Haaveena vauva 2020

Kannattaisi ehdottomasti käyttää niitä digitestejä, mulle klinikalta sanottiin ettei he hyväksy edes inssiin näitä liuskoja kun ne on niin epämääräisiä ja tulkinnanvaraisia! Digillä ei jää arvailujen varaan!
Oho, mulle ei mitään digeistä puhuttu :eek: sanoi että kannattaa testata sellaisella testillä jota normaalisti käyttää ja minulle ne on nuo pienet apteekin testit :)
Mutta on niissä kyllä paljon eroa. Apteekin melkein plussa jo, kun rfsu vasta alkaa saada väriä :eek: en usko että niillä koskaan tasavahvoja saan, mutta apteekin on yleensä selkeästi tummempi kun positiivinen (y) IMG_20191209_224645.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Oho, mulle ei mitään digeistä puhuttu :eek: sanoi että kannattaa testata sellaisella testillä jota normaalisti käyttää ja minulle ne on nuo pienet apteekin testit :)
Mutta on niissä kyllä paljon eroa. Apteekin melkein plussa jo, kun rfsu vasta alkaa saada väriä :eek: en usko että niillä koskaan tasavahvoja saan, mutta apteekin on yleensä selkeästi tummempi kun positiivinen (y) katso liitettä 8956
Joo mulle sanottiin heti ekalla käynnillä keväällä, että vaihda ovistikut digitaaliseen, että mikäli inseminaatio tehdään ovulaation perusteella niin he ”vaatii”, että käyttää digiä, koska se on tulkinnaltaan se varmin :alien: Mutta ennoo tosin tikuttanu ovista nyt enää moneen kuukauteen, kun inssit on tehty ultran perusteella ja annettu irroituspiikki.

Mulla tosiaan ultra nyt keskiviikkona kp 10, ja pahalta näyttää että tämän kuun inssi menee taas mönkään viikonlopun vuoksi. Mies ei ole pe kotona, ja pe kp 12 olisi muutenkin todennäköisesti liian aikaisin, ja kp 14 oli varmaan se paras. Ma kp 15 voi olla jo liian myöhäistä, mutta yritän puhua josko inssi kuitenkin tehtäisiin vasta silloin. Jännä mennä ultraan ja nähdä miten munasolut on reagoinu nyt km:n jälkeen letroihin, ja mitä siellä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
 
Joo mulle sanottiin heti ekalla käynnillä keväällä, että vaihda ovistikut digitaaliseen, että mikäli inseminaatio tehdään ovulaation perusteella niin he ”vaatii”, että käyttää digiä, koska se on tulkinnaltaan se varmin :alien: Mutta ennoo tosin tikuttanu ovista nyt enää moneen kuukauteen, kun inssit on tehty ultran perusteella ja annettu irroituspiikki.

Mulla tosiaan ultra nyt keskiviikkona kp 10, ja pahalta näyttää että tämän kuun inssi menee taas mönkään viikonlopun vuoksi. Mies ei ole pe kotona, ja pe kp 12 olisi muutenkin todennäköisesti liian aikaisin, ja kp 14 oli varmaan se paras. Ma kp 15 voi olla jo liian myöhäistä, mutta yritän puhua josko inssi kuitenkin tehtäisiin vasta silloin. Jännä mennä ultraan ja nähdä miten munasolut on reagoinu nyt km:n jälkeen letroihin, ja mitä siellä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
Tsemppiä ! Toivottavasti päästään piinaamaan yhdessä :love:
Oletteko yksityisellä vai julkisella ?
 
Tsemppiä ! Toivottavasti päästään piinaamaan yhdessä :love:
Oletteko yksityisellä vai julkisella ?
Toivottavasti molemmilla menee nappiin :love: Me ollaan julkisella. Jos nyt ei tärppää, niin sitte ivf jonoon, ja ajateltiin että jos vaan on ok niin siinä jonottaessa käytäis yksityisellä tekee inssejä, ennen kuin päästään ivf:ssä etenemään. Käsittääkseni jonon ei pitäis olla kuin pari kk.
 
