Haaveena vauva 2020

Tämän aamun testit selvästi negatiiviset. Samanlainen one step kuin eilen, sekä pregcheck. Toki on vielä tosi aikaista testata, dpo9, mutta en usko silti että olisi tärpännyt.
Noi one stepit vaan on käsittämätöntä kuraa :mad:

Katsotaan uudelleen sunnuntaina. Tiistaina pitäisi menkkojen alkaa :unsure:
 
@Ananas90 tiivistit mun aamun sun viestiin !
Ihan samoissa mennään.. :cautious:(n)
Onestepin ilmaisnäyte antoi vaaleanpunaisen paikan, first responsessa näkyy harmaa viiva kun tarpeeksi kääntää ja nyt aion pitää lupaukseni miehelle, että testaan vasta kun lääkärin antama päivä, jollei vuoto ala...

Katsoi tuota minun tikkujen vääntelyä siihen malliin että totesi minun vain kiusavan itseäni ja pelkää mielipahaa:unsure:
Tiistaina pitäisi vuodon alkaa, mutta luget saattaa pitkittää ?
 
Mulla oli inssi viime viikon to, ja Flohun oon merkannut erinäisiä mahakipuja ma alkaen. Menkkamaisia kipuja, välillä nippailuja. Tosi vahva fiilis nyt, että ei ole tärpännyt, koska mitään uutta oiretta ei ole, eikä edes rinnat ole kipeytyneet. No pakko maltaa ensi viikon torstaihin, jolloin testaan.
 
Vielä vähän omaa napaa tähän ennen kuin lähden töihin.
Kävin kurkkaamassa testejä ja tietysti testiajan jälkeen one stepissä on taas viiva.
Mutta aidosti pientä toivoa antaa se että ovistesti oli paljon tummempi kuin eilen.
On nämä vikat päivät niin pitkiä :whistle:
 
Tsemppiä piinailijoille! Kyllä nyt saisi plussia jo tulla jollekin, ja kaikille meille mahdollisimman pian :love: ja näyttää olevan nyt monta kiertokamua piinailemassa.

Kolmatta päivää menkat menossa. Olo on aivan ok. Kun eihän tälle mahda mitään. (n) mää oon malttanut olla nyt jo 5 kk testaamatta, mut kyllähän niitä tuntemuksia tulee seurattua. Nyt oli oletetun oviksen ja menkkojen alun aikana monenlaisia nipistelyjä, pistelyä, suonenvetoja, nivustuntuntemuksia, hyvin arat ja kipeät rinnat, pahoinvointia, päänsärkyä, palelua.. on näitä ollut aiemmissakin negakierroissa, mut ei niin voimakkaana. Saatoin yölläkin herätä huonoon oloon ja niihin pistelyihin. Ihan tylsää, kun yrittää olla ajattelematta, mutta tuntemukset on hyvin voimakkaita. Sit taas jos tulee sellainen kierto, että ei tunnu yhtään mitään, niin kierto venyy. Luulee, että tämä nyt jostain merkki vaikka hyvin todennäköisesti nämä olleet ovuloimattomia kiertoja. :devil: Tuli pitkä avautuminen, mutta tuntui että jossain pitää tätä purkaa.
 
Aika hyvä, yön sain nukuttua ilman kipuja, aamusta ei kipuja, mutta nyt vähän meinaa juilia. Tosin en tiedä johtuuko kipu kun oon joutunut käyttää buranaa max. Annoksella monta päivää, nii mun vatsa sitäkin vierastaa, jos joutuu useamman päivän syömään, nyt kipu tuntuu ehkä enemmän siltä että vatsassa kiertää. Nyt tänää en oo ees särkylääkettä tarvinnut. Mut kai sitä pitää johonkin soitella varuuksi. Jos onkin kohtutulehdusta. Harmittaa ku yksityiselle ei oo aikoja. Seuraava vapaa yksityinen gyne oli 30.12.!?
 
Mä Olen nyt täs 4kk aikana oppinu huomaan et ne nippailut ja nappailut muniksis tulee lähes joka kierto ennen tai jälkeen ovis. Enään oikeen uskalla niistäkään kuvitella suurempia:ROFLMAO:

mut tosiaan juuri luin vauva uutisesta! Ja enpä Oo kuullu yrityksen aikana vielä mut ilonen hänen puolesta sit niihinnalkuraskaus oireisiin... : kylmyys on itellä ollu vahvasti esillä ennen plussaa, tai sit se outo tunne että jotain meneillään. Mä en usko tässäkään kierros tärppiin, päätin sen aamulla vahvasti että samapa tuo vaik ei aattona testais, negaa on kuitenkin. mut toisaalt mulla noit r testei tuntuu kasaantuvan ni käytetään nyt 1ainkin :LOL: mä en tosiaan r testienkaa testaile herkästi. Teen ehkä sen 1-2 /ennen menkkojen alkua. Alan henkisesti valmistautuu yk 5seen
 
@minttuni Haluaisin mennä yksityiselle gynelle, mut pitäs se päälle viikko odotella. Mut jos täs nyt jotain isompia kipuja vielä ilmenee, niin meen tuohon sairaalan/tkn päivystykseen. Nyt oon ihan kivuton ja en oo edes särkylääkettä ottanut. Luulis jos kohtu olis tulehtunut, olis se kipu edelleen, ja pahenis. Epäilen, että kohtu supisteli eilen vielä ne pienet hyytymät pihalle. Tänää ei oo hyytymiä tullut, vaan sellasta haaleaa verta, mitä keskenmenon alussakin tuli. Eikä se haise oikeastaan miltään. Lämpöä ei oo ja olo on virkeämpi kuin aikoihin. Päätä särkee, mut se johtuu varmaan stressistä ja niska jumista. Nyt saa vihdoin alkaa käsittelemään henkistä puolta, kun fyysinen alkaa olla parempi.
 
Mäkin kannustaisin @Titi-Love sinnw päivystykseen jos siltä tuntuu. Ja päivystykseen voi myös soittaa ja kysyä neuvoa omaan oloon. Tsemppiä sinne :love:

@minttuni täällä bingo kaikista oireista! Mulla tulee kans kaikenlaisia oireita ”oviksen aikaan” vaikka koko ovista ei tapahtuis. Olen juuri tänään ja eilen tuntenut kuinka närästys ja mahanippailu alkaa tässäkin kierrossa. Ajattelen et ainakin kroppa yrittää toimia oikein, vaikkei siihen pystykään. Tsemppiä meille :love:
 
Täällä onkin jo aikaisin aamulla paljon keskustelua. o_O(y)

Mulla tosiaan dpo3. Ärsyttää tosiaan oireiden kyttäily. Tänään ilmestyi LIMAA - venyvää limaa! !! :eek: nega - kierrossa kyl on aina ollut kuivaa.
Miten saa turhat toiveet kitkettyä?
Olisi kyl niin ihana antaa miehelle 1.1. Plussa - testi synttärilahjaksi aamulla. (tietysti Testaan jo aiemmin, jospa malttaisin olla testaamatta aivan liian aikaisin, mut sinne asti en pysty odottamaan)
 
Voi kumpa nyt niitä plussia tänne saataisiin, kovin hiljaista ollut niiden suhteen tässä joulukuussa. Toivottavasti loput piinailijat plussaatte ja me uuteen kiertoon joutuneet sitten ensi kuussa/vuonna :love:

Mulla on viime kierroissa ollut voimakasta palelua sekä väsymystä heti oviksen jälkeisistä päivistä lähtien menkkoihin asti mut valitettavasti ei ole kohdallani ollut raskausoire. Itsellä epäilen sen johtuvan keltarauhaslääkityksestä, eli toki se voi hyvin olla myös raskausoire jos oma keltarauhanen toimii.

@W.we onks sul ollu aiemmin noi luget käytössä? Mul nyt kahes kierros olleet ja menkat alkanu neljäntenä päivänä viimeisestä lääkkeestä. Eli kierto mulla venynyt niiden takia mikä herättää taas turhia toiveita vaikka toisaalta toi pidentynyt luteaali on just se mitä niillä myös mun kohdalla haettiin. Toivottavasti sulla menkat ei ala ja syy olisi raskaus. Tsempit kaikille (y)
 
Voi kumpa nyt niitä plussia tänne saataisiin, kovin hiljaista ollut niiden suhteen tässä joulukuussa. Toivottavasti loput piinailijat plussaatte ja me uuteen kiertoon joutuneet sitten ensi kuussa/vuonna :love:

Mulla on viime kierroissa ollut voimakasta palelua sekä väsymystä heti oviksen jälkeisistä päivistä lähtien menkkoihin asti mut valitettavasti ei ole kohdallani ollut raskausoire. Itsellä epäilen sen johtuvan keltarauhaslääkityksestä, eli toki se voi hyvin olla myös raskausoire jos oma keltarauhanen toimii.

@W.we onks sul ollu aiemmin noi luget käytössä? Mul nyt kahes kierros olleet ja menkat alkanu neljäntenä päivänä viimeisestä lääkkeestä. Eli kierto mulla venynyt niiden takia mikä herättää taas turhia toiveita vaikka toisaalta toi pidentynyt luteaali on just se mitä niillä myös mun kohdalla haettiin. Toivottavasti sulla menkat ei ala ja syy olisi raskaus. Tsempit kaikille (y)
Ekaa kertaa tosiaan. Kiva tietää että voi noinkin kauan kuurin jälkeen olla ilman vuotoa, mutta silti uusi kierto tulossa sieltä :eek:
Kiitos kun jaoit kokemuksen, niin tietää ettei odota turhia vaikkei kierto vaihdu heti (y)
Luultavasti tekisin 10 testiä jos vuotoa ei näy silloinkun olettaisin alkavan :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun

Yhteistyössä