Haaveena vauva 2020

Onnittelut plussanneille :love:

Täällä menossa dpo 4 ja jotain outoja nippailuja ja poltetta ollut alamahalla pitkin päivää. Jotenkin tosi rauhallinen olo (vielä) ja meinasin testata aikaisintaan isänpäivänä dpo 12 (y) Voi miten ihana olisi jos tulisi plussa isänpäivänä, voisi miehelle todeta että ensi vuonna mekin saamme juhlia isänpäivää :love: Mutta toiveet ei ole kovin korkealla kun talleteltiin vain dpo -1 (aamu ja ilta) ja dpo 1.
 
Täällähän on ihan mieletön meininki, kun plussia satelee! :D Onnea kaikille tasapuolisesti ja tarrasukkia pikkuisille! :barefoot:

Voi kun saisi itsekin sen toivotun uutisen! Kkm:n toteamisesta tulee tänään puoli vuotta :( Kuka tietää miten kauan vielä menee ja tuleeko lasta lopulta ollenkaan.. Mutta toivoa ei ole menetetty! Lohdullista on, että suuri osa yrittäjistä onnistuu ennen pitkää. Täytyy vain koittaa elää "normaalisti" ja iloita hyvistä asioista elämässä.

Terveisin Hedvig aamukahvin ääreltä :coffee:
 
Huuurja määrä plussanneita, joten kaikille tasapuolisesti onnea ja tarrasukkia matkaan mukaan :love:

Täällä dpo10. Menkat pitäisi alkaa perjantaina ja rinnat alkoi eilen jo kipeytyy sivuilta, eli liekö luteaalivaihe jää vähän lyhyemmäksi tällä kertaa ja menkat alkaa ajoissa + eilen järkyttävän alaselän polttelut, jotka jatkuu edelleen :( Eilen sai myös rampata vessassa todella usein (yleensäkin käyn usein, mut nyt sai käydä ihan koko ajan), mistähän lie sekin johtu. Usko raskauteen edelleen 0%.

Ihanaa sunnuntaita kaikille :)
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

3.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 74/30
Tingeli...........................kp 51/34-36
Daana.......................... kp 51/23
FaBuu...........................kp 48/28
Mape19........................ kp 43/25
Retkunen......................kp 35/26-29
Vauvameille...................kp xx/28-35
HMami..........................kp 34/28
Jjenn.............................kp 34/30-31
Shibali.......................... kp 28/23-26
Amadecasa..................kp 27/34-55
Marilainen.....................kp 27/28
Helmiina1978...............kp 27/29
Mirella92.......................kp 26/34
Kasikuus.......................kp 26/28-31
Ilona Eloisa...................kp 25/30
Titi-Love.......................kp 24/28-30
Haavejuttu....................kp 23/29
Hope91.........................kp 21/32-37
Tiukuliina89.................. kp 17/31
Marrrsipaani..................kp 16/28
Koodikissa.....................kp 14/24
Veevavi..........................kp 14/26-28
mimmi92........................kp 13/30
taikinatonttu...................kp 12/28
nieve30..........................kp 11/30
Pampula3......................kp 10/22-26
Keltasirkku.................... kp 10/28-32
Minic..............................kp 10/28
Snanniska.....................kp 9/28
rosemarie......................kp 7/xx
nessu87........................kp 5/28
W.we.............................kp 1/25
vauvahaaveilija2396......kp 1/28-30


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Retkunen.....................dpo 19
Liisa85.........................dpo 8/9
Mom_89.......................dpo 8
Titi-Love........................dpo 7
Haavejuttu....................dpo 5
Amadecasa.................dpo 3
Tiukuliina89.................dpo 2
Marrrsipaani................dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
huomenta.
Ei oo mitään piinailtavaa, joten otin itseni piinalistasta pois. Tässä, kuten viime kierrossa, ei oikein ollut edes sitä pinintäkään hetkeä, että olisin jotain raskauteen viittaavaa kuvitellut. Ehkä joku ihan pieni nippaisu jossain alhaalla, kunnes muistin , et juu - näin on muuten ollut ennenkin. PMS -oireet on kyl alkaneet voimakkaana heti DPO 7; kai se keltarauhanen on silloin alkanut ruskastua tms.
Noh - kohti uusia pettymyksiä sit vaan.

MUT HEI!!! IHANA PLUSSA-AALTO! :barefoot::love::barefoot::love: Onpa paljon plussia parissa vuorokaudessa. Ihania yllätyksiä.
 
