Haaveena vauva 2020

@RUSKA82 Kyllä tuo plussa on, toivotaan nyt, että irtoais mahdollisimman myöhään ja ehtisitte hyödyntää :)

@Ananas90 Mulla noi ovistestit käyttäytyy ainakin niin, että kun plussan saan kiinni (huipun), ni ovis tapahtuu jo piakkoin samana päivänä, eli sit ollaan jo melkeinpä myöhässä :censored: En tiedä onko se vaan ton one stepin ominaisuus vai johtuuko se vain taas ihmisestä, että miten ne käyttäytyy. Muita ovistestejä en ole kokeillut, mut ilmeisesti tarttis vertailukohtia.

Meinattiin tänä aamuna vähän lempiä, mut alko yht'äkkiä kauhea kipu ja en sit pystynytkään. Jouduin nousee ylös ja vähän kun kävelin, ni tuli ahaa elämys "noniin, nyt se ovis sit on. Sen verran kipeää tekee taas oikealle puolelle kävellessä" :cry: Eilen aamuna talleteltu, toivottavasti se riittää. Toki tänäänkin ois tarkoitus, kunhan kivut helpottaa, mut onkohan se sit jo myöhästä? Yks kaveri mainitsi, että kun irtoamisen tuntee, ni sit on jo myöhästä ja täälläkin joku kertoi siihen suuntaan (n):unsure:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@Helmiina1978 Meilläkin nuorin 9v erityispoika tykkää tehdä tosi paljon palapelejä :) Siihen pystyy keskittymään toisinaan monia tunteja putkee. Sitten vanhin 13v tykkää myös tehdä ja se onkin iltaisin mun ja sen juttu ollut tässä viime aikoina, että tehdään sen huoneessa kaksin ja jutellaan samalla niitä näitä :) Sit kun sais vielä tuon 11v innostuu myös :ROFLMAO:

Edit: Ja (y) painonpudotukselle. Harmi, kun kierto menee sekaisin, jospa se siitä piakkoin tasaantuisi, kun alkuun kunnolla pääsee :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin, unohdin kiittää @W.we siitä vinkistä vehnänalkioöljykapselista, eli kiitos! :) luulen et pitää siirtyä siihen, kun tuo öljy edelleen tökkii niin pahasti. Ja @Unimaa mäkin oon ottanut öljyn greippimehun kans mut tökkii silti :LOL: Vaikka kuinka tungen sen lusikallisen mahdollisimman syvälle kurkkuun ja heti greippimehua päälle niin silti maistan sen... greippimehu on munkin mielestä hyvää, sitä voisin juoda enemmänkin :D

Mäkin kokeilen nyt ekaa kertaa oviksen tikuttamista, käytössä digimittari. Katotaan miten käy, osuuko yksiin oireiden kans vai saanko ylipäätään sitä kiinni. Ihanaa et kohta voi taas alkaa jännätä miten käy tässä kierrossa...
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa ja W.we
Tsemppiä kaikille ovistikuttelijoille!
Mulla kun näyttää huipun ja seuraavana päivänä kivut eli sillon irtoo. Noi digit ois varmaa parhaimpii ni ei tarvii arpoo mut mulla toimin hyvin tikutkin. Mitä omaa kiertoa oon oppinu, ovis on joka kk aika täsmällinen. Aloitan kp10 tiputtamaan ja 2x päivässä niin ei mee ohi.

ON:
Aamulämpö 37.6 :eek: flunssa senku jatkuu, joutun niistää monta kertaa jo. Söin aamulla banaaninkin mut harmikseni sehän maistui vielä hyvälle:notworthy::poop: Hajuaisti on kyllä herkempi. Vaikkakin on tää flunssa...
Tänään tehty ovis testi kun edelleen yritän säästää sitä yhtä r.testiä, ehkä sen vois tehä huomenna? Ja ovis huutaa edellee punaista o_O
Laitan nyt mun tän viikon tikkurivistön tänneki ihmeteltäväks..miehen kaa ollaa hämmästelty et tos 9päivän hujakoilla vahva nousu, ite spekuloin sen et oisko kiinnittymis piikki, mullahan tuli ne ruskeet limat pari päivää ja ne vois olla myös kiinnittymisvuotooo_O Tallettelujen puolestakin täsmäis kyllä:whistle:
Sit vähä lähti himmenee mut sit taas vähä vahvenee:eek:
Yritän pitää jalat maassa mut kyl välil meinaa flippaa ihan huolella et mitä hittoa :ROFLMAO:
Ja sit se kuva:
[url=https://aijaa.com/mqbScZ]PhotoGrid 1578819237464[/URL]
 
