Haaveena vauva 2020

Ovulaatio oli ainakin tikkujen mukaan lauantaina, mutta en taida tälläkään kertaa viitsiä dpo listoille ruveta. On se kumma, että vaikka oon vakuuttunut että me ei tulla raskaaksi helpolla niin silti mietin joka hemmetin mahatuntemusta että olisko kumminkin raskaana. Ja heti jos ei vatsa toimi normaalisti kaivelen mielen syövereistä että eikös ummetusta voi olla alkuraskaudessa ja suunnilleen alan jo kyseenalaistaa edellisiä menkkoja XD.

Mä näen joka yö unia ja noita vauva-aiheisia on tullut kanssa jonkun verran nähtyä. Ennen tätä haavetta ne oli aina painajaisia synnytyksestä sairaalassa, mutta nyt ne on enemmän ollut sellaisia plussan saamiseen painottuvia.
 
Ei nyt liity varsinaisesti raskauteen, mutta kun täällä on kippoon pissiöitä, niin oletteko katsoneet kippoon tarkemmin, että miltä virtsa näyttää?

itse tein o-testin (koska ei r-testejä) niin virtsassa on paljon pieniä pieniä hiukkasia. Eli onko muilla ja onko syytä huoleen?? Vai onko tämä siis normaalia?
 
Mäkin oon viime aikoina nähny tosi paljon unia tähän liittyen. Yleensä jotakin raskausaikaan liittyvää, eli yleensä unessa olen onnellisesti raskaana tms.

Täällä kp 20 ja dpo7 ja ei niin minkäänlaisia tuntemuksia ja olotiloja mihinkään suuntaan. Varmaan kohta alan taas asennoitua siihen että negakierto tulee, tuntuu että täällä kovin monella on ollut kaikenlaisia oireita joista on aavistanut raskauden, mulla ei ole kyl mitään... Ehtiihän täs toki vielä tulla mut aika rauhallisen varma fiilis et tuskin ois tarpänny. Kuitenkin hyvä mieli, alakulo ei ole vielä iskenyt :)

Hengessä mukana @W.we ja tsemppiä kaikille muillekin omiin tilanteisiin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Joku kysyi samaa muutama viikko sitten ja on luultavasti ihan normaalia. Myös valkovuoto tekee joskus sen sekoittuessaan pissaan. Toki virtsatieinfektiossakin voi sellaista ilmetä, mutta voi olla joskus myös ilman tulehdustakin. :)
okei! Mulla mennyt sitten ohi. Ja ei tosiaan mitään infektioon viittaavaa, mutta jäin ihmettelemään, että kuuluuko pissan olla tuollaista. Eli oliko loppupäätelmä se, että sitä hiutaletta on normisti aina vai on normaalia, että sitä on joskus? :ninja:
 
Ovulaatio oli ainakin tikkujen mukaan lauantaina, mutta en taida tälläkään kertaa viitsiä dpo listoille ruveta. On se kumma, että vaikka oon vakuuttunut että me ei tulla raskaaksi helpolla niin silti mietin joka hemmetin mahatuntemusta että olisko kumminkin raskaana. Ja heti jos ei vatsa toimi normaalisti kaivelen mielen syövereistä että eikös ummetusta voi olla alkuraskaudessa ja suunnilleen alan jo kyseenalaistaa edellisiä menkkoja XD.

Mä näen joka yö unia ja noita vauva-aiheisia on tullut kanssa jonkun verran nähtyä. Ennen tätä haavetta ne oli aina painajaisia synnytyksestä sairaalassa, mutta nyt ne on enemmän ollut sellaisia plussan saamiseen painottuvia.
Joo hei tää, edellisten menkkojen kyseenalaistaminen :ROFLMAO: Jestas mihin sitä ittensä laittaa näitten kaikkien outojen tuntemuksien takia:ROFLMAO: Ja koska aina se poikkeaa edellisestä kierrosta niin vois koko ajan kuvitella olevansa raskaana. Ymmärrän kyllä miks tää raskaaksi tulemisen haaveileminen on täynnä epätoivoa mutta myös paljon toivoa samaan aikaan. Hullukshan tässä tosiaan tulee:D
 
  • Tykkää
Reactions: Keltasirkku-
Tosiaan noista unikeskusteluista, mä näin tossa vähän aikaa sitte monta kertaa unta, että meidän lapsi syntyy elokuussao_O Noh elokuun vauva vähän meni jo ja sit ku alkaa ihmettelee oireita nii vois melken tehdä vielä raskaustestin varmuuden vuoks:ROFLMAO: Toivon toisaalta ettei tuo tarkota elokuun 2021 vauvaa. Toki hänkin on tervetullut mutta toivottavasti tulisi sitä ennen:) kaikkia muitakin unia on tullut, mutta pelkästään positiivisia ja aamulla vähän harmittaakin herätä ja tajuta että se oli vain unta:rolleyes:
 
Minkä mittaisia kiertoja teillä Teroluteja käyttävillä on? Itse en enää muista kuinka nopeasti aiemmin menkat alkoivat viimeisen pillerin jälkeen ja nyt vähän jännittää tammikuisen rantaloman kohtalo. :ninja:

Vielä omaa napaa, mut oon niin onnellinen, että mun labrat vaikuttaa olevan kunnossa kaikin puolin eikä niissä näy suoranaisesti merkkejä pcosta. :rolleyes: Nyt vaan on jännitettävä tammikuun alkuun siemennestenäytteen tuloksia ja samalla käynnillä selviää jatkot, mutta jos näyte olisi ok, niin ei tarvis heti alkaa radikaalimpiin toimenpiteisiin. Kp 1 kolkuttelee jo ovella, ihanaa! :LOL:
Osaatko kertoa tarkemmin miten PCOS voisi näkyä labroissa? Mulla vuosi sitten lääkäri jätti dg auki ja tiedoissa lukee nyt vaan, että PCO viittaavat ovarit. Mitään labroja ei kuitenkaan otettu tai muutakaan tarkentavaa tehty.

ON: AAAARGH. Mulla alkoi taas se sama ikuinen välivuoto, joka alkoi myös viime vuonna tähän aikaan. Onneksi on ensi viikolla se neuvolakäynti tällä uudella paikkakunnalla. Kyllä rassaa, kun ennen tätä vauvaprokkista keho toimi kuin unelma ja sitten alkaa tällainen sekoilu.
 
Tein tänään kp 9 ekan ovulaatiotestin km:n jälkeen! Nega oli kuten arvelinkin, mutta vähän myöhemmin wc:ssä käynnillä tuli kunnon limat!! Siis sitä oli oikeasti melko paljon. Jännityksellä huomiseen ultraan, että minkä aika-arvion saa ovikselle, kun tosiaan mies vklopun reissussa ja menee pilalle tämä ovis jos se viikonloppuun osuu. Toki pitää yrittää etukäteen hyödyntää, mutta meillä kun ongelma ollut nimenomaan siittiöissä, niin ek taida auttaa silloin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Joo siis minä kans ainaki kerran kierron aikana kyseenalaistan edelliset kuukautiset. Että olikohan ne normaalit vai epäilyttävän niukat. Oliko ne edes ollenkaan.. :ROFLMAO: ja kyllä on tänäänkin ollu kaikkia oireita! Vaikka järki sanoo, että onhan näitä ollu jo ennen tätä raskausyritystäki. Mut sekaisinhan tässä menee :LOL: Etten lääkäriäkään enää usko, kun uusi kierto lähestyy, että jos sittenkin ihme tapahtuisi. Mieskin kysyi tänään, että onkohan vauva tulossa. Mulla vauhti päällä, kun oon lueskellu pari tuntia keskusteluja ja nettisivuja :whistle:
 
Joo hulluksi meinaa joskus näiden "oireiden" kans tulla:ROFLMAO: mulla kierto venähtäny nii kuukautisia en oo voinu vielä kyseenalaistaa, pittää sitte seki tehä jos nyt huomisen viimesen lääkkeen (10pv terokuuri) jälkeen alkavat vihdoin(n)
Lääkäri oli laittanu että 2-3pv päästä viimesestä tabusta pitäs alkaa vuoto, saa nähä sitte.. Tosin kieltämättä oon jo pohtinu raskauden mahollisuuttaki taas kun esim. nännit on olleet tosi arkoina, vaikka tiiänkin että terokuuri sen luultavasti aiheuttaa..
Mutta viimesimmästä viestistä on mieliala kohentunut reilusti ja tänään kävin verikokeissakin, lääkäri suositteli kilpirauhasarvot tarkistamaan, tulokset pitäs tulla huomenna(y) toivoa taas on:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

11.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 91/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 39/28-30
HMami............................kp 37/28
Elllla...............................kp 36/30
Amadecasa....................kp 30/34-55
Tiukuliina89................... kp 28/31
hemuliina90....................kp 27/28
Marrrsipaani...................kp 26/28
Tingeli............................kp 25/34-36
mimmi92.........................kp 24/30
Masu90..........................kp 22/27-30
Nenskuli..........................kp 22/ ?
Keltasirkku..................... kp 21/28-32
Mustikka89.....................kp 21/25
taikinatonttu....................kp 16/28
Unimaa...........................kp 15/27
Ananas90.......................kp 14/25-28
Snanniska.......................kp 14/28
nessu87..........................kp 13/28
tupsahus.........................kp 13/30
Hipposka........................kp 12/30
W.we...............................kp 12/25
Babyfever1.....................kp 12/xx
Mirella92........................kp 11/34
Helmiina1978.................kp 10/29
Kasikuus........................kp 9/28-31
Koodikissa......................kp 9/24
Haavejuttu......................kp 2/29
Pikkuhaave....................kp 2/32
Jjenn..............................kp 2/30-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


marrrsipaani.................dpo 15
Mirkkuli26.....................dpo 9
mimmi92.......................dpo 6
Mustikka89....................dpo 6
Vauvameille...................dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@W.we Oikein paljon tsemppiä :love: Olen käynyt taustalla vähän lukemassa ja hienot leffaviivat sait, joten nyt vain (y)

ON: Täällä mennyt alkukierto ihan oudosti. Kp1 oli vähäistä vuotoa, kp2 oli sellanen vuoto, että ois voinut muille jakaa (todella runsas vuoto + järkyttävän kokoisia hyytymiä paljon) ja kp3 oli vähäistä vuotoa. Sit alkoikin 3pvä tiputteluvuoto (n) No kun pääs kp7, ni alko ovislimat :eek: ja eilen kp8 sama + kipuja illalla vasemmalla puolen. Mitä ihmettä? Jos ovis oli eilen, ni voi varmaan heittää toiveet kaivoon, koska eilen illalla ainut kerta kun on peittoa heiluteltu tässä kierrossa. Ajatukset ollut niin vahvasti taloprojektissa, että ei ole paljoa haluja kummallakaan ollut. Ja oonko joskus lukenut väärin, et pidempi aika ilman seksiä vaikuttaa siittiöiden laatuun? Meillä tais olla 3vko väliä :unsure:
Mut jos jotain positiivistakin, niin töitä ei ole tarvinnut stressata, olen ollut 26.11 päivästä asti saikulla ja takas töihin menen 16pvä ja silloinkin lääkärille kontrolliaika, että onko tarvetta jatkolle.

Ihanaa loppuviikkoa kaikille ja piinailijoille :love::love::love:
 
Kp20 ja oireiden perusteella dpo8. Piinapäiviä kerrassaan. Koko ajan pyörii vauvajutut mielessä. Ja sovellus antoi päivän neuvoksi käydä ostamassa raskaustestin, hyvin auttaa tähän "en testaa ennen kuin myöhässä"-periaatteeseen :whistle: Kesällä vielä jaksoin testata, mut nyt ei ole innostanut.

@Mirkkuli26 noista vuodoista. Mää en oo onnistunut kovin tarkasti analysoimaan vuotoja oviksen ja menkkojen välillä. Jotain kyllä tulee, mut en ole vielä oppinut, kuinka monta päivää ennen menkkoja jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92

Yhteistyössä