Oon lukenut taustalla jo koko vuoden ja koko ketjun läpi. Nyt vihdoin on omakin yritys alkanut eli voisin tulla listoille :) Täällä onkin ihana plussa-aalto meneillään eli josko siihen imuun pääsisi mukaan (y)

Liisa85 / 34 / 1. / ya 10/2019
Voisin tulla myös piinailijalistalle, koska tänään dpo 8 tai 9

Tosi jännää nyt itse olla ekaa kertaa piinailemassa. Pillerit lopetin jo melkein vuosi sitten, koska joskus kun oli pieni tauko niin kesti melkein puoli vuotta, että menkat palasivat. Tällä kertaa onneksi kierto palautui samantien ja oon päässyt seurailemaan kiertoa ja opettelemaan kroppaani. Kierron pituus vaihtelee tosi paljon, mutta yleensä tunnistan oviksen kivuista ja limoista.

Tässä kierrossa pitkäaikainen stressi hellitti ja ovis paukkasi päälle ennätysaikaisin ja ennätysselvänä. Ja sehän nyt sitten hyödynnettiin ihan urakalla. Lämpöjen mittauksen perusteella saatettiin olla kuitenkin vähän ajoissa. Eli viimeisin tallettelu oli joko dpo -2 tai -1. Mies oli sen jälkeen viikonlopun poissa eli enempään ei ois nyt pystynytkään.

Nyt on ollut kyllä erilainen kierto tässä oviksen jälkeen kuin yleensä eli vähän meinaa toiveet nousta. Toisaalta en mitenkään usko, että tässä iässä tärppäisi ekalla. Oireina palelu ja nyt pari pv oon väsähtänyt jo klo 20-21 illalla. Lisäksi dpo 5 tai 6 alkaen on ollut ensin punertavaa valkovuotoa ja nyt pari pv pyyhittäessä ihan vähän ruskeaa vuotoa. Se vähän huolettaa, että tuo vuoto jatkuu edelleen. Lisäksi valkovuotoa on ollut edelleen eli ei ole tullut kuivaa kautta ja munasarjoissa ja alavatsassa jänniä tuntemuksia. Pari testiä kävin ostamassa, mutta testailen vasta aikaisintaan ens pe.

Tämä palsta on ollut ihan super hyödyllinen jo tässä odottaessa, että päästään yritys aloittamaan. Kiitos teille kaikille :love:
 
Viimeksi muokattu:
Oon lukenut taustalla jo koko vuoden ja koko ketjun läpi. Nyt vihdoin on omakin yritys alkanut eli voisin tulla listoille :) Täällä onkin ihana plussa-aalto meneillään eli josko siihen imuun pääsisi mukaan (y)

Liisa85 / 34 / 1. / ya 10/2019
Voisin tulla myös piinailijalistalle, koska tänään dpo 7 tai 8

Tosi jännää nyt itse olla ekaa kertaa piinailemassa. Pillerit lopetin jo melkein vuosi sitten, koska joskus kun oli pieni tauko niin kesti melkein puoli vuotta, että menkat palasivat. Tällä kertaa onneksi kierto palautui samantien ja oon päässyt seurailemaan kiertoa ja opettelemaan kroppaani. Kierron pituus vaihtelee tosi paljon, mutta yleensä tunnistan oviksen kivuista ja limoista.

Tässä kierrossa pitkäaikainen stressi hellitti ja ovis paukkasi päälle ennätysaikaisin ja ennätysselvänä. Ja sehän nyt sitten hyödynnettiin ihan urakalla. Lämpöjen mittauksen perusteella saatettiin olla kuitenkin vähän ajoissa. Eli viimeisin tallettelu oli joko dpo -2 tai -1. Mies oli sen jälkeen viikonlopun poissa eli enempään ei ois nyt pystynytkään.

Nyt on ollut kyllä erilainen kierto tässä oviksen jälkeen kuin yleensä eli vähän meinaa toiveet nousta. Toisaalta en mitenkään usko, että tässä iässä tärppäisi ekalla. Oireina palelu ja nyt pari pv oon väsähtänyt jo klo 20-21 illalla. Lisäksi dpo 5 tai 6 alkaen on ollut ensin punertavaa valkovuotoa ja nyt pari pv pyyhittäessä ihan vähän ruskeaa vuotoa. Se vähän huolettaa, että tuo vuoto jatkuu edelleen. Lisäksi valkovuotoa on ollut edelleen eli ei ole tullut kuivaa kautta ja munasarjoissa ja alavatsassa jänniä tuntemuksia. Pari testiä kävin ostamassa, mutta testailen vasta aikaisintaan ens pe.

Tämä palsta on ollut ihan super hyödyllinen jo tässä odottaessa, että päästään yritys aloittamaan. Kiitos teille kaikille :love:

Tervetuloa! Kiva saada tänne muitakin "vähän vanhempia esikoisen yrittäjiä". Itse olen siis 31v, mutta tuntuu että on jo iällä, kun monet kaverit teki lapsia jo kun oltiin 20v ja nehän on jo vaikka miten isoja. Minkä ikäinen mies sulla, jos saa udella? :) Ja onhan täällä moni kertonut, että on tärpännyt jo ekasta joten ihan mahdollista se on!

On kyllä aivan ihana plussatsunami menossa ja paljon kesävavvoja tulossa!:love:
 
Ihan mielettömän paljon plussia sadellut! Ihme kyllä, en ole näistä tuntenut katkeruutta, vaan puhdasta onnea. Toivottavasti joukkoon siirtyy pian moni muukin, itseni mukaanlukien :love:

JOS ET HALUA LUKEA KESKENMENOSTA, SKIPPAA YLI :)
Km:n alusta on nyt neljä päivää, ja vuoto alkaa olla jo melko niukkaa. Uskon, että hedelmöittynyt munasolu ei juuri kehittynytkään vaan melkein heti mennyt kesken ja vuoto alkoi sitten 5+5. Vuoto on kuitenkin ollut todella hallittavissa, runsaammat kuin menkat kuitenkin.

Pahin suru alkaa ehkä olla selätetty, odotan vaan kovasti sitä että päästään taas yrittämään. Heti kun vuoto loppuu yritetään luomuna ja kun menkat alkaa, niin inssiin. Aion kysyä voitaisko meille tehdä vielä kaksi inssiä ennen kovempia hoitoja, kun saatiin toisella ”tulosta”. Uskon, että suru tulee jatkossa menkkojen alkaessa kovastikin pintaan. Toivottavasti kovin monia menkkoja ei tarvisi kestää.

Vaikka km tuli totta kai yllätyksenä, oli minulla kuitenkin jotain mistä vähän etukäteen aavistelin, että onkohan kaikki hyvin. Silloin kun menkat oli 1-2 päivää myöhässä, mulla oli ihan jäätävät mahakrampit, kovemmat kuin yleensä menkkakivut. Näitä oli parina kolmena yönä ja kipuilua koko ajan. Raskaustestin viiva pysyi koko ajan haaleana vaikka selkeä plussa olikin, mutta ei läheskään niin tumma kuin kontrolli. Sain myös digiin mielestäni jäljessä ne viikot, eli kun sain 1-2 olisi pitänyt olla jo 2-3 ja kun sain sen 2-3 olisi pitäny olla jo 3+. Ja tämä helppo sanoa, että ne tuli myöhässä, koska mulla hedelmöittymisajankohta melko hyvin on tiedossa koska tehtiin inssi + irroituspiikki. Ainoa oire oli myös vain kipeät ja pinkeät rinnat. Oli muuten jännä, kun km-vuoto alkoi ke, niin to aamuna rinnat oli jo löysät... Yksikään näistä oireista yksinään ei viittaa mahdolliseen tulevaan keskenmenoon, mutta kaikki yhdessä.

Toiveet on korkealla että meillä pian tärppäisi uudelleen, ja tosiaan menkat tulee aina olemaan isompi pettymys.
 
@Mohan paljon tsemppiä teille! Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja kaikki menee hyvin.

@SwanDeSol Mun kavereista myös valtaosalla on jo lapsia, mutta hekin ovat vasta tässä kolmekymppisinä aloittaneet eli lapset on vielä aika pieniä. Vähän surettaa, ettei kuitenkaan todennäköisesti tuu olemaan lähipiirissä ketään samassa tilanteessa, jonka kanssa jakaa mahdollista odotusta ja vauva-aikaa. Tai ei sitä tietenkään koskaan tiedä ;) Mun mies on 36 v. Täytetään kyllä molemmat sit keväällä jo vuosia. Mites sun mies?
 
  • Tykkää
Reactions: SwanDeSol
3.11. Kp1 (n):cry:
Kolmas inssi sitten toden sanoo.. katsotaan miten käy kun alkaa ensimmäinen lääkkeellinen kokeilu siihen rinnalle..

Täällä niitä on vuosien mittaan saanut lueskellakin, mutta jos joku haluaa voi kertoa kokemuksia letrotsolista minulle, nyt haluaisin paneutua niihin oireisiin ja tuloksiin paremmin :)
 
Oon lukenut taustalla jo koko vuoden ja koko ketjun läpi. Nyt vihdoin on omakin yritys alkanut eli voisin tulla listoille :) Täällä onkin ihana plussa-aalto meneillään eli josko siihen imuun pääsisi mukaan (y)

Liisa85 / 34 / 1. / ya 10/2019
Voisin tulla myös piinailijalistalle, koska tänään dpo 7 tai 8

Tosi jännää nyt itse olla ekaa kertaa piinailemassa. Pillerit lopetin jo melkein vuosi sitten, koska joskus kun oli pieni tauko niin kesti melkein puoli vuotta, että menkat palasivat. Tällä kertaa onneksi kierto palautui samantien ja oon päässyt seurailemaan kiertoa ja opettelemaan kroppaani. Kierron pituus vaihtelee tosi paljon, mutta yleensä tunnistan oviksen kivuista ja limoista.

Tässä kierrossa pitkäaikainen stressi hellitti ja ovis paukkasi päälle ennätysaikaisin ja ennätysselvänä. Ja sehän nyt sitten hyödynnettiin ihan urakalla. Lämpöjen mittauksen perusteella saatettiin olla kuitenkin vähän ajoissa. Eli viimeisin tallettelu oli joko dpo -2 tai -1. Mies oli sen jälkeen viikonlopun poissa eli enempään ei ois nyt pystynytkään.

Nyt on ollut kyllä erilainen kierto tässä oviksen jälkeen kuin yleensä eli vähän meinaa toiveet nousta. Toisaalta en mitenkään usko, että tässä iässä tärppäisi ekalla. Oireina palelu ja nyt pari pv oon väsähtänyt jo klo 20-21 illalla. Lisäksi dpo 5 tai 6 alkaen on ollut ensin punertavaa valkovuotoa ja nyt pari pv pyyhittäessä ihan vähän ruskeaa vuotoa. Se vähän huolettaa, että tuo vuoto jatkuu edelleen. Lisäksi valkovuotoa on ollut edelleen eli ei ole tullut kuivaa kautta ja munasarjoissa ja alavatsassa jänniä tuntemuksia. Pari testiä kävin ostamassa, mutta testailen vasta aikaisintaan ens pe.

Tämä palsta on ollut ihan super hyödyllinen jo tässä odottaessa, että päästään yritys aloittamaan. Kiitos teille kaikille :love:

Tervetuloa mukaan jännäämään! Me ollaan ihan samoilla päivillä. Oireet kuulostaa lupaavalta!
Täällä myös mahanippailut jatkunut ja tänään tuli pientä veristä vuotoa. Kyllä nostaa toiveet päätään...
 
  • Tykkää
Reactions: Liisa85
Hurjasti onnea plussanneille, kaikkea hyvää tulevaan:love: .
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Ja Mohan, pahoittelut km, toivottavasti tärppää uudelleen pian ❤.

Itse kun en ovista tikuta, niin olen miettinyt, että miten erotatte ovislimat spermasta? Tämä on varmaan tyhmä kysymys, mutta en oikeasti erota varmuudella näitä toisistaan:LOL:. Tarkoitan nyt vaikkapa tilannetta että edeltävänä päivänä on hommailtu ja seuraavana päivänä tulee jotain limaa. Niin mistä sitä tietää mitä se on:geek:?
 
@Liisa85 No onneks mammakamuja voi saada esim niistä FB "heinäkuiset" jne ryhmistä ja fiilistellä muiden kanssa edes netissä. Ja käsittääkseni tapaamisiakin porukka järjestää :)
Mun mies on siis jo 43v joten ei hänkään tässä enää nuorene :LOL: yks lapsi hänellä entuudestaan, että sentään joskus on ainakin uimarit toiminu, exänsä raskautui toisesta kierrosta silloin 6v sitten. Meillä yk9 menossa (kai) ja itseasias tänään ovis Flo:n mukaan, jaiksss..:whistle:

Edit:
Otin muuten piruuttani Flo:n ilmaisen premium kokeilujakson käyttöön. Ei mun mielestä mitään sen ihmeellisempiä ominaisuuksia oo. Muilla kokemuksia?
 
Viimeksi muokattu:
Onpa paljon plussia, onnea!

Täällä dpo8. Menkkojen pitäisi alkaa ens viikon su mennessä. Menkkamaisia kipuja, lievää pahoinvointia ja alavatsaa nipistelee. Eli ihan perusoireita mitä noin viikkoa ennen kuukautisia mut mistäs näistä tietää. Ei mitään erityistä olo että olisin raskaana, en usko että olen. Katse lähinnä suunnattuna hoitojen alkuun ja jouluun.
 
  • Tykkää
Reactions: SwanDeSol

Yhteistyössä