Me eletään varmaan selibaatissa pari seuraavaa kiertoa, koska mahdollinen LA osuis nyt todella huonosti työjuttujen kanssa. Mun sijaisuushan loppuu kesäkuussa, mutta on ihan auki, että loppuuko silloin hommat vai aukeaisko vakkaripaikka (tämä riippuu muista ihmisistä). Meidän johto kun on mitä on, niin pitäisin hyvin todennäköisenä, että vakkaripaikka jäisi saamatta, jos hakisin sitä maha pystyssä, vaikka eihän niin saisi olla. (n) Muuten en antaisi tuon työpaikan niin vaikuttaa, mutta meillä on myös talohaaveita ja työttömänä olisi mielenkiintoista mennä pankkiin pyytämään asuntolainaa... :LOL:

Joku kyseli ravintolisistä. Mulla käytössä raskautta toivovien / raskaana olevien / imettävien ravintolisä (terra novan), D-vitamiini sekä kalaöljy. Muihin juttuihin sitten menossa magnesiumkuuri. Ravintolisissä on suuria eroja laaduissa, joten kannattaa tarkkaan syynätä ostavansa semmoista tavaraa josta oikeasti voi olla hyötyä.

Plussatuulia jokaiselle! :love:
 
@Helmiina1978 mahtavaa, että olet saanut lääkityksen pois. Millainen vointi on ollut nyt matalilla kalorimäärillä? Toivottavasti pian kiertokin palautuu entiselleen (y)

@Koodikissa jep, hoitoja varten tsh1-2. meidän lääkäri sanoi, että jotkut hyväksyvät myös 2-3 välillä olevan. Tässä jännitellään loppukuuhun asti, onko lääkitys auttanut. :)
Aivan mahtava olo ollut. Oon ollut monesti ketoruokavaliolla, joten siksi ehkä helppoa. Eniten pelkäsin KAHVIN pois jättämistä, koska sitä olen yrittänyt monesti. Ja nyt vaan jätin kerralla pois eikä mitään päänsärkyjä ole ollut. Ehkä ihan pientä jyhmintää jonain päivinä, mutta tosi vähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja minttuni
@Lilmi89 täällä kans tuntui kierto menevän hyvin hitaasti. 25 päivää se vain kesti, mutta tuntui paljon pidemmältä!

Nyt uusi kierto alkanut, aamun pettymyksestä jo vähän parempi mieli. Ovistikkuja odotellessa. Hyvä, kun aamulla pohdin, miten vois olla ajattelematta asiaa - ovistikkujen käyttäminen ei taida auttaa unohtamisessa :sneaky: mutta ehkä mielenkiintoista olisi kokeilla, saako ovista kiinni, tapahtuuko ollenkaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Tuskaisen hitaita päiviä.
Tänään meinasin oksentaa lapseni päälle, kun tämä oli kakalla. En tiennyt että oli kylppärissä ja paukkasin varoittamatta paikalle. Haju kävi nenään o_O
Myöhemmin yökin miehen repulle, joka oli ollut mukana viihteellä eilen ja kärysi ihan röökiltä.
Ja lopuksi vielä itkusilmässä pesin biojäteastiaa kun väkisin nousi ruoka ylös.

Mies pyöritteli silmiään ja oli heti varma raskaudesta. Itse taas kauhulla odotan paheneeko tämä ja ilmenee joksikin hemmetin vatsataudiksi :ROFLMAO::poop::sick:

Mulla on aina tarkka nenä ja selvästi herkempi kuin puolisolla.
Mutta en usko että tämä voisi raskaudesta johtua, vaikka olisinkin raskaana,sillä on vasta dpo 6. Eihän siellä olisi vielä edes kiinnittynyt mitään, vaikka olisikin hedelmöittynyt!

