Haaveena vauva 2020

Olen kovasti miettinyt, millon uskaltaisin tehdä digitestin. (n) Haluaisin saada siihen varmasti sen 2-3 viikkoa ja mietin, miten pitkällä pitää olla, että ei näytä enää 1-2? Taustalla minulla painaa 1 km ja siinä raskaudessa digi näytti dpo 12-14 aikoihin 1-2 viikkoa.
Osaisiko esimerkiksi @Mammakatri tai joku muu sanoa, millä dpo:lla testaaminen on "turvallista"? Siis edellyttäen, että kaikki on kunnossa.

Tässä vielä testi eiliseltä aamulta (tänään en ole testannut):
https://aijaa.com/NIFSuP
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Purrri
Oon ollut vähän hiljaisempi, kun oma pää ei meinaa kestää tätä tilannetta. Pitää koko ajan syöttää kaikkea positiivista itselleen ja hirvittää miten kestän lapsettomuushoitorumban, kun nyt jo olo on tällainen. Sunnuntaina olin yksin kotona ja päivä meni lähinnä itkiessä. Tänään sit lueskelin lapsettomuushoidoilla raskaaksi tulevien tarinoita ja ihan ku toivo olis herännyt :barefoot:

Ja onhan tässä oireitakin alkanut taas olemaan. Keho koettaa varmaanki saada ovulaatiota aikaiseksi. Kahviannosta sai taas puolittaa ja kohtu tuntuu jotenkin isolta. Lisäksi oikean puolen munikset on kipuillut.
 
Viimeksi muokattu:
Olen kovasti miettinyt, millon uskaltaisin tehdä digitestin. (n) Haluaisin saada siihen varmasti sen 2-3 viikkoa ja mietin, miten pitkällä pitää olla, että ei näytä enää 1-2? Taustalla minulla painaa 1 km ja siinä raskaudessa digi näytti dpo 12-14 aikoihin 1-2 viikkoa.
Osaisiko esimerkiksi @Mammakatri tai joku muu sanoa, millä dpo:lla testaaminen on "turvallista"? Siis edellyttäen, että kaikki on kunnossa.

Tässä vielä testi eiliseltä aamulta (tänään en ole testannut):
https://aijaa.com/NIFSuP
Mul tuli nyt dpo 14 se 2-3. Mut mä vertailin edellisen raskauden testikuvien viivoihin ja millaisilla viivoilla tuli digiin se 2-3.
Silloin muuten digiin 2-3 dpo 17.

Viivat tummuu ❤. Mut en viitsi kuvia enää laittaa.
 
Olen kovasti miettinyt, millon uskaltaisin tehdä digitestin. (n) Haluaisin saada siihen varmasti sen 2-3 viikkoa ja mietin, miten pitkällä pitää olla, että ei näytä enää 1-2? Taustalla minulla painaa 1 km ja siinä raskaudessa digi näytti dpo 12-14 aikoihin 1-2 viikkoa.
Osaisiko esimerkiksi @Mammakatri tai joku muu sanoa, millä dpo:lla testaaminen on "turvallista"? Siis edellyttäen, että kaikki on kunnossa.

Tässä vielä testi eiliseltä aamulta (tänään en ole testannut):
https://aijaa.com/NIFSuP
Se on niin yksilöllistä, miten hitaasti/nopeasti se hormoonin määrä nousee. Ohjeellisesti digin 1-2 vastaa noin rv 3-4, kun taas 2-3 noin rv 4-5. Mutta hyvinkin voi näyttää 1-2 vaikka olisi laskennallisesti rv 4.
 
Eikös täällä ollut jollain kokemusta siitä, että ennen menkkoja ovistestit tummenee jonkun verran, vaikka ei ole raskaana? Mulla nyt 1-2 päivää aikaa menkkoihin ja eilen ja tänään ollut ovistestissä haaleahko, mutta kuitenkin ihan selkeä viiva.
 
Eikös täällä ollut jollain kokemusta siitä, että ennen menkkoja ovistestit tummenee jonkun verran, vaikka ei ole raskaana? Mulla nyt 1-2 päivää aikaa menkkoihin ja eilen ja tänään ollut ovistestissä haaleahko, mutta kuitenkin ihan selkeä viiva.
En tiiä onks yleistä, mut mulle edellinen nega kierto kävi niin et ovistestit tummeni ennen menkkoja.
 
