Haaveena vauva 2020

Jos mittasit lämmön laskun niin ovulaation jälkeen lämpö nousee 0,3-0,5c. Toki pitää mitata samaan aikaan, samasta paikasta.
Muuten kai ei oikein tiedä onko ovis tapahtunut.
Ok, kiitos kommentista (y) Otan samaan aikaan aamusta ja suusta samalta puolelta joka kerta. Ja tosiaan siitä lämmön laskun jälkeisestä päivästä nousi ja oli 0.5 astetta koholla kunnes menkat alkoi tms. En ihan tarkalleen muista, kun monesti alkaa tympimään koko mittaaminen menkkojen alettua.

Kiitos myös @W.we koti-inseminaatio vinkeistä :)

Onnea @Wintersun :love: ja @Nessu87 myös viivalle vahvistumista :love:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

29.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 57/28-30
HMami............................kp 55/28
Elllla...............................kp 54/30
Amadecasa....................kp 48/34-55
Tingeli............................kp 42/34-36
Masu90..........................kp 40/27-30
Nenskuli..........................kp 40/ ?
Unimaa...........................kp 33/27
nessu87..........................kp 31/30
tupsahus.........................kp 31/30
Hipposka........................kp 30/30
Babyfever1.....................kp 30/xx
Mirella92........................kp 29/34
Helmiina1978.................kp 28/29
Kasikuus........................kp 27/28-31
Karvakorvat....................kp 22/28
linneah........................... kp 21/26
Haavejuttu......................kp 20/29
Pikkuhaave....................kp 20/32
Jjenn..............................kp 20/30-31
Marrrsipaani...................kp 19/27-28
Tiukuliina89................... kp 17/31
Mustikka89.....................kp 14/25
hemuliina90....................kp 14/28
mimmi92.........................kp 12/30
Hypsy..............................kp 11/28-30
Pampula3........................kp 12/22-27
Keltasirkku..................... kp 12/28-32
Lilmi89............................kp 10/28-30
Ananas90.......................kp 7/25-28
Snanniska.......................kp 5/28
taikinatonttu....................kp 5/28
Koodikissa......................kp 3/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Vauvameille...................dpo 19
Nessu87........................dpo 14
Wintersun......................pp 9
linneah..........................dpo 9
Höpsykkä......................dpo 7
Karvakorvat...................dpo 7
Marrrsipaani..................dpo 5

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Testi tälle aamua nega:cry: tiesin oikeestaan jo heti kun heräsin, kun kaikki tuntemukset oli hävinneet ja menkkajomotuksia tuntui. Vuotoa ei vielä oo tullu mutta sitä ja kipuja odotellessa. Kolmas kierto peräkkäin näin, mitähän on vialla..tosi pahalta tuntuu, kun ensin annetaan toivoa ja sit se viedään pois. Mieluummin ottaisin pelkän negakierron kuin tällaista.
 
@Unimaa Miten ikävää :cry: Onko teillä mones yrityskierto menossa?
@Wintersun vau mikä joululahja! Muistan kun melkein 2v sitten olit aktiivisena täällä j olette saanu odottaa tätä niin kauan :cry: Nyt vaan luottoa tulevaan :love: Miten tästä eteenpäin, onko teillä joku ultra tms seuraavana?

Meillä vihdoin saatiin heiluteltua peittoja eilen, kp9 kylläkin aika aikaista :LOL: Mutta jospa uutena vuotena uusiksi :love:
 
@Wintersun, mun ekan raskauden la oli 9.9. Toki siis tälle vuodelle. Nyt tilataan eri kohtalo sun pienelle (y)
 
@höpsykkä kyl mulla oli hirveen pahoinvoinnit yhes raskaudes muutama pvä ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa :confused:oli ihan kamalan rajut alku oireet tissikivut, huonoolo, väsymys... Voi tulla kiinnittymisest asti tuntemuksia.

MEnee uusvuos selitelles miksen juo, toisaalt mä en paljoo juo muutenkaan mutta just sattuu lapsi vapaa oleen tuolloin ni saattaa monii miettii kun oon uv ja lapsvapaa kuivinsuinn:ROFLMAO: ...
 
Olen pahoillani @Unimaa :( Teitkö samanlaisella testillä kuin aiemmin? Voisiko olla vain testistä riippuvaa, että näytti nyt negaa :(

Mun aamu on alkanut tosi huonosti. Jäätävä ketutus + pieni huono olo jatkuu edelleen. Alaselän poltteluja ei vielä (illalla oli aika voimakkaat) ja mä vaan makaan sängyssä googletellen kaikkea mahdollista "raskaana, vaikka lämmöt alhaalla", "raskaana, vaikka testi näyttää negaa" (en ole nyt testiä tehnyt) , "raskaana, vaikka oireet katos" (esim. Rinnat ei enää kipeät (n))
Aiheuttaako tässä itelleen vaan enemmän hallaa, ku kaikkea mahdollista googlettelee.
Jotenkin tuntuu, että mahdollisuudet raskauteen on aika minimaaliset. Oviksen jälkeen jouduin syömään kipulääkkeitä viikon verran ja sit tulikin pieni operaatio, johon tarvi puudutusta + vähän vahvemmat kipulääkkeet. Miten tää nyt ottaa taas näin koville. Sit tuntuu pahalta itkeä tänne :cry: Kukaan jaksa lukea valitusta koko aikaa. Tuntuu, et on niin yksin. Tai no, miestä harmittaa myös, kun ei tärppää, mut silti hän yrittää kaikkensa, että minä pysyisin kasassa :unsure:
 
Pakko on ollut käydä täällä kurkkimassa @Wintersun tilanne ♡ Olen niin onnellinen sun puolesta :love: Oon seuraillut teidänkin matkaa kuitenkin 1,5 vuotta täällä. Olet niin plussan ansainnut kaikkien vuosien ja vastoinkäymisten jälkeen :love: Nyt vaan paljonpaljonpaljon tarrasukkia pienelle :barefoot::love::love:
 
Olen pahoillani @Unimaa :( Teitkö samanlaisella testillä kuin aiemmin? Voisiko olla vain testistä riippuvaa, että näytti nyt negaa :(

Mun aamu on alkanut tosi huonosti. Jäätävä ketutus + pieni huono olo jatkuu edelleen. Alaselän poltteluja ei vielä (illalla oli aika voimakkaat) ja mä vaan makaan sängyssä googletellen kaikkea mahdollista "raskaana, vaikka lämmöt alhaalla", "raskaana, vaikka testi näyttää negaa" (en ole nyt testiä tehnyt) , "raskaana, vaikka oireet katos" (esim. Rinnat ei enää kipeät (n))
Aiheuttaako tässä itelleen vaan enemmän hallaa, ku kaikkea mahdollista googlettelee.
Jotenkin tuntuu, että mahdollisuudet raskauteen on aika minimaaliset. Oviksen jälkeen jouduin syömään kipulääkkeitä viikon verran ja sit tulikin pieni operaatio, johon tarvi puudutusta + vähän vahvemmat kipulääkkeet. Miten tää nyt ottaa taas näin koville. Sit tuntuu pahalta itkeä tänne :cry: Kukaan jaksa lukea valitusta koko aikaa. Tuntuu, et on niin yksin. Tai no, miestä harmittaa myös, kun ei tärppää, mut silti hän yrittää kaikkensa, että minä pysyisin kasassa :unsure:
Joo samalla testasin eli pc:llä:( Tsemppiä sullekin kurjiin fiiliksiin! On tää välillä niin:poop:
 
Täällä tänää kp17/31 vaikka kierto voi olla pari päivää pitempikin ja kuulin että ovis ois jo menny mutta hetki sitten vessassa käydessä jäi paperiin todella paljon venyvää limaa ja mietin että voisko olla eilisen peittojen heiluttelujen jälkimainintaa vai oikeesti ovis limaa.
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

29.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 57/28-30
HMami............................kp 55/28
Elllla...............................kp 54/30
Amadecasa....................kp 48/34-55
Tingeli............................kp 42/34-36
Masu90..........................kp 40/27-30
Nenskuli..........................kp 40/ ?
Unimaa...........................kp 33/27
nessu87..........................kp 31/30
tupsahus.........................kp 31/30
Hipposka........................kp 30/30
Babyfever1.....................kp 30/xx
Mirella92........................kp 29/34
Helmiina1978.................kp 28/29
Kasikuus........................kp 27/28-31
Karvakorvat....................kp 22/28
linneah........................... kp 21/26
Haavejuttu......................kp 20/29
Pikkuhaave....................kp 20/32
Jjenn..............................kp 20/30-31
Marrrsipaani...................kp 19/27-28
Tiukuliina89................... kp 17/31
Mustikka89.....................kp 14/25
hemuliina90....................kp 14/28
mimmi92.........................kp 12/30
Hypsy..............................kp 11/28-30
Pampula3........................kp 12/22-27
Keltasirkku..................... kp 12/28-32
Lilmi89............................kp 10/28-30
Ananas90.......................kp 7/25-28
Snanniska.......................kp 5/28
taikinatonttu....................kp 5/28
Koodikissa......................kp 3/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Vauvameille...................dpo 19
Nessu87........................dpo 14
Wintersun......................pp 9
linneah..........................dpo 9
Höpsykkä......................dpo 7
Karvakorvat...................dpo 7
Marrrsipaani..................dpo 5

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Mulle voi korjata huomiselle kp2 :):geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kiitos :love:

Ja kiitos myös @SwanDeSol :love:

Ja kiitos muillekin jotka on onnitelleet:geek:

Tyhjensin Apteekin testeistä. Enää ei ollut predictoria kun vein aiemmin viimeiset. Ostin sit joku ya kasettitestiä ja yhden viikko digin. Ja kaupasta "muutaman" paketin pc liuskoja :whistle:
Mikä "dpo" sulla nyt siis on? Kun aika vahvaa viivaa antaa nuin alussa! Itellä oli vielä 4+3 iiihan hailakkaa ja hädintuskin nähtävissä. Tuli heti mieleen josko olis pari tärpänny :whistle::ROFLMAO:
 
Täällä tänää kp17/31 vaikka kierto voi olla pari päivää pitempikin ja kuulin että ovis ois jo menny mutta hetki sitten vessassa käydessä jäi paperiin todella paljon venyvää limaa ja mietin että voisko olla eilisen peittojen heiluttelujen jälkimainintaa vai oikeesti ovis limaa.
Mulla oli plussakierrossa tosi myöhään ovis o_O niin että viikon verran lähti päiviä kun ultrassa katottiin. Et hyvin voi olla ovislimoiki! :)
 

Yhteistyössä