Haaveena vauva 2020

Kahdesti päivässä tikutan ovista, kun lähtee tummenemaan, otan digit käyttöön. Ovis vois olla muutaman päivän päästä aiempien kiertojen kuvitelmien/oireiden ja sovellusten mukaan, mut tikut näyttäny tänään tyhjää. Voinee tummentua yhtäkkiä? En ole koskaan saanut ovista bongattua aiemmin. Lääkäri neuvoi käyttämään digejä ja aamusta tekemään. En raski sitä digiä joka päivä kuitenkaan. Jos en saa nyt bongattua, seuraavassa kierrossa sitten käytän vain digiä. Eipä muitakaan oireita vielä ole, niin ehkä ei kannata vielä tikkuunkaan mitään odottaa. Hui kun jännää, toivon saavani oviksen kiinni :whistle:

Aion olla tunnustelematta oireita tämän kierron. Katsoin vuoden ajalta merkintöjä, niin lähes joka kierrossa on jos jonkinlaista oiretta :ROFLMAO::poop: mukava lukea aiempien kuitenkin teidän aiempien raskauksien alkuvaiheen oireista tai oireettomuudesta, joskus ne omatkin tuntemukset on sitten merkki raskaudesta :love:
Voi tummuu ykskaks.
Mie oon tehny aamulla 10-11 maissa, ja toisen iltapäivällä 17-18, mul saatto olla niin et aamu nega ja illal huuskin tikku jo vahvaa punasta. o_OViimeksi raskauduinkin kun sain oviksen kiinni ja oltiin just reissuun lähdössä, siellä nyt yleensäkin aktiivisempaa makkarin puolella et liekö johtui siitäkin, mutta kylhän se ajoitus on tärkeetä täs hommas:D Toivotaan et saat kiinni, tsempit sinne (y)
 
Wuhuu ovisplussa bongattu, alhaalla kuva tän päivän testeistä, päivällä vielä ajattelin ettei plussaa vielä tule mutta äkkiä vahvistui. Viime kierrossa en ovisplussaa saanut joten nyt on kyllä hymy pyllyssä :D Dpo -4 on viimeisin tallettelu, mutta tänään ja huomenna on talleteltava niin jospa se riittäisi (y) Elokuussa kun raskaaksi tulin, oli talletteluja dpo -5, -3 ja 0.

Ja tästä se piinailu taas sitten alkaa, pahin aika kierrosta on oviksen bongailu ja varsinkin jos ei ovista bongaa, ja sitten juuri ennen menkkoja, dpo 10 eteenpäin.

Eli huomenna dpo 0! :)


 

Attachments

Mä oon tikuttanut vain kp 11-16 välillä, koska onnekkaasti siinä se aina on. Kp 13-14 tulee lähes tasavahvat ja seuraavana aamupäivänä plussa.
En oo pystynyt tikuttamaan luotettavasti 2× päivä, koska juon iltapäivisin aina niin paljon. Jos en juo, nukun huonosti kun herään nestehukkapärinään :rolleyes:

Mutta kun aiheesta googlasin, yleensä naisilla lh-piikki alkaa yöaikaan nukkuessa. Ja siitä sitten 24-48h kuluessa munasolu irtoaa. Eli kun sen plussan saan,on piikki alkanut todennäköisesti jo edellisenä yönä.
Voisiko se olla niin lyhyt ja yöllä, että siksi jäisi bongaamatta?
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Ananas90 kiitos kommentista (y)Mielenkiintoista, olen miettinytkin, että voisko lh-huippu olla niin nopea, että menee ohi. Ja vaikka tosiaan yön aikana. Me kyllä harrastetