Haaveena vauva 2020

Tuntuu että vaan toistan itteäni :ROFLMAO: mut eipä tässä oikeen muita asioita oo.

14kpl ovistestejä tein mut ei mitään :censored: nyt ois menossa kp 22 kkm jälkeen tyhjennyksestä.
Enkä tiiä meinaako nyt jotain kohtutulehdusta pukkaa, kun lämpö noussu 37,4,ja posket helottaa punasena, mahaa nipistelee vaihtelevasti. Mitään vuotoa ei oo ollu moneen päivään enään.
 
Onko mahdollista, että alle kuukaudessa alkaisi menkat pillereiden lopetuksesta? Nyt mennyt vähän yli kaksi viikkoa lopetuksesta. Muutamina päivinä ollut pientä kipua alaselässä sekä alavatsassa, joka sitten säteillyt nivusiin ja reisiin. Gyne sanonut, että jos ei tammikkuussa ala niin käynnistetään sitten jollain lääkkeillä.
 
Paljon onnea matkaan w.we, wintersun ja mohan ❤! Samoin jokaiselle piinailijalle❤

Täällä kp 24/24-31 ja puhdas nega testi tehty. Ennen vuotoa en toki kirvestä kaivoon heitä mutta huonolta näyttää. Tosin, nyt tiedän mitä tehdään joululomalla:p . Pitää ostaa ovistikkuja avuksi.
 
Tsemppiä kaikille @W.we, @Wintersun ja @Mohan :love: toivotaan teille jouluplussia!

Itsehän heräsin yöllä jäätävään kurkkukipuun ja siinä sitten pikku hiljaa nenäkin tukkeutui. En ollut ajatellut tehdä testiä ennen kuin jos huomenna ei menkkoja näy, mutta pakko oli kuitenkin tehdä, jotta tiesin uskallanko dropata itseäni kaikilla mahdollisilla pillereillä ja lähteä töihin flunssani kanssa. Ja tyhjää täynnähän se testi oli eli aivan puhdas nega. :( No, sainpahan sitten lääkettä olooni, mutta mieluummin olisin kärsinyt ja vaikka saikuttanut kuin ottanut tämän negan... huomenna siis pitäisi vuoto alkaa, ja sitä odotellessa. Luotto että tästä enää positiiviseksi muuttuis on kyllä jo aika lailla 0. Toki sitä se oli jo aiemminkin, kun mitään muuta oireilua ei ole ollut,kuin oviksen jälkeistä limailua. Tyypillisesti ennen menkkoja rinnat tosi arat (jonka oon sekoittanut myös raskausoireeksi tietenkin toiveissani), mutta nyt ei edes rintojen arkuutta ole ollut. Eli täysin oireeton kierto kaiken kaikkiaan.

Noh, jouluna jää yritys hyvin kevyeksi, kun ollaan miehen kanssa eri paikkakunnilla ja sukuloimassa, mutta ehkäpä tuo ainakin vähentää ressiä. Tammikuussa varmaan sitten tikuttelen ovista, jotta tunnistaisin sen paremmin. Mistäs olette muuten ovistestejä ostaneet/tilanneet, missä olis paras hintalaatu?
 
@Kasikuus Miks musta tuntuu, että mulla on paljon samankaltaisuutta sun oireitten/kiertojen kanssa :ROFLMAO: Vuodon määrässä ei niinkään ollut poikkeamaa, mutta että oviskivut ja limat alkoi jo kp9 ja jatkui vielä eilen kp10:eek: Just ku piti olla (ja varmasti onkin) sellainen kierto ettei ole mitään mahdollisuuksia, niin mies oli vkln kotona ja talleteltiin kerran siinä kp6 tai kp7 ja sitä edellinen kerta oli muutaman viikon takana eli :eek: Oon kans kuullu ettei siittiöiden laatu ole kovin hyvä jos noin pitkiä aikoja on tekemättä mitään, mutta arvatkaa vaan kuinka ärsytti maanantaina kun huomasin että oltais voitukin "yrittää enemmän" :ROFLMAO: Onneks olin jo käsitelly sen että tää kierto menee hukkaan, mutta ihan alko naurattaa tää touhu jo ja kropan ennalta arvaamaton toiminta:LOL: Joillakin se kertakin on kyllä riittäny, että tää on ihan arpapeliä ja tuurista kiinni:unsure:

Toivottavasti sulla on tilanne helpottanu kun ei ole tarvinnut töitä miettiä, tsemppiä:love::love:
 
@hemuliina90 täälläkin on kurkkukipua ja nuhaa ja heti tuli testaaminen kans mieleen:LOL: mullakin on käyny niin että on oireellisia ja täysin oireettomia kiertoja, se on kyllä erikoista ja oon monesti miettiny, mistä moiset erot johtuu(n)
minä oon tilannu raskauskeijulta, 15,20€ oli postikulujen kanssa 30kpl(y)
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Laitetaanpa tännekin

. Todennäköisyydet pienet koska seksiä kp8 ja kp12 ilmeisimmin ovis.

Dpo1: tahmea vuoto eli ovis ilmeisimmin meni
Dpo4: pissattaa, janottaa ja ilmaa vatsassa tahmea vuoto
Dpo5: pientä nippailua vatsassa, epäily hiivasta. Pissattaa
Dpo6: jep hiiva! Ja pientä vatsan nippailua
Dpo7: palelee. alavatsalla ja alaselässä nippailua. Välillä menkkajomoja. Selkään pari finniä.
Dpo8: palelee ja ärtynyt ja väsynyt
Dpo9: palelee. alavatsaa kivistää ajoittain hennosti. Pissattaa. Paksua vv melko runsaasti.

Kattellaan kuinka käy. Vähän toiveita herättää nämä ”oireet”. Onko kiertokamuja?? Oireita??:p:giggle:
 
Soitin terveyskeskukseen ja sain ajan lapsettomuustutkimuksia varten. Mies pyydettiin myös mukaan. Täällä osa jo onkin käynyt erilaisissa hoidoissa, niin mietin mitäköhän tuolla ensikäynnillä selvitetään ja otetaanko jo heti mahdollisia siemenneste/verikokeita? Vai saako terveyskeskuksesta vain pelkän lähetteen etenpäin?:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Soitin terveyskeskukseen ja sain ajan lapsettomuustutkimuksia varten. Mies pyydettiin myös mukaan. Täällä osa jo onkin käynyt erilaisissa hoidoissa, niin mietin mitäköhän tuolla ensikäynnillä selvitetään ja otetaanko jo heti mahdollisia siemenneste/verikokeita? Vai saako terveyskeskuksesta vain pelkän lähetteen etenpäin?:)
Me ollaan yksityisellä, mutta siellä ainakin ensikäynti oli vain keskustelu ja tilanteen kartoitus :)
Lähinnä kaavakkeiden täyttöä ja suunnitelmia millaisiin kokeisiin mennään ja mihin hoitoihin ne johtaa
 
  • Tykkää
Reactions: Jjenn
@Mirkkuli26 ihan kuin lukisin omaa listaa, ilman hiivaa. Ja aiemmin päivällä kirjoitin, että en osaa tutkia vv ennen menkkoja. Mut just äsken huomasin, että sellaista paksua, kermaista on. Nippailua myös ollut, koko ajan paleltaa (voi toki johtua kilpparista, kun lääkitys ei ole vielä ok) Ja tosiaan kp20 ja oireiden perusteella vois olla dpo8. Eli kiertokamu täällä :ROFLMAO:

@Jjenn hienoa, että soitit (y) meki yksityisellä ainaki vielä ja eka kerralla keskustelu, ultraus ja siemennesteanalyysi. Koska oli jo epäilys ja taustoista tiesivät jo soittaessani, että häikkää taitaa löytyä. Ehkä siksi otettiin jo monenlaista. Pieni verenkuva, kilpparit ja papa minulta.

Muokkasin tätä vielä, en vastaa kyl tk asiaan, mut toivottavasti tästä on jotain vinkkiä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Jjenn
@minttuni ja @Mirkkuli26, täällä myös kiertokamu :), kp 21 ja dpo 8. Eilen juuri kirjoittelin ettei oo oikein mitää oireita. Kovaa palelua on ollu kyllä koko ajan dpo1 alkaen jo, mikä ilmeisesti viittaa keltarauhasen toimintaan. Mut dpo3 mulla alkoi keltarauhaslääkitys, joten se pitää paleluoiretta yllä vaikka oma keltarauhaseni oiskin jo surkastumaan päin. Eli oire ei mun kohdalla nyt kerro mitään. Mut viime yönä alkoi oikein kuumeinen olo. Voi olla et yrittää vaan joku tauti iskeä eikä sen kummempaa. Mut molemmissa aiemmissa raskauksissani on ollut kipeä olo ja flunssa ennen plussaa joten toiveet heräs vähän kyllä. Ton palelun takia nännit on kovat koko ajan mut ei yhtään kipeät. Tämän aiemman 9 yk aikana ei ole tämmöistä kipeä olo oiretta ennen menkkoja ollut, kaikkea muuta kylläkin. Mut joskus muutamia vuosia sitten tämmöistä epämääräistä kipeäää oloa on ollu useinkin, en tiedä missä kierron vaiheessa tosin. Niin kuin joku muukin kirjoitti, tässä yrityksessä epätoivo ja toivo vuorottelee. Edelleen mulla on kovin rauhallinen fiilis ja hyvä mieli, kävi miten kävi. Taitaa johtua joulusta ja lähenevästä lomasta. Tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
:p@minttuni ja @Pampula3 kiva kuulla, että on kiertokamuja :love:

viime kierto oli tynkä niin pelkään, että tämäkin jää tyngäksi. Mutta viime kierrossa menkat alkoi tänä kiertopäivänä illalla. Joten jos tästä yöstä selvitään ”kuivin pöksyin” niin sitten alkaa kyllä ihan tosissaa jännittää:X3:

@minttuni hassua, että samanlaisia oireita :D todivottavasti meinaa hyvää(y)

@Pampula3 Oijoi! Kuulostaa kyllä lupaavalta, jännäks menee sielläki.

Kokeilin myös kohdunnapukkaa ja se oli tosi ylhäällä ja sellanen keskikova. Siitä en osaa sanoo oliko auki. Noh kn ei sikäli mulle kerro mitään kun en ole sen toimintaan perehtynyt, mutta pakko oli kokeilla.

Koska meinasitte testata??
:p
 
Soitin terveyskeskukseen ja sain ajan lapsettomuustutkimuksia varten. Mies pyydettiin myös mukaan. Täällä osa jo onkin käynyt erilaisissa hoidoissa, niin mietin mitäköhän tuolla ensikäynnillä selvitetään ja otetaanko jo heti mahdollisia siemenneste/verikokeita? Vai saako terveyskeskuksesta vain pelkän lähetteen etenpäin?:)
Meillä terveyskeskuksessa tehtiin vain mulle sisätutkimus ja laitettiin lähete naistenklinikalle, sekä lähete perus labroihin.
Lähete palautui, joten mentiin yksityiselle, jossa ensimmäisellä käynnillä ultrattiin ja pyydettiin käymään tiettyinä päivinä labrassa, sekä miehen kivekset tutkittiin ja miehelle käsky siemenneste näytteeseen. Seuraavalla käynnillä kerrotiin labrojen ja näytteen tulokset ja kun vikaa ei löytynyt niin suunniteltiin inssi 6kk päähän, mikäli ei plussaa tule. Kesän takia ei otettu klinikkaan yhteyttä ja juuri kun oltaisiin oltu valmiita varaaman käynti inssiä varten plussa sitten tulikin. Samaan aikaan oli uusi lähete julkiselle vetämässä ja sekin taas palautui, 3v yrityksen jälkeen olisivat suostuneet ottamaan meidät vastaan kun vikaa ei tuloksissa jotka yksityiseltä sinne lähetettiin ollut..

Eilen oli jäätäviä menkkakramppeja ja olin ihan varma että vuoto alkaa kohta, ei näy ja tietysti elättelen toiveita että olisi kiinnitymiseen liittyvää, tänään dpo 7
 
Täällä ovis näillä näppäimillä. Talleteltu on su, ti ja vielä tänään olis tarkoitus. Millon teillä on ovislimat ollu suurimmillaan? :D täällä ollut koko viikon limoja, mutta nyt kyllä selvästi eniten. Mietin, että oiskohan se tänään dpo 0. Tekis mieli tikuttaa, mutta tikkuja ei ole enää ja päätin jo että uusia en ainakaan tähän kiertoon osta. No, odotellaan...
 
Täällä ovis näillä näppäimillä. Talleteltu on su, ti ja vielä tänään olis tarkoitus. Millon teillä on ovislimat ollu suurimmillaan? :D täällä ollut koko viikon limoja, mutta nyt kyllä selvästi eniten. Mietin, että oiskohan se tänään dpo 0. Tekis mieli tikuttaa, mutta tikkuja ei ole enää ja päätin jo että uusia en ainakaan tähän kiertoon osta. No, odotellaan...
mulla ainaki ihan parina päivänä vaan, tyylii dpo -1 ja siitä kaksi päivää, mutta ei ilmoja silloinkaan ole paljon. Sen jälkeen kun lopetin pillerit niin mun kaikki ”kierto-oireet” laimeni hurjasti. Pillereiden aikaan oli kunnon limat ja halut korkealla, ennen menkkoja tissit kipeet ja menkkakipuja. Nyt kun luomuna niin ei oikeastaan mitään :p
 
Onko mahdollista, että alle kuukaudessa alkaisi menkat pillereiden lopetuksesta? Nyt mennyt vähän yli kaksi viikkoa lopetuksesta. Muutamina päivinä ollut pientä kipua alaselässä sekä alavatsassa, joka sitten säteillyt nivusiin ja reisiin. Gyne sanonut, että jos ei tammikkuussa ala niin käynnistetään sitten jollain lääkkeillä.
On mahdollista, itellä ei menny noinkaan kauaa
 
Täällä ovis näillä näppäimillä. Talleteltu on su, ti ja vielä tänään olis tarkoitus. Millon teillä on ovislimat ollu suurimmillaan? :D täällä ollut koko viikon limoja, mutta nyt kyllä selvästi eniten. Mietin, että oiskohan se tänään dpo 0. Tekis mieli tikuttaa, mutta tikkuja ei ole enää ja päätin jo että uusia en ainakaan tähän kiertoon osta. No, odotellaan...
Mulla limaa tulee ihan vähän dpo-2 - 0
Mutta aika vahvasti arvaa kiimasta koska on, sillä dpo-1 voisin sekstailla 24/7 mikä on ärsyttävää, jos on ollut inssi kun miehen pitää pantata tavaraa eikä anna :X3::D
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

12.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 92/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 40/28-30
HMami............................kp 38/28
Elllla...............................kp 37/30
Amadecasa....................kp 31/34-55
Tiukuliina89................... kp 29/31
hemuliina90....................kp 27/28
Marrrsipaani...................kp 27/28
Tingeli............................kp 26/34-36
mimmi92.........................kp 25/30
Masu90..........................kp 23/27-30
Nenskuli..........................kp 23/ ?
Keltasirkku..................... kp 22/28-32
Mustikka89.....................kp 22/25
taikinatonttu....................kp 16/28
Unimaa...........................kp 15/27
Ananas90.......................kp 15/25-28
Snanniska.......................kp 15/28
nessu87..........................kp 14/28
tupsahus.........................kp 14/30
Hipposka........................kp 13/30
W.we...............................kp 13/25
Babyfever1.....................kp 13/xx
Mirella92........................kp 12/34
Helmiina1978.................kp 11/29
Kasikuus........................kp 10/28-31
Koodikissa......................kp 10/24
Haavejuttu......................kp 3/29
Pikkuhaave....................kp 3/32
Jjenn..............................kp 3/30-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


marrrsipaani.................dpo 16
Mirkkuli26.....................dpo 10
mimmi92.......................dpo 7
Mustikka89....................dpo 7
Vauvameille...................dpo 2
W.we..............................dpo 1
Ananas90......................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Kasikuus Miks musta tuntuu, että mulla on paljon samankaltaisuutta sun oireitten/kiertojen kanssa :ROFLMAO: Vuodon määrässä ei niinkään ollut poikkeamaa, mutta että oviskivut ja limat alkoi jo kp9 ja jatkui vielä eilen kp10:eek: Just ku piti olla (ja varmasti onkin) sellainen kierto ettei ole mitään mahdollisuuksia, niin mies oli vkln kotona ja talleteltiin kerran siinä kp6 tai kp7 ja sitä edellinen kerta oli muutaman viikon takana eli :eek: Oon kans kuullu ettei siittiöiden laatu ole kovin hyvä jos noin pitkiä aikoja on tekemättä mitään, mutta arvatkaa vaan kuinka ärsytti maanantaina kun huomasin että oltais voitukin "yrittää enemmän" :ROFLMAO: Onneks olin jo käsitelly sen että tää kierto menee hukkaan, mutta ihan alko naurattaa tää touhu jo ja kropan ennalta arvaamaton toiminta:LOL: Joillakin se kertakin on kyllä riittäny, että tää on ihan arpapeliä ja tuurista kiinni:unsure:

Toivottavasti sulla on tilanne helpottanu kun ei ole tarvinnut töitä miettiä, tsemppiä:love::love:
Kyllähän sinulla mhdollisuuksia raskauteen varmasti on, jos kp7 talleteltu ja ovis kp10. Toivotaan supersiittiöitä, jotka pärjää 5-6pvä :love:
Ite kyllä jo heitin kirveen kaivoon sen 3vko seksittömyyden takia ja keskityn nyt taas vain kaikkeen muuhun, kuin miettimään, että olisiko mahdollisesti 1 kerta riittänyt.
Eilen oli kyllä haluja, mutta tosi väsyttävä päivä sai nukahtamaan jo klo21, eli eipä hyödynnetty, jos vaikka toivoa olis, et ovis ei vielä ollutkaan :ROFLMAO:
Mut on nää kierrot kyllä ihmeellisiä, ku ovis vain aikaistuu ja aikaistuu. Sit ovislimatkin on aika laimeita nykyään ja kestää 2pvä. Ennen se kesti 3pvä ja lima oli tosi tahmeaa. Joku kun kyseli niistä limoista täällä, niin ite en osais enää edes yhdistää näitä limoja ovikseen, jos en olisi tutustunut aiemmin kehooni ja kuinka se toimii milloinkin.
 

Yhteistyössä