Haaveena vauva 2020

Mulla on ovis aika varmasti pe tai la. Jos ei oo flunssa kauheasti siirrellyt. Sunnuntaina otin ihan ronskisti buranaa ja panadolia kun oli pää niin lujaa kipeä, en usko että yhden päivän särkylääke ovulaatiota siirtää, ja oireet ainaki osuu ihan kohdilleen, vaikka kipeenäki tullu oltua. Tallettelut jää tästä syystä ihan pariin kertaan, mutta ei haittaa. Yhden kerranhan se tarvii osua nappiin. :D Eilen sekä Huomenna tai pe varmistelu vielä, ku ei oo oikein jaksamista tällä hetkellä enempään :D lapsi ollu melkein 39 kuumeessa monta päivää. Itsellä myös lämpöä ja kurkkukipua.
Silti jotenki onnellinen olo. Meidän yrittäminen on tavallaan tauolla. Toki silti ei ihan hukkaan ovista heitetä :D eli on silti jotain yrittämistä :D tällästä rentoa
 
  • Tykkää
Reactions: Effis ja Shibali
Mulla kans ettei muista on nimii jos monta etenkin, sit ku oon aika uusitekin ni nimis opettelua. Siks joskus vastaan ilman nimimerkkiä oletan et varmaan suurinosa lukee kaik uuet kommentit ja tunnistaa ihtensä , tai niin haluun uskoo :D
 
Varovaiset onnittelut @Mahaotus :love:

@W.we Mä syön Ferronol rautaa (nestemäistä), jossa myös foolihappoa. 15ml annoksessa on 300 mikrogrammaa foolihappoa, mutta syön 20-25ml koska raudan puutosta ja lifessa suositteli vähän isompaa annosta. Eli vähintään se 400 mikrogrammaa foolihappoa, muistaakseni tuo 400 mikrogrammaa on suositus raskaana oleville (y)

Ja ihana kuulla että kaikki ok @Wintersun !! :love:
 
Jokohan se nyt ois selvä? o_O Enää en jaksais testata, vaikka oispa se kiva joskus saada vahvempi kuin kontrolliviiva.. Tallettelut osuu kyl kohdilleen kaikkein parhaiten tässä kierrossa, et sama kai tuo muuttuuko tuo tuosta enää suuntaan taikka toiseen :)
No nyt on minusta selvä :) Omat tälläset, eli alempi tänään ylempi eilen. Tänään minusta tummempi viiva vrt kontrolliviivaan. Valvoskelen ku vatsa on kipiä tuolta kohdun seudusta, oisko ovulaatio juurikin. Osui sit onneks kuitenkin kohdilleen touhut kun oli muka niin maansa myynyt olo eilen :D estrogeenidropista itkuherkkyyttä ja huonoa fiilistä? Onkohan kellään ovulaation aikaan itkuoiretta tai huonoa oloa? Netti sanoo että sillon nainen on parhaimmillaan :D juu elikkäs ei.
 

Attachments

@Lina87 sinulla kyllä niin selkeä plussa, kun testiviiva vahvempi :) Itelläni oli eilen aikamoisia kipuja illalla ja jopa tallettelut sattui hiukan ja siitä miehelle mainitsinkin, et ikinä oo tuollain sattunut.
Jospa vielä tänään tallettelis, ni sit voi taas siirtyä siihen joka toiseen päivään :ROFLMAO:

Tsemppiä meille piinailuun (y);)
 
https://aijaa.com/7MB5sU
Ehkä jotain hienoista näkyy? Vaikea sanoa punertaako vai ei..nyt menkat kolmatta päivää myöhässä. Mulla ei kyllä aiemminkaan oo nää apteekin viivatestit näyttäneet muuta kun haamua usea päivä menkkojen poisjäännin jälkeen. Siinäkin yksi syy miksi en testaa ajoissa:D
Muita testejä ei oo, ehkä ois järkevä testata vielä samalla myöhemmin uudestaan. Digit laitan varmaan tilaukseen.
 
Täällä taas kiertopäivänä 16/28 eikä ovulaatiota näy eikä kuulu. Viime kierrossa en tosiaan bongannut sitä ollenkaan edes digeillä. Tähän kiertoon en viitsinyt niitä edes tuhlata kun tulos näkyy näistäkin tikuista. :(
Onhan tässä vielä toivoa, mutta myöhässä tulee jos on tullakseen... Harmittaa vähän, että aloitin edes testailun kun nyt fiilikset tämmöiset. Toisaalta yritykset oltaisiin ajoitettu aivan liian aikaiseen vaiheeseen jos en olisi testaillut.

ovis.jpg
 
@Unimaa munkin silmään punertaa!

@Arooni mulla tulee ovisplussa tikkuun usein vasta kp 17-18 eli ei ihan vielä kannata lopettaa tikuttelua. Jos olis kans menty vaan oletuksella, että on siellä kp 14-15 tienoilla niin ei osuis kyllä tallettelut yhtään kohdilleen.

En sitten tänä aamuna testannut. Meni yöllinen vessareissu niin myöhäseen, mutta ei mua ees harmita. Oon aika lailla jo taipunut ajatukseen, että ei tää oo muuta kuin menkkajuttuja vaan kaikki tuntemukset. Tissitkin on taas niin kipeät ettei tosikaan. Pe-Su välillä pitäis alkaa kyllä menkatkin jo, katsellaan mihin kohtaan osuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
@Unimaa Kyllä näky, ihanaa :love:

En enää usko raskauteen. Ei sellasta oloo yhtään, päinvastoin tyypilliset pms oireet. Mulla viikkoo ennen menkkoja alkaa aina vatsa kummallisesti nykiä ja niin teki koko viime yön. Seuraavassa kierrossa olis nyt gynellä käynnin paikka, nyt tuli yli vuosi viimeisimmästä keskenmenostakin. Ehkä aiheellista tsekata tilanne ja myös papakoe. Ja uudestaan sokeriarvoja ja kilppariarvot. Vähän heittoo ollu verensokerin kanssa ja raskausdiabetes todettu kaks kertaa. Vois eka nyt keskittyä tämmösiin vaikka :D ja kattoo sit hommaa uusiks

Mut menkkoja odotellen
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
Mä näin taas unia lastenhuoneen sisustamisesta :unsure: pelkään et oon liian positiivinen tän inssin suhteen ja petyn taas enemmän ja enemmän :(

Kiitos foolihappo vastauksista :love: ehkä menen kysymään farmaseutilta seuraavan ostokerran aikana jos voi suositella jotain
 
@Arooni jatkaa vaan testailua rauhassa. Mullakin kp16 nyt eikä plussaa vielä lähellekään. Mulla ovis tullut kp14-20 välillä. Viimeksi toi kp20. Kierto sit pidentyi. Kierto 24-33 pv. Kyllä se ovis voi sieltä vielä tulla. Luteaalin ois hyvä kai olla yli 10 pv, mulla ollut aika 12-14 pv. Mut on niillä alle 10 pv luteaaleillakin tultu raskaaksi.

Jos et saa ovista bongattua tai jos luteaali lyhyt niin kannattaa käydä gynellä. :) Tsemppiä!
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

24.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 64/30
vauvahaaveilija2396......kp 59/28-30
Pilvinentaivas................kp 56/28-30
Millimetrii...................... kp 49/28-29
Amadecasa..................kp 48/34-55
Tingeli...........................kp 41/34-36
Daana.......................... kp 41/23
FaBuu...........................kp 38/28
nieve30.........................kp 38/28
Mape19........................ kp 33/25
Keltasirkku.................... kp 29/28-32
mimmik..........................kp 29/28-32
Vaniljapulla....................kp 28/30-32
Mahaotus......................kp 26/24-26
nessu87........................kp 26/28
Retkunen......................kp 25/26-29
rosemarie......................kp 25/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 24/28
HMami..........................kp 24/28
Jjenn.............................kp 24/30-31
Mirkkuli26.....................kp 21/23-28
poreilevalimu.................kp 18/25-26
Shibali.......................... kp 18/23-26
Marilainen.....................kp 17/28
Helmiina1978...............kp 17/31
Mirella92.......................kp 16/34
Kasikuus.......................kp 16/28-31
W.we.............................kp 15/25
Ilona Eloisa...................kp 15/30
Titi-Love.......................kp 14/28-30
Haavejuttu....................kp 13/29
Hope91.........................kp 11/32-37
Tiukuliina89.................. kp 7/31
Marrrsipaani..................kp 6/28
Koodikissa.....................kp 4/24
Veevavi..........................kp 4/26-28
taikinatonttu...................kp 2/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


nessu87.......................dpo 12
Vaniljapulla..................dpo 11
Keltasirkku...................dpo 10
snanniska....................dpo 10
Retkunen.....................dpo 9
poreilevalimu...............dpo 7
W.we............................dpo 3
Helmiina1978...............dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Kiitos kaikille kommenteista:)
On kyllä jännä toi viiva kun se näyttää kuvassa jotenkin selkeämmältä kuin livenä.
Onnea @Mahaotus ! Ihana tuo digi:love:
@Arooni samaa sanoisin kun joku muukin ylempänä että jatka vaan vielä testaamista. Mulla kun oli samanpituinen kierto niin plussa tuli juurikin kp17 vai jopa kp18. Ja silläkin on mahdollista raskautua:)
 
Mä en ehkä kestä! HUS (ja Tays) alkaa nyt vihdoin ottaa lähetteitä marraskuun alusta lähtien myös naisparien hedelmöityshoitoihin Nyt olis enää yks ongelma. Mun paino on pari kiloa yli sen BMI rajan ja mun kilpirauhasen vajaatoiminnan takia painon putoaminen on todella hidasta. Jonothan varmaan on pitkät, pääsisköhän jonoon jo? Siellä oli et hoitoja ei voi tehdä jos liian iso BMI mut jos edes jonoon. Jännittää!!
 
Mä en ehkä kestä! HUS (ja Tays) alkaa nyt vihdoin ottaa lähetteitä marraskuun alusta lähtien myös naisparien hedelmöityshoitoihin Nyt olis enää yks ongelma. Mun paino on pari kiloa yli sen BMI rajan ja mun kilpirauhasen vajaatoiminnan takia painon putoaminen on todella hidasta. Jonothan varmaan on pitkät, pääsisköhän jonoon jo? Siellä oli et hoitoja ei voi tehdä jos liian iso BMI mut jos edes jonoon. Jännittää!!
Ei ne jonot mun kuulemien mukaan ole yleensä niin pitkiä julkisella, kuin annetaan ymmärtää :eek:
Tsemppiä ja pikaista hoitojen aloitusta teille :love:
 
Huuh oli monta sivua jännää luettavaa! Tsempit piinailijoille(y)

Tänään illallisella miehen poika 5v tokaisi ihan out of the blue, että hän tajusi justiin että miehet ei voi saada vauvoja :)LOL:) ja sit juteltiin et mistä vauvat tulee ja mitä ne siellä masussa tekee jne. Sitten poika voivotteli (taas), että haluaisi pikkuveljen ja ei haittaa vaikka olis siskokin, kuulemma kaikki käy:ROFLMAO: oli aika ihanat keskustelut ja työnimiäkin poju ehdotteli tälle kuvitteelliselle sisarukselle :love: noh eikös tossa illalla mies sitten laittanu menemään ja viel tokaisi mun masulle hyvää yötä [insert a name] ennenku meni nukkumaan :LOL: Oletettuun ovulaatioon pitäs olla ainakin viikko vielä mut mies sai kyllä extra puhtia pojan puheista :LOL:
 
Mä en ehkä kestä! HUS (ja Tays) alkaa nyt vihdoin ottaa lähetteitä marraskuun alusta lähtien myös naisparien hedelmöityshoitoihin Nyt olis enää yks ongelma. Mun paino on pari kiloa yli sen BMI rajan ja mun kilpirauhasen vajaatoiminnan takia painon putoaminen on todella hidasta. Jonothan varmaan on pitkät, pääsisköhän jonoon jo? Siellä oli et hoitoja ei voi tehdä jos liian iso BMI mut jos edes jonoon. Jännittää!!
Mä huomasin myös ton uutisen ja tuli heti mieleen että täällähän oli joku naispari, piti tulla linkkaamaan se tänne mutta ehditkin itse jo lukea :D Tosi mahtava juttu siis, toivotaan että pääsetre mahdollisimman pian aloittamaan hoidot :love:
 

Yhteistyössä