Haaveena vauva 2020

Oletteko kuulleet, että luteaalivaiheessa pitäisi välttää orgasmia?
En ole kuullut ja en ole välttänyt. Nyt alkoi vähän huolestuttamaan. Pitäisikö välttää? Mistä tällainen ajatus on lähtöisin?

Omassa plussa kierrossa kyllä aavistin olevani raskaana, kun seksi tuntui erilaiselta kuin yleensä. Varsinkin orgasmin jälkeen oli pitkään tuntemuksia kohdussa. Seuraavana päivänä testi näytti plussaa.
 
Ehkä toi orgasmi liittyy siihen että kohtu supistelee ja voi jotenkin kummallisesti estää alkion kiinnittymisen. Tai siis ymmärrän kyllä että kohtu supistuessaan kyllä muuttuu varmasti jotenkin kireämmäksi ja rentoutunut kohtu ottaa paremmin alkion vastaan. Ehkä liittyy myös verenkiertoon? Hyvä verenkierto helpottaa alkion kiinnittymistä ja kohdun supistuessa verenkierto heikkenee?

Mut nää on näitä asioita taas.
Itse oon kyl välttänyt seksiä ja rajua liikuntaa oviksen jälkeen niiin kauan kuin on selvää ettei ookkaan raskaana.
 
^^ Ai niin, tulipa mieleen että maaliskuussa oli kemiallinen ja silloin ei ollut toiveita raskaudesta kun just oltiin annettu lupa tulla, jos tulee. Olin aloittanut crosscoren ja se on hyppimisineen rajua. (meikäläiselle) ja tunti oli varmaan just oletetun oviksen jälkeen. Jälkeen päin vaan mietin että oisko raskaus jatkunut ilman tota jumppaa.

Tai nyt kun oli kohdunulkoinen; teinkö jotain että alkio joko pompsahti väärään torveen kohdun kautta tai jäi jumiin, koska tein jotain. :cautious::censored:
Ovulaatio ultran mukaan oli tapahtunut oikealta ja kivut ku:ssa oli vasemmalla. Että sekin on mahdollista. :unsure:
 
Täälä tikutellaan, vaikka piti olla tikuttamatta. Mulla menossa eka ubikinoni - kierto. Kp 11 ( tai 12,en oo nyt ihan varma, kun se vuoto oli niukahkoa alkuun se pari päivää, niin en oo varma kuinka sen laskis.)
Jäätävät himot olis koko ajan,mutta aateltiin kokeilla maltilla tää kierto. Ehkä 2 talletusta. Max 3. Eilen oli talletus nro 1.
Huomenna tai yli huomenna 2. Tai sit jos huomenna 2. Niin 3. Vielä to :ROFLMAO: (vaikka mun tekis mieli koko ajan) :D:D
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: kukapakuka
Mä kyl kans lopetan nää O-tikuttelut.  :whistle:
:LOL::ROFLMAO:
Miten ihmeessä pidättää tarpeeksi kauan ja on vielä juomatta? Niin että tikutus osuu oikeaan aikaan? Ehkä mä oon vaan malttamaton... :poop:
Halut on jo heränneet... 2kk viimekertaisesta peiton heiluttelusta. Miltähän sekin taas tuntuu? :giggle:
Ja jos tänään hommaillaan ni on kumi välissä... :alien:
Vasta keskiviikkona vois olla ilman. Vaikka en kyl tiä onko päivän päälle siitä solumyrkystä 1kk.
Toivon että ovis olis aikaisintaan torstaina.
Eipä vielä ainakaan oo limoja näkynyt, ja yleensä on 2pv ennen ovista ollut eli tästä Kp14 alkaen.
 
