteja, kun lääkäri kirjoittaa aina vaan niihin reseptin. (Pitäisi ehkä pyytää tuohon isompaankin kokoon resepti). En tajunnut kysyä apteekista onko niitä muita pakkauskokoja tullut, kun omaa oli jo. Suosittelen kyl pyytää vaikka lääkäristä reseptiä tuohon pienempäänkin pakkauskokoon, jos et halua tuhlata omaasi. Onhan nuo lääkkeet niin huiput, että niitä mielellään käyttää. Toivottavasti myös isompaa pakkauskokoja tulisi pian :)
 
Onnea! :love: kauan teillä meni että tärppäs?


ON: Mun viime kierto oli jotenkin niin hurja kaikkine ihme oireineen, että päätin pysytellä täältä hetken pois ja keskittyä muihin juttuihin, teki ihan hyvää. Eilen oli kai ovulaatio kun kunnon limat huomasin vessakäynnin yhteydessä. Osui yksiin Flo:n ennusteen kanssa. Illalla sitten talleteltiin ja edellispäivänäkin kyllä. Koitan nyt taas unohtaa asian seuraavaksi 3 viikoksi ja katotaan miten käy :cautious::p Nyt en ala analysoimaan vaikka mitä tuntemuksia tulis ja testaan vaan jos menkat myöhässä :D
Sama juttu tuon analysoinnin ja testaamisen kanssa - paitsi ensiksi mainitussa en ihan puhtain paperein olekaan selvinnyt :ROFLMAO: Mieskin on maltillinen nyt, eikä kysele oireiden perään :LOL:
 
Ainiin ja pakko vielä sanoa, et musta ton etusivun päivittäminen joka päivä ei ole mun puolesta välttämätöntä, en ainakaa ite seuraa kenenkää kp:ta tai dpota. Enemmän kiinnostaa esim iät, millon yritys alkanu, yk. jne. Plussaukset erityisesti olis kiva nähä listattuna. Olis helpompi "ylläpitäjän" päivitelläkkin esim 1xkk + uudet + plussanneet.
Tämän ketjun sivulla 1 on aloitusviestissä mainittu kaikki haaveilijat ja plussanneet. Päivittelen sitä aina kun uutta porukkaa tulee mukaan keskusteluun ja kun uusia plussanneita ilmestyy :);)
 
@hej91 onnittelut! :) Toivotaan, että viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin loppuun saakka :love:

@Wintersun kaikkea hyvää sinulle, ja palaile jos/kun siltä tuntuu! Olet lämpimästi mielessä. Toivottavasti vastoinkäymiset vaihtuisivat lopulta (mahdollisimman pian) onneen ja ihanaan pieneen nyyttiin! <3 <3
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

8.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 64/28
Naarassusi................kp 41/33
-Brita-.........................kp 37/31
FaBuu.........................kp 35/28
Persikka123...............kp 35/34
Titi-Love.......................kp 32/28-30
Greeneye.....................kp 31/29-31
Apustaja......................kp 30/30-35
Satsuma13..................kp 30/29-31
Haavejuttu...................kp 29/33
hej91............................kp 28/26
Tingeli..........................kp 28/34-36
kukapakuka.................kp 27/24-30
Lapseton87.................kp 27/26-27
StellaMom...................kp26/25
mom_89......................kp 25/32-38
Jjuu..............................kp 23/26
Hellu__.........................kp 22/28
VernaMaria..................kp 21/28-30
nieve30.........................kp 21/28
Mahaotus.....................kp 20/xx
Karvakorvat..................kp 19/28
Amadecasa..................kp 17/34-55
Haaveilija-31.................kp 15/39
Hipposka.......................kp 14/30
Vauvahaaveilija2396....kp 13/28-30
Eevee1...........................kp 13/31-98
Poreilevalimu................Kp 12/26
Keltasirkku-...................kp 11/27-32
taikinatonttu.................kp 11/28
W.we.............................kp 11/25
mimmik.........................kp 11/28-32
Vauvameille..................kp10/28-35
Pilvinentaivas...............kp 9/28-30
Addison.........................kp 7/xx
Minic..............................kp 7/28
Ilonetsijä........................kp 7/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 6/xx
Veevavi...........................kp 5/28-30
Mammakatri...............kp 4/22-41
Helmiina1978.............kp 3/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


FaBuu......................dpo 21
Greeneye....................dpo 16
Persikka123................dpo 16
StellaMom..................dpo 15
Titi-Love......................dpo 15
Apustaja.....................dpo 14
Haavejuttu..................dpo 13
Jjuu.............................dpo 12
Mom_89.....................dpo 7
Nieve30.......................dpo 6
Mahaotus...................dpo 5
Karvakorvat................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★
 

Yhteistyössä