Eikös täällä ollut jollain kokemusta siitä, että ennen menkkoja ovistestit tummenee jonkun verran, vaikka ei ole raskaana? Mulla nyt 1-2 päivää aikaa menkkoihin ja eilen ja tänään ollut ovistestissä haaleahko, mutta kuitenkin ihan selkeä viiva.
Mäkin testailin tuossa viikonloppuna huvikseni vaikka oli aika varma olo että menkat alkamassa, sain melko tummaakin viivaa ovistestiin, ei yhtä tumma kuin plussa, mut en ollut raskaana. Käsittääkseni jos on oikein selkeä plussa niin sitten vois enteillä raskautta.
 
En heti ole tulossa mukaan listalle takas mutta päivitän tilannettani täälläkin. Kkm todettu tänään, olo on maansa myynyt mutta kai tää tästä. Vetäydyn hetkeksi pois täältä ja keskityn suremiseen mieheni kanssa. Ilmoittaudun ehkä mukaan kisaan kun tästä on toipunut. Kiitän etukäteen pahoitteluista, mutta eihän tässä mitään voinut itse tehdä toisin. Oma vartalo petti minua...
Eikä! Oon tosi pahoillani. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Jatkoin. Tänään tuli tumma viiva edelleen, muttei enää tasavahva. Tänään jumpas muutaman kerran oikei repäs alavatsassa, olikohan se sit sitä ovista. :whistle: On niin uutta vielä kaikki, oman kropan toimintakin että oon ihan hukassa!! :poop:
No olishan se hienoo jos tulis. Ei sitä oikein taida tietää. Mulla kyllä tulee kans semmosia tuntemuksia siihen aikaan ku ovulaatio pitäis olla. Etova olo on herkässä jne. Tällä kierrolla tuntui oikeassa muniksessa ja kohdun kohdalla. Ja noita repäisyjä joskus kans. Pitääkö jäädä vaan jännäämään kuinka sun käy :barefoot: Mä oon tikuttanu vaan yhden kierron useamman viikon, enkä saanut silloin mitään. Oon miettiny et pitääkö tilata niitä cb testejä iso kasa. Mut sit ajattelin odottaa mitä lääkärit lapsettomuuspolilla sanoo :)
 
  • Tykkää
Reactions: pikkuhaave
No olishan se hienoo jos tulis. Ei sitä oikein taida tietää. Mulla kyllä tulee kans semmosia tuntemuksia siihen aikaan ku ovulaatio pitäis olla. Etova olo on herkässä jne. Tällä kierrolla tuntui oikeassa muniksessa ja kohdun kohdalla. Ja noita repäisyjä joskus kans. Pitääkö jäädä vaan jännäämään kuinka sun käy :barefoot: Mä oon tikuttanu vaan yhden kierron useamman viikon, enkä saanut silloin mitään. Oon miettiny et pitääkö tilata niitä cb testejä iso kasa. Mut sit ajattelin odottaa mitä lääkärit lapsettomuuspolilla sanoo :)
Mäki mietin sitä clearbluen testiä, mut onko sekään yhtään sen luotettavampi, jos on kovinkin yleistä että pcosin takia ovistestit elelee omaa elämää :ROFLMAO: Joo, kai se on vaan jännäiltävä. Ja parin viikon päästä ehkä testailla raskaustestilläkin :whistle: Joko oot saanut ajan sinne polille? :)
 
Täällä kp 2/28. Lopetin siis juuri pillerit ja aloitettiin yritys, mut menkkoja ei näy eikä kuulu. :( Toivottavasti elimistö silti toimisi
Viimeksi kyllä raskauduin heti pillerien lopetuksen jälkeen, mut sillon oli menkatkin. Ja se tuskin lisää todennäköisyyksiä kun imetän.(n)
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

3.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


EnkeliRinkeli.................kp 54/28
Hipposka.......................kp 43/30
taikinatonttu...................kp 40/28
vauvahaaveilija2396......kp 39/28-30
Pilvinentaivas...............kp 34/28-30
papuma.........................kp 32/xx
Millimetrii...................... kp 30/28-29
Hope91.........................kp 29/32-37
Mahaotus......................kp 29/24-26
Mirkkuli26.....................kp 27/22-28
Amadecasa..................kp 27/34-55
Helmiina1978...............kp 27/32
Marilainen.....................kp 28/28
Haaveilija-31.................kp 27/29
Mirella92.......................kp 26/34
Effis..............................kp 25/26-37
Shibali......................... kp 24/23-26
Titi-Love.......................kp 22/28-30
Kasikuus.......................kp 22/28-31
Lennis...........................kp 22/28-34
Haavejuttu....................kp 21/29
Tingeli...........................kp 20/34-36
Daana.......................... kp 20/23
W.we.............................kp 18/25
FaBuu...........................kp 17/28
nieve30.........................kp 17/28
Tiukuliina89.................. kp 17/31
Marrrsipaani..................kp 14/28
Mape19........................ kp 13/25
Lumihiutale_................. kp 12/28
poreilevalimu.................kp 10/25-26
Koodikissa.....................kp 9/24
Veevavi..........................kp 9/26-28
Keltasirkku.................... kp 8/28-32
mimmik..........................kp 8/28-32
Vaniljapulla....................kp 7/30-32
nessu87........................kp 5/28
rosemarie......................kp 5/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 4/28
HMami..........................kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:




Haaveilija-31...............dpo 11
Helmiina1978..............dpo 9
Titi-Love.......................dpo 7
Lenni............................dpo 7
Shibali..........................dpo 7
Effis..............................dpo 6
Haavejuttu....................dpo 5


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Omanapailua. Valkovuoto on tosi runsasta ja paksuhkoa. Ja kohdunnapukka noussut tänään taas ylös ja muuttunut kivikovaksi, samalla tavalla kuin viimekierrossa josta plussa tuli! Kyllä taas vähän enemmän toiveita nostattaa :rolleyes: Myös alamahalla ollut erilaisia tuntemuksia, voi kumpa tulisi uusi plussa ja pysyisi tällä kertaa matkassa :giggle:
Jospa viime kerran kiinnittymisyritys auttaisi tällä kertaa, ja kohtu olisi vastaanottavaisempi.. (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Haavejuttu
Jos sulla on kp 2 niin eikö sulla menkat sit oke jo alkaneet? Kun kp 1 on menkkojen eka päivä.
Kp 3 nyt.
Siis lopetin pillerit, joiden aikana ei menkkoja ole ollut lainkaan. Mut siis kp1 on myös eka päivä pillerien lopetuksen jälkeen, koska myös tästä kierrosta voi raskautua.
Näin mulle viimeksi neuvolasta ohjeistettiin kun viimeksi raskauduin heti ekasta pillerien jälkeisestä kierrosta ha silloin oli ”menkat” tiputtelua 1,5 vrk aikana ehkä kp:t 4-5 oisko ollu.
Mut tosiaan näin neuvoivat sieltä ha tämän ohjeistuksen mukaan laskettiin myös LA.(n)
 
@Wintersun Kyllä mä näen tosso PC:ssä jotain. taas. Miten sä onnistut saamaan niihin jotain, melkein aina?
Mä tein myös PC:n äsken ja niin valkoinen on kuin voi.
 
Tilasin raskauskeijusta testi paketin kun en todellakaan usko että tässä kierrossa ois tärpännyt kun peittoja heiluteltiin vaan muutama päivä ennen ovulaatioita vaikka Flo näyttää että ovis ois tänään niin en usko siihen kun edellinen kiero oli normaalista poikkeava. Pystyn sit ehkä ens kierrossa metsästää ovista
 
Heippa! Uusi käyttäjä ja yrittäjä ilmoittautuu joukkoon. Pitääkin selailla ajan ja ajatuksen kanssa tätä ketjua vähän myöhemmin. :)

Mape19 YK1 KP 13/25

Kysymyksiä, niitä on miljoona tällä keltanokalla. Ovulaatiotestit, ihan uusi tuttavuus. Olen tilannut Raskauskeijulta Onestep puikkoja ja liuskoja. Kumpiakin on tullut käytettyä, testaamisen aloitin KP 4. Haamun tapaista alkoi ilmestymään tikkuun n. KP 10/25. Vahvahkoja viivoja olen saanut kummallakin Onestep testillä muutaman päivän ajan jo, mutta testiviiva ei ole ollut kontrolliviivan vahvuinen missään vaiheessa eli nega.

Eilen päivällä tein 4 h pidätyksellä Onestep liuskan ja Clear Blue digital, kummatkin negoja. Ovulaatiotuntemuksia oli kuitenkin jo useamman päivän ollut ja illasta vajaan kahden tunnin pidätyksellä tein uuden liuskan (nega) ja Clear Bluella sain hymynaaman eli plussan.(n) Nyt aamusta sama juttu 4 h pidätyksellä eli Onestep nega (testiviiva ei kontrolliviivan vahvuinen) ja Clear Blue hymynaama. Eli voiko olla, että ovulaatio tekee tosiaan tuloaan, mutta minulle ei noi Onestep testit vain toimi jostain syystä? Clear Blue suosittelee 4+ h virtsasta testaamista, ei liene haittaa tai vaikuta tulokseen jos parin h pidätyksellä testaa, eli plussaan on kuitenkin luottaminen?
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978

Yhteistyössä