Haaveena vauva 2020

Mmohini / 31v / 1. / ya 11/19.

Jaan taas tänne ovistestikuvia ja pohdintaa, kun en viitsi miestä koko ajan "ahdistella" asialla :D Ensimmäisessä kuvassa YA:n ovulaatiotestit, jossa ylempi kp 17 ja alempi kp 18 eli eilen illalla tehty (hätäpäissäni laskin väärin; eilen oli vasta kp 18, eikä kp 21 niin kuin viime viestissä väitin). Alemmassa kuvassa pregcheck, jossa ylempi kp 18 ja alempi tämänpäiväinen eli kp 19. Eilen jomotti selkää toispuoleisesti ja vuoto tänään venyvää/märkää. Toivotaan ettei ole toiveajattelua oireiden suhteen :whistle:Vuosi taitaa vaihtua varuiksi peittoa heilutellen :love:

Täytyy sanoa, että viime kesän jälkeen, kun ehkäisy jäi pois on tullut paljon opittua itsestä ja kropastastaan! Tässä on tajunnut kuinka vähän onkaan tietänyt näistä asioista :D Nyt toivoo, että olisi nuorempana vähän tutustunut omaan kiertoon ym. ennen pillereiden aloittamista. Sillon oli vaan tyytyväinen, kun menkat tuli. Nyt saakin sitten ihmetellä ja odotella, että mikä se oma luonnollinen rytmi ja kierto on (n)
 

Attachments

@mimmi92 mulla oli täs kierros sama, ovistesti monta päivää plussalla. Mä tunnistan oviksen kivuista ja kivut alkoi viimeisenä ovispluspäivänä. Käsittääkseni niin kauan kuin plussaa näyttää testi ni ovis ei ainakaan ole vielä ohi. Tosin tarkemmin mietittynä nuo kaks ekaa pluspäivää oli aika tasavahvat viivat, ja vasta kolmantena päivänä testiviiva paljon tummempi kuin kontrolliviiva. Varmaan yksilöllistä miten testit käyttäytyy ja voi riippua merkistäkin.

Mites muut, onko teillä olo että "tavara" valuu ulos heti seksin jälkeen:rolleyes:Käyttekö heti pesulla vai jäättekö makoilee siinä toivossa että siittiöt pääsis paremmin pelipaikalle :DOnkohan tällä merkitystä raskautumista ajatellen? Meil oli ovis ajankohtana extempore seksiä päiväsaikaan eikä tietenkään ollu mahdollista jäädä makoilee vaan heti kun pystyyn nousi niin tuntui että kaikki valui pois. Jostain luinkin et just siks siittiöitä tarvitaankin monta miljoona kun heti valuu suuri osa pois, eli vain pieni osa pääsee perille...Aiemmin vuosia sitte tulin raskaaksi vaikka en jääny makoilee, nyt tuntuu että kaikki keinot käyttöön kun ei helpolla enää onnistu.
Itse olen kanssa miettinyt tuota "tavaran" valumis juttua, että kuinka paljon sitä päätyy oikeaan paikkaan, kun tuntuu että kaikki valuu yleensä heti pois. Mie meen yleensä heti pesulle seksin jälkeen, koska sitä tavaraa tulee melko paljon. Koska ei asuta vielä miehen kanssa yhdessä niin hän joutuu kärvistelemään yleensä 2-3pvä
 
Mäkin menin testailemaan tänään predictorilla ja "työpaikan etu" testillä. Ja tietty testasin eilen saadakseni vertailua, koska niissä työpaikan testeissä välillä seikkailee jokin viivanpaikka :ROFLMAO:
Jotain niissä kaikissa näkyy, mutta ei se auta kun odottaa pari päivää :geek:
 
Mää jään vähäksi aikaa pötköttämään, joskus jos oikeen hurjaksi alan, niin nostan lantiota koholle tyynyjen avulla. Kaikki keinot käyttöön! :ROFLMAO: Mitäs vippaskonsteja teillä on käytössä? Oon juonut greippimehua, mut nyt en oo jaksanut ostaa. Aiemmin myös gelee royalet, mut jätin pois, kun tyroksiinilääkitys alkoi. Seksiä joka toinen päivä. Ovulaatiota en ole saanut tikuilla kiinni, joten siksi varulta jatkuvasti :geek:

Yksityisellä siemennesteanalyysin tulokset tulleet saman päivän tai seuraavan päivän aikana.

Mullekki pari ihmistä sanonut, että kannattaa lopettaa stressaaminen, niin lapsi tulee. Ei ole kyllä siitä kiinni meidän tapauksessa (n)
 
Hitto, täällä noin dpo 8, ja vaaditaan kaikki tahdovoima etten testaa vielä. :ROFLMAO: Oon tänään täällä flunssasena jo pari kertaa meinannu testata mut vielä oon saanu hillittyä itteni. En tiedä pystynkö perjantaihin asti oottaan kun tääl te muutkin ootte niin ajoissa aloittanut :D Olin siis päättäny et pe testaan vasta...
 
Me ei olla vielä edes aloitettu yrittämistä ja oon jo ihan masis, ettei raskautuminen varmaan onnistu, kiitos Google.. :sick:
Itsellä vielä kaiketi hedelmällinen, vaikkakin siinä loppupuolella haarukkaa, ikä (28). Mies taas täyttää 40 tänä vuonna ja hedelmällisyys laskee merkittävästi. Lisäksi mies tupakoi, mikä huonontaa sperman laatua entisestään :poop: Ja kolajuomiakin juo reilusti, mikä googlen tiedon mukaan myös heikentää mahiksia o_O
Mieshän ei varmasti suostu pitkään yrittämään, jos raskautta ei ala kuulua, koska ikää tulee koko ajan lisää.. hirveät paineet siis "onnistua" heti ekan/tokan yrityskerran aikana :(
Anteeksi omanapaisuus ja ihan pöhlöt aatokset, pakko vain johonkin purkaa, kun en kellekään aio kertoa, että yritetään :unsure:
 
Täällä kans yks joka on miettiny että huonontuuko mahollisuudet jos käy pesulla heti seksin jälkeen ku meinaa ulos valua kaikki, tai siltä se tosiaan joskus tuntuu:ROFLMAO:
Mutta se on totta että jostain syystä ei aina valu nii paljoa tai ei ollenkaan, mistähän tuo tosiaan johtuu, tai jos sillon on ovis ku ei valu nii kiinnostas tietää mikä sen pysymisen sisällä sitte aiheuttaa:rolleyes:
 
Me ei olla vielä edes aloitettu yrittämistä ja oon jo ihan masis, ettei raskautuminen varmaan onnistu, kiitos Google.. :sick:
Itsellä vielä kaiketi hedelmällinen, vaikkakin siinä loppupuolella haarukkaa, ikä (28). Mies taas täyttää 40 tänä vuonna ja hedelmällisyys laskee merkittävästi. Lisäksi mies tupakoi, mikä huonontaa sperman laatua entisestään :poop: Ja kolajuomiakin juo reilusti, mikä googlen tiedon mukaan myös heikentää mahiksia o_O
Mieshän ei varmasti suostu pitkään yrittämään, jos raskautta ei ala kuulua, koska ikää tulee koko ajan lisää.. hirveät paineet siis "onnistua" heti ekan/tokan yrityskerran aikana :(
Anteeksi omanapaisuus ja ihan pöhlöt aatokset, pakko vain johonkin purkaa, kun en kellekään aio kertoa, että yritetään :unsure:
Tuohon googlen liialliseen käyttöön oon itekin syyllistynyt/syyllistyn edelleenkin toisinaan.. Mutta sitä vain kuvittelee että ne kaikki lukemansa jutut on just meillä/itsellä, se on kyllä uskomatonta miten sitä heti niin ajatteleekin! Eipäs se silti tarkoita että teidän kohdalla niin kävisi, joten yritä vain ajatella positiivisesti ja murehtia sitten, kun on sen aika tai mieluiten että ei tulisi murehtimisen aiheutta ollenkaan:) tsemppiä ja kaikkea hyvää uuteen vuoteen!
 
  • Tykkää
Reactions: niinaj91
Mulla toinen terolut kierto nyt menossa ja jostain syystä olen varma että ovis oli joskus 23.12 - 25.12 vaikka sillon oliki vasta kp 8-10:eek: mutta siihen ajankohtaan vaan oireita oli ja sen jälkeen oireet ja halut kadonneet tyystin! o_O mulla siis aiemmin ollu myöhään ovis ja kierrot pitkiä, yhdesti oon saanu oviksen kp 26 tikkuun.. Onko kokemuksia kellään että terot ois jo yhen kuurin jälkeen auttanu kiertoa lyhenemään ja ovis tullutkin jo aiemmin? Tai no eihän terot aiheuta ovista mutta mahollinenhan se silti on kuurinkin aikana.. Hankala ajoittaa yrittämistä ku nyt pitäs olla puoli välissä kierto mutta haluja ei ole:ROFLMAO:

Muoks. tallettelua tehty haluttomuudesta huolimatta viimeksi sunnuntaina;)
 
Mulle voi päivittää kp1.

Valtavasti onnea plussanneille! Aivan erityisesti Wintersunille :love: W.we todella ikävää, että joudutte noin pitkään odottamaan! Soisi tosiaan olevan joku ohituskaista heille, jotka on pitkään yrittäneet.

Mulla on loppuviikosta viimeinkin labroja liittyen PCOSin diagnosointiin, mutta ilmeisesti meillä ei ole gyneä perheneuvolan palveluksessa tai jotakin, kun asiaa pitää labrojen jälkeen selvitellä omakustanteisesti yksityisellä puolella. Oltaisiin saatu lähete myös lapsettomuushoitojen kartoittamiseen, mutta mies ei ole siihen askeleeseen vielä valmis. Kenties kevät ja lisääntyvä valo tekee taikoja - tätähän uskottelin jo viime keväänäkin täällä. :rolleyes:
 
Moi
En oo ennen kirjoittanut:)
Vauvaa on toivottu jo jonkin aikaa, edellisen syntymästä kohta 1v9 kk ja koko aikana ei ole ollut ehkäisyä. Monta kuukautta on ollut oiretta jos toista ja sitten toive herännyt ja pudonnut korkealta .
Nyt on dpo 7 ja on todella voimakkaita oireita oviksesta saakka. Silti joku takaraivossa takoo että on taas valeraskausoireita.
Palelen sisäisesti vaikka kuinka pukisin ja kainaloissa kylmä hiki. Syke nousee pelkästä raskauden ajatuksesta :)
Oli pakko nyt jonnekin purkaa ajatuksia kun ne omassa pienessä päässä pyörii vaan ympyrää!
Olen jo hieman ehtinyt itseäni valmistelemaan siihen ettei vauva toive enää toteudu. Ja nyt taas sata lasissa toivomassa:)
 
Me ehdittiin sittenkin tähän joulukuun kiertoon yrittämään kun onneksi ovulaatio myöhästyi 4 päivää! :) nyt kp 28/28 ja kauheat raivoPMSoireet ollut nyt pari pv eikä tunnu ollenkaan siltä että raskaana vois olla :/ huomenna alkanee yk5 tai piakkoin jos tuo myöhästynyt ovulaatio siirtää kuukautisia. Peukut pystyssä kuitenkin siihen asti että vuotaa.

Täällä on tullut poissaollessa hienoja plussia, onnea hirmuisesti :):):):) toivotan kaikille plussia uudelle vuodelle :D
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Me ei olla vielä edes aloitettu yrittämistä ja oon jo ihan masis, ettei raskautuminen varmaan onnistu, kiitos Google.. :sick:
Itsellä vielä kaiketi hedelmällinen, vaikkakin siinä loppupuolella haarukkaa, ikä (28). Mies taas täyttää 40 tänä vuonna ja hedelmällisyys laskee merkittävästi. Lisäksi mies tupakoi, mikä huonontaa sperman laatua entisestään :poop: Ja kolajuomiakin juo reilusti, mikä googlen tiedon mukaan myös heikentää mahiksia o_O
Mieshän ei varmasti suostu pitkään yrittämään, jos raskautta ei ala kuulua, koska ikää tulee koko ajan lisää.. hirveät paineet siis "onnistua" heti ekan/tokan yrityskerran aikana :(
Anteeksi omanapaisuus ja ihan pöhlöt aatokset, pakko vain johonkin purkaa, kun en kellekään aio kertoa, että yritetään :unsure:
Samahan muaki masentaa, mä ku oon jo yli 30 ja mies yli 40. Meil kyl nelosta lähetään yrittää, eka tuli ekasta kierrosta ja tokaa-kolmatta tehtiin 6 kk. Kärsivällisyys ei oo mun hyve, ja yrittämiseen väsyy (vaikka tuo 6kk on tosiaan lyhyt aika).
 
Samahan muaki masentaa, mä ku oon jo yli 30 ja mies yli 40. Meil kyl nelosta lähetään yrittää, eka tuli ekasta kierrosta ja tokaa-kolmatta tehtiin 6 kk. Kärsivällisyys ei oo mun hyve, ja yrittämiseen väsyy (vaikka tuo 6kk on tosiaan lyhyt aika).

Meillä olis nyt siis kolmas tulossa. Eka ja toka tulleet heti ekalla yrittämällä, nyt pelko ettei varmasti niin helpolla tule, kun ikää tosiaan itselläkin se 5v enemmän, kuin viimeksi raskautuessa. No, ei auta kuin katsoa miten käy, nyt kp 7/26-28
 

Yhteistyössä