Haaveena vauva 2020

Kiitos kaikille ovulaatiokokemuksista ja vinkeistä! :love:
@Kasikuus kiitos tuosta tiedosta kellonajoista! En oo kuullutkaan, jännä et ton digitestin ohjeissa ei tuosta oo mitään mainintaa o_O Ja mä oon tietty testannut just aamun ekasta pissasta aikaisin siinä kuuden aikaan... Mä nyt sit toivon et ois vaan tuosta kiinni tai siitä et testaan vaan kerran päivässä. Vaikka voi toki olla vielä kierto sekaisinkin vaan.

@Disco Volante hyvä että oot päässyt tutkimuksiin että on selvinny että kuitenkin ainakin välillä ovuloit vaikka et oo tikkuun saanutkaan metsästettyä. Toivottavasti pian teilläkin tärppäis! :love: Mäkin epäilen että mun kivut on enemmänkin ennen ovista kuin varsinaisen ovulaation hetkellä. En tiedä pitäskö tässä itekin harkita tutkimuksia et tietäs onko oireita vaikkei ookaan ovulaatiota. Ens kierron aion kyllä ainakin vielä vaan yrittää ottaa rennosti ilman tikutuksia.

Kiitos @mandariinilohko tsempeistä :love: Veikkaan kyllä että voi hyvin olla vielä vaan kroppa täällä sekaisin. Katotaan nyt millon sit seuraavat menkat tulee, vaikka toki toivon et epäilyksistäni huolimatta ne ei tuliskaan :) Ja täällä peukut pystyssä sulle että plussa vahvistuu! :love:

Onnea hurjasti @hemuliina90 plussasta! :love::barefoot:

Ja @Alinna86 paljon peukkuja edelleen että ois kyse uudesta pikkuisesta (y):love: Ihanaa että pääset viimein tutkimuksiin.

Ja @Snanniska sulle myös peukkuja että lupaavat oireet meinaa tulevaa plussaa (y):love:

Täällä olo että tuskin tärppäs/tärppää tässä kierrossa kun on niin outo tuo alavatsa, edelleen jotain kipristelyjä ja ovistesti vaan nega vaikka jo kp 18. Joten oottelen nyt sit menkkoja ja parempaa onnee seuraavalla kerralla. Vaikka toki pieni toivonhiven onkin että jospa ois väärässä ja tärppäiskin. Ainakin on ollu jo pitkään semmoset limat että luulis ainakin tyyppien pääsevän helposti perille. Jatketaan varmaan talletteluja kunnes menkat alkaa kun ei nyt sit oo tietoo tai luottoo oviksesta enää. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@Helmiii olit kysynyt jo aikoja sitten, onko mun kierrot pitkiä mutta en ollut nyt lueskellut viestejä, joten anteeksi vastauksen viiveestä! :ROFLMAO: Mulla on siis PCOS, joten kierrot voi oikeestaan olla mitä vain.

Toissapäivänä ja eilen pyyhkiessä paperiin jäi ruskeaa limansekaista (anteeksi kuvailut :LOL:) mutta edelleenkään ei menkkoja. Täytyy varmaan testata uudestaan vielä raskaustestillä, mutta yhtään mitään oireita ei mihinkään suuntaan oikein ole. PAITSI ihan kamala kiukku! Olen tosi räjähdysherkkä ollut pari päivää, en tiedä oisko se sitten kuitenkin PMS oire ennemmin :ROFLMAO:
Juu ymmärrän! Täällä on niin paljon viestejä aina. Mulla kans pcos mahdollisesti, ja kierrot vaihtelee 29-40 päivän välillä. Niin välillä tuntuu tuskallisen ja epäreilun piinaavalta, kun tosiaan mahdollinen ovulaatio voi osua johonkin kahden viikon aika ikkunalla ja piinapäivät on paljon pidemmät ja piinaavammat kuin tavan kierrossa, koska epävarmuustekijöitä on niin paljon .....

Peukut yhä pystyssä siis
 
Tänään on digitestissä ovulaatioplussa. Eli jos huomena ois ovulaatiopäivä niin tässä kierrossa osuu dpo -5, -2 ja -1 ja 0 toivottavasti :) mulla on kyllä jo tänään tärinäarkuutta vas munasarjan kohdalla. Ja eilen oli minusta siinä ja siinä oliko jo testi plussa. Ei ollut siis digi, laitoin kuvankin eilen. Noh oli miten oli. Kävin ostamassa tänään vehnänalkioöljykapseleita ja gelee royalia, ne testiin! On kyllä monella jännät paikat nyt :)
 
Mulla kanssa kierron ärsyttävin ja hankalin vaihe on joku dpo 5-10, kun testiin et mitään voi saada ja kaikkia oireita tunnustelet.

Toisaalta myös kamalinta on se, kun tulee plussa ja tiedät, että joudut oottaa 2-3vko, että tiiät onko siellä tälläkään kertaa ketään o_O
 
@Kasikuus on sullakin mahottomasti oireita:eek: toivottavasti olis nyt enteilyä:love: Mutta tunnistan kans ton masentuneisuuden ja itkuisuuden. Toivois vaan että uus kierto alkaa ku tulee se inhottava fiilis ettei tästä taas tullu mitää ja oottelet vaa että menkat alkais:cautious::(

@Helmiina1978 oon samaa mieltä tosta, että melkein pahin on tää dpo 6-8:eek: Toivoa vielä on, mut silti kaikki epätoivo, turhautuminen, kiukku, ärtyneisyys iskee.. En tiiä onko sitten pms juttuja vai mitä. Tätä ennen on aika toiveikas olo ja sit se muuttuu jostai syystä, vaikka mikään oire ei välttämättä kerro suuntaan tai toiseen miten käyo_O Ihan pieniä hetkiä tulee sellasia, et nyt oon satavarmasti raskaana ja sit se muuttuu taaas hetkessä:cautious:

Millonkas muut piinailijat ajattelitte testailla? :sneaky::love: Houkuttelis kyllä testailla jo, mut ihan turhaa ku ei siel näkyis vielä mitää:ROFLMAO: tänää dpo 7, ajattelin torstaina dpo 10 testata:)(n) Täällä jo muutamalla onkin ihan lupaavia testejä, oireita ym, tsemppiä vielä kaikille erivaiheisiin:love:
 
@hemuliina90 onnea plussasta!

@Alinna86 onko elohiirikin hormonitoimintaan liittyvä oire? Jestas, mulla oli yhdes kohtaa sitä jatkuvasti tässä yrityksen aikana
Mulla on ainaki ollut :ROFLMAO:
Kemiallisessa oli niin että varpaisiin,mahaan ja etureiteen tuli elohiiri, tässä edellisessä raskaudessa (Mikä keskeyty vk12) oli sit taas elohiiri ja jumit takareidessä. Esikoisen raskaudessa muistan että mahassa oli elohiiri:D
 
Vierailija#
Muutaman päivän olen lukenut teidän juttuja ja ihanan aktiivista porukka tuntuu olevan. En ole vielä ehtinyt tutustua rekisteröintiin, joten vieraana kirjoitan vielä.

Useampia kuukausia yritystä takana ja ikä alkaa vaikuttaa jo kiertoihin. Tutkimukset on vasta aluillaan. Tikkutesteillä on ollut vaikea saada ovista kiinni ja seuraavaksi kokeilen digitestiä. Tikkutestissä on usein oviksen aikoihin kaksi haaleaa viivaa (useana päivänä), tumma ylhäällä ja vaaleampi alhaalla, mutta viivat näin päin on ohjeen mukaan negatiivinen. Kokeilin myös täysin mahdottomana aikana ja silloin tuli vain yksi viiva ja se oli tosi selvä nega. Ainoastaan kerran sain vahvan ”alaviivan” ja se oli selkeä plussa. Onko teillä ollut tulkintavaikeuksia pelkkien tikkujen kanssa? Miten digitestien kanssa sujuu?
 