Mutta tottakai miehen sanat pyörii mielessä nyt koko ajan :whistle:
 
@RUSKA82 Kyllä tuo plussa on, toivotaan nyt, että irtoais mahdollisimman myöhään ja ehtisitte hyödyntää :)

@Ananas90 Mulla noi ovistestit käyttäytyy ainakin niin, että kun plussan saan kiinni (huipun), ni ovis tapahtuu jo piakkoin samana päivänä, eli sit ollaan jo melkeinpä myöhässä :censored: En tiedä onko se vaan ton one stepin ominaisuus vai johtuuko se vain taas ihmisestä, että miten ne käyttäytyy. Muita ovistestejä en ole kokeillut, mut ilmeisesti tarttis vertailukohtia.

Meinattiin tänä aamuna vähän lempiä, mut alko yht'äkkiä kauhea kipu ja en sit pystynytkään. Jouduin nousee ylös ja vähän kun kävelin, ni tuli ahaa elämys "noniin, nyt se ovis sit on. Sen verran kipeää tekee taas oikealle puolelle kävellessä" :cry: Eilen aamuna talleteltu, toivottavasti se riittää. Toki tänäänkin ois tarkoitus, kunhan kivut helpottaa, mut onkohan se sit jo myöhästä? Yks kaveri mainitsi, että kun irtoamisen tuntee, ni sit on jo myöhästä ja täälläkin joku kertoi siihen suuntaan (n):unsure:
Eikö munasolu pysy hedelmöittymiskykyisenä 12h-36h irtoamisesta vai oonko käsittänyt ihan väärin? Että hyvin voi ehtiä ja eilinen tallettelukin voi riittää. :)

@Tiukuliina89 Onnea!! :love:

Ja @Helmiina1978 Tsemppiä laihdutukseen! (y)


Mulle voi päivittää kp 2/28. Yk 5 lähti nyt. On käytössä raskausajan monivitamiinit, greippimehu ja vehnänalkioöljy. Mies vähän oli myös pettyneen oloinen menkkoihin ja koitetaan nyt joka toinen päivä talletella. Aion tässä kierrossa tikuttaa ovista. Ja YRITÄN olla stressaamatta. Niin varmaan joo. :LOL:
 
@marrrsipaani Kyllä se taisi noin olla, mutta sit taas joku sano, että se on myöhäistä sen takia, kun siittiöt ei ehdi enää uida sen luo :ROFLMAO: Kyl me sit kuitenkin talleteltiin kivuista huolimatta, piti vain etsiä sopiva asento, että ei sattuisi niin paljon. Yksi asento meinaa sattu niin paljon, että kyynel valahti :censored: Himot oli sen verran isot, että ei voinut odottaa :D No täytyy toivoa, että eilinen ja tää päivä riitti, olettaen, että miehen siittiöt on edes kunnossa (n) Tän kierron jälkeen kyl vietävä näyte yksityiselle, jos ei tärppää. Ei jaksa odottaa toukokuuhun asti.

@Tiukuliina89 Paljon onnea ja peukkuja pikkuiselle, että pysyy mukana :love:
 
