Haaveena vauva 2020

Kyllä siellä viiva vahvistuu @Ajele :love:

.. Mä tipun varmaan korkealta tässä kierrossa, mutta tänään eka kertaa tän yritystaipaleen aikana tuli fiilis, että jotain tuolla tapahtuu. Yritystä ainakin, jos ei muuta. Tänään ollut alavatsalla sellainen "tukkoinen" (n) olo ja pari kertaa tullut aika iso vihlaiseva kipu, yllätys yllätys taas sektioarven kohdalle :cautious: Palauttakaa mut maanpinnalle :ROFLMAO:
 
Hei kaikki!

Oon seuraillu tätä ketjua ja edellistäkin (2019) tälleen taustalla jo pitkään silloin tällöin. Omaa yritystä takana jo vuosi ja tuntuu, että en tule sitä plussaa testiin saamaan koskaan tässä elämässä. Ikääkin alkaa olla jo ihan liikaa.

Joka kuukausi hullu pettymys, vaikka on mukamas ties mitä oireita. Paheneeko nuo ovisoireet vanhetessa vai kehitteeköhän mun kroppa näitä? Tässä kierrossa uutena on tullut aivan järkky sormien ja varpaiden jäätyminen. Villasukat jalassa vuorokauden ympäri ja sisälläkin tekis mieli laittaa sormikkaat. Lisäksi rinnat niin kipeet et valvottaa öisin. Ei tällasta oo ennen ollut.

Tänään on kp 27/30-34, liian aikaisin tehty testi tietty nega.

Olipas negatiivista, mut sellaset on fiilikset aina negatestin jälkeen... Ehkä seuraava kirjoitus on sit vähän positiivisempi.

Onnea kaikille haaveen toteuttamisprosessiin!
 
Kiitos kaikille! En nyt erikseen jaksa kaikkia tägätä mut jokaisen viestin luin!



En päässyt mihinkään. Neuvola kyseli äitiyspolin mielipidettä ja he sanoi että kun on noita sähkösilmukoita takana, sekin voi aiheuttaa vähäistä vuotoa.
Seurata pitää tilannetta. Jos vuoto runsastuu tai on kivulias ni sit pääsee. Mulla nyt tilanne ettei tällä hetkellä vuoda. Välillä tuli jotain rusehtavaa.

Mä sit ajattelin et saanko mielenrauhan kun teen digin. 3+ siihen tuli, avasin sen niin ainakin ne liuskan viivat on tummentuneet viime viikon lauantain testistä.

Noi viivathan menee noissa niin et tossa ylemmässä missä on 2 on epäherkkä testiviiva ja kontrolli ja alemmas herkkä viiva.
Selkeesti nyt on toi epäherkemmän viiva tummempi, kun viikko sitten oli lähinnä yksi reuna Tumma.
Ylemmät siis siitä viime viikon lauantain ja alemmat nyt.
katso liitettä 9309

Jospa tämä tästä. Eipä oikein voi kun odottaa ja toivoa parasta.

Toivotaan et kyydissä pysyy! Hyvin ainakin viivat vahvistuvat :love:

Piinapäivät alkoivat tosissaan, ja miehellä halut taas palasivat ku ovis meni ohitte o_O piinailen vaikka tiedän/uskon ettei tärppiä tullut tästä kierrosta. Alavatsaa juilii jatkuvasti, ja alaselkä on paineen alla. Lämmöt nätisti siin 37.
 