@Titi-Love miksei tossa näy väriä? o_O
Kyllä siinä luonnossa on ihan normiviiva, että ovista sopii odottaa 2-3 pv päähän, mut liekö tää Honorin älykamera vääristää aina :LOL: tekstiksi nimittäin luokitteli kuvan ja en jaksanut ottaa sitä pois päältä.
Kuten tuosta huomaa että kontrolliviivaki on jotenki harmahtava, mut ihan normi one steppimäinen viiva on :ROFLMAO:
En kyllä tykkää enää näistä raskauskeijun testeistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Mohan joskus itsekin miettinyt, että miten niitä vahinkoja tehdään, kun tässä pitäis kaikki kuut ja tähdet olla oikeessa asennossa, että tärppäis :ROFLMAO:
Mutta siis mä en oo ees ajatellut tämmöstä asiaa ja ihan joka kerta saan, joten olen myös raskauskierroissa saanut ja ei ole näköjään vaikuttanut kun kuitenkin 6x raskautunut.
Mutta oletan tän olevan enemmänkin näitä viimesiä keinoja mihin ihmiset haluavat uskoa.
Kuten vitamiinit ja muutkin rohdot.
Enkä siis sano, ettenkö itsekin olisi kaikenmaailman poppaskonsteihin sortunut ja toiset niistä varmasti ihan toimiviakin on :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig ja addison
Mitäs se oli hyvä syödä jos haluaisi kiertoa lyhyemmäksi? Joku jauhe tai kapseli se oli, nää ~40päivän kierrot alkaa ahistaa. Haluisin vaikka ees viikolla lyhennettyä näitä jos voisi :oops:

Siis joku mikä mahdollisesti voi lyhentää kiertoa, vois ainaki kokeilla..
 
@haaveilija-31 royal gelee? Eli kuningatar hyytelö. Sillä on jotkut saaneet kierron lyhemmäksi ja jopa kuukautiset alkamaan pitkän tauon jälkeen.
 
Kaikki elämänilotko pitäs tässä lopettaa jos orgasmeistaki pitäs luopuu:D tässä yritystouhussa voi tosiaan mennä pitkäänkin niin en taida niin tarkaksi alkaa. Ainakaan vielä. :rolleyes: mä uskon että mun ovis oli sillon jossain kp15, ku ei enää tikut oo värähtänytkään. Katsellaan mitä tapahtuu..
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus ja em85
Taisinpa sitttenkin olla jo testauksen kanssa myöhässä eilen, kun töiden jälkeen hain testit postista. Lh-huippu olikin varmaan jo eilen, mutten ehtinyt bongata. Nyt on kp 14 ja edellinen onnistunut talletus kp 6, niin piinalistalle ei tarvitse liittyä, kun tänäänkään tuskin pystytään tallettamaan. Jospa syyskuu olisi sitten meidän kuu. (y) Meen taas taustailemaan/taukoilemaan toviksi, Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin!
 

Attachments

Mirella92/ 27v/ 1./ 08/19. Ehkäisy jätetty juuri pois eli nyt on vihdoin ja viimein annettu mahdollisuus vauvan tulla kun on tullakseen. Jännityksellä odotan tulevaa. Kaikkea mahdollista olen jo lukenut ja tiedän että harvemmin heti tärppää. Onko vinkkejä näin alkumetreille yritykseen?:geek:
Moi! (y) Oikeastaan ainut varmaan aika ehdoton "vinkki" alkuun on, että aloita foolihapon syöminen! Eikä varmaan perus vitamiinien saannin turvaaminenkaan huonoa tee. Onnea yritykseen :love:

Voisin kanssa itseni lisätä samalla etusivun listaan: Minttuajabasilikaa/26v/1./ya 6/19
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

20.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Naarassusi.................kp 53/33
-Brita-.........................kp 50/31
VernaMaria..................kp 33/28-30
Amadecasa..................kp 29/34-55
Haaveilija-31.................kp 27/38
Hipposka.......................kp 26/30
Vauvahaaveilija2396.....kp 25/28-30
Eevee1..........................kp 25/31-98
Poreilevalimu................Kp 24/26
Keltasirkku-...................kp 23/27-32
taikinatonttu..................kp 23/28
W.we.............................kp 23/25
mimmik.........................kp 23/28-32
Vauvameille..................kp 22/28-35
Pilvinentaivas...............kp 21/28-30
Addison.........................kp 19/xx
Minic..............................kp 19/28
Ilonetsijä........................kp 19/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 18/xx
Millimetrii...................... kp 17/28-29
Veevavi.........................kp 17/28-30
Ehka2020......................kp 17/28
Mammakatri..................kp 16/22-41
Helmiina1978...............kp 15/30
Apustaja......................kp 14/30-35
Persikka123.................kp 13/34
Titi-Love.......................kp 12/28-30
Nyyyti...........................Kp 11/24
EnkeliRinkeli.................kp 11/28
satsuma13....................kp 10/29-31
Mahaotus.....................kp 9/23
Greeneye.......................kp 9/29-34
FaBuu.........................kp 6/28
Tingeli..........................kp 5/34-36
nieve30.........................kp 3/28
Karvakorvat..................kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mimmmuliini................dpo 14
Poreilevalimu............. dpo 10
Lastunen.....................dpo 9
Taikinatonttu.............. dpo 8
Vauvameille.................dpo 7
Keltasirkku-................. dpo 5
veevavi........................dpo 3
Haaveilija-31...............dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Apustaja ai niin. miten se huippu nyt silleen ohi meni? Ettekä pääse hyödyntämään. Aika tyynesti otat asian. Mut tosiaan ens kierrossa sitten. (y)
 
Mirella92/ 27v/ 1./ 08/19. Ehkäisy jätetty juuri pois eli nyt on vihdoin ja viimein annettu mahdollisuus vauvan tulla kun on tullakseen. Jännityksellä odotan tulevaa. Kaikkea mahdollista olen jo lukenut ja tiedän että
rvemmin heti tärppää. Onko vinkkejä näin alkumetreille yritykseen?:geek:
Meillä on kans meneillään yk1 pitkän hormonaalisen ehkäisyn jälkeen. Omat vinkit alkumetreille (vaikka siellä ollaan itekin ) on ottaa rennosti. Foolihappo käyttöön molemmille ja sitten vaan "naida nakutellaan menemään" kuten mieheni sanoi

ON: kp10 ja jäätävät vatsakivut. Koko ajan jotenkin tietoinen tuosta kohdun ja munasarjojen alueesta ihan uusia tuntemuksia mut kaippa se tästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Millimetrii
@Apustaja ai niin. miten se huippu nyt silleen ohi meni? Ettekä pääse hyödyntämään. Aika tyynesti otat asian. Mut tosiaan ens kierrossa sitten. (y)
Meni ohi kun en saanut testejä kotiin kuin vasta eilen illalla. :/ Limojahan mulla on ollut jo monta päivää, niin odotin kyllä että lähiaikoina olisi ovulaatio. Mies on vielä kipeänä niin en usko että innostuu puuhailemaan tänään (luulisin että tänään vielä ehtisi kyllä siittiöt perille etenkin jos ei ovulaatio tässä työpäivän aikana tule vaan vasta illalla), mutta sanoin hänelle kyllä aamulla ennen töihin lähtöä että mulla ois sitten tänään ovis, niin se on sitten miehestä kiinni että haluaako se tässä kierrossa yrittää vauvaa vai ei. Kyllä mä tietysti vähän pettynyt olen, mutta toisaalta mulla on muutenki tämän koko vauvan yrityksen suhteen niin lannistunut olo, että ajattelen vähän niinkin että ei sillä oo väliä ehditäänkö ovikseen mukaan vai ei kun tulosta siitä ei kumminkaan tule.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Mitähän nyt taas (n) Mullahan siis just vasta oli ne ekat menkat sen kkm jälkeen. Nyt kp 11 ja jo muutaman päivän ajan on tullut pyyhkiessä semmoista vaaleanpunaista vuotoa. Kuukautisvuoto ehti välissä loppua kyllä jo kokonaan niin mitähän tämä nyt sitten meinaa... Mitään kipuja tai muuta merkillistä ei oo ollut. Täytyy varailla gyneaikaa varmasti jos tämä jatkuu ettei oo mikään tulehdus tms.

Ja täällä oli taas plussia, suuret onnittelut :love: Sekä voimahalit uuteen kiertoon joutuneille!
 

Yhteistyössä