Mua ärsyttää nää oireet "nyt tuntui pieni vihlaisu jossain kohdun kohdalla" "nyt taisi valahtaa jotain housuun - paljon valkovuotoa!" jospa sittenkin.
Mut ei sittenkään.
Näitä fiiliksiä tänään dpo7.
 
@Mirella92 Oireita kyllä on, on ollut monessa kierrossa vaikka muille jakaa :ROFLMAO: Mutta eipä ne ole yksikään raskautta merkinnyt :cautious: Mulla on vaan kaikki mahdollinen mikä pms-oireisiin liittyy.
Minä testaan luultavasta vasta, kun menkat myöhässä päivän kaks, eli ens viikon ti tai ke.

@Helmiina1978 Tiedän niin ton tunteen. Mä jo kuvittelin, et mun rinnat paino vähän enemmän, kun nyt illasta rintsikat riisui pois :whistle: Ja tietty heti, et mitäs jos kuitenkin ois raskaana :D:ROFLMAO:
Melkein hymyilyttää, et kyl pitää ihmisen olla tyhmä ja tehdä itelleen tahalteen kiusaa :sneaky:

Onko kellään koskaan ollut hengästymistä raskaana ollessa? Mulla alko eilen sellainen, hengästyn todella nopeasti ja sit kun koittaa hengittää syvään ja rauhallisesti, ni alkaa huulet puutua o_O Mielenkiintoista!
 
@Mirella92 Oireita kyllä on, on ollut monessa kierrossa vaikka muille jakaa :ROFLMAO: Mutta eipä ne ole yksikään raskautta merkinnyt :cautious: Mulla on vaan kaikki mahdollinen mikä pms-oireisiin liittyy.
Minä testaan luultavasta vasta, kun menkat myöhässä päivän kaks, eli ens viikon ti tai ke.

@Helmiina1978 Tiedän niin ton tunteen. Mä jo kuvittelin, et mun rinnat paino vähän enemmän, kun nyt illasta rintsikat riisui pois :whistle: Ja tietty heti, et mitäs jos kuitenkin ois raskaana :D:ROFLMAO:
Melkein hymyilyttää, et kyl pitää ihmisen olla tyhmä ja tehdä itelleen tahalteen kiusaa :sneaky:

Onko kellään koskaan ollut hengästymistä raskaana ollessa? Mulla alko eilen sellainen, hengästyn todella nopeasti ja sit kun koittaa hengittää syvään ja rauhallisesti, ni alkaa huulet puutua o_O Mielenkiintoista!
Hengästyminen oli mulla yks oire viime keväänä. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
@Ananas90 (y) alotatko kesken kierron vai mitenkä? Vierailijalle että digi on yksiselitteinen ja tikkujen kanssa on vähän päänraapimista ollut (n) siks ostin digejä ja samalla teen pc tikuilla niin voi vähän vertailla miten omalla kohdalla viiva käyttäytyy :) itellä menee testiviiva (eli se alempi) tummemmaksi kuin kontrolliviiva (ylempi) eli selkeä plussa tulee tikkuihinkin mulla.
 
@Mirella92 Oireita kyllä on, on ollut monessa kierrossa vaikka muille jakaa :ROFLMAO: Mutta eipä ne ole yksikään raskautta merkinnyt :cautious: Mulla on vaan kaikki mahdollinen mikä pms-oireisiin liittyy.
Minä testaan luultavasta vasta, kun menkat myöhässä päivän kaks, eli ens viikon ti tai ke.

@Helmiina1978 Tiedän niin ton tunteen. Mä jo kuvittelin, et mun rinnat paino vähän enemmän, kun nyt illasta rintsikat riisui pois :whistle: Ja tietty heti, et mitäs jos kuitenkin ois raskaana :D:ROFLMAO:
Melkein hymyilyttää, et kyl pitää ihmisen olla tyhmä ja tehdä itelleen tahalteen kiusaa :sneaky:

