Haaveena vauva 2020

Mullakaan ei oireita oo ellei kylmyyttä lasketa joka, nyt ihan oikeesti voi johtua talvesta :ROFLMAO: mulla ei oo tapana saada viivanpaikkoja, ja nyt näkyy 2ssa testis "jotain". Siis toi viiva on super haalee mut en osaa sanoo onko värii vai ei, toki mun silmis sen välil näen pinkillä. Voin koittaa kuvata jossain välis, . Testi tallella, mut epäilen kyllä etten saa kuvas näkyyn mitään... Mut huomen teen toki ihan aamust uuden. Ellen sit malttamattomana tee taas illasta :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pikkuhaave
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

26.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 106/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 54/28-30
HMami............................kp 52/28
Elllla...............................kp 51/30
Amadecasa....................kp 45/34-55
Tingeli............................kp 39/34-36
Masu90..........................kp 37/27-30
Nenskuli..........................kp 37/ ?
Unimaa...........................kp 30/27
nessu87..........................kp 28/30
tupsahus.........................kp 28/30
Hipposka........................kp 27/30
W.we...............................kp 27/25
Babyfever1.....................kp 27/xx
Mirella92........................kp 26/34
Helmiina1978.................kp 25/29
Kasikuus........................kp 24/28-31
Koodikissa......................kp 24/24
Karvakorvat....................kp 19/28
linneah........................... kp 18/26
Haavejuttu......................kp 17/29
Pikkuhaave....................kp 17/32
Jjenn..............................kp 17/30-31
Marrrsipaani...................kp 16/27-28
Tiukuliina89................... kp 14/31
Mustikka89.....................kp 11/25
hemuliina90....................kp 11/28
mimmi92.........................kp 9/30
Hypsy..............................kp 9/28-30
Pampula3........................kp 9/22-27
Keltasirkku..................... kp 9/28-32
Lilmi89............................kp 7/28-30
Ananas90.......................kp 4/25-28
Snanniska.......................kp 2/28
taikinatonttu....................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Vauvameille...................dpo 16
W.we..............................dpo 15
Nessu87........................dpo 11
Helmiina1978................dpo 9
Wintersun......................pp 6
linneah..........................dpo 6
Karvakorvat...................dpo 4
Marrrsipaani..................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@W.we Mitä hittoa!!!!!!????
Ei oo todellista. Mä oon täällä taas ihan ihmeissäni. Miten sä saat noin selviä punertavia viivoja?! Jos mä saisin ton olisin varma raskaudesta - ei tommosia muuten saa. Vaikkakin sitten ois vaan yritys kiinnittyä tms.
 
Mulla alkaa keskenmenon jälkivuoto olla loppu, mutta nyt nousi rintoihin maito :( en tajua, alkuraskauden keskenmeno ja mun kroppa on valmis ruokkimaan "syntynyttä" vauvaa. Ihan kuin ei muutenkin olis valmiiksi kestämistä täs kaikessa. Ei nyt oikein jaksais soitella lääkärillekään, että sais niitä prolaktiinin estäjiä. Sitä maitoa siis tulee niin että paita on aamusta märkänä.
 
Minkä merkkisillä/herkkyyksillä olette tehneet r-testejä?
Mun tekis mieli tehdä toi rfsu, mut se on 25 ja sillä tuskin näkyis mitään dpo11 (n) Mikä siinä onkin, et tekee mieli tehdä testi, vaikka on niin varma negasta. Ja sit koittaa unohtaa koko asian ja koittaa malttaa ainakin tiistaihin asti :ROFLMAO: Flon mukaan pitäis alkaa menkat ma.
 
Ajattelin nyt tähän uuteen kiertoon ottaa greippimehun kaveriksi. Kävin lähikaupassa, mutta en löytänyt kuin appelsiini-verigreippiä, jossa verigreippi osuus 40%. Täytyy käydä huomenna muualla uudestaan.

Mä sain nyt laihdutettua kun syödään arkena lounaaksi ja päivälliseksi pelkkiä tuhteja salaatteja ja viikonloput vapaasti, näin mentiin 5viikkoa ja nyt samoissa mitoissa kuin ennen ekaa raskautta. Nyt taas hyvä hetki kerryyttää taas se +15kg :whistle::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Tein myös tänään testin ihan vain itseäni kiusatakseni, ja ei saa edes viivanpaikkaa aikaiseksi vaikka viivalasit päässä :LOL:

Eli katse kohti seuraavaa kiertoa! Nyt jännitän, että alkaisipa menkat vasta lauantaina, jotta ovulaatio olisi parempaan aikaan. Klinikalla on nyt joulusulku ja labra kiinni 8.1. asti?!? Jäätävää. Eli jos ovis on ennen tuota, ei inssiä voida tehdä. Tämä nyt ois neljäs ja viimeinen inssi, ja sitten kohti ivf!
 
