Haaveena vauva 2020

O mä aattelen niin että parempikin jos kaikki ei niitlapsia haluu, onhan täälä populaa niinku maapallol. Yleensäkkin. Nykyään tahallinen lapsottomuus ei oo niin big deal kun ennen vanhaa niitä. Oli lähes pakko tehä, kuten naimisiinkin mennä. Sitten taas niille jotka yrittänäl yrittää niin toi voi rasahtaa korvis vähä syyttelyltä, mitä se ei tietenkään ole. Mutta vähä ristiriitast ku puhutaan maailman pelastuksesta ja samaan aikaan vaaditaan lisää syntyvyyttä joka lisää sit taas tätä Meidän ilmastonmuutos hässäkkää...
 
En heti ole tulossa mukaan listalle takas mutta päivitän tilannettani täälläkin. Kkm todettu tänään, olo on maansa myynyt mutta kai tää tästä. Vetäydyn hetkeksi pois täältä ja keskityn suremiseen mieheni kanssa. Ilmoittaudun ehkä mukaan kisaan kun tästä on toipunut. Kiitän etukäteen pahoitteluista, mutta eihän tässä mitään voinut itse tehdä toisin. Oma vartalo petti minua...
 
Mulla nyt kp15/31-33 ja tänään tullu paljon limasta vuotoa. Mietin että olisiko ovis jo tänään. Muuta oireita ei ole eikä oo ollu kun muutama kierto kun on vähän munasarjat kipuillu. Mietin vaan dpo:tten laskemista niin missä vaiheessa niitä sitten laskeskella vai testaako vaan sitten muutama päivä ennen menkkojen oletettua aikaa.
 
Mä täällä vähän salaa seurailen teidän menoja.. vuosi sitten täällä roikuin, nyt sylissä neliviikkoinen. Etuoikeutettu olo enkä sitä nyt tullut hehkuttaankaan vaan tsemppaamaan ”tuttuja. ” Tehnyt monesti mieli kirjottaa mutta olo ettei ole oikeutta tänne enään huudella.

Pahoittelut @StellaMom
Tsemppiä muillekkin tutuille nimille @Wintersun @W.we ja @amadecasa teidät ainakin muistan. :love: Kovasti toivon plussia teille.
 
@StellaMom
Pahoittelut ja voimia!

Mulla on täällä hirveän epävarma olo.
Ei telos mieli enää edes testata. Entä jos viivat alkaakin haalistua.
Mistäs semmonen epävarma olo?

Mulla alkoi tänään pahoinvointi. Sitten kuukautiskivut ja paineen tunne alavatsalla. Sekä tosi karmivat repäisykivut aivastaessa. Huhhuh. Piti kaksinkerroin vääntyä. Tähän asti ei oo mitään näistä ollut, vaikka muissa kierrossa pahoinvointi ja repäisykivut on alkanut heti oviksesta. Paineen tunnetta nyt on ollut negakierroissakin.
Pakko testata huomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Mä alotin tänään testaamaan ovista vaikka ei se tässä kohtaa kiertoa vielä oo kuin ihan haalee viiva. Ootan lääkäriltä ohjeita mihin suuntaan kilpirauaslääkkeitä muutetaan ja sitten tietenkin pääsyä niihin lapsettomuushoitoihin.

Kyllä mua ainakin vähän ärsyttää tuo syntyvyysuutisointi, lähinnä kun ei ite mitään maha että lapsia ei tuu ja sit kun toisaalta maapallolla varmaan on jo liikaakin ihmisiä. Semmonen kiva ristiriita pään sisällä kokoajan.
 
Mistäs semmonen epävarma olo?

Mulla alkoi tänään pahoinvointi. Sitten kuukautiskivut ja paineen tunne alavatsalla. Sekä tosi karmivat repäisykivut aivastaessa. Huhhuh. Piti kaksinkerroin vääntyä. Tähän asti ei oo mitään näistä ollut, vaikka muissa kierrossa pahoinvointi ja repäisykivut on alkanut heti oviksesta. Paineen tunnetta nyt on ollut negakierroissakin.
Pakko testata huomenna.
En mä tiiä.
Tuntui, et en tule näkemään digissä 3+ edes.
Tää on niin tätä.
No, mut lienee nää tuntemukset ihan normaaleja. Varsinkin, kun kemialisia ja normaali keskenmenojakin taustalla.

Mut hei. Voi, kun olisikin sulla nyt oireita ja testit antaisi kivoja viivoja.
 
Huoh!!