Kyllä siellä viiva vahvistuu @Ajele :love:

.. Mä tipun varmaan korkealta tässä kierrossa, mutta tänään eka kertaa tän yritystaipaleen aikana tuli fiilis, että jotain tuolla tapahtuu. Yritystä ainakin, jos ei muuta. Tänään ollut alavatsalla sellainen "tukkoinen" (n) olo ja pari kertaa tullut aika iso vihlaiseva kipu, yllätys yllätys taas sektioarven kohdalle :cautious: Palauttakaa mut maanpinnalle :ROFLMAO:
Sama :ROFLMAO: toivottavast pää kestää kolahduksen jos menkat alkaa:ROFLMAO: mulla tänään uutena oireena ollut nännien vihlonta:eek::barefoot:
 
Sama :ROFLMAO: toivottavast pää kestää kolahduksen jos menkat alkaa:ROFLMAO: mulla tänään uutena oireena ollut nännien vihlonta:eek::barefoot:
Lupaavia oireita :love:
Minä toivon putoavani jaloilleni, vaikka menkat alkaiski, mut luultavasti tuun kuitenkin pää edellä ja lujaa :ROFLMAO: Niin monta kertaa tultu alas, vaikka sitä fiilistä ei ole ollut lukuisista oireista huolimatta :cautious: ... siks mua pelottaakin, koska se fiilis tuli ja sit pitäis kuitenkin osata hillitä tunteita ja mennä vain päivä kerrallaan eteenpäin.
 
@hemuliina90 Onko sulla ennen ollu näin myöhässä menkat? :rolleyes:
Joo, valitettavasti. Viime kierrossa oli 5vrk myöhässä. Siksi en nytkään uskalla kovasti ilakoida. Se oli kyllä eka kerta kun myöhässä oli ja hämmensi kovasti (ja hämmentää edelleen jos tämäkään ei jojda plussaan), että mitä kropassa tapahtuu. Siksi myös ajattelin että testaisin vasta su, jos maltan, että se olisi sitten jo uusi ennätys menkkojen myöhästymisessä. Jos nyt jostain syystä kierto sitten pidentynytkin (n) (vaikka omasts mielestä ovisoireet ei missään nimessä niin paljoa myöhässä olleet)
 
Mulla on joissain kierroissa ollut loppukierrosta ihme nivusiin säteilevää kipua, mitä lie sit on. En ennen yritystä ole moista huomannut ja no enpä kyl tuntenut koskaan mitään ovikseen viittaavia oireita tms. Ainostaan rintojen arkuus on tuttu ilmiö ajalta ennen vauvaprojektia :giggle:

@Futurmama tervetuloa kirjoittelemaan. Jos haluat kertoa, onko syytä lapsettomuudelle tutkittu?

Minä sain ovistikkuun haalean viivan ja niitä sain myös silloin kesällä viimeksi mittaillessani ympäri kierron. Onkohan niin, että minulla sitten reagoi ne aina niin. Jännää seurata, lähteekö vahvistumaan. Säästän tikut ja aion niitä tutkailla :geek: tikkuja hirveä kasa, mietin pitääkö kahdesti päivässä testata. Toisaalta ovis ei vielä pitäisi tulla, vasta kp 6. No, nyt harjoitellaan mittaamista (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
@hemuliina90 Ainiin sulla oli viimeksi se 5pv myöhässä, menee nimet sekasin! Tuo on kyllä inhottavaa että yhtäkkiä myöhästyy  Testasitko siinä kierrossa useammin? Eipä aina ymmärrä mitä omassa kropassa tapahtuu.. Mullakin synnytyksen jälkeen pidentyny jotku kierrot kp30 asti, joka ois huomenna.
 
Onnea kaikille plussista ja tsemppiä piinailijoille

Täällä vietetty hiljaiseloa ja jatkettu yritystä tasaisesti. Viime kierrossa oli outoa rusehtavaa tiputtelua noin viikko ennen menkkoja ja nyt taas alkanut tulemaan rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä, tänään aamulla testasin negan, menkkojen pitäs kylläkin alkaa vasta ens viikon ke, et vielä tosi aikasta. Nyt jo sellasta menkkajomotusta, aiemmin vuoto ja jomotukset alkanut vasta päivää ennen menkkoja.
Hirveetä tällänen piinailu ja kuvittelu, ku vähä väsyttääki, nenä oli tukossa ja aivastutti, vatsa vihloo ja turvottaa, tissit ollu kipeet ja mitäs muita oireita sitä vielä ehtis kehitellä
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
@Wintersun Mulla tuli raskauden aikana rv6-7 ja 9-10 verta, välillä paljonkin :alien: Pelotti ihan hirveesti kun oli ne kaksi keskenmenoa ennen sitä. Kuitenkin lääkärissä ei löydetty mitään syytä vuodolle ja kaikki meni kuitenkin onneksi hyvin :love: pieni verenvuoto ja rusehtavuoto on kuulemma normaalia:) itsellä tuli kuitenkin yksi ilta kamalasti verta ja istuin suihkussa ja itkin, oli kyllä hirveetä:cautious: mutta toivotaan että sulla on samalla lailla vaaratonta kuin mullakin :love:
 
