Haaveena vauva 2020

(n)(n)Nyt mulla kp7, kuukautiset alkoi viikon myöhässä. Vielä tiputtelee mutta nyt on minusta ovulaatiolimaa (?!) myös ja toissapäivänä haluja niin että nyt herää epäilyt mistä on kyse :D onko kokemuksia siitä että kuukautiset on myöhässä ja seuraavassa kierrossa kroppa kirii eroa? Kuvittelin kyllä niin että nyt on kp7 ja ovulaatio sitten ehkä kp14-15 mutta nyt tulee paniikki ehtiikö tässä talletella! Täytyy tehdä ovulaatiotesti, piti vain heti kirjottaa tänne tämmöset kummallisuudet :D outoa. Nyt mennään entisen kalenterin mukaan siis kp14 jos nuo menkat ei olisi olleet myöhässä eli ovulaatioajankohtaa vanhan kalenterin mukaan. Saikohan tästä mitään tolkkua. Voin myös vaan kuvitella limat ja halut (n)

tervetuloa @helskatti :) ja tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. @W.we toivottavasti tarraa kiinni ja kovaa!

@Ananas90 koskas testipäivä :D
 
Apua, kävin ostamassa testejä .. saako dpo 5 jo testata, millään jaksaisi odottaa melkein viikkoa :ROFLMAO:

Onneksi täällä on kohtalontovereita jotka tietää miten valmiiksi ostetut testit oikein huutaa käyttämistä kaapeissa vaikkei ole vielä ajankohtaista. :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Apua, kävin ostamassa testejä .. saako dpo 5 jo testata, millään jaksaisi odottaa melkein viikkoa :ROFLMAO:

Onneksi täällä on kohtalontovereita jotka tietää miten valmiiksi ostetut testit oikein huutaa käyttämistä kaapeissa vaikkei ole vielä ajankohtaista. :barefoot:
Saa tietenkin! Aina saa testata, mutta toki tulokset on sit eri asia :ROFLMAO:
Mutta tälle mielihalulle saa antaa periksi :sneaky:

Terkuin aamulla testasin ovistikulla :D:X3::whistle:
 
@W.we Jännää!
Muakin tikut huutelee aina kaapissa, enää kun on 1 jälellä ni polttelee mut koitan säästää sitä loppuviikkoa varten, koska muuten tarttis taas lähteä kauppaan :ROFLMAO:
@Ananas90 Sama täällä, onneks noit ovis tikkuja on reilusti, pääsee ees johonki tikkuu pissii..siit ku on jo vähä niinku tullu tapa :D:D
 
Ei ole minun miehellänikään lapsia :unsure: Puheita oman terveyden vaarantamisesta?
Jos nyt avaan vähän tarkemmin. 9,5v sitten tehdyn sektion jälkeen papereissa lukee 'ei suositella enempää raskauksia kohdun ollessa ohut sektioarven kohdalta, mutta jos päättää raskautua, niin seurataan useammin.' Tk-lääkäri piti pintansa orjallisesti vain tuon tekstin takia ja sanoi tiukasti EI. Sain kuitenkin sektioryhmästä paljon tsemppiä viedä asiaa eteenpäin, koska 9,5v asiat oli aivan toisin ja nyt on nyt. Naistenpolilla ihmetteli tk-lääkärin puheita ja kun puhutaan riskeistä, niin nykyään ne on niin hyvin hoidettavissa ja meillä sairaala 6km päässä. Pahin riski (kohdunrepeäminen) on vain n. 4% luokkaa minulla, eli ei paljoa. Naistenpolilla toivotti vain onnea yritykseen! Kyllä mä luotan niiden sanaan ja jos oisivat sanoneet sielläkin EI jossain vaiheessa, ni sitä olisi uskonut. Mutta olisin ikuisesti harmitellut, jos olisin uskonut tk-lääkärin puheita.

Mikä tässä tarkalleen sinua harmittaa? En sano tätä pahalla, mutta tietääkseni meidän haaveet ei pitäisi olla pois lapsettomilta haaveilijoilta :unsure: On minun mieskin lapseton, hänellä on vain minun lapseni.
Tässä oli nyt todella lähellä että uskallanko kirjottaa tänne enää ollenkaan jos joku suuttuu mutta minua siis harmittaa sinun ja teidän kaikkien muidenkin puolesta se ettei plussa tule helpolla. Tuo tulkinta siis että oltaisiin jotenkin eri viivoilla tässä yrittämisessä on täysin väärä eikä tarkoitukseni ollut muuta kuin tsempata. Todella harmi että se meni näin pahasti metsään.
 