Tänään ollut pikkuisen herkkä päivä. Käytiin miehen vanhemmilla ja siellä oli miehen sisko viikon ikäisen vauvan kanssa. Tunteellinen hetki, kun sain hänet syliini ja nukkui siinä puolisen tuntia :love: Autossa purskahdin itkuun ja mieskin herkillä, että toivottavasti myös meillä joskus oma pieni sylissä. Miehellä ruennut tässä viimeisten 3 kierron aikana selkeästi tulla omatkin tunteet esille ja hän ei enää pysty olemaan niin vahva, kuin aiemmin oli.. On aiemmin tsempannut minua sitkeästi ja toki tekee sitä edelleen, mutta avoimesti puhuu kuinka on jo asennoitunut siihen, että oman lapsen saa ja mitä jos jotain vikaa onkin, emmekä saa lasta. Hänelle tämä tuntuu olevan nykyään yhtä rankkaa, kuin minullekin :unsure: Nyt minulla paha mieli, että jos en voikaan antaa hänelle lasta tuon sektioarven takia, kun ei pysty kiinnittymään ja vien häneltä sen tilaisuuden olla isä. Hän toki ollut tietoinen alusta asti, että en saisi lapsia tehdä ja siihen asennoitui ja halusi jäädä minun ja lapsieni kanssa. Lupa kun saatiin, niin toki mieli muuttui ja toiveet heräsi ja pelkään, että matto vedetään jalkojen alta. Tällainen pieni purkaus tähän väliin :(
 
Tänään ollut pikkuisen herkkä päivä. Käytiin miehen vanhemmilla ja siellä oli miehen sisko viikon ikäisen vauvan kanssa. Tunteellinen hetki, kun sain hänet syliini ja nukkui siinä puolisen tuntia :love: Autossa purskahdin itkuun ja mieskin herkillä, että toivottavasti myös meillä joskus oma pieni sylissä. Miehellä ruennut tässä viimeisten 3 kierron aikana selkeästi tulla omatkin tunteet esille ja hän ei enää pysty olemaan niin vahva, kuin aiemmin oli.. On aiemmin tsempannut minua sitkeästi ja toki tekee sitä edelleen, mutta avoimesti puhuu kuinka on jo asennoitunut siihen, että oman lapsen saa ja mitä jos jotain vikaa onkin, emmekä saa lasta. Hänelle tämä tuntuu olevan nykyään yhtä rankkaa, kuin minullekin :unsure: Nyt minulla paha mieli, että jos en voikaan antaa hänelle lasta tuon sektioarven takia, kun ei pysty kiinnittymään ja vien häneltä sen tilaisuuden olla isä. Hän toki ollut tietoinen alusta asti, että en saisi lapsia tehdä ja siihen asennoitui ja halusi jäädä minun ja lapsieni kanssa. Lupa kun saatiin, niin toki mieli muuttui ja toiveet heräsi ja pelkään, että matto vedetään jalkojen alta. Tällainen pieni purkaus tähän väliin :(
Voi ei, varmasti ottaa koville :(
Onko teilläkin uusioperhe? Meilläkin huomaa että alkuun mies oli vahvemmilla ja tsemppas minuu mut nyt kyllä huomaa et mieli menee matalaksi myös hänelläkin näiden epäonnistumisien jälkeen:unsure: Pitää vaan toivoo parasta ja jos ei yritä ei voi myöskään onnistua ❤
 
Voi ei, varmasti ottaa koville :(
Onko teilläkin uusioperhe? Meilläkin huomaa että alkuun mies oli vahvemmilla ja tsemppas minuu mut nyt kyllä huomaa et mieli menee matalaksi myös hänelläkin näiden epäonnistumisien jälkeen:unsure: Pitää vaan toivoo parasta ja jos ei yritä ei voi myöskään onnistua ❤
Uusioperhe kyllä, minulla lapset -06, -08 ja -10 vuonna syntyneet. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut nyt 5.5v ja hänellä ei omia lapsia ollenkaan.

Mutta ihan oikeassa olet, että jos ei edes yritä, niin ei voi myöskään onnistua ❤ Toivon, että tuo sektioarpi joskus antaa myöten ja saamme yhteisen lapsen :love: Jos ei luomuna, niin edes hoidoilla.
 
@Kasikuus Meillä sama, yhdessä kohta 5v. Itselläni on 07 ja 09 pojat.
Miehelläni toiveena edes se 1 oma, ja itseä välillä kans piinaa ja surettaa ajatus et jos en voisikaan tätä toivetta toteuttaa, varsinkin itse äitinä kun tiedän mikä onni oma lapsi on:cry::cry:
Yhteisestä lapsesta alettiin haaveilemaan jo pian tapaamisen jälkeen, ehkäpä jonain päivänä:love:
 

Yhteistyössä