Ei ole tutkittu. Nyt ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja varata ajan lääkärille, jos menkat alkaa normaalisti alkuviikosta. Jotenkin suhtautunut tähän niin, että kyllä se sieltä sit tulee kun on tullakseen, mut nyt jo alkaa kärsivällisyys loppua..(n)
Suosittelen lämpimästi lääkärillä käyntiä, henkisesti auttanut meitä paljon :love: saa tietoa kummankin terveydestä ja tietää, että apua on tulossa.

@mincha voi heikentää siittiön tuotantoa. En tiedä, onko näin kuitenkaan aina. Siemennesteanalyysi ei hirveän kallis yksityisellä. Testosteronikokeiden hintoja en tiedä. Varmaan riippuu siitä, selvitetäänkö niitä jonkun oireen vuoksi. Jos joku tietää, niin minuakin kiinnostaa tämä asia. Tosiaan yle areena akuutti jakso on testosteronista, täälläkin linkki joskus oli, mut löytyy googlaamalla varmaankin.
 
@hemuliina90 Ainiin sulla oli viimeksi se 5pv myöhässä, menee nimet sekasin! Tuo on kyllä inhottavaa että yhtäkkiä myöhästyy  Testasitko siinä kierrossa useammin? Eipä aina ymmärrä mitä omassa kropassa tapahtuu.. Mullakin synnytyksen jälkeen pidentyny jotku kierrot kp30 asti, joka ois huomenna.
Juu eipä mitään, ymmärrän hyvin että täällä menee nimet ja jutut sekaisin kun niin paljon asiaa ja samanlaisia nimimerkkejäkin! :)
Viime kierrossa testasin kolmesti. Ekan kerran tosin dpo10(oletuksella, että olisi ollut normaalin pituinen kierto, mutta tuolloin ovis kyllä tuli myöhässä kun jälkeenpäin aloin oireita pohtimaan, joten oikeasti lieni vasta dpo5 luokkaa). Mutta tuskin tuolloin mitään kemiallista ollut, eiköhän se olisi jossain tikussa jo näkynyt, vai mitenkä nuo yleensä näkyy epäherkissä? (n)
Sullakin jännät paikat edessä, jos huomenna kp30! Millon sinä olitkaan viimeksi testannut?
 
@hemuliina90 Kauanko teillä ollu yritystä nyt?? Ja kemiallisena mieki pitäisin jos nuin myöhästyy?! Ovuloit kuitenkin oletettavasti sillon?

Viime kuuussa mulla alkoi menkat kp30 myös :cautious: Oon tehny jo kolme negaa, viimeksi 3pv sitten että en usko nyt raskauteen vaikka oireita ollukin, mm enemmmän finnejä, ilmaa vatsassa, ja tää flunssa mikä ei normisti oo. Mutta huomiselle menkkoja odotellaan, nyt vasta eka yrityskierto niin entiiä miksi hössötän tällä tavalla :unsure::(
 
Suosittelen lämpimästi lääkärillä käyntiä, henkisesti auttanut meitä paljon :love: saa tietoa kummankin terveydestä ja tietää, että apua on tulossa.