Tein myös tänään testin ihan vain itseäni kiusatakseni, ja ei saa edes viivanpaikkaa aikaiseksi vaikka viivalasit päässä :LOL:

Eli katse kohti seuraavaa kiertoa! Nyt jännitän, että alkaisipa menkat vasta lauantaina, jotta ovulaatio olisi parempaan aikaan. Klinikalla on nyt joulusulku ja labra kiinni 8.1. asti?!? Jäätävää. Eli jos ovis on ennen tuota, ei inssiä voida tehdä. Tämä nyt ois neljäs ja viimeinen inssi, ja sitten kohti ivf!
Ai teille tulee vielä neljäs inssi :)
Tää oli mun viimeinen ja nyt sitten ivf jonoon.

Soitan huomenna lääkäriin negasta testistä. (Osittain myös siksi että löysin kyhmyn toisesta rinnasta eilen.. juuri kun luulin ettei olo voi muuttua paskemmaksi, mutta ainakin jotain muuta ajateltavaa kuin vauva :cautious: )
 
Ai teille tulee vielä neljäs inssi :)
Tää oli mun viimeinen ja nyt sitten ivf jonoon.

Soitan huomenna lääkäriin negasta testistä. (Osittain myös siksi että löysin kyhmyn toisesta rinnasta eilen.. juuri kun luulin ettei olo voi muuttua paskemmaksi, mutta ainakin jotain muuta ajateltavaa kuin vauva :cautious: )
Joo meille se lääkäri suositteli, että tehtäis vielä yksi ja saadaan siis sekin julkisella.

Voi kauhea, toivottavasti kyhmy ei ole mitään vakavaa :(
 
No ehän mä raaskinu huomiseen oottaa, saati iltaan sen testauksenkaa... Mutta niin vaan mun helkkarin haalee viivanpaikka epäillys on lähtenyt hiukan tummuun! Vielä en miehelle viitti kertoa saati liikaa innostua. Kuvaan en saanut ekan testin tulost näkyyn kuten arvelin mutta tuoreempi näkyy (selvästi haaleen pinkillä silmin paremmin) noh, huomis aamua ootelles Ois 2 testiä viel jäljellä ja yhen testaan kyl miehenkaa yhessä <3
 

Attachments

Huomenta!

Mitäs @marrrsipaani kuuluu?
Moikka pitkästä aikaa! Tosiaan ei tullut plussaa viime kierrosta. Se harmitti suuresti, enkä ole ehtinyt juuri käydä täällä. On ollut paljon töitä ja surua nyt elämässä. Nyt ajattelin taas palata aktiivisemmin ja lueskella teidän viestejä. :)

Tänään mulla on kp 16/27-28. Toiveet on vähän korkeammalla nyt. Oisko dpo2 tänään, en ole ihan varma, mutta mennään sillä. :)
 
@Kasikuus moon tehny onstepeillä, ku niitä nyt tulee ovistestien mukana kaupan päällisinä. Ja on kiit 10miu herkkyyksiä, rfsu testeihin en kokeile niist on huonoi kokemuksia ollut AINA, näyttää haaleesti ja ne herkimmät on huonompii ku tavalliset rtestit, mut uskon et jokasen vaa löydettävä se oma sopiva, merkki. Mulla se on ollu onesten tai pc, Oon kyl kuullu et moni saa juurikin viivanpaikkoi onestepil helposti mut itelle ei oo noin käynyt vielä ikinä. En kyl ymmärrä miten jotkut saa niit aina toiset ei? Pakko se kai liittyy johonkin virtsan laatuun tai pitosuuksiin, en keksi muuta selitystä.

@W.we dääm.. Toi on varmasti säikäyttävää. Toivotavasti ei mitään pahempaa mut varmasti väkisinki mieleen tulee kauhu kuvia <3
 
No ehän mä raaskinu huomiseen oottaa, saati iltaan sen testauksenkaa... Mutta niin vaan mun helkkarin haalee viivanpaikka epäillys on lähtenyt hiukan tummuun! Vielä en miehelle viitti kertoa saati liikaa innostua. Kuvaan en saanut ekan testin tulost näkyyn kuten arvelin mutta tuoreempi näkyy (selvästi haaleen pinkillä silmin paremmin) noh, huomis aamua ootelles Ois 2 testiä viel jäljellä ja yhen testaan kyl miehenkaa yhessä <3
Oo näkyy kyllä selkeästi! Onnea! :love:
 
Mä jännitän että jos toi viiva lähteekin haaleneen tai katoo kokonaan... Miehel sanoin että huomenna testataan ollaanko raskaana. Vaik nyt toi testi selvä haamu niin en uskalla innostua, viime haamu osottautu elokuus kemialliseks ja haaleni pois lähes heti testauksen jälkeen. Siis, ainoo oireena ollut kylmät väreet/kylmyys ja vahvasti tunne että en oo raskaana. Toki näit menkka jomojakin ollut mutta niitä on nykyään lähes joka kierros ollut... Hmmmm... No jos jaksan huomiseen ees oottaa saattaa olla et testaan myöhemmin illast:ROFLMAO::whistle:
 

Yhteistyössä