Haaveena vauva 2020

Kyllä vain pahin kierron vaihe on dpo 10-11 ja menkkojen odotus.
Onneksi ne tälläkin kertaa alkoi dpo 12 aamun ekalla vessareissulla, eikä tarvinut sotkea sänkyä :rolleyes:

Nyt kp 2 alkaa jo hieman helpottaa. Kävin kuopuksen vauvakuvia läpi ja tilasin kuvakirjoja ja vollotin.
Olisipa aikakone, jolla matkustaa takaisin nuuhkimaan omia vastasyntyneitä. Mitä jos en enää ikinä saakaan ihastella upouusia varpaita? :cry:
Vauvakuume on kyllä ihan perseestä :cool:
 
@Kasikuus Joo mikä ihme oli eilen kyseessä, nyt niitä oireita tuli taas niinku näköjää sullaki oli yks "oireeton" päivä:eek:

Tuli nii kipee alavatsa tänää että meinasin jo turvautua särkylääkkeeseen, mut en tietysti viittiny mikäli oliski kiinnittymisestä kyse. Nippaili tosi paljon ja supisteli niinku menkat olis alkamassa. Tänää siis dpo 6 ja kipujen lisäks alko ruskea vuoto (syy miks mulle terolutit määrättiin ettei viikko ovulaatiosta tulis näitä). Alkaa mietityttää että taasko näitä tulee ja elättelee toiveita et olis kiinnittymisestä kyse :(

Tää oli siis kolmas kierto jossa käy näin ja näillä kolmella kierrolla on ollu yhteistä se, että olis voinu tulla raskaaks eli yritykset osu siihen kohtaa kiertoa. Siks mietin, että yrittääkö siellä tapahtua jotai vai mitä ihmettä:eek: Eilen illalla ku aivastin nii vihlas munasarjasta tai jostai kohdun kohalta aika napakasti ja se tuntu tosi oudoltao_O

Yritä tässä nyt sit olla pitämättä toivoa yllä:ROFLMAO::eek: Kyl nyt varmaa korkeelta pudotaan kun ja jos menkat alkaa:unsure: Viikko oletettujen menkkojen alkuun ja toivon että alku viikko menis nopsaa ja ois piinailut ohi:unsure:
 
Oi, onnea kaikille plussanneille syyskuisia odottaville :love:

ON: Tänään kp 12 ja ovisplussa, saatiin talleteltua eilen ja tänään! En miehelle ole kertonut oviksen tikutteluista mitään kun pelkään että tulee sille sitten paineita asiasta :confused: Ei varmaan epäilyttävää kun muutamana päivänä kuussa oon sen kimpussa koko ajan, mutta sit oviksen jälkeen mulla halut häviää kokonaan eikä siis olla hirveen aktiivisia makuuhuoneen puolella noin muuten :whistle: Ihanaa jos vois ottaa tän yrittämisen rennosti, mutta kyllä mulla on aina kauheet paineet miten saan miehen petipuuhiin oikeaan aikaan.. Onneksi nyt osui viikonloppu tähän väliin niin jaksoi paremmin talletella kuin arkena.

Juu mullakin pahin aika kierrosta ehkä n.viikko oviksesta kun alkaa odottaa merkkejä kiinnittymisestä ja sitten oireita. Mutta pms se vaan jyllää ja masentaa ja ärsyttää mieltä :mad: Nyt tässä yrityksessä oon päättänyt että yhtään oiretta en kuvittele, vaan eka oire on myöhässä olevat menkat tai sitten viiva tikussa! Pessimisti ei pety..
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Mullakin pahin vaihe on tuo kierron loppupuoli ja ehkä menkkojen eka päivä. Sitten taas piristyy ja virtaa riittää.

Mulla myös menkat on melko niukat ja kestää vain 2-3 päivää. Tiputella voi toki sen jälkeenkin, tai sellaista ruskeaa liman sekaista vuotoa voi tulla ovikseen asti. Nuorena oli tosi runsaat ja kesti puolet kauemmin ja mietin et kertooko tää nyt siitä hedelmällisyyden laskusta. Myös kierto lyhentynyt paljon. Toisaalta menkat ja kierto muuttui tämmöisiksi jo toisen raskauden jälkeen ja silloin oli vasta 28 v. Tuskin nyt niin aikaisin hedelmällisyys merkittävästi laskee... Nyt voikin olla jo eri juttu kun oon jo 34. Limakalvoa ja munarakkuloita on ultrattu kuitenkin nyt monessa kierrossa ja kaikki näyttäis niiden puolesta olevan kunnossa. Mahdoton tietää onko silti joku este miksei tärppää, vai onko vain huonoa tuuria...

Onnea plussanneille! :love: Ja piinailijoille tsemppejä myös, toivotaan lisää plussia (y)
 
Lupaavia oireita muilla, toivotaan että tulis se plussa :love:

@Pampula3 okei eli sullakin iän myötä muuttuneet o_O

Oon ihan ihmeissäni että kunnon menkat kesti päivän ja tuli runsaasti hyytymiä, oon myös yrittäny pitempään pudottaa painoa mutta on noussu vain tasaisesti. Karmeat pmsoireet, ääh kaikki viittaa estrogeenivajeeeseen tai että limakalvo on ohut.. Kyllä on nyt usko nollassa että tässä vois raskautua. Gynellä muutama kk sitten kaikki oli ok.... Noh eipä tässä kiirettä ole, alotellaan sillä vehnänalkioöljyllä.
 
Tässä nyt saattaa tulla vähän ällöpuheita ihan vaan varoitukseksi :D
Mulla on ihmeellisen vaihtelevat menkat. Viime menkat oli sellaiset todella niukat, kaks tamppoonia ainoastaan oli käytössä, eikä nekään kunnolla jotenkin täyttynyt. Yleensä saan vaihtaa tamppoonia tosi usein ja menkat on yhtä verilöylyä ja pms-kidutusta. Mut viime menkat oli sen muutaman verilima lirtsauksen lisäks muuten oli sit semmosta limasta ruskeeta tuhrua vaan. En sit tiiä enteilikö se pahaa tähän kiertoon... Luulin olevani jo raskaana niiden menkkojen perusteella, mutta tein vuodon jälkeen testin ja negaahan se näytti silloin.

Ainakin kyllä oireiden perusteella ovis tapahtui kyllä tässä kierrossa. Sen jälkeen oon ollut kuumeessa. Olen tässä jo vaiheillut, että voisko mulla olla joku ihme tulehdus, kun parina päivänä noussut kuume 37.8c illalla ja sit taas jossain kohtaa laskenut, aamulla taas 37.3c ja sit taas päivää kohde nousee. Mitään flunssan oireita ei oo, mutta eilen oli pää tosi kipee. Noh, saas nähdä mihin tää tästä kehkeytyy. Olen kyllä jotenkin toivoni menettänyt, vaikka kuinka koittaa olla stressaamatta niin on tämä yrittäminen ja piinailu jotenkin vaan semmosta mielenvankilaa, jos joskus vielä plussaan niin se on kuin lottovoiton sais...
 
@W.we Rankin vaihe on ehkä just piinailu. Musta tuntuu, etten saisi edes valittaa yhtään mistään, kun ekaa yritettiin 1 kierto ja tässä toisessa nyt menossa myös vasta eka.
Tää on vaan jotenkin henkisesti tosi rankkaa. Velloudun oikein niihin ajatuksiin ja päivät matelee eteenpäin. Oon aivan loppu jo nyt ja tiedän tippuvani todella korkealta ja lujaa, jos ja kun menkat tästä alkaa. Kierto on nyt niin sekaisin, etten usko ihmeisiin mutta silti elättelen vähän liian lujaa toiveita.

Siksi kovin arasti uskallan näitä tunteita sanottaa. Teitä on siellä iso kourallinen, joilla yritystä on ollut vuosia takana ja syliin ei ole välttämättä päätynyt vielä vauvaa lainkaan. Nostan hattua oikein nöyrästi päästä, koska tällainen tie ei tosiaan ole mikään helppo tie.
Anteeksi jos pahoitin tällä jonkun mielen, ei todellakaan ole tarkoitus :( <3
Me ollaan jokainen täällä yksilöitä ja jokaisella on oikeus sanoittaa tunteensa, oli takana yksi yrityskierros tai vuosia jo takana. Meillä kans eka tuli ekasta kierrosta niin kyl mä sit toista tehdessä ärsyynnyin todellakin, kun ei tapahtunu samanlailla. Meni kuus kierrosta ennenku napsahti, ja kolmannesta sama homma. Ja nytkin ku neljättä yritetään niin jokainen menkka on niin ärsyttävä välissä. Tää on niin tunneherkkää touhua
 
Onnea @hemuliina90 :love:

@W.we Pahin aika on varmaam dpo7 --> kun tietää aika varmaksi, että menkat alkaa :unsure: Eilen alko tyypillinen pms-oire, eli itkuherkkyys. Itkeä vollotin miehelle vaikka ja kuinka, että miksi tää on helve*** niin vaikeaa tulla raskaaksi, kun sitä lasta toivoo niin paljon oikean miehen kanssa. Ja miksi ihmeessä aiemmat tuli niiin helposti, ettei ehtiny ees kissa sanoa. Ja jotenkin sitä nyt vaan on niin varma, että ne menkat alkaa viikon päästä ma.