Kerrotteko sivistymättömälle miten tuo LH käyttäytyy, jos sattuukin tärppi? Jääkö sen pitoisuus silloin pidemmäksi aikaa koholle? Mietin siis kun oon ymmärtänyt, että jotkut käyttävät ovistestejä myös plussan selvittämiseen? :)

ON: itsellä tänään kp13 ja nyt alkaa testiin hiipiä väriä. Saa nähdä mille päivälle huippu osuu.
https://aijaa.com/JE9Gem
 
Tässä oli nyt todella lähellä että uskallanko kirjottaa tänne enää ollenkaan jos joku suuttuu mutta minua siis harmittaa sinun ja teidän kaikkien muidenkin puolesta se ettei plussa tule helpolla. Tuo tulkinta siis että oltaisiin jotenkin eri viivoilla tässä yrittämisessä on täysin väärä eikä tarkoitukseni ollut muuta kuin tsempata. Todella harmi että se meni näin pahasti metsään.
EN suuttunut, sitä ei tarvitse pelätä ja uskaltaa kyllä kirjoittaa. Minusta on hienoa ja arvostan sitä, jos jokainen sanoo suoraan asiat eikä tule esim. vieraana huutelemaan :) Silloin reaktioni saattaisi olla aivan päinvastainen. Luin viestisi moooonta kertaa, ennen kuin vastasin ja en ole vieläkään varma, että pääsinkö siihen täysin kiinni, mitä ajoit takaa. Joten nou hätä, itteeni en ottanut missään vaiheessa. Jäin vain miettimään sen lauseen tarkoitusta (n) ... Ja sen takia vastasin ehkä väärin.
 
EN suuttunut, sitä ei tarvitse pelätä ja uskaltaa kyllä kirjoittaa. Minusta on hienoa ja arvostan sitä, jos jokainen sanoo suoraan asiat eikä tule esim. vieraana huutelemaan :) Silloin reaktioni saattaisi olla aivan päinvastainen. Luin viestisi moooonta kertaa, ennen kuin vastasin ja en ole vieläkään varma, että pääsinkö siihen täysin kiinni, mitä ajoit takaa. Joten nou hätä, itteeni en ottanut missään vaiheessa. Jäin vain miettimään sen lauseen tarkoitusta (n) ... Ja sen takia vastasin ehkä väärin.
Joo kyllä mä näin jälkiviisaana tavallaan ymmärrän että miten olisin itse voinut asian paremmin muotoilla. Pitää varmaan koittaa olla enemmän varpaillaan täällä. Asiat on kuitenkin kaikille arkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lina87 ja Lilmi89
Kiitos vastauksista tuohon ovulaatioon liittyen. Sitä siis ei voi tarkalleen tietää, mutta mennään sen lh huipun mukaan vaan sitten aina(y)

Mä voisin huomenna tulla piinalistalle :whistle: eli huomiselle 14.1 saa päivittää dpo 1. Toiveita on, mutta epäilen silti vahvasti ettei ole tärpännyt. Tässä kierrossa on ollu vähän raskaus mahdollisuuden "heikentäviä juttuja":cautious:
 
Ite en tiedä ovilimoista oikein mutta mahottomat halut oli kp8-9, ja ei mitään hajua koska se ovis sitten oli flo ennusti kp14 päivälle. Hommailuja oli kp9, 10 ja 14. Huomenna aamulla teen testin kun ne herkätkin tuli :notworthy:

Huomasin kans että @Kasikuus ymmärsi @Koodikissa n viestin erillälailla miten minä sen luin, mutta sattuuhan nuita :geek:!!
 
Nykyään kyl taidetaan hyvin tarkkaan tutkia ne sektioarvet ja tiedetään niiden kestävyydestä paljon enemmän kuin esim 20 vuotta sitten. Onneksi ootte saanu lääkäriltä luvan uuteen vauvaan ♥

Ovis olisi ehkä tuloillaan, ainaki viiva tummentunut pikku hiljaa. Huomenna neuvolan gyne, ja pelottaa mennä sinne. Meen vuotohäiriöiden vuoksi ja melkeimpä pelkään et sieltä löytyy jotain mikä estää raskauden
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Tänään aamulla oli pakko tehdä r-testi, kun kaveri kutsui illaksi syömään ja tiedän että ruokana sellasta, mitä en uskalla syödä jos olisin raskaana. Vaikka niin vannoin etten testaa ennen kuin jos menkat jää tulematta. Ehkä myös se provosoi testi-intoa, että eilen ja tänään aamulla ollut vatsa ihan sekaisin ja kovin etova olo.
No mutta, täysin puhdas nega, jälleen, enpähän koskaan muita ole saanutkaan :ninja: eli ei vieläkään meidän vuoro. Huomaa täällä myös, että mieskin harmistuneempi ja pettyneempi kierto kierrolta, kuten muutkin puhui. Meillä kun siis ei kummallakaan lapsia ennestään, ja mies vielä toivoisi kolmea. Olen kyllä kovasti toppuutellut, että ei meidän iässä taida enää niin montaa tulla, etenkin kun ei näytetä mitenkään super hedelmällisiä olevan:poop:

ei muuta kun menkkojen odotukseen, yöllä veikkaan alkavaksi, kuten yleensä!

Tuosta menkoista kysyisin vielä, moni täällä puhunut että laskee kp1ksi sen päivän kun kunnollinen vuoto alkaa. Itsellä ei mitään tiputtelua yleensä tule (tai max tunnin pari) , kun alkaa niin tarttee jonkun näköisen siteen jo siihen. Niin itsr olen laskenut aina siitä samasta päivästä kierron alkavaksi. Onkohan se kuitenkin oikein? Tässä kierrossa alkoi puoliltaöin, niin silloin menikin sormi suuhun, että valitako ma vai ti kp1ksi :ROFLMAO:
 
Ovis - asiat on kyl hankalia.
Nyt MÄ tuun vinkumaan, että sanokaa, että muutama tunti oviksen jälkeen on vielä ihan hyvä aika tulla raskaaksi. :ninja::whistle::geek:

Tässä kävi nyt niin, että mun ovis ETUILI! :unsure: sain tänään ekan huipun monitoriin enkä lainkaan hormoonin nousua edeltäville päiville.
Klo 17 alkoi pahat jomotukset ja kivut. Päivällä töissä jo mietin tuntemuksista, että ei kai vaan jo tänään. o_O
Joopa joo. Kyllähän se munasolu elää 12-24 tuntia ja netin mukaan nopeimmat siittiöt pääsisi perille jopa 1/2 tunnissa; keskimäärin kai 6 tunnissa. Ja jotkut hitaimmat jää sitten jo junasta.
Jos päästäs hommiin 21.30... Olis kai toivoa vielä.
Kamalaa tämmönen suunnittelu, kun kuvittelin sen olevan vasta huomenna.
Toivottavasti kuu On nyt oikeassa asennossa ja meidän touhuista edes tulee jotain. Yleensä kovassa paineessa kaikki menee päin mäntyä. Kuten esim lapset ei nukukaan... Tai miehen paineet ei riitä. Sitä ei oo kyl aikoihin ollut, mut joskus sitäkin oli.

Että tsemppiä vaan meille sitä tarvitseville.
 
Tänään aamulla oli pakko tehdä r-testi, kun kaveri kutsui illaksi syömään ja tiedän että ruokana sellasta, mitä en uskalla syödä jos olisin raskaana. Vaikka niin vannoin etten testaa ennen kuin jos menkat jää tulematta. Ehkä myös se provosoi testi-intoa, että eilen ja tänään aamulla ollut vatsa ihan sekaisin ja kovin etova olo.
No mutta, täysin puhdas nega, jälleen, enpähän koskaan muita ole saanutkaan :ninja: eli ei vieläkään meidän vuoro. Huomaa täällä myös, että mieskin harmistuneempi ja pettyneempi kierto kierrolta, kuten muutkin puhui. Meillä kun siis ei kummallakaan lapsia ennestään, ja mies vielä toivoisi kolmea. Olen kyllä kovasti toppuutellut, että ei meidän iässä taida enää niin montaa tulla, etenkin kun ei näytetä mitenkään super hedelmällisiä olevan:poop:

ei muuta kun menkkojen odotukseen, yöllä veikkaan alkavaksi, kuten yleensä!

Tuosta menkoista kysyisin vielä, moni täällä puhunut että laskee kp1ksi sen päivän kun kunnollinen vuoto alkaa. Itsellä ei mitään tiputtelua yleensä tule (tai max tunnin pari) , kun alkaa niin tarttee jonkun näköisen siteen jo siihen. Niin itsr olen laskenut aina siitä samasta päivästä kierron alkavaksi. Onkohan se kuitenkin oikein? Tässä kierrossa alkoi puoliltaöin, niin silloin menikin sormi suuhun, että valitako ma vai ti kp1ksi :ROFLMAO:
Olen kyl kuullut moneltakin ihmiseltä että seuraavat raskaudet ovat alkaneet helpommin. (y) joten jos haluatte lisää lapsia niin ei kannata sit himmailla kuin joku "pakollinen" huilaus aika.
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Huh, onko täällä paljon porukkaa vai porukalla paljon asiaa. :D Mä oon nyt ihan totaallisesti tippunut kelkasta, joten tasapuolisesti onnea ja tsemppiä kaikille! ❤

@Kasikuus Mulla kanssa lantion rakenne sellainen, ettei sieltä vauva mahtunut tulemaan, joten sektiolla molemmat syntyneet.

Itellä on piinaavat päivät menossa. Keskiviikkona tai torstaina meinasin testailla. Tosin mulla suurin haaste ei ole ollut plussan saaminen vaan se, että se pysyis matkassa mukana.

Toivotaan tälle vuodelle paljon plussia!
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa ja Helmiii
Ovis - asiat on kyl hankalia.
Nyt MÄ tuun vinkumaan, että sanokaa, että muutama tunti oviksen jälkeen on vielä ihan hyvä aika tulla raskaaksi. :ninja::whistle::geek:

Tässä kävi nyt niin, että mun ovis ETUILI! :unsure: sain tänään ekan huipun monitoriin enkä lainkaan hormoonin nousua edeltäville päiville.
Klo 17 alkoi pahat jomotukset ja kivut. Päivällä töissä jo mietin tuntemuksista, että ei kai vaan jo tänään. o_O
Joopa joo. Kyllähän se munasolu elää 12-24 tuntia ja netin mukaan nopeimmat siittiöt pääsisi perille jopa 1/2 tunnissa; keskimäärin kai 6 tunnissa. Ja jotkut hitaimmat jää sitten jo junasta.
Jos päästäs hommiin 21.30... Olis kai toivoa vielä.
Kamalaa tämmönen suunnittelu, kun kuvittelin sen olevan vasta huomenna.
Toivottavasti kuu On nyt oikeassa asennossa ja meidän touhuista edes tulee jotain. Yleensä kovassa paineessa kaikki menee päin mäntyä. Kuten esim lapset ei nukukaan... Tai miehen paineet ei riitä. Sitä ei oo kyl aikoihin ollut, mut joskus sitäkin oli.

Että tsemppiä vaan meille sitä tarvitseville.
Kyllä me ainakin taidettiin harrastaa muutama tunti oviksen jälkeen ja olikohan ovista edeltävänä tai sitä edellisenä päivänä, ja poika on tulossa. Eikös poikasiittiöt oo niitä, jotka on nopeita ja lyhytikäisiä? Eli voisi olettaa että juurikin tästä ovispäivän petipuuhista vauva sai alkunsa. Ei muuta kuin hommiin sitten yhdeksän jälkeen!
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Ite en tiedä ovilimoista oikein mutta mahottomat halut oli kp8-9, ja ei mitään hajua koska se ovis sitten oli flo ennusti kp14 päivälle. Hommailuja oli kp9, 10 ja 14. Huomenna aamulla teen testin kun ne herkätkin tuli :notworthy:

Huomasin kans että @Kasikuus ymmärsi @Koodikissa n viestin erillälailla miten minä sen luin, mutta sattuuhan nuita :geek:!!
Pakko kyl myöntää, et jostain kumman syystä mä en edelleenkään osaa sitä viestiä tulkita oikein :whistle: :ROFLMAO: Nyt tuntuu kaikki vääntyvän omassa päässä ihan ihmeellisesti :censored:
 
@Korallikala Mulla huippu näkyy n.12h jos bongaan illasta voi olla jo aamulla haaleempi. Siitä sit hakenee kunnes jossain dpo 6-7 alkaa taas tummenee, siitä oon päätellyt raskautta, toki nää saattaa myös reagoida kemialliseen :unsure: mutta viimeks dpo10 sain ekan haamun r.testiin siinä kohtaa ovis testi huusi punaista samantien.

@Lilmi89 Peukut huomiseen! Olispa tärpännyt:love:
@hemuliina90 Pahoittelut negasta, ihan:poop::(
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
@Apustaja Näin mieki ajattelisin että on, meidän 1v tyttö tehtiin 3-4päivää ennen ovista ja oli ainoa peittojen heiluttelu kerta!

Tai sitten lasken ovikset päin peetä! :sneaky::sneaky: Flo nakkaa oviksen aina kp14, ja typyn kohalla hommailuja oli kp10! Entiiiiä:geek:

@Alinna86 Kiitos :love:varaudun henkisesti negaan, eikä tässä kyllä ole kiirettäkään raskautua jotenki vaan mielessä tää piinailu ainostaan nyt.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Alinna86

Yhteistyössä