Haaveena vauva 2020

Heippa taas
Flon mukaan olisi kp21. Kovasti yhä masentaa nämä raskausoireet, joita en vieläkään aidoiksi usko. Kierukan poistosta on vasta vähän päälle kolme viikkoa ja oireet olleet jo pari viikkoa. Niin toivoisin niiden olevan oikeita.
Viime perjantaina tein epätoivoissani raskaustestin mikä tietysti negaa näytti. Eihän noilla päivillä muuta voinutkaan.
 
Heippa!

Oletteko uskaltaneet käyttää nyt raskautta yrittäessä särkylääkkeitä? Burana/panadol? Oviksien aikaan ei tietenkään, mutta nyt itsellä menkat loppumassa ja järkyttävä päänsärky. Eilen illalla otin panadolin ja mietin uskallanko ottaa lisää kun ei särky helpotu.
 
Mä sain viimekierrossa 3 apteekin ultra testiin haalean viiva ja mieskin näki mutta menkat alkoi ovulaatiosta nähden ajallaan. Yhden niistä haamuista sain ovulaation aikaan(ovulaatio oli 2vko myöhässä siksi testasin :ROFLMAO:) niidenhän ei sitä ainakaan pitäisi näyttää (n) ja sitten tuli ihan selkeitä negoja. Loppu kierrossa sain vahvistuva viivaa 2 päivää mutta sitten nega ja menkat. Joten en tiedä oliko kemiallinen vai virheellisiä testejä.
Onpa jännä, olisko sitten reagoinut siihen lh hormoniin oviksen aikaan, jotkut raskaustestit vissiin voi joillakin oviksenkin aikaa antaa haamua (n) :)

Pitää nyt katsella vahvistuuko itellä viiva, vielä olis 4 päivää aikaa menkkojen alkuun, oviksesta laskettuna :)
 
Heippa!

Oletteko uskaltaneet käyttää nyt raskautta yrittäessä särkylääkkeitä? Burana/panadol? Oviksien aikaan ei tietenkään, mutta nyt itsellä menkat loppumassa ja järkyttävä päänsärky. Eilen illalla otin panadolin ja mietin uskallanko ottaa lisää kun ei särky helpotu.
Panadolia olen oerran plussaamisen jälkeen ottanut, muuten koitan pärjää lämpimällä kauratyynyllä tai piikkityynyllä. Suosittelen! Lisäksi lihaskipuihin saa chilirasvaa luontaistuotekaupoista mutta en ole tutkinut onko siitä haittaa
 
Onnea plussanneille! Tosi mahtavia uutisia.

ON: Mies sai tänään siemennesteanalyysin tulokset. Kaikki hänellä ok ja normaalisti. Mulla kuukautiset suht säännölliset, toki jonkun verran heittoa oli kierukan poiston jälkeen mut vikat 4 kiertoa 30 pv. Ovulaation saan bongattua tikuilla. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon pe suurin piirtein. Ei mitään raskausoireita. Keuhkokuumeen jälkeen varmasti myös elimistö aika sekaisin. Olen 99,9 % varma että raskaana en ole.

Meillä on marraskuun loppuun sovittu se ensikäynti julkisella hoitoihin. Mulla bmi hieman vajaa 35 mut ylipainoa siis reilusti. Se on nyt mihin keskityn pelkästään eli laihduttamiseen.

Nyt kuitenkin mietin, että neuvooko ne julkisella joka tapauksessa alkuun vain laihduttamaan. Että pääsenkö mä mihinkään ultriin siellä vielä aikoihin jossa varmistettais mun munasarjat, ovulointi ym. Kun mietin pitäisikö yksityisellä vielä kuitenkin käydä testaamassa omalta osalta perusjutut jos ne julkisella ei sitä kuitenkaan vielä tee ennen kuin paino pudonnut.

Jos kukaan osaa neuvoa. Mietin miten edetä seuraavaksi.
 
Onnea plussanneille! :love::)

Mulla on jännä tilanne... eilen piti alkaa menkat kun mulla on niin lyhyt kierto ja vaikka oli vasta dpo8 tein jo muutaman testin joihin sain jotain hailun hailun hailua... mutta voi olla viivanpaikkaakin. Tänäänkään dpo9 ei menkkoja kuulunu, ja tein aamulla ovistestin joka näyttää suht vahvaa viivaa. Raskaustesti nega mutta se ei ollut herkkä testi. Tänään päivällä tuli rusehtavaa tuhrua. (samalla lailla kun raskaana kerran aiemmin vuosia sitten jolloin tein abortin). Eikä oo yhtään semmonen olo että menkat alkais. Jännää jännää... saa nähä miten käy :rolleyes::cautious:

Muoks. nyt päivällä tein apteekin ultra testin 4 h pissasta ja luulin ettei siinä näy mitään mutta jotain näyttää näkyvän... en nyt kuitenkin vielä nosta toivoja ylös vaan katsellaan mitä tapahtuu :confused:
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille! :love::)

Mulla on jännä tilanne... eilen piti alkaa menkat kun mulla on niin lyhyt kierto ja vaikka oli vasta dpo8 tein jo muutaman testin joihin sain jotain hailun hailun hailua... mutta voi olla viivanpaikkaakin. Tänäänkään dpo9 ei menkkoja kuulunu, ja tein aamulla ovistestin joka näyttää suht vahvaa viivaa. Raskaustesti nega mutta se ei ollut herkkä testi. Tänään päivällä tuli rusehtavaa tuhrua. (samalla lailla kun raskaana kerran aiemmin vuosia sitten jolloin tein abortin). Eikä oo yhtään semmonen olo että menkat alkais. Jännää jännää... saa nähä miten käy :rolleyes::cautious:

Muoks. nyt päivällä tein apteekin ultra testin 4 h pissasta ja luulin ettei siinä näy mitään mutta jotain näyttää näkyvän... en nyt kuitenkin vielä nosta toivoja ylös vaan katsellaan mitä tapahtuu :confused:

Toivottavasti viiva vahvistuu! Millon meinaat testata seuraavan kerran? Heti tänne sit kuvia!
Täällä vasta dpo6 ja pitkältä tuntuu odotus!
 
@Lennis kiitos tsempistä! :love: testaan huomenna aamulla :) varmaan joka päivä tästä eteenpäin kunnes tulee muutosta suuntaan tai toiseen. oon vähän hullu kuluttamaan noita testejä, varsinkin netistä tilattuja halpiksia... joo laitan kuvaa sitten. :) mustakin aika matelee ihan hullun hitaasti :cautious: ajatukset on vaikea keskittää muualle kuin tähän yritykseen :ROFLMAO:
 
@Lennis kiitos tsempistä! :love: testaan huomenna aamulla :) varmaan joka päivä tästä eteenpäin kunnes tulee muutosta suuntaan tai toiseen. oon vähän hullu kuluttamaan noita testejä, varsinkin netistä tilattuja halpiksia... joo laitan kuvaa sitten. :) mustakin aika matelee ihan hullun hitaasti :cautious: ajatukset on vaikea keskittää muualle kuin tähän yritykseen :ROFLMAO:
Sama vika noiden testien suhteen :LOL: Eiköhän täälläkin kohta ala armoton pissaralli, et joko joko joko :ROFLMAO:
 
Pieni omanapa tähän! Kävin varhaisultrassa tänään ja siellä löytyi sydän joka pamppaili ja vastasi rv 7+1 ♥ todella helpottunut olo ja kätilö vaikutti hyvin positiiviselta ja tsemppaavalta. Vuoden tätä odotin :) nyt voin hetken hengittää!
 
  • Tykkää
Reactions: Mirvah
Heippa!

Oletteko uskaltaneet käyttää nyt raskautta yrittäessä särkylääkkeitä? Burana/panadol? Oviksien aikaan ei tietenkään, mutta nyt itsellä menkat loppumassa ja järkyttävä päänsärky. Eilen illalla otin panadolin ja mietin uskallanko ottaa lisää kun ei särky helpotu.
Mua harvoin mikään särkee, mutta silloin kun särkee niin särkee kunnolla ja silloin kyllä otan sen nelisatasen buranan. Raskaus on sitten asia erikseen (ja ovulaatio), mutta niin kauan kuin en ole todistetusti raskaana en ala elämääni rajoittaa tai kivuista kärsiä määräänsä enempää. (y)

@StellaMom hirmuisesti onnea hyvistä uutisista ja onnen täytteistä odotusta! :love::love:
 
Alko luultavasti menkat, holahti ihan verta äsken :cautious: seuraillaan. Huomiselle vois päivittää kp1

Eikse päivitetä vasta huomiselle jos illalla alkaa menkat? :D
Mun luteaalivaihe oli tällä kertaa 10 päivää edellisen 8 sijaan... johtuiko porkkanoista tai muuten vaan niin edistystä ainakin :LOL:
 
Alko luultavasti menkat, holahti ihan verta äsken :cautious: seuraillaan. Huomiselle vois päivittää kp1

Eikse päivitetä vasta huomiselle jos illalla alkaa menkat? :D
Mun luteaalivaihe oli tällä kertaa 10 päivää edellisen 8 sijaan... johtuiko porkkanoista tai muuten vaan niin edistystä ainakin :LOL:
Voi ei, otan osaa :cry: testiki jo alko näyttää lupaavalta ni ärsyttävää :(

Onneks kierto piteni ja pystyt ihanasti positiiviselta kantilta katsoa myös asiaa :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Greeneye: nojoo, tosi outoa kun ehti jo innostua ja noin, ja outoa myös kun ei oo kuukautiskipumaisia oireita o_O ehkä ne tulee huomenna jos tää alkaa nyt voimakkaammin... onhan tää ärsyttävää mutta ens kiertoon taas avoimin mielen...
 