@Mirella92 Mulla oli eilenkin kauhea väsymys ja sit paleli puolet päivästä ja alaselän menkkajomotus kesti koko hemmetin päivän. Repiviä kipuja tuli illalla, ku yski/nauro, kun mies yritti piristää. Jotenkin piti koittaa pitää pokka, koska sattu :censored: Mut tääkin oire on ollut mulla aika usein merkkaamatta mitään :unsure: Ilmaa mahassa kauheasti, mutta ei mukamas turvota kuitenkaan (n) Aamulämpö sahaa 36.9 ja 37.1 välillä. Joka aamu odottaa, että rinnat alkais kipeytyy, mut ei niin ei :ROFLMAO:
Toivotaan, että sinulla vuoto ja kivut merkkaisi nyt :barefoot:

@mandariinilohko Itse olen käynyt samoja tunteita läpi, kun 4 aiempaa raskautta sai alkunsa heti ja nyt on menossa yk10. Tuntuu pahalta itkeä täällä, kun toisilla kestänyt vuosia, mutta kuten ylempänä sanottiin, niin me jokainen ollaan yksilöitä ja minun mielestä jokainen saa sanoittaa tunteensa oli niitä yrityksiä tosiaan 1 tai 50 :love:
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

20.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


HMami............................kp 77/28
Elllla...............................kp 77/30
Tingeli............................kp 64/34-36
Nenskuli..........................kp 62/ ?
tupsahus.........................kp 53/30
Mandariinilohko...............kp 45/xx
Pikkuhaave....................kp 42/32
Mustikka89.....................kp 36/25
hemuliina90....................kp 36/28
Alina86............................kp 34/28
Persikka123....................kp 34/32
Hypsy..............................kp 33/28-30
Vauvameille....................kp 29/28-35
Napsunen.......................kp 28/28-35
niinaj91...........................kp 27/26-28
Snanniska.......................kp 27/28
taikinatonttu....................kp 27/28
Koodikissa......................kp 25/24
Mirella92........................kp 23/34
Kasikuus........................kp 22/28-31
Kuumeilija23...................kp 22/25/27
Helmiina1978.................kp 21/29
Amadecasa....................kp 21/34-55
Hipposka........................kp 21/30
Unimaa...........................kp 21/27
Ninnanen........................kp 21/24-26
Korallikala......................kp 20/32
Masu90..........................kp 20/27-30
Nerthus..........................kp 19/28
Shibali............................kp 18/23-28
Ilona Eloisa.....................kp 17/xx
linneah........................... kp 17/26
Töppönen.......................kp 17/26-28
Karvakorvat....................kp 16/28
Haavejuttu......................kp 14/29
Lina87............................kp 14/28
Jjenn..............................kp 12/30-31
KukkaSosuli...................kp 10/33-65
Marrrsipaani...................kp 10/28
mimmi92.........................kp 9/30
Minttuni...........................kp 9/23-32
Mmohini..........................kp 7/32
Pampula3.......................kp 7/22-27
Keltasirkku-..................... kp 5/28-32
Ananas90.......................kp 3/25-26
piipaa93.........................kp 3/27-28
Lilmi89............................kp 3/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


niinaj91..........................dpo 13-14
vauvameille....................dpo 13
Mandariinilohko..............dpo 12
W.we..............................dpo 11
Mirella92.........................dpo 7
Ninnanen.......................dpo 7
Helmiina1978.................dpo 7
mincha...........................dpo 6
Nerthus..........................dpo 5
Korallikala......................dpo 2
Karvakorvat....................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Pahin hetki kierrossa on tää Dpo6-7-8, kun tajuaa ettei vieläkään tärpännyt. No, en tietenkään voi sanoa sitä varmaksi. Mutta monet oireet tai tietty oireettomuus kertoo siitä. Tietysti toivon iloista yllätystä!!
Vielä on siis toivoa, vaikka uskoa ei meinaa löytyä.
Tänään siis DPO 7. Kauankohan maltan olla testaamatta? aina testannut Dpo 8.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Pahin hetki kierrossa on tää Dpo6-7-8, kun tajuaa ettei vieläkään tärpännyt. No, en tietenkään voi sanoa sitä varmaksi. Mutta monet oireet tai tietty oireettomuus kertoo siitä. Tietysti toivon iloista yllätystä!!
Vielä on siis toivoa, vaikka uskoa ei meinaa löytyä.
Tänään siis DPO 7. Kauankohan maltan olla testaamatta? aina testannut Dpo 8.
Kuinka pystyt aloittamaan testaamisen niin ajoissa? :eek: Eikö se ole henkisesti raskasta?
Ite en uskalla testata, koska romahtaisin ihan varmasti henkisesti nega testeistä :unsure: Että mielummin ne menkat kuin nega. Se on jotenkin helpompi käsitellä.
Mutta oispa ihanaa, jos raskaus oiskin yllätys :love: Jos on asennoitunut menkkoihin ja sit sieltä tulisikin plussa.
 
Mä näin viime yönä unta, että sain testiin 2 viivaa :love: Sit aamulla heräsit todellisuuteen :censored:
Toissa yönä näin kauheaa unta (onneks en muista sitä kokonaan) ja koitin siinä huutaa äitiä monta kertaa, mutta ääntä ei meinannut lähteä. Sit kun sain ääntä ja huusin kovaa äiti, ni heräsin ja tajusin, että huusin oikeasti :ROFLMAO::ROFLMAO: Meni hetki, että uskalti sulkea silmät. Kietouduin vain mieheen kiinni :cautious: Aamulla mies kysy, että näitkö painajaisia, kun huusit äitiä niin kovasti o_O:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@hemuliina90 Mikä päivä mä en ois testannut..:ROFLMAO:
Siis oon hämmentynyt, koska eilen tuli illal pyyhkiessä verta paperiin (sen yhden kerran) ja sit ei mitää mut nukkumaan käydessä ihan jäätävät nippailut alakerrassa, ihan ku joku ois neulojen kaa pistelly:confused: Oletin et menkat alkais mut ei, ja r.testi näytti aamul samaa mitä viimiset edelliset 5päivääkin. Vähän täs päiväl tullu rusehtavaa paperiin mut ei muuta. Lämmöt tippu 36.9
Ihan pihalla mitä tapahtuu, joku sano et menkat ei ala ennen nega testiä mut tosin mikään mun kohdalla ei oo menny normien rajojen puitteissa o_O:censored:
No johan on kyllä sekavat oireet ja testit siellä :eek: toki hyvä ja plussaa ja antaa paljonkin toivoa että edelleen testi noin vahva, mutta tuo lievä vuoto... Toivotta asti saat asiaan pian selkeyttä ja toivotaan että se selkeys tarkottaisi että siellä on joku ja pysyy matkassa loppuun saakka :love:

Täällä puhuttu paljon unista. Ainakin @Kasikuus ja moni muukin, mutta ehdin jo unohtaa ketkä :ninja: mutta itsellä myös tässä kierrossa ollut aivan kummallisia ja levottomia unia! Nään toki muutenkin unia ja niitä muistan, mutta nämä oli jotenkin omituisempia, niin että piti ihan miettiä, että miksi nyt tälläisiä unia näkee. Jotenkin nyt jälkikäteen aattelen myös, että liittyivät varmaan tähän plussaan, joten (y) kaikille outojen unien näkijöille! :LOL:
 
Kamalin vaihe kierrosta on päivä ennen vuotoa ja 3päivää menkkoja. Oon tosi kipeä, ärsyyntynyt ja ahdistunut ja itkuinen. Oon mm lopputilin töistä ottanu menkkojen alkaessa :D oon kiukkunen ku ampiainen mutta se ahdistuneisuus ja kipu on pahin. Sit menkkojen edetessä uuteen nousuun!

Onkos mielipiteitä tästä ovulaatiotestistä? Ennustus ovulaatiosta ois tänään. Oma veikkaus tänään tai huomenna. Eilen hiukan limaa, ei haluja. Yleensä pari kolme pv limaisuutta on kierron keskivaiheilla. Testailu jatkuu tänään kylläkin :)
 

Attachments

Tän aamun fiiliksiä..
Keskenmenosta 6viikkoa aikaa tällä viikolla. (Jos lasketaan ekoista tyhjennys pillereistä)
Labrakokeisiin ja huomenna saan tietää mitä hcg näyttää. Eilen tuli fiilis et joo raskaana varmaa ollaan, googlettelin kiinnittymisvuodot, keskenmenon jälkeen raskaaksi jne. :ROFLMAO:
Oireet lähiaikoina, jatkuva pissahätä, hullut unet, alavatsan nippailut, rusehtavaa vuotoa, selkäkipu, armoton vitutus, oikeen räjähdysherkkämäinen, eilen tuttu oire muista raskauksista : takareisi kipu/jumi ja elohiiri:eek: Aamulämpö 37.2
Kätilö sanoi että voi olla että jotain raskausmateriaalia on jäänyt, tai sit arvo vaan laskee hitaasti tai uusi raskaus. Itse tietenkin toivoisin viimeistä vaihtoehtoa:love:
Mut yritän asennoitua myös siihen ettei se sitä ole ja sekään ei nyt kaada maailmaa koska viikonloppuna on tiedossa niin spessua niinpä ei tarvi murehtia mitä syö tai juo..:rolleyes:
 