@mincha voi heikentää siittiön tuotantoa. En tiedä, onko näin kuitenkaan aina. Siemennesteanalyysi ei hirveän kallis yksityisellä. Testosteronikokeiden hintoja en tiedä. Varmaan riippuu siitä, selvitetäänkö niitä jonkun oireen vuoksi. Jos joku tietää, niin minuakin kiinnostaa tämä asia. Tosiaan yle areena akuutti jakso on testosteronista, täälläkin linkki joskus oli, mut löytyy googlaamalla varmaankin.

Jos on paikkakunnalta, jossa Puhti toimii, niin testosteronitestiin verikokeesta saa reilu 30 e ja sellaisen vähän laajemman siitä vielä (oisko ollut niihin stressitekijöihin liittyvää) alle 50 e.
 
  • Tykkää
Reactions: mincha ja minttuni
@hemuliina90 Kauanko teillä ollu yritystä nyt?? Ja kemiallisena mieki pitäisin jos nuin myöhästyy?! Ovuloit kuitenkin oletettavasti sillon?

Viime kuuussa mulla alkoi menkat kp30 myös :cautious: Oon tehny jo kolme negaa, viimeksi 3pv sitten että en usko nyt raskauteen vaikka oireita ollukin, mm enemmmän finnejä, ilmaa vatsassa, ja tää flunssa mikä ei normisti oo. Mutta huomiselle menkkoja odotellaan, nyt vasta eka yrityskierto niin entiiä miksi hössötän tällä tavalla :unsure::(
Meillä nyt yk 5 meneillään. Eli ei meilläkään vielä yritys pitkällä ole. Minulla suvussa vain hedelmättömyysongelmaa ja miehellä "jotenkin olo" ( :LOL: ) että hän ampuu tyhjää, niin jonkun kemiallisenkin saaminen tikkuun olisi meille plussaa, jotta tiedettäisiin että jotain tapahtuu, eikä ihan turhaan yritellää. En tosiaan ole oviksia tikutellut, niin sen takia en tarkkaan osaa sanoa kuinka paljon vuoto myöhässä missäkin kierrossa normaaliin nähden (auttaisi niiden kemiallisten havainnoinnissa), mutta kipujen ja limojen perusteella jonkin verran osaan kyllä arvioida. Ensi kiertoon otan kyllä ehdottomasti tikut käyttöön, jos sellainen nyt on tulossa!
Minullakin tuossa viime kierrossa kierron pitkittymisen lisäksi oli hirveä flunssa ja jäätävän kipeät rinnat, niin kyllähän sitä pakolla saa mielen sekaisin sellainen vaikka testi näyttää tyhjää :ROFLMAO: joten ymmärrän hyvin, että vaikka olet vasta tehnyt negan, niin kyllä se pieni toivo siellä takaraivossa on niin kauan, kunnes vuoto alkaa ;) ja saa ollakin!
 
Hellou taas, edellinen viesti tuli näköjään vierailijana :whistle: Koskahan sitä uskaltaisi testailla, tänään dpo 9 ja eilen tuntui se melko selvä kiinnittymiskipu :D Kp 47 menossa ja olo alkaa olemaan sen mukainenkin :rolleyes:
Uteliaisuutta kysyisin, kun itsellä ei kokemusta, että millaisen kipuna kiinnittymiskipu tuntuu? Onko verrattavissa menkkakipuihin? (n)
 
Heippa! Päivittäin täällä lueskelen kirjoituksia, mutta tuntuu, että ei ole oikeen ollut itsellä mitään mainitsemisen arvoista. En ole ovista tikutellut tässäkään kierrossa, ensi kierrossa taas alan tikutella, että vähän tietää missä mennään. Ovisoireita ei oikeen ole ollut. Join greippimehua ekat kaksi viikkoa ja odotin megalimoja, mutta ei näkynyt (n) tällä viikolla KP 19-21 oli jonkunmoista limaa ja ajattelin, että liekö ovis vasta sillon. Eipä auta kun odotella mitä tulee. Talleteltu kyllä on 2-4 päivän välein koko kierto.

Tsempit piinailijoille :love:
 

Yhteistyössä