Yötöiden keskeltä omanapa postaus:

Jos nyt ei oo tosi kyseessä niin ihmettelen! Mulla on jo muutaman päivän jomotellut selkä ihan kuin menkat olisi tulossa, mutta niiden ei pitäisi vielä vähintään 6 päivään alkaa. Tämän lisäksi huomasin nyt vessassa käydessäni rusehtaa vuotoa (paperissa vain) mikä on perin omituista sekä ennenkuulumatonta tässä vaiheessa kiertoa o_O Voisiko (parhaassa tapauksessa) kyseessä olla kiinnittymisvuoto? :eek: Yritän täällä toki toppuutella itseäni, sillä niin monta pettymystä on jo takana. Mutta jotenkin tuntuu, että nykyinen kierto on ollut vähän erilainen verrattuna aiempiin :oops: Nyt peukut pystyyn!
 
Toivottavasti molemmilla menee nappiin :love: Me ollaan julkisella. Jos nyt ei tärppää, niin sitte ivf jonoon, ja ajateltiin että jos vaan on ok niin siinä jonottaessa käytäis yksityisellä tekee inssejä, ennen kuin päästään ivf:ssä etenemään. Käsittääkseni jonon ei pitäis olla kuin pari kk.
Meillä kanssa kolmas inssi nyt ja sitten ivf, johon otetaan suosiolla lähete julkiselle koska kulut nousisi muuten kattoon.

Mutta toivotaan nyt ettei kumpikaan sinne ivf:ään joudu.. pidetään enemmän varasuunnitelmana (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

10.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 90/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 38/28-30
HMami............................kp 36/28
Elllla...............................kp 35/30
Amadecasa....................kp 29/34-55
Tiukuliina89................... kp 27/31
hemuliina90....................kp 26/28
Marrrsipaani...................kp 25/28
Tingeli............................kp 24/34-36
mimmi92.........................kp 23/30
Masu90..........................kp 21/27-30
Nenskuli..........................kp 21/ ?
Keltasirkku..................... kp 20/28-32
Mustikka89.....................kp 20/25
taikinatonttu....................kp 15/28
Unimaa...........................kp 14/27
Ananas90.......................kp 13/25-28
Snanniska.......................kp 13/28
nessu87..........................kp 12/28
tupsahus.........................kp 12/30
Hipposka........................kp 11/30
W.we...............................kp 11/25
Babyfever1.....................kp 11/xx
Mirella92........................kp 10/34
Helmiina1978.................kp 9/29
Kasikuus........................kp 8/28-31
Koodikissa......................kp 8/24
Haavejuttu......................kp 1/29
Pikkuhaave....................kp 1/32
Jjenn..............................kp 1/30-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


marrrsipaani.................dpo 14
Mirkkuli26.....................dpo 8
mimmi92.......................dpo 5
Mustikka89....................dpo 5
Vauvameille...................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Näin se vaan kuulkaas on hektistä puuhaa ja voi tapahtua mitä vaan.
Eilen sanoin etten usko saavani tasavahvoja viivoja rfsu:n ovisliuskaan ja näin se muutos vaan tapahtui yön aikana IMG_20191210_070827.jpg

Tänään siis ilmeinen dpo-1 ja huomenna inssiin (y)
Alkuperäinen suunnitelma oli suorittaa operaatio samana päivänä kun plussa tulee testiin, mutta huomenna pitäisi varmaan olla ihan hyvät lähtökohdat myös o_O

Tässä vielä molemmat aamun testit ja tuo apteekin ei jätä kyllä mitään epäilyksen varaan.IMG_20191210_065922.jpg
 
Käyttääkö kukaan tällä hetkellä mitään myo inositol-ravintolisää? Gyne kehoitti ostamaan Donaferty tai Inositol-nimistä valmistetta, mutta käsittääkseni kumpaakaan ei enää valmisteta, joten tais tohtorilla olla nyt hieman vanhaa tietoa. :LOL: Inoman-merkkinen tuote löytyy miehille, mutta enhän minä ymmärrä onko siinä oikeita aineita naiselle. Kysyn toki gyneltä, mutta jos joku täällä tietäisi mitä kannattais ostaa. :rolleyes:
Minä! Oon tilannut iHerbistä Myo-inositolia. Myös luontaistuotekaupassa on pelkkää inositolia, jota oon kans hätään ostanut ku tuolta rapakon takaa tulee aika hitaasti.
Otan 2+2 pilleriä yleensä. Välillä 1+1 jos pillerit meinaa loppua. En tiedä onko ollut mitään apua, kun plussaa ei oo heinäkuun jälkeen näkynyt. Noi pitäs tosiaan auttaa myös sokeri- ja insuliiniaineenvaihduntaan, joten siksikin ne on hyvät. Oon siis syönyt noita keväästä asti. Melkein säännöllisesti; välilllä muutama päivä ilman, ku purkki loppunut.
 