Onko kellään koskaan ollut hengästymistä raskaana ollessa? Mulla alko eilen sellainen, hengästyn todella nopeasti ja sit kun koittaa hengittää syvään ja rauhallisesti, ni alkaa huulet puutua o_O Mielenkiintoista!
syvään hengittäessä jos huulet puutuu niin tulee hyperventiloitua ja hiilidioksidipitoisuus laskee, siittä oireet :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
syvään hengittäessä jos huulet puutuu niin tulee hyperventiloitua ja hiilidioksidipitoisuus laskee, siittä oireet :)
Olen aina olettanut, että hyperventilointi tapahtuu, kun hengittää liian nopeasti. Ihan uus juttu, että tapahtuu myös, kun yrittää hengittää syvään ja rauhallisesti :) Mutta hyvä tietää, ni ei tarvii alkaa panikoida :ROFLMAO:

@Helmiina1978 Noniiiiiin, no nytkös alkoki sit mielikuvitus laukkaa :whistle: Piiiitkät päivät edessä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lina87
@Kasikuus Mulla oli hengästyminen yks selkeimmistä oireista :rolleyes: Pienikin urheilusuoritus (lue: ylämäkeen kävely) riitti saamaan pulssin taivaisiin ja tuntu että tukehdun :eek:
:eek::censored:o_O:cautious::eek::p:giggle::ROFLMAO::eek: <----- aaaapuva.. Mun tunteet just nyt :D Mun ei tarvinnu montaa rappusta eilenkään kävellä, ku jo hengästyin ja sit ne lukuisat muut kerrat ihan ihme asioista. Mä hengästyin tänään jopa kun nousin töissä pakun kyytiin :cautious: Nyt taas palattava maanpinnalle, koska mä niin tiedän, et kyl ne menkat alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja Alinna86
@Ananas90 (y) alotatko kesken kierron vai mitenkä? Vierailijalle että digi on yksiselitteinen ja tikkujen kanssa on vähän päänraapimista ollut (n) siks ostin digejä ja samalla teen pc tikuilla niin voi vähän vertailla miten omalla kohdalla viiva käyttäytyy :) itellä menee testiviiva (eli se alempi) tummemmaksi kuin kontrolliviiva (ylempi) eli selkeä plussa tulee tikkuihinkin mulla.
Noo, nyt on vasta kp 3 että varmasti ihan riittävän ajoissa vielä :LOL:
 
Kahdesti päivässä tikutan ovista, kun lähtee tummenemaan, otan digit käyttöön. Ovis vois olla muutaman päivän päästä aiempien kiertojen kuvitelmien/oireiden ja sovellusten mukaan, mut tikut näyttäny tänään tyhjää. Voinee tummentua yhtäkkiä? En ole koskaan saanut ovista bongattua aiemmin. Lääkäri neuvoi käyttämään digejä ja aamusta tekemään. En raski sitä digiä joka päivä kuitenkaan. Jos en saa nyt bongattua, seuraavassa kierrossa sitten käytän vain digiä. Eipä muitakaan oireita vielä ole, niin ehkä ei kannata vielä tikkuunkaan mitään odottaa. Hui kun jännää, toivon saavani oviksen kiinni :whistle:

Aion olla tunnustelematta oireita tämän kierron. Katsoin vuoden ajalta merkintöjä, niin lähes joka kierrossa on jos jonkinlaista oiretta :ROFLMAO::poop: mukava lukea aiempien kuitenkin teidän aiempien raskauksien alkuvaiheen oireista tai oireettomuudesta, joskus ne omatkin tuntemukset on sitten merkki raskaudesta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Ainiin ja yksi virhe minulla saattoi olla aiemmin oviksen bongailussa, että en aloittanut tarpeeksi aikaisin. Kun kierto voi olla joskus vain 23 vrk, niin lääkäri sanoi että alkaisi mittaamaan joka kierrossa jo ajoissa, ennen kuin niissä ohjeissa lukee. Nyt aloitin kp 6, mut unohdin katsoa mikä päivä tuon ohjeen mukaan pitää aloittaa, aloitinko tarpeeksi aikaisin. Ehkä ensi kierrossa joka päivä testaus? :giggle:
 

Yhteistyössä