Haaveena vauva 2020

Täälläkin jo tiputtelee, mut saas nähdä meneekö kp1 huomiselle. Yleensä kyl hanat aukee heti, mut tää oli erikoinen kierto oviksenkin suhteen; se oli jo Kp14 illalla vaikka yleensä ollut kp16. Ehkä kerran ollut kp15.

Mehän saimme huhtikuun alussa plussa muutamana päivänä tikkuun ja cb näytti 1-2, mut se oli kemiallinen ja vuoto alkoi 3pv myöhässä. Jouluna ois ollut laskettu. Kesällä oli kohdunulkoinen jonka kanssa painiessa meni 1,5kk eli reilu kk-kierto. Se sai taas alkunsa juhannuksena. Joko nyt sais plussata jouluna?
 
@Hedvig Välillä tihkuttaa verta välillä ei mitään, tänään ei vielä verta oo tullut, mutta menkkamaisia kipuja on ja vihloo ilkeesti kohdunnapukkaa, liekö se sielä avautuu?
Ja tunnistan ettei oo kohdun kasvukipuja, vaan ihan supistusmaisia polttavia jomotuksia. Outoa varmaan jostakin, mutta mä vaan toivon, että se kunnon vuoto alkais jo. Haluan normaalin elämän vaan takas. Tänää pitäs olla rv 7+0. Mutta se vaisto vaan on niin vahva, ettei kaikki oo niinku pitäs, nii siksi toivon sitä vuotoa tulevaksi itsekseen, on se aina parempi ku lääkkeet.
Ehkä huomenna soittelen neuvolaan, jos ottaisivat neuvolalääkärille katsastaan ettei sitten oo kohdunulkoinen.
Ymmärrän kyllä toiveen vuodon alkamisesta, jos tunne keskenmenosta on niin varma. Ikävä, että kävi näin ja joudut tällaisen myllyn käymään läpi taas :( Luin myös aiemmista postauksistasi fiiliksiäsi tämän kaiken keskellä, ja pahalta tuntuu puolestasi :cry: Voimia, ja toivottavasti tyhjennys tapahtuisi mahdollisimman pian ja luonnollisesti!
 
Mulla on vähän outo tilanne edelleen. Kävin torstaina vielä julkisella lääkärillä, kun sain keskiviikkona neuvolasta ohjeen mennä. Tiputtelua oli jatkunut km:n jälkeen jo yli 4vko, vuoto oli viimeisenä viikkona taas voimistunut ja oli kipuja. Siellä ei tietenkään gyneä ollut, mutta lääkäri soitti gyneltä neuvoja. Gyne epäill, että oisko tässä nyt sitten alkanut menkat. Aloin sitä itsekin miettimään, sillä vuoto tosiaan oli ehkä hieman erilaista ja ne kivut, jotka tosin oli laimeammat kuin normimenkoissa. Soitin seuraavana päivänä lapsettomuusklinikalle ja me nyt varattiin sitten kontrolliultra 9.12. Letrot aloitin eilen. Vuotoa on yhä, mutta nyt jo ihan minimaalista. No eiköhän tuolloin 9.12. selviä jotain, joko munarakkula on kehittynyt uutta inssiä varten tai sitten vuoto jatkuu yhä ja saan varmaan jotku hormonit. Mukavaa siinä mielessä, että vihdoin jotain taas tapahtuu, eikä vaan tarvitse odotella vuodon loppumista.
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
Mulla meni ihan toisin päin, että kierto vaan piteni :D hassua miten eri vihmisille sama lääke vaikuttaa niin erilailla
Mun kierrot on ollut pitkiä, edellinen oli 76pvää ja pisin mitä on ollut, tais olla jotain 96 tai vastaavaa. Ovuloinut en varmaankaan oo noissa pitkissä kierroissa et siinä mielessä positiivista nyt näitten letrojen kans, et luulisin niitten toimivan kun sain tässä kierrossa ekan ovisplussan ikinä ja menkatkin alkoi ajallaan. Ja tää siis oli eka letrokierto. Toivoa siis on.
 
vierailija
Täällä yritys aloitettu 10.11. asenteella tulee kun tulee.
Keskiviikkona testi näytti iltapäivällä haaleaa plussaa kuin myös kaikki 2 sen jälkeen tehtyä testiä. Edelleen melko hailakkaa viiva on tullut, mutta ei tätiäkään ole näkynyt ja pahoinvointikin edelleen läsnä päivittäin
Ehkä se on uskottava, että tärppäsi näin nopeasti, ei esikoisenkaan kohdalla plussa mikään maailman vahvin ollut
Nyt siis menossa vasta rv 4+3 ja varhaisultra sitten 21.12.
 
Mulla on vähän outo tilanne edelleen. Kävin torstaina vielä julkisella lääkärillä, kun sain keskiviikkona neuvolasta ohjeen mennä. Tiputtelua oli jatkunut km:n jälkeen jo yli 4vko, vuoto oli viimeisenä viikkona taas voimistunut ja oli kipuja. Siellä ei tietenkään gyneä ollut, mutta lääkäri soitti gyneltä neuvoja. Gyne epäill, että oisko tässä nyt sitten alkanut menkat. Aloin sitä itsekin miettimään, sillä vuoto tosiaan oli ehkä hieman erilaista ja ne kivut, jotka tosin oli laimeammat kuin normimenkoissa. Soitin seuraavana päivänä lapsettomuusklinikalle ja me nyt varattiin sitten kontrolliultra 9.12. Letrot aloitin eilen. Vuotoa on yhä, mutta nyt jo ihan minimaalista. No eiköhän tuolloin 9.12. selviä jotain, joko munarakkula on kehittynyt uutta inssiä varten tai sitten vuoto jatkuu yhä ja saan varmaan jotku hormonit. Mukavaa siinä mielessä, että vihdoin jotain taas tapahtuu, eikä vaan tarvitse odotella vuodon loppumista.
Toivottavasti on kysymys kierron käynnistymisestä! Tapahtuisiko se inssi silloin 9.12, jos paikat on valmiit?
 
Onnea @Hedvig:love: ! Minustakin tuo on jo plussa, kunpa siitä vahvistuisi ja kaikki sujuisi hyvin :love:!

Itellä ”hedelmälliset päivät” meneillään, oviksesta en tiedä menikö jo vai onko vasta tulossa. Jännä, kun nyt on jo valmiiksi semmoinen pyyhkeen kehään heittänyt-fiilis, että kuitenkaan ei onnistu niin ei kannata ees yrittää :ROFLMAO:
Tsemppiä sinulle, toivottavasti tärppää :love: Jos ei niin sitten vain uuteen nousuun! :)
 
@Hedvig onnea plussasta ja tarrasukkia :)


Ei haluttais lähteä ultraan katselemaan onko sielä mitään(=ei sykettä tai pahempi et nyt syke mut silti menee kesken) siksi olis vaan parempi että vaan vuotais pois kunnolla, ku koko ajan tihkuttaa ja supistelevia kipuja.
Eilen illalla luulin että aukes kunnolla hanat, mutta yöllä ei sit tullutkaan mitään.
Nyt on sit tullut kirkasta verta pyyhittäessä ihan paperi täyteen ja menkkajomoja, epäilen että nyt se lopulta tapahtuu. Lämmötkin oli heti aamusta 36.3 eli mun normaali lämpö. Tähän asti ollut kuukauden verran jo 36.9-37.1. Eli nyt selvä lasku ja siitäkin arvasin että vaisto tosiaan osui oikeaan keskenmenosta. Rv 7+1 olis ollut tänään. Toivotaan että nyt vaan tyhjenee itsekseen täysin eikä tuu tulehduksia tms.

Mä jään tähän vähän sivusta seurailemaan muiden plussaamisia, ja toivon että saatte kaikki pysyvän plussan <3
Nyt musta tuntuu että meidän perhe on täydellinen näin, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos vielä yrittäis.
 
@Hypsy Kiitos tsempeistä <3


Tähän mennessä on lähinnä pyyhkiessä tullut verta, niin nyt oli side täyttynyt alle tunnissa. Ei hyytymiä vielä, mutta eiköhän tää oo nyt sitä lopunalkua. Jomotteleekin paljon. Ja päätä särkee.

Vuoden sisään kerkes tulla 2 keskenmenoa. Heti vuoden alkuun tammi-helmikuussa raskaus/keskenmeno ja vielä vuoden loppuun marras-joulukuussa sama. Ei ehkä ihan mun vuosi ollut tämä.
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

2.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 82/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 50/32-37
vauvahaaveilija2396......kp 30/28-30
Marilainen.....................kp 28/28
HMami..........................kp 28/28
Elllla..............................kp 27/30
Jjenn.............................kp 26/30-31
Ninnanen.......................kp 25/24-30
Pikkuhaave....................kp 25/xx
Koodikissa.....................kp 22/24
Haavejuttu.....................kp 22/29
Amadecasa...................kp 21/34-55
Tiukuliina89.................. kp 20/31
hemuliina90...................kp 19/28
Marrrsipaani..................kp 18/28
Tingeli...........................kp 17/34-36
mimmi92........................kp 15/30
Masu90..........................kp 13/27-30
Nenskuli.........................kp 13/ ?
Keltasirkku.................... kp 12/28-32
Mustikka89....................kp 12/25
taikinatonttu...................kp 7/28
Unimaa..........................kp 6/27
Ananas90......................kp 5/25-28
Snanniska......................kp 5/28
nessu87.........................kp 4/28
tupsahus........................kp 4/30
Hipposka.......................kp 3/30
W.we..............................kp 3/25
Babyfever1.....................kp 3/xx
Mirella92.......................kp 2/34
Helmiina1978................kp 1/29
Kasikuus.......................kp 0/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Ninnanen.....................dpo 10
pikkuhaave...................dpo 6
marrrsipaani.................dpo 6



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
hei.
Mulla aukesi hanat tänään heti aamusta, kuten arvelin.
Jospa sitten plussa jouluna? :love:

@Wintersun toivottavasti pääsette ekaan hoitoon tänä vuonna. (y)
 
Ja nyt nousemassa lämpö ja aivastelua. Mies sairaslomalla ja kuumeessa joten mulle varmaan sama tauti tähän lisäksi. Nyt tuo vuotokin alkoi taas vähentyä. Välillä oli jo ihan tummanpunaista, nyt taas vetistä verta vähän. Toivoisin nyt vaan heti ne suurimmat vuodot, kun kipuilee kuitenkin jo nyt. Tätä menoa vuodan vielä jouluaattona :/
 
Tilannepäivitystä: eli tänään on jo kp 50 ja menkat on jääneet jostain syystä tulematta. Tein herkemmän rfsu:n testin viime viikolla ja vielä tänään aamulla, jotka siis negoja. Lääkäri määräsi perjantaina terolut kuurin että menkat saataisiin sillä alkamaan..

En oo niitä käyttänyt aiemmin ja en alottanu kuuria vielä perjantaina, vaikka lääkäri sanoikin että voi heti aloittaa.. Tänään sitten otin ensimmäisen. Eli te jotka ootte niitä käyttäneet, ymmärsinkö oikein, että nyt syön 10pv kuurin jonka jälkeen menkkojen pitäs alkaa noin viikon sisällä? Eli sitten alan laskea siitä kiertoa uudelleen.. Ja sitte siitä seuraavasta kierrosta syön taas kp 15 alkaen niitä? Mutta jossakin luki että sais syyä vasta ovulaation jälkeen ja jos se on mulla aiemmin ollu myöhemmillä kiertopäivillä, niin alotanko terolutit vaan myöhemmin vai mitenkäs? Ja sehän ovis pitäs mulla tikuttaa kun en osaa sitä oireista tulkita.. (n)en nyt haluais alkaa taas tikuttaa ovistakaan, kun pelkään stressin nousevan:unsure: voi että kun tuntuu että kroppa on sekasin ja pelottaa että mitä jos ne menkat ei tämän kuurinkaan jälkeen ala:cry: onko muilla omia kokemuksia kertoa vastaavanlaisesta tilanteesta?
 
Pahoitteluni @Titi-Love ja voimia. Toivottavasti tyhjentyisi pian, jos on tyhjentyäkseen :unsure:
Minulla paras ystävä vuoti aika paljon verta raskauden aikana ja silti hänellä on kohta 3v tyttö.

Minulla alkoi juuri vuoto, joten huomiselle voi päivittää kp1.
Nyt vain katse taas eteenpäin ja leuka ylös.
Taidan koittaa pysyä hetken pois ja keskittyä saamaan stressitekijät minimiin.

Tsemppiä kaikille yrityksiin ja onnea jo tuleville plussille :love:

 
@Hope91 Olen syönyt terolutia aina tuon 10 päivän kuurin, vuodot alkavat minulla yleensä jo tuolloin kuurin loppuessa. Joskus on pitänyt odotella muutama päivä. Olen aloittanut kuurit aikaisintaan kp 15, usein niin että jos kuukautisia saa odottaa, syön letrokuurin. Minulla siis epäsäännölliset kierrot.
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91

Yhteistyössä