Yötöiden keskeltä omanapa postaus:

Jos nyt ei oo tosi kyseessä niin ihmettelen! Mulla on jo muutaman päivän jomotellut selkä ihan kuin menkat olisi tulossa, mutta niiden ei pitäisi vielä vähintään 6 päivään alkaa. Tämän lisäksi huomasin nyt vessassa käydessäni rusehtaa vuotoa (paperissa vain) mikä on perin omituista sekä ennenkuulumatonta tässä vaiheessa kiertoa o_O Voisiko (parhaassa tapauksessa) kyseessä olla kiinnittymisvuoto? :eek: Yritän täällä toki toppuutella itseäni, sillä niin monta pettymystä on jo takana. Mutta jotenkin tuntuu, että nykyinen kierto on ollut vähän erilainen verrattuna aiempiin :oops: Nyt peukut pystyyn!
no kyllä ainakin dpoiden perusteella voisi hyvinkin liittyä kiinnittymiseen. Lupaavalta kuulostaa :geek:

Itsekin jännittelen, että onko nippailu merkki tynkäkierrosta vaiko jostain muusta. Saa nähdä jatkuuko nippailut tänään.
 
  • Tykkää
Reactions: Mustikka89 ja W.we
Näin se vaan kuulkaas on hektistä puuhaa ja voi tapahtua mitä vaan.
Eilen sanoin etten usko saavani tasavahvoja viivoja rfsu:n ovisliuskaan ja näin se muutos vaan tapahtui yön aikana katso liitettä 8960

Tänään siis ilmeinen dpo-1 ja huomenna inssiin (y)
Alkuperäinen suunnitelma oli suorittaa operaatio samana päivänä kun plussa tulee testiin, mutta huomenna pitäisi varmaan olla ihan hyvät lähtökohdat myös o_O

Tässä vielä molemmat aamun testit ja tuo apteekin ei jätä kyllä mitään epäilyksen varaan.katso liitettä 8961
JEE!!!!!
Noin se menee! Nyt oikein paljon tsemppiä ja kireitä siimoja. eiku. :D:p:love:
 
Kummasti sitä löytää itsensä netin syövereistä loppukierron aikana, lukemassa vaikka mitä :geek: tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! Ei ole aina helppoa tämä raskaaksi tuleminen (n) Täällä vielä odottelua hoitojen suhteen. Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta, niin laitetaan sitä eka kuntoon. Kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireita on taas, vaikka muka en aikonut kuulostella. Tuntuu vaan niin selkeästi :rolleyes: Viime yönä näin unta ensimmäisestä hoidosta. Klinikalla oli vuoronumerojärjestelmä, lapussa luki mihin huoneeseen mennään. En tiedä miksi, mut heitin kaikki vaatteet pois ja sit makasin alasti pehmolelu kädessä tunti tolkulla siellä ennen kuin lääkäri ja kaksi opiskelijaa tuli huoneeseen :alien: Näkeekö muut paljon unia?
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Eilinen testihässäkkä johtui liiasta juomisesta. Tänään tuli aamupäivällä tasavahvat viivat, mutta pitää vielä huomennakin testailla että joko se piikki on tässä vai vieläkö nousee.
Harmittaa, että nämä ajatukset taas alkaa vallata pään :unsure:
Pitäisi töihin keskittyä, eikä pohtia iltaa ja sänkyhommia :alien::poop:
 
Toivottavasti inssiin menijöillä nyt tärppää!

@Mustikka89 kuulostaa lupaavalta, milloin ajattelit raskaustesti tehdä? Mä varmaan la dpo9, ei tosin mitään oireita vielä...
Mulla pitäisi ensi viikon ma alkaa menkat, että varmaan koitan siihen asti yrittää kitkutella. Oon kyllä ihan malttamaton hätähousu, joten jos nää kummalliset oireillut jatkuvat saatan ”lipsahtaa” jo viikonloppuna. :LOL::p Mielenkiinnolla odotan kuinka meille käy (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Kummasti sitä löytää itsensä netin syövereistä loppukierron aikana, lukemassa vaikka mitä :geek: tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! Ei ole aina helppoa tämä raskaaksi tuleminen (n) Täällä vielä odottelua hoitojen suhteen. Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta, niin laitetaan sitä eka kuntoon. Kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireita on taas, vaikka muka en aikonut kuulostella. Tuntuu vaan niin selkeästi :rolleyes: Viime yönä näin unta ensimmäisestä hoidosta. Klinikalla oli vuoronumerojärjestelmä, lapussa luki mihin huoneeseen mennään. En tiedä miksi, mut heitin kaikki vaatteet pois ja sit makasin alasti pehmolelu kädessä tunti tolkulla siellä ennen kuin lääkäri ja kaksi opiskelijaa tuli huoneeseen :alien: Näkeekö muut paljon unia?
Mä oon kova näkemään unia, mutta viime viikolla näin ensimmäistä kertaa unta mikä liittyi selvästi näihin raskautumistoiveisiin. Siinä en ollut alasti ;) mutta meillä oli pellavapäinen tyttö mikä tuntui erikoiselta kun olen itse tummempaa sorttia eikä mieskään nyt ihan vaaleimmasta päästä ole. :p
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Huomenna klo 11
Kummasti sitä löytää itsensä netin syövereistä loppukierron aikana, lukemassa vaikka mitä :geek: tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! Ei ole aina helppoa tämä raskaaksi tuleminen (n) Täällä vielä odottelua hoitojen suhteen. Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta, niin laitetaan sitä eka kuntoon. Kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireita on taas, vaikka muka en aikonut kuulostella. Tuntuu vaan niin selkeästi :rolleyes: Viime yönä näin unta ensimmäisestä hoidosta. Klinikalla oli vuoronumerojärjestelmä, lapussa luki mihin huoneeseen mennään. En tiedä miksi, mut heitin kaikki vaatteet pois ja sit makasin alasti pehmolelu kädessä tunti tolkulla siellä ennen kuin lääkäri ja kaksi opiskelijaa tuli huoneeseen :alien: Näkeekö muut paljon unia?
Voi kyllä ja vieläpä todella aidontuntuisia :D
On ollut jos jonkinlaista alastonkohtausta ovulaatio piinojen aikana ja vauvahaaveisiin liittyviä toiveita piinapäivillä.
Ehkä vielä joskus nämä jälkimmäiset unet käyvät toteen :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Näin se vaan kuulkaas on hektistä puuhaa ja voi tapahtua mitä vaan.
Eilen sanoin etten usko saavani tasavahvoja viivoja rfsu:n ovisliuskaan ja näin se muutos vaan tapahtui yön aikana katso liitettä 8960

Tänään siis ilmeinen dpo-1 ja huomenna inssiin (y)
Alkuperäinen suunnitelma oli suorittaa operaatio samana päivänä kun plussa tulee testiin, mutta huomenna pitäisi varmaan olla ihan hyvät lähtökohdat myös o_O

Tässä vielä molemmat aamun testit ja tuo apteekin ei jätä kyllä mitään epäilyksen varaan.katso liitettä 8961
Wuhuuu!! Hengessä ollaan mukana, toivotan paljon tsemppiä:love::love::love:
 
Täällä kp15 ja limailua kolmatta päivää nyt putkeen. Luulenpa, että ovis on näillä näppäimillä, mutta tikuttanut en ole. Se kun lisää stressiä. Viime kierrossa ovis tuli tosi myöhään, joten nyt on positiivista, että viimein alkaa kulkea kierto normaalia kaavaa. Huomenna lähdetään miehen kanssa pitkäksi viikonlopuksi reissun päälle, joten piinailu varmasti kuluu kivuttomammin kuin aiemmin :)
 
@Jjenn kannustan soittamaan. Meillä on helpottanut paljon, kun tiedetään syy lapsettomuudelle. Kaipuu omasta lapsesta on edelleen riipaiseva, mutta toivoa on. Pitää luottaa ammattilaisiin, että he auttavat meitä onnistumaan. Tsemppiä kovasti!

Kiitos, kun jaoitte unikertomuksianne. Unet on mielenkiintoisia, mulla on tapana pohdiskella niiden merkityksiä. Tänään olenmiettinyt, että viime öinen uni valmistaa jotenkin siihen, että pitää olla toisten ihmisten armoilla. Itse ei pysty tekemään paljoakaan. Ja se lelu symboloi jotain lohtua ja turvaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Jjenn

Yhteistyössä