Täällä kans ollaan hämmentynein mielin, tein aamulla apteekkarin testin, joka ei siis ollutkaan herkkä testi vaikka näin ensin luulin.. Joka oli siis negatiivinen, nyt on dpo 11 ja kp 37. No, aamupäivällä sitten huomasin että tuntuu kuin jotain lorahtaisi, ei kuitenkaan ollut mitään. Siteen laitoin kuitenkin loppupäiväksi ja siihen on hieman tullut ruskeaa tuhrua. Huomenna siis selviää luultavasti aamulla, alkaako vuoto kunnolla ja kierto taas alusta.. :unsure:
 
@Hope91 tsemppiä sullekkin :love: tosi kuumottavaa aina odotella tota vuotoa :unsure: toivotaan ettei se ala. Mäkin nyt toivon että tää mun veri vuoto ois vaan joku pieni ohimenevä eikä oikeat kuukautiset mutta niin taas epätoivoista toiveajattelua, viimekskin toivoin niin ja heti tuli kunnon tulva perään :ROFLMAO: kyllä me vielä ne vauvat saadaan... :love::unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Hope91 tsemppiä sullekkin :love: tosi kuumottavaa aina odotella tota vuotoa :unsure: toivotaan ettei se ala. Mäkin nyt toivon että tää mun veri vuoto ois vaan joku pieni ohimenevä eikä oikeat kuukautiset mutta niin taas epätoivoista toiveajattelua, viimekskin toivoin niin ja heti tuli kunnon tulva perään :ROFLMAO: kyllä me vielä ne vauvat saadaan... :love::unsure:
Kiitti ja samoin sinne:love:
Samaa toivoa elättelen että jospa ei alkaskaan kunnolla.. Ei oo kyllä ollu yhtää menkkamaiset olotkaan:D (ei oo ollu kärttynen olo yhtään:rolleyes: )

Kyllä saahaan:love: mutta on se odottavan aika pitkä jo tässä vaiheessa.. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Kiitos tsempeistä! Mä alotin letrot jo tammikuussa ja söin niitä 6kk. Nyt oon ollu pari kiertoo tauolla niistä ja olisin tarvinnu lisää ja niitä ei sitten mistään saanu! :unsure:
Ohhoh! Tiedätkö yhtään, et onko niitä sitten tulossa edes? Tai onko ne tuonut vastinetta teillä? Nyt alkoi vähän omakin tilanne jännittämään, kun ajattelisin et mun pitäis alkaa syömään niitä varmaankin viim ens vuonna (n)
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

6.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Amadecasa..................kp 46/34-55
Haaveilija-31.................kp 44/38
Vauvahaaveilija2396.....kp 42/28-30
Hope91......................... Kp 38/30-32
Minic..............................kp 37/28
Helmiina1978...............kp 32/32
Apustaja......................kp 31/30-35
Persikka123.................kp 30/34
Haavejuttu....................kp 29/29
Titi-Love.......................kp 29/28-30
EnkeliRinkeli.................kp 28/28
satsuma13....................kp 25/29-31
Greeneye......................kp 24/29-34
Wintersun..................... kp 24/26
FaBuu...........................kp 23/28
Tiukuliina89.................. kp 22/31
Tingeli...........................kp 22/34-36
nieve30.........................kp 20/28
Karvakorvat..................kp 20/28
Lennis...........................kp 20/28-34
Hipposka.......................kp 17/30
W.we.............................kp 15/25
Lastunen.......................kp 14/xx
Daana........................... kp 14/23
taikinatonttu...................kp 13/28
mimmik..........................kp 12/28-32
Keltasirkku-...................kp 12/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 11/28-30
Vauvameille..................kp 10/28-35
Veevavi.........................kp 8/28-30
rosemarie......................kp 8/xx
taatelinen......................kp 7/27-30
Pilvinentaivas...............kp 7/28-30
Mammakatri.................kp 7/22-41
Lapseton87..................kp 7/26-27
nessu87.......................kp 6/28
Millimetrii...................... kp 3/28-29
Mahaotus.....................kp 1/23

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Haaveilija-31...............dpo 19
Helmiina78..................dpo 14
Haavejuttu...................dpo 13
Tilliina..........................dpo 12
Hope91........................dpo 12
Titi-Love.......................dpo 11
Greeneye.....................dpo 11
Mahaotus.....................dpo 10
Nieve30.......................dpo 10
FaBuu......................... dpo 10
pallomaha123..............dpo 9
Lennis..........................dpo 7
Wintersun................... dpo 6
Daana..........................dpo 6

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä