Haaveena vauva 2020

Mä kävin tänään ostamassa sitä vehnänalkioöljyä kun joku sitä täällä suositteli (y) Sitä gelee royaleakin katoin mut se oliki kapselimuodossa, ja kapselimuotoiset vitamiinit ja luontaistuotteet nostaa mulla jostain syystä maksa-arvot korkeelle, joten ne on multa kielletty. Mut ajattelin et tuskin tämmöisistä nyt ainakaan muuten haittaa on, joten se öljy lähtee nyt kokeiluun, kaikki keinot käyttöön :)

@Shibali ja @Karvakorvat voi kumpa plussaksi muuttuisi vielä molemmilla. Kaikille muillekin tsemppiä :love:

Jos Gelee Royalea haluaa testata nii tää hunajaki on yks vaihtoehto jos kapselit ei sovi. Toki tässä on 5% gelee royalea ja loput perus hunajaa, 1-2tl on päiväannos. Maku on mun suuhun vähän ehkä etikkainen, mutta menee teen seassa :) Ruohonjuuresta ostin tän. Enkä kerinnyt kun pari kertaa testata kun unohtui kaappiin ja plussasin. Vaikka menikin rv 8-9 kesken. Ehkä kokeilen uudelleen kunhan taas aletaan yrittää.
 

Attachments

Jos Gelee Royalea haluaa testata nii tää hunajaki on yks vaihtoehto jos kapselit ei sovi. Toki tässä on 5% gelee royalea ja loput perus hunajaa, 1-2tl on päiväannos. Maku on mun suuhun vähän ehkä etikkainen, mutta menee teen seassa :) Ruohonjuuresta ostin tän. Enkä kerinnyt kun pari kertaa testata kun unohtui kaappiin ja plussasin. Vaikka menikin rv 8-9 kesken. Ehkä kokeilen uudelleen kunhan taas aletaan yrittää.
Kiitos vinkistä @Titi-Love :love:
Oon hunajan suuri ystävä joten tuota voisin kyllä kokeilla jos vaan jostain löydän.
Mitä sulle kuuluu, miten olet toipunut?
 
Maca jauhetta ostoslistalla miehelle, joa lerran libidoa kohottaa. Miehen halut vähä kadoksissa trexanin jälkeen. Jos se auttaisi. Tänää käydessö 2v kanssa neuvolassa niin terkka toivotteli plussatuulia (y) voi ku nappaisi seuraavasta kierrosta :love:
 
Täällä :poop: fiilis, menkat alko. Jotenkin nyt iski viä vahvemmin se todellisuus että ei välttämättä saa vauvaa viel tänä vuonna :cry: ja kun tätä ikää on jo 39 niin ahdistaa... jotenkin myös tuo kkm alko taas itkettään ku oli jo niin toiveikas oireiden osalta et ois heti tärpännyt tuon jälkeen. Tiedän et pitäs olla vaan ilonen siitä et näinkin nopeesti kierto normalisoitu kkm:n jälkeen mut jotenki on nyt vaikee siitä iloita :( ku ehti jo aatella et meillä ois syksyllä oma pikkuinen... sit ku on viä kaamee olo kiitos flunssan niin vaikee saada fiiliksiä ylös...

Toivottavasti teillä @mincha tärppäis ens kierrossa :love:(y) ja toivon myös muille kovasti plussatuulia :love:
 
Viimeksi muokattu:
Onko teillä ollut ovuloimattomissa kierroissa "ovulaation jälkeisiä oireita"? Oletan, etten ole ovuloinut, koska viivat eivät tummuneet aivan yhtä tummiksi, mutta nyt on muutaman päivän rinnat olleet kipeät ja tosi turvonneet. Sunnuntaina kylläkin tuli ovisliman kaltaista ja munasarjaa juili, mutta silloin mulla ei vielä ollut mitään millä testata. Maanantaina ja tiistaina testit näyttivät vahvoja viivoja ja sen jälkeen haalistuivat. En kyllä oikein jaksa uskoa, että se olisi ollut niin aikaisin. :cautious:
 
Onko teillä ollut ovuloimattomissa kierroissa "ovulaation jälkeisiä oireita"? Oletan, etten ole ovuloinut, koska viivat eivät tummuneet aivan yhtä tummiksi, mutta nyt on muutaman päivän rinnat olleet kipeät ja tosi turvonneet. Sunnuntaina kylläkin tuli ovisliman kaltaista ja munasarjaa juili, mutta silloin mulla ei vielä ollut mitään millä testata. Maanantaina ja tiistaina testit näyttivät vahvoja viivoja ja sen jälkeen haalistuivat. En kyllä oikein jaksa uskoa, että se olisi ollut niin aikaisin. :cautious:
Mikä kiertopäivä sulla on ollut sunnuntaina? Olisko kumminkin voinut olla jo ovis? :)

ON:
Tänään bongattu kunnon ovisjojot, mutta ovistesti vielä nega. Kp 14 oli viime kierrossa ja 15 sitä edellisessä. Tänään vasta kp 12, että on vasta tulossa. Taas alkaa jännittää, vaikka samalla jotenkin ihan varma ettei tärppää. Sellanen fiilis ollut koko viikon :poop:
 
Onko teillä ollut ovuloimattomissa kierroissa "ovulaation jälkeisiä oireita"? Oletan, etten ole ovuloinut, koska viivat eivät tummuneet aivan yhtä tummiksi, mutta nyt on muutaman päivän rinnat olleet kipeät ja tosi turvonneet. Sunnuntaina kylläkin tuli ovisliman kaltaista ja munasarjaa juili, mutta silloin mulla ei vielä ollut mitään millä testata. Maanantaina ja tiistaina testit näyttivät vahvoja viivoja ja sen jälkeen haalistuivat. En kyllä oikein jaksa uskoa, että se olisi ollut niin aikaisin. :cautious:
Minulla floun mukaan pitäisi olla tänään ovulaatio, mutta olemattomat limat, rinnat on kyl kipeät ja muutenkin menkkamaisia kipuja. Aamulla tein kaksi eri testiä toisessa yksi viiva ja toisessa haalea. Joko en osaa niitä lukea tai sitten ovis vasta huomenna. Tänään siis kp 13.
 
Kiitos vinkistä @Titi-Love :love:
Oon hunajan suuri ystävä joten tuota voisin kyllä kokeilla jos vaan jostain löydän.
Mitä sulle kuuluu, miten olet toipunut?
Pikku hiljaa parempi olo, kroppa aika hyvin toipunut ja varmaan saanki kohta menkat vieraaksi, ainakin olo on sellanen, vaikka ovismaisia oireita oli viikko ja vielä muutama päivä sitten. Mielikin jo parempi, varsinkin kun päätettiin antaa aikaa toipumiseen ja varsinainen yrittäminen laitettiin tauolle, vaikka sekin tavallaan harmittaa, mut saa ainakin rauta-arvot kuntoon ja muutenkin aikaa keholle ja mielelle toipua. Aattelin et jos sais aloitettua kuntokuurin, kesällä lähdemme viikoksi ulkomaille, niin rantakuntoon keskityn, jos vauvahaaveet vähän jäisi taka-alalle.
Vauvakuume siis edelleen on, mutta myös joku ahdistus tunne epäonnistumisesta. Jotenki nyt tuntuu että pieni tauko tuo luottoa pysyvästä raskauden alkamisesta sitten myöhemmin.

Mutta mun rinnat on edelleen sitä mieltä, että vauva on syntynyt ja maitoa valuu varsinkin öisin. Ei nyt hirveitä määriä, mut sen verran että paita kastuu ja lakanasta löytyy maito läntti :unsure:
Ei paljoa huvittas soitella lääkärille prolaktiinin estolääkityksestä, mut kai se jossain vaiheessa on pakko jos ei itsellään lopu. En uskalla ees koskea rintoihin, ettei ne yhtään enempää aktivoidu.
 
Mikä kiertopäivä sulla on ollut sunnuntaina? Olisko kumminkin voinut olla jo ovis? :)

ON:
Tänään bongattu kunnon ovisjojot, mutta ovistesti vielä nega. Kp 14 oli viime kierrossa ja 15 sitä edellisessä. Tänään vasta kp 12, että on vasta tulossa. Taas alkaa jännittää, vaikka samalla jotenkin ihan varma ettei tärppää. Sellanen fiilis ollut koko viikon :poop:
Kp11 oli sunnuntaina, mutta epäilyttää noiden mun monirakkulaisten munasarjojen takia toi luomusti ovuloiminen vaikka onhan sitä joskus tapahtunut, mut kylläkin myöhemmin. Toki käytin pelkän epäilyksenkin heti hyödyksi ja houkuttelin miehen vällyjen väliin kesken aamupalan. :ROFLMAO: Tärppionnea sinnekin! :love:
 
Minulla floun mukaan pitäisi olla tänään ovulaatio, mutta olemattomat limat, rinnat on kyl kipeät ja muutenkin menkkamaisia kipuja. Aamulla tein kaksi eri testiä toisessa yksi viiva ja toisessa haalea. Joko en osaa niitä lukea tai sitten ovis vasta huomenna. Tänään siis kp 13.
Okei... Niin vähän epäilinkin, että oireita voi kyllä olla ilman ovulaatiotakin. Tämä rintojen turvotus on nyt uusi juttu, turvottaa niin, että liivien saumoista/reunoista jää jäljet. :unsure:
 
Onko teillä ollut ovuloimattomissa kierroissa "ovulaation jälkeisiä oireita"? Oletan, etten ole ovuloinut, koska viivat eivät tummuneet aivan yhtä tummiksi, mutta nyt on muutaman päivän rinnat olleet kipeät ja tosi turvonneet. Sunnuntaina kylläkin tuli ovisliman kaltaista ja munasarjaa juili, mutta silloin mulla ei vielä ollut mitään millä testata. Maanantaina ja tiistaina testit näyttivät vahvoja viivoja ja sen jälkeen haalistuivat. En kyllä oikein jaksa uskoa, että se olisi ollut niin aikaisin. :cautious:
Katsoin merkintöjäni, niin ovuloimattomassa kierrossa on ollut rintojen arkuutta, päänsärkyä ja tiputtelua muutama päivä ennen menkkoja. Kierto myös tavanomaista, viisi päivää, pidempi. Tavallisesti ei tiputtele, ehkä edellisenä päivänä pikkutippa ja seuraavana kunnolla hanat auki. Mitään limoja en ovuloimattomissa ole bongannut.
 
Katsoin merkintöjäni, niin ovuloimattomassa kierrossa on ollut rintojen arkuutta, päänsärkyä ja tiputtelua muutama päivä ennen menkkoja. Kierto myös tavanomaista, viisi päivää, pidempi. Tavallisesti ei tiputtele, ehkä edellisenä päivänä pikkutippa ja seuraavana kunnolla hanat auki. Mitään limoja en ovuloimattomissa ole bongannut.
Kiitos sullekin vastauksesta! Ei auta kuin odotella. Tänään aloitan taas terolutit, niin ainakin menkat onneksi alkaa ajallaan. (y)
 
Kiitos sullekin vastauksesta! Ei auta kuin odotella. Tänään aloitan taas terolutit, niin ainakin menkat onneksi alkaa ajallaan. (y)
Tsemppiä odotteluun, toivotaan kuitenkin ihmettä juuri ennen hoitoja! Kyllähän niitäkin tarinoita kuulee, vaikka uskomattomalta tuntuukin (y) Milloinkas hoidot olis alkamassa?

Minä joka kierron lopulla innostun, jos vaikka kuitenkin olis tärpännyt :love: heh, saa taas odotella, melkeen 2 viikkoa vielä :rolleyes:
 
Tsemppiä odotteluun, toivotaan kuitenkin ihmettä juuri ennen hoitoja! Kyllähän niitäkin tarinoita kuulee, vaikka uskomattomalta tuntuukin (y) Milloinkas hoidot olis alkamassa?

Minä joka kierron lopulla innostun, jos vaikka kuitenkin olis tärpännyt :love: heh, saa taas odotella, melkeen 2 viikkoa vielä :rolleyes:
Ymmärrän ton innostumisen. :LOL:
Meidän piti jo saada siemennestenäytteen tulokset, mut joulu ja uv kai pitkittävät tuloksen saamista. Se näyte on nyt ratkaisevassa asemassa hoitojen suhteen eli heti kun kuullaan tulokset, kuullaan myös hoidoista ja ne on tarkoitus aloittaa heti kun mahdollista. Toivottavasti heti seuraavassa kierrossa. :love:
 
Ymmärrän ton innostumisen. :LOL:
Meidän piti jo saada siemennestenäytteen tulokset, mut joulu ja uv kai pitkittävät tuloksen saamista. Se näyte on nyt ratkaisevassa asemassa hoitojen suhteen eli heti kun kuullaan tulokset, kuullaan myös hoidoista ja ne on tarkoitus aloittaa heti kun mahdollista. Toivottavasti heti seuraavassa kierrossa. :love:
Ok, toivottavasti tulee nopeasti tulokset ja jos ei yllätysplussaa tule, niin hoidot alkaisi nopeasti (y) Täällä kans odotellaan tutkimusten tuloksia ja katsotaan mille aletaan. Aikatauluista ei vielä mitään tietoa.
 
No niin varasin miehelle ajan sperma-analyysiin. 77e näyttäisi olevan, sen nyt ihan hyvin voin maksaa siitä ilosta, että saa tuon asian tutkittua jo ennen kuin vuosi tulee täyteen. Tänään oli taas aamulla kyllä mieli niin maassa ettei tosikaan. Kyllä se vaan päivittäin mielessä käy, että miksi ei raskautuminen onnistu, vaikka voihan se olla vaan huonoa tuuria.

Tsemppiä muillekin, jotka tuloksia jne odottelee!
 

Yhteistyössä