Kp1 ja yhdeksäs kierto meneillään.
Kahdessa kierrossa oon yrittänyt tikuttaa ovista enkä onnistunut siinä ja nyt mietin jos ottaisin asiakseni seuraavassa kierrossa. Eli miten ja mikä merkki paras?
 
Mä sain tänään plussan ovistikkuun. Ei oo yhtään ovistuntemuksia, voiko se tulla muka näin huomaamatta? Ei oo ees mitään limoja tai nippailuita. Tai että mitenkään erityisesti tekis mieli peittoa heiluttaa :D Vai onko tää nyt sitä PCOS (n)
 
Mä täällä vähän salaa seurailen teidän menoja.. vuosi sitten täällä roikuin, nyt sylissä neliviikkoinen. Etuoikeutettu olo enkä sitä nyt tullut hehkuttaankaan vaan tsemppaamaan ”tuttuja. ” Tehnyt monesti mieli kirjottaa mutta olo ettei ole oikeutta tänne enään huudella.

Mä oon uus täälä koten ei "tunneta" mutta mun mielest on kiva kun entiset ryhmäläiset käy moikkaan vanhoja ryhmäläisiä en usko että siitä kukaan pahadtuu... Itsekin välil mietin mitä kuuluu vanhoille ryhmäläisille joisdavuosii sitten olin... Etenkin parin vauvahaave ryhmän luojaa mietin, joka oli yrittäny jo vuosia kun ite liityin... En muista yhtään tunnusta tai mitään. Mut toivon kovasti että hänel oisjo tärpännyt

myistan kylläkun raskauduin2013 ja 2016 niin kävin välillä kurkkimassa
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

2.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


EnkeliRinkeli.................kp 53/28
Hipposka.......................kp 42/30
taikinatonttu...................kp 39/28
vauvahaaveilija2396......kp 38/28-30
Pilvinentaivas...............kp 33/28-30
papuma.........................kp 31/xx
Millimetrii...................... kp 29/28-29
Hope91.........................kp 28/32-37
Mahaotus......................kp 28/24-26
Mirkkuli26.....................kp 26/22-28
Amadecasa..................kp 26/34-55
Helmiina1978...............kp 26/32
Marilainen.....................kp 27/28
Haaveilija-31.................kp 26/29
Mirella92.......................kp 25/34
Effis..............................kp 24/26-37
Shibali......................... kp 23/23-26
Titi-Love.......................kp 21/28-30
Kasikuus.......................kp 21/28-31
Lennis...........................kp 21/28-34
Haavejuttu....................kp 20/29
Tingeli...........................kp 19/34-36
Daana.......................... kp 19/23
W.we.............................kp 17/25
FaBuu...........................kp 16/28
nieve30.........................kp 16/28
Tiukuliina89.................. kp 16/31
Marrrsipaani..................kp 13/28
Lumihiutale_................. kp 11/28
poreilevalimu.................kp 9/25-26
Koodikissa.....................kp 8/24
Veevavi..........................kp 8/26-28
Keltasirkku.................... kp 7/28-32
mimmik..........................kp 7/28-32
Vaniljapulla....................kp 6/30-32
nessu87........................kp 4/28
rosemarie......................kp 4/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 3/28
HMami..........................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:




Haaveilija-31...............dpo 10
Helmiina1978..............dpo 8
Titi-Love.......................dpo 6
Lenni............................dpo 6
Shibali..........................dpo 6
Effis..............................dpo 5
Haavejuttu....................dpo 4


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Testasin RSFU:n herkän. Ei mitään. niin nega kuin voi olla. Eiliset "oireetkin" katosi. Eli varmaan jotain keltarauhasen surkastumisesta johtuvaa,,,
 
Olen niin pahoillani @StellaMom :cry:

@Ajele Minulla toimi ainakin onestep ovistestit raskauskeijulta (y)

Tervetuloa uusille :)

Omanapailua: voiko hermot enää tämän kireämmällä olla. Eilen meni taas niin pinna kotona ja sit illalla itkinkin sängyssä miehelle, etten tykkää tästä olosta yhtään. Eilen alkoi repivät kivut ja toisinaan sattu niin, että teki mieli itkeä. Tänään repinyt myös pariin otteeseen. Dpo7 menossa ja aika vahva tunne, että ei tärpännyt tässäkään kierrossa. Menkat pitäis alkaa 9pvä päästä.. Fiilikset heittelee laidasta laitaan ja nyt on kyllä niin :poop: fiilis, et ei tuu kesää :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom

Yhteistyössä