Omaa napaa heti aamusta taas :censored:
Dpo 12 ja Pregcheckiin tuli haamujen haaaamu. Ei siis mitään selvää viivaa, sellainen taas et ihan kun ois yrittänyt ottaa väriä ja vähän saa silmät osumaan siihen. Ovistestiin ihan hailu viiva. Flunssan lykkäs päälle kans. En tiiä, tulis ne menkat sit jo :confused:
 
Kamalin vaihe kierrosta on päivä ennen vuotoa ja 3päivää menkkoja. Oon tosi kipeä, ärsyyntynyt ja ahdistunut ja itkuinen. Oon mm lopputilin töistä ottanu menkkojen alkaessa :D oon kiukkunen ku ampiainen mutta se ahdistuneisuus ja kipu on pahin. Sit menkkojen edetessä uuteen nousuun!

Onkos mielipiteitä tästä ovulaatiotestistä? Ennustus ovulaatiosta ois tänään. Oma veikkaus tänään tai huomenna. Eilen hiukan limaa, ei haluja. Yleensä pari kolme pv limaisuutta on kierron keskivaiheilla. Testailu jatkuu tänään kylläkin :)
Voi ei, mulla on kyllä monta kertaa ollut myös mielessä tuo irtisanoutuminen ja kaksi kertaa olen jo ilmoituksen väsännyt, mutta kuitenkin odottanut sen kaksi päivää ja todennut ettei mun työ olekaan niin paskaa (ja kuukauden päästä uudestaan :D )

@Kasikuus mulla kanssa tuo itkettää ja itkettää ja mies ahdistuu kun itken, kun ei edes tiedä mitä aina vollotan... :rolleyes:
 
Toivottavasti linkki tulee nyt :D

https://aijaa.com/DO92PZ
Hyvät viivat, tuliko 10min testiajalla? Ja jos r.testiinkin tuli jo haamuja niin aika lupaavaa (y)
Sinuna kyl testaisin tulevina päivinä uudelleen, toivotaan vahvenempia viivoja:love:

@Lilmi89 Meilläki yks kaveripariskunta jäi heti suoraan kkm jälkeen, mut toisil sen jälkeen kestän kauankin, mut antaahan noi onnistumiset aina toivoo:love:
Sitä mieki toivon ettei ois jääny, eiköhän täs oo ronkittu jo ihan tarpeeks:unsure:
Paitsi jos ronkitaan raskausplussa syystä , niin sit antaa mennä vaan:ROFLMAO::love:
 
Viimeksi muokattu:
@W.we samaa täälläkin mies ihmettelee välillä. Tänään kesken työpäivän vaan yht'äkkiä kyyneleet valahti ja itkin valtoimenaan, enkä edes tiedä miksi (n) Yhden kerran kävin jo yökkimässäkin, kun tuli huono olo, mut nää nyt on mulle ihan tuttuja pms oireita. Mua ahdistaa tää pms masis ja sitä toivoo, että menkat alkais ja pian, että loppuis tää inhottava olo. Muutenkin masennusta takana 14.5v ja sit vielä päälle tää aika kuukaudesta, joka kuukaus, ni alkaa taas pää levitä.

@mandariinilohko (y) Toivotaan vahvistumista.
 
@mandariinilohko, selvä viiva tosissaan on ovistestissäkin, vaikka itse en niillä ole testaillut, niin ei sinänsä vertailukohtaa. Mutta mielestäni hyvältä näyttää, ei kun lisää testejä tulevina päivinä, täällä (y) sinne suuntaan! Toivotaan parasta :love:

@Alinna86 oireet kuulostaa hyviltä! Saman tyyppisiä mitä itselläkin! Tulethan sitten kertomaan tänne kun asia selviää! Toivotaan todella että oireet ja plussa johtuisi siitä viimeisestä vaihtoehdosta :love:

@Snanniska , lupaavia oireita! Toivotaan että enteilevät hyvää :barefoot:
 

Yhteistyössä