Haaveena vauva 2020

TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

4.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


EnkeliRinkeli.................kp 55/28
Hipposka.......................kp 44/30
taikinatonttu...................kp 41/28
vauvahaaveilija2396......kp 40/28-30
Pilvinentaivas...............kp 35/28-30
papuma.........................kp 33/xx
Millimetrii...................... kp 31/28-29
Hope91.........................kp 30/32-37
Mahaotus......................kp 30/24-26
Mirkkuli26.....................kp 28/22-28
Amadecasa..................kp 28/34-55
Helmiina1978...............kp 28/32
Marilainen.....................kp 29/28
Haaveilija-31.................kp 28/29
Mirella92.......................kp 27/34
Effis..............................kp 26/26-37
Shibali......................... kp 25/23-26
Titi-Love.......................kp 23/28-30
Kasikuus.......................kp 23/28-31
Lennis...........................kp 23/28-34
Haavejuttu....................kp 22/29
Tingeli...........................kp 21/34-36
Daana.......................... kp 21/23
W.we.............................kp 19/25
FaBuu...........................kp 18/28
nieve30.........................kp 18/28
Tiukuliina89.................. kp 18/31
Marrrsipaani..................kp 15/28
Mape19........................ kp 14/25
Lumihiutale_................. kp 13/28
poreilevalimu.................kp 11/25-26
Koodikissa.....................kp 10/24
Veevavi..........................kp 10/26-28
Keltasirkku.................... kp 9/28-32
mimmik..........................kp 9/28-32
Vaniljapulla....................kp 8/30-32
nessu87........................kp 6/28
rosemarie......................kp 6/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 5/28
HMami..........................kp 4/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:




Haaveilija-31...............dpo 12
Helmiina1978..............dpo 10
Titi-Love.......................dpo 8
Lenni............................dpo 8
Shibali..........................dpo 8
Effis..............................dpo 7
Haavejuttu....................dpo 6


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
nyt on jotain sekaisin kp-listassa. En nyt ehdi sen tarkemmin tarkistamaan... Et jos joku näkee missä mennyt pieleen, niin voi ilmoittaa jos haluaa.

oma napa: negaa. Enkä edelleenkään usko plussaan.
 
Joo kkm tai ku! Odotan vielä lähetettä nkl jatkotutkimuksiin... anyways kohtu oli tyhjä mut hcg korkeella. Lääkäri oli sitä mieltä et kkm mut mulla on ollu hirveet kivut oikeella munajohtimien kohdalla nii ite epäilen ku. (n) Mä toivon kanssa et tän sais hoidettuu lääkkeillä. :)
Lähde päivystykseen, jos tommosia kipuja!!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Pakko taas vähän omanapailla täällä, mutta oon vähän ylpeä itsestäni kun en aamulla testannut varmaa dpo7-negaa. Kai tässä yk7 kohdalla jo tajuaa, että se on itsensä rääkkäämistä ottaa niitä satavarmoja kehoja näiltä päiviltä. Huominen on sitten taas eri juttu :ROFLMAO:

@Binky mä kans lähtisin herkästi lääkäriin asap jos kivut yltyy. Miten sua on ohjeistettu tän kans?
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Lähdin itku silmässä töistä kesken päivän kotiin, kun tiputteluvuoto alkoi ja vaikuttaa kuukautisten esisoitolta. Ja nyt on dpo7 vasta :cry: ei tarttenu testata vissiin sitte sitä ekaakaan kertaa, kun kroppa ei toimi ollenkaan. :cry:
 
Lähdin itku silmässä töistä kesken päivän kotiin, kun tiputteluvuoto alkoi ja vaikuttaa kuukautisten esisoitolta. Ja nyt on dpo7 vasta :cry: ei tarttenu testata vissiin sitte sitä ekaakaan kertaa, kun kroppa ei toimi ollenkaan. :cry:
Jospa olisikin kiinnittymistä?
Ajallisesti sopisi kyllä siihen.

Mä nyt tässä aamulla tein pc:n ja raskauskeijun 10:n. Ja niissä tuli niin vahvat viivat, et sormet syyhyi tekemään digin. Vaikka dpo 18.
Mut mulle on tulossa kuitenkin se yksi testi viallisen tilalle, niin tuon yhden kotona jäljellä olevan tuhlasin.
Pitkään kyllä mietti mitkä viikot antaa.

https://aijaa.com/j3iHF4

Voiko tuo nyt olla tommonen tulos edes ihan normaali näin varhain.
Samanlaiset viivat edellisessä onnistuneessa tuli dpo 21 ja silloin digin tulos sama mitä nyt.

Ehkä mä uskallan siirtyä odottajiin.
Kääk!
Kemialinen tämä nyt ei varmasti ainakaan tällä kertaa ole.
 
Viimeksi muokattu:
Yk2 menossa ja dpo9-10. Tosi rauhallinen olo toisin kuin viime kierrossa. Jotenkin varma että en ole tässä kierrossa raskautunut vaikka vatsassa viiltelee ja rinnat ovat kipeytyneet. Viime kierrossa oli samat oireet joten ehkä nämä ovat nykyään mun pms-oireita.
Tänään töissä tosin lapselle saappaita laittaessa haistoin yllättäen hiekan tuoksun kovin voimakkaana. Se oli vain pieni häivähdys mutta pisti miettimään jos kuitenkin..
 
@Mammakatri @W.we

Tiputtelu jatkuu, oletan huomiseen mennessä yltyvän monsuuniksi :cry: aivan kamala olo. Tein kotona ovistesti, että saa ees jonkun testin tehä ennen menkkoja kun posti ei vieläkään oo toimittanut kotitestistä tilattuja liuskoja, vaikka otin oikeen pikatoimituksen niille. Ovistesti oli vahvistunu, eli menkat varmaan tekee tuloaan kun näytti sitä mun "alhaista perustasoa" olevan tuo viivanvahvuus.

Kai haen illalla vaan suklaata ja suren tämän kierron purkkiin seuraavaa odotellen:(
 
Pahoittelut täällä kurjien uutisten kans oleville ja tuuletus plussanneille!

Hei haluan ”jakaa” yhden kokemuksen.. kun nyt sattui omalle kohdalle. Kävin muista syistä gynen tarkastuksessa kp15. Munasarjat oli hiljaa ja limis aivan ohut, ei mitään estrovaikutusta. Kuitenkin halusin tikuttaa pois noita mun testejä ja kp17 ja sain testeihin selkeen o.plussan. Eli ihan huijaria omalla kohdallani, näin omin silmin tämän lapsettomuushoitoihin perehtyneen gynen/klinikan ultralta (ja hänkin sanoi samaa) että mitään siellä ei siis todella ollu. Että niin. Plussat ovistikussa ei oikein takaa mitään. Ei edes sitä huonoa munasolua. :unsure::oops:
 
Pahoittelut täällä kurjien uutisten kans oleville ja tuuletus plussanneille!

Hei haluan ”jakaa” yhden kokemuksen.. kun nyt sattui omalle kohdalle. Kävin muista syistä gynen tarkastuksessa kp15. Munasarjat oli hiljaa ja limis aivan ohut, ei mitään estrovaikutusta. Kuitenkin halusin tikuttaa pois noita mun testejä ja kp17 ja sain testeihin selkeen o.plussan. Eli ihan huijaria omalla kohdallani, näin omin silmin tämän lapsettomuushoitoihin perehtyneen gynen/klinikan ultralta (ja hänkin sanoi samaa) että mitään siellä ei siis todella ollu. Että niin. Plussat ovistikussa ei oikein takaa mitään. Ei edes sitä huonoa munasolua. :unsure::oops:
Oho. Samaa olen miettinyt et voiko niihin luottaa... Tuleeko sulla kuitenkin menkat yleensä säännöllisesti?
 
Mä masennuin niin, että halusin selvittää tilanteen juurta jaksaen saman tien. Tuntui hölmöltä yrittää kuukaudesta toiseen ja toivoa ihmettä, jos kropassa onkin jotain mitä pitäis hoitaa. Kävin gynellä. Tutkittiin ja ultrattiin, ei muka nähnyt nyt vuotoa (mutta heti kotii tultua sitä taas tuli pyyhkiessä). Limakalvo loppukiertoon sopiva ja keltarauhanen löyty vasemmasta munasarjasta. Ei löytynyt selvää syytä vuotelulle, jäi kysymysmerkiksi. Hormonaalista?

Nyt kysymys viisaammille: onko himppu vajaa 9mm limakalvo dpo7 ok, koska tää gyne ei osannut sanoa muuta kuin että "eikös se oo ihan hyvä" :rolleyes: meinasin sanoa, että minä kai tässä maksan siitä sen 200e, että sinä kertoisit se mulle..
 
Mä masennuin niin, että halusin selvittää tilanteen juurta jaksaen saman tien. Tuntui hölmöltä yrittää kuukaudesta toiseen ja toivoa ihmettä, jos kropassa onkin jotain mitä pitäis hoitaa. Kävin gynellä. Tutkittiin ja ultrattiin, ei muka nähnyt nyt vuotoa (mutta heti kotii tultua sitä taas tuli pyyhkiessä). Limakalvo loppukiertoon sopiva ja keltarauhanen löyty vasemmasta munasarjasta. Ei löytynyt selvää syytä vuotelulle, jäi kysymysmerkiksi. Hormonaalista?

Nyt kysymys viisaammille: onko himppu vajaa 9mm limakalvo dpo7 ok, koska tää gyne ei osannut sanoa muuta kuin että "eikös se oo ihan hyvä" :rolleyes: meinasin sanoa, että minä kai tässä maksan siitä sen 200e, että sinä kertoisit se mulle..
Sanoiko muuten mitään munasarjojen tilanteesta? Onko sun kierto kovin epäsäännöllinen?

Mulla oli ihan sama masis fiilis alkuviikolla, ja onneksi myös menin selvittämään koska mulla lyhyen kierron syy johtuu luultavasti heikosta ovulaatiosta. Turhaan ois tahkottu kuukaudesta ja vuodesta toiseen ilman tätä tietoa. En tiedä auttaako lääkitys tai muukaan mun kohdalla mut psyykkisesti auttaa jo se tieto et raskautuminen on tiettävästi kohdallani haastavaa. Eli jos plussa saadaan on se ennemminkin iso yllätys kuin että enää odottaisin et plussa voi hyvinkin tulla niinkuin aiemmissa raskauksissa. Koko ajan on ollut se tunne et ihan kaikki ei kropassa enää kunnolla toimi ja nyt sain sille selkeän vahvistuksen.

Toivotaan et sulla vuoto liittyy kiinnittymiseen eikä enteilis menkkoja. Mut tiputteluvuotoon ennen menkkoja voi juuri auttaa terolut tai sitten myös se et alkukiertoon vaikutetaan ovista vahvistamalla. En kyl oo mikään asiantuntija. Mut näin eilisen pohjalta käsitin.
 
Kivut helpottaneet eilisestä (vähän vielä tuntuu juilimista), dpo 8 ja testi selvästi negatiivinen. Maltoin sentään aamuun testaamisen kanssa :geek:
Tässä sit taas odotellaan huomista aamua :p
Minä testasin tänään töiden jälkeen (en tiedä miksi) 3h pidätyksellä ja testi niin valkoinen, kuin vain voi olla (dpo9.)
Tänään ollut taas polttelua alaselässä ja tosi teräviä kipuja oikealla puolen vatsaa, ihan ku joku tökkis neulalla. Sit ollu aamusta asti olo "vit***** ku pientä sikaa" :cautious: .. ja kaikki mennyt päin :poop:

Voi ei, kylläpäs nyt tulee liikaa surullisia uutisia :unsure: En tykkää. Kaikille voimia ja jaksamista uusinta yrityksiin.
 
@Wintersun gyne sano et loppukiertoon sopiva, turpea limis näkyi ja näytti siltä omaankin (aika harjasntumsttomsan) silmään. Eli ihan kohtuu paksuus limiksessä, pitäs voida (kai!?) implantoitua siihen.

@Pampula3 munasarjat näytti aktiivisilta ja aavistuksen multifollikulaarisilta (ei kuitenkaan PCO-tyyppisesti), keltarauhanen oli normaalikokoinen kun sitä sillä mitottiin. Eli ovis on tullut ja juuri sain postissa vielä ovulaatio päivää edeltäneen lääkärin epikriisin, jossa ultra mut lääkäri oli kirjoittanut et "25mm" folli näkyi toisessa. Eli vissiin ihan ok ovis? En tiiä. Toi viime viikon ultra siis toiseen sairauteen liittyen, mut munasarjoja ultra ollaan kasvainriskin vuoksi säännöllisesti.

Äh, en tiiä. Kaiken pitäs olla kropassa ok mut tulosta ei vaan tuu. Kokeilen sit varmaan niitä teroluteja ens kiertoon. Ostin nyt merisuolasullaata illaks, eli sen kans treffit sohvalle kun saa lapsen unille. Voi sit miettiä, mitä tästä kaikesta on mieltä. Mut uskon, että se helpottaa jos yrityksen vaikeudelle löytyy just joku syy. Vähentää sitä outoa epävarmuutta, joka tähän kaikkeen liittyy.
 
@Wintersun gyne sano et loppukiertoon sopiva, turpea limis näkyi ja näytti siltä omaankin (aika harjasntumsttomsan) silmään. Eli ihan kohtuu paksuus limiksessä, pitäs voida (kai!?) implantoitua siihen.

@Pampula3 munasarjat näytti aktiivisilta ja aavistuksen multifollikulaarisilta (ei kuitenkaan PCO-tyyppisesti), keltarauhanen oli normaalikokoinen kun sitä sillä mitottiin. Eli ovis on tullut ja juuri sain postissa vielä ovulaatio päivää edeltäneen lääkärin epikriisin, jossa ultra mut lääkäri oli kirjoittanut et "25mm" folli näkyi toisessa. Eli vissiin ihan ok ovis? En tiiä. Toi viime viikon ultra siis toiseen sairauteen liittyen, mut munasarjoja ultra ollaan kasvainriskin vuoksi säännöllisesti.

Äh, en tiiä. Kaiken pitäs olla kropassa ok mut tulosta ei vaan tuu. Kokeilen sit varmaan niitä teroluteja ens kiertoon. Ostin nyt merisuolasullaata illaks, eli sen kans treffit sohvalle kun saa lapsen unille. Voi sit miettiä, mitä tästä kaikesta on mieltä. Mut uskon, että se helpottaa jos yrityksen vaikeudelle löytyy just joku syy. Vähentää sitä outoa epävarmuutta, joka tähän kaikkeen liittyy.
Ääh mikä sekasotku, kiitos autocorrect. Siis viime viikolla löytyi muissa kontrolleissa 25mm folli toisesta munasarjasta, joka pikagooglauksella hyvä koko.
 

Yhteistyössä