Haaveena vauva 2020

VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

13.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 93/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 41/28-30
HMami............................kp 39/28
Elllla...............................kp 38/30
Amadecasa....................kp 32/34-55
Tiukuliina89................... kp 30/31
hemuliina90....................kp 30/28
Marrrsipaani...................kp 28/28
Tingeli............................kp 27/34-36
mimmi92.........................kp 26/30
Masu90..........................kp 24/27-30
Nenskuli..........................kp 24/ ?
Keltasirkku..................... kp 23/28-32
Mustikka89.....................kp 23/25
taikinatonttu....................kp 19/28
Unimaa...........................kp 16/27
Ananas90.......................kp 16/25-28
Snanniska.......................kp 16/28
nessu87..........................kp 15/28
tupsahus.........................kp 15/30
Hipposka........................kp 14/30
W.we...............................kp 14/25
Babyfever1.....................kp 14/xx
Mirella92........................kp 13/34
Helmiina1978.................kp 12/29
Kasikuus........................kp 11/28-31
Koodikissa......................kp 11/24
Haavejuttu......................kp 4/29
Pikkuhaave....................kp 4/32
Jjenn..............................kp 4/30-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


marrrsipaani.................dpo 17
Mirkkuli26.....................dpo 11
mimmi92.......................dpo 8
Mustikka89....................dpo 8
Vauvameille...................dpo 3
W.we..............................dpo 2
Ananas90......................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 8 ja oli aamulla pakko uittaa ovistesti kun ei viitsinyt vielä raskaustestiä tuhlata, ihan haalea viiva siihen tuli, ajattelin sillä huomenna seurata alkaisiko mahdollisesti vahvistumaan ja raskaustestiä vasta sitten su kun niitä ei ole kuin 2 kpl.. Aiemmin siis ovistesti näyttänyt vahvaa plussaa kun raskaustestissä vasta haamu.
 
Heippa! :)

höpsykkä / 33v. / 4. / ya12/19

Liityn tänne kuumeilijoihin nyt virallisesti. Vauvakuume taitaa olla liian korkealla, koska kierukkakin irtosi omia aikojaan. On ollut selkeää, ettei perheemme pääluku ole vielä täynnä, joten päätimme olla laittamatta uutta ehkäisyä.

Edellisestä liitosta tyttö 8/2009 (ei biologinen) ja poika 12/2010 (inseminaatio). Nykyisestä poika 11/2017 (luomu). Nyt siis itselleni neljäs tilaukseen. :love:

Tänää kp7 meneillään ja ovistestit raskauskeijulta tilattu, toivottavasti posti ei petä.

Tsemppiä kaikille!
 
Mulla jossain vaiheessa myös muuttunut kiertopäivät, nyt siis 30/28, ei 28/28 niinkuin listassa lukee. Tähän liittyen olisinkin kysynyt, että onko muilla flunssa myöhästänyt menkkoja? Onko sellainen mahdollista? Oviksiahan flunssa voi myöhästyttää, mutta oviksen aikaan ei ollut itsellä mitään erityistä stressiä eikä flunssaa vielä silloin. Toki ovislimat bongasin lähes 5 pvää normaalia myöhemmin, joten olisiko ovis sitten vain ollut myöhässä (n) normaalisti kierto ollut nyt kierukan poiston jälkeen vain niiiin täsmällinen, että kovasti ihmetyttää. Keskiviikkona tehty r-testi oli kyllä täysin negatiivinen, joten siihenkään en oikein usko että raskaana olisin.
 
Täällä kyseltiin, milloin piinailijat aikoo testata. Minä en tiedä vielä, testaanko. En ole kesän jälkeen testaillut, kun saatiin lapsettomuus dg. Mulla olis kyl 6 testiä kotona :geek: ja ihmeen toiveikas olo ollut tässä kierrossa :X3: huomenna pitäisi menkat alkaa, sovellus ennustaa ens viikon perjantaille, pisimmän kierron mukaan pitäs alkaa ens viikon sunnuntaina.
 
Tervetuloa kaikille uusille!

Täällä piinailu jatkuu, vielä en ole mitään testaillu mutta sunnuntaina (Dpo 10) sitten aikaisintaan varmaan jos menkkoja ei näy. :X3:Alaselän jyhmintä jatkuu edelleen, toissa päivänä tuli kirkasta verta melko paljonkin mikä aiheutti lievän sydänkohtauksen, sillä pelkäsin että kierto jää pitkästä aikaa todella lyhyeksi. Eilen ei kuitenkaan näkynyt enää mitään. (y)

@mimmi92 nyt kyllä harkitsen tota ovistestiä myös, mutta mua pelottaa ettei siinä näkyis mitään ja pettymys tulee olemaan kyllä iso jos ei tärppää :cry:
 
Laitan tännekin, eli mulla kierto 24-31 ja toissapäivänä clearbluen testi oli täysin blankko negatiivinen. Nyt kp 26. Tein aamulla testin ja se on haalea plussa! :eek::eek::eek: Eka ajatus on, että nyt odotellaan, milloin joku menee pieleen, ja voisiko joku kelata seuraavat 12vkoa eteenpäin niin uskaltaisi iloita :(❤. Varmasti heinäkuisen km:n jälkeen menee aikaa että pystyy uskomaan että kaikki voi mennä hyvinkin.

Olen tosi yllättynyt, kierron puolivälin jälkeen olin toiveikas enemmän limantulon takia mutta toiveet laski loppukierrossa kun ei ole ollut selkeitä oireita.
 

Attachments

Täällä kyseltiin, milloin piinailijat aikoo testata. Minä en tiedä vielä, testaanko. En ole kesän jälkeen testaillut, kun saatiin lapsettomuus dg. Mulla olis kyl 6 testiä kotona :geek: ja ihmeen toiveikas olo ollut tässä kierrossa :X3: huomenna pitäisi menkat alkaa, sovellus ennustaa ens viikon perjantaille, pisimmän kierron mukaan pitäs alkaa ens viikon sunnuntaina.
sulla on siis jännät paikat :X3: itellä pitäis menkat alkaa Flo n mukaan tiistaina:)
 
Hieno haamumainen, vahvistumisia @mursutin :love:
Ja toivottavasti @W.we saisi jouluplussan :love:
Tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille, ja nyt vähän omanapailua taas.

Perus terveystarkastuksen yhteydessä huomattiin että kilpirauhaseni on hieman normaalia suurempi. Tänään en verikokeisiin enää ehtinyt, mutta alkuviikosta on käytävä. Lääkäri sanoi, että ei välttämättä tarkoita mitään, mutta on hyvä ottaa verikokeet. Ja lääkäri huomasi myös että olen ollut raskaana ja kyseli kauanko olemme yrittäneet ym, ja totesi että jos kilpirauhasessa on jotain häikkää niin se voi vaikuttaa raskaaksi tuloon. Ja onhan mulla jotain kilpirauhasongelmiin viittaavia oireita, kuten väsymys, pieni hiusten lähtö, ummetus tai sillon kun vatsa toimii niin usein uloste on löysää. Ja näkö on myös huonontunut, joka voi olla yksi oire, ja nämä niukentuneet kuukautiset voi myös johtua kilpirauhasesta! Olen syönyt rautaa koska oireet viittaa myös raudan puutokseen ja ferritiini oli viimeksi alarajoilla. Mutta muutosta ei ole ollut vaikka rautaa olen jo pidemmän aikaa syönyt (n) Tavallaan nyt toivon että kilpirauhasarvot ei olisi kunnossa, silloin voisi sen piikkiin laittaa tämän pitkittyneen yrityksen :unsure:
 
Onko muuten jollakin epävirallista tai virallista tietoa et millä dpo:lla alkaa ns. Oikeat raskausoireet? (Itsellä taisi kuvitellusti alkaa dpo5)

toki riippuu henkilöstäkin paljon, mutta kuitenkin:rolleyes:
Mä olen ymmärtänyt että raskausoireet voi alkaa vasta sitten kun alkio kiinnittynyt ja istukkahormonia alkaa erittymään. Eli n. viikko ovulaatiosta. Itsellä ekasta ja tokasta alkoi ekat oireet (pissalla ravaus ja kipeät rinnat) dpo 10, kolmannesta ei sitten mitään raskauteen viittaavia oireita tullut ollenkaan.

Itsellä tosiaan menkkamaiset kivut jatkuu, näitä kyllä ollut hyvin monessa nega kierrossa aiempia yrittäessä, mutta ei nyt pariin vuoteen, tai sitten ei ole tullut kropan toimintaa niin tarkkaan tarkkailtua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Mirjam89
Molemmat kyllä selkeitä :love: oletko harkinnut viikko näytöllistä testiä ? (y)
Näyttääkö viikko näytöllinen sitten tarkat viikot? Tai siis just et vois keskenmenossa rv 12 esim. Seurata kuinka nopeaa tippuu? Tai näyttääkö se että raskaana 5viikkoa tms. Vai onko siinö joku raja? (n) en oo koskaa tehnyt siks viikko näytöllistä ja mä sain keskenmenon rv12, tai tyhjennys, sikiö vastas 11+1. Niin mietin et kannattaako sellasella kotona testata ku 4vk päästä vasta verikoetesti.
 
Mä sitten tulin kipeäksi. Heti toiveet nosti hiukan päätään et voisko liittyä raskautumiseen, mut samantien huomaan moittivani itteäni siitä et edes hiukan annan toiveiden nousta kun sitten taas negakierto tuntuu pahemmalta. Luultavasti ei liity mitenkään raskautumiseen, vaikka molemmista lapsista oonkin ollut flunssassa ennen testin tekoa. Keskeytyneessä raskaudessa ei ollut aikoinaan flunssaa eikä sen kummemmin muitakaan oireita. Nyt myös päätä särkee mikä yleensä viittaa ennemminkin siihen et menkat tuloillaan. Tai sitten vaa liittyy tähän tautiin. Eikä rinnatkaan oo nyt kipeet. Dpo10 vasta, menkkoja odotan alkavaksi viimeistään ensi ke, katotaan alkaako jo alkuviikolla. Hyvä mieli vieläkin vaikka ei toki kivaa olla kipee...

@Mirkkuli26 harmi kun piinailu jo päättyi, mulla myös ilman lääkitystä kierrot voi jäädä vain 22-26 päivän mittaisiksi. Toivotaan et tää uusi kierto ois teidän plussakierto.
 
Mä sitten tulin kipeäksi. Heti toiveet nosti hiukan päätään et voisko liittyä raskautumiseen, mut samantien huomaan moittivani itteäni siitä et edes hiukan annan toiveiden nousta kun sitten taas negakierto tuntuu pahemmalta. Luultavasti ei liity mitenkään raskautumiseen, vaikka molemmista lapsista oonkin ollut flunssassa ennen testin tekoa. Keskeytyneessä raskaudessa ei ollut aikoinaan flunssaa eikä sen kummemmin muitakaan oireita. Nyt myös päätä särkee mikä yleensä viittaa ennemminkin siihen et menkat tuloillaan. Tai sitten vaa liittyy tähän tautiin. Eikä rinnatkaan oo nyt kipeet. Dpo10 vasta, menkkoja odotan alkavaksi viimeistään ensi ke, katotaan alkaako jo alkuviikolla. Hyvä mieli vieläkin vaikka ei toki kivaa olla kipee...

@Mirkkuli26 harmi kun piinailu jo päättyi, mulla myös ilman lääkitystä kierrot voi jäädä vain 22-26 päivän mittaisiksi. Toivotaan et tää uusi kierto ois teidän plussakierto.
meillä ei vielä varsinaista yritystä päällä kun olen odotellut miehen ”lupaa” aloittaa. Ilman ehkäisyä toki ollaan oltu, mutta vältelty niitä ihan hedelmällisimpiä päiviä. Mutta oli silti pettymys, että menkat alkoi. :cautious:

no tänään sovittiin, että parin kk päästä aloitetaan :X3::X3: niin mahtavaa :love:

kävin tänään ostamassa mama multivitaa ja aloitan sen huomenna. Sen voi varmaankin aloittaa vaikka on ensisijaisesti tarkoitettu raskaana oleville ja imettäville?

pillereiden jälkeen kierrot olleet 26, 22, 22. Saattaa olla raskautuminen vaikeaa jos kierrot jää lyhyiksi..

plussaonnea muille :love:
 
Varovaiset onnittelut @mursutin :love:
Tervetuloa uusille!:)

Oon lueskellut kaikki viestit mutta en oo ehtinyt paneutua keskusteluun niin paljon, että olisin ehtinyt kirjoitella. On ollut tosi kiireistä nyt töissä ja iltaisin. Ensi viikolla pitäisi onneksi vähän rauhoittua.

Viikonloppuna/alkuviikosta pohdiskelin tuleeko ovista ollenkaan flunssan takia. Kyllä se eilen kuitenkin taisi vihdoin olla, limojen ja kipujen perusteella eli kp16, päivän pari myöhemmin normaalista. Talleteltu on kp 14,15 ja 16:whistle: toivottavasti ei oo liian usein..
Tässä kierrossa oli mukana taas greippimehu, vitamiineja oon yrittänyt muistaa syödä ja ksm66. Täytyy sanoa, että sillä on kyllä sellainen rauhoittava ja tasoittava vaikutus. On sellainen rauhallisempi olo. Ei siitä siis varmasti haittaakaan ole:)

Toiveet ei kyllä korkealla ole, kahden edellisen kierron kemiallisen/varhaisen km:n takia ja koska tässä kierrossa on ollut sairastelua ja stressiä. Mutta katsotaan miten käy:)
 
meillä ei vielä varsinaista yritystä päällä kun olen odotellut miehen ”lupaa” aloittaa. Ilman ehkäisyä toki ollaan oltu, mutta vältelty niitä ihan hedelmällisimpiä päiviä. Mutta oli silti pettymys, että menkat alkoi. :cautious:

no tänään sovittiin, että parin kk päästä aloitetaan :X3::X3: niin mahtavaa :love:

kävin tänään ostamassa mama multivitaa ja aloitan sen huomenna. Sen voi varmaankin aloittaa vaikka on ensisijaisesti tarkoitettu raskaana oleville ja imettäville?

pillereiden jälkeen kierrot olleet 26, 22, 22. Saattaa olla raskautuminen vaikeaa jos kierrot jää lyhyiksi..

plussaonnea muille :love:
Mulla luki ainakin raskausvitamiinin tuoteselosteessa että raskausvitamiinivalmisteen käyttö olisi hyvä aloittaa jo muutama kk ennen yrityksen aloittamista, kaiketi sen sisältämän foolihapon takia. Joten hyvä varmasti aloittaa jo ajoissa:)
 
Saat! Mikä pistos sulla onkaan? Mä oon nyt pistänyt itseäni 4 kertaa ja alkaa olla jo aika helppoa!

Nyt näkyi 16 follia, vielä Pistelen muutaman illan, sitten irrotuspiikki ja sit ens viikolla tosiaan keräys ja siirto!!
Hui miten jännitän teidän puolesta :love: ihana että noin monta follia löytyy !

Mulla on vain yksi pistos gonapeptyliä kiinnittymisen avuksi, kun vain yksi rakkula irtosi
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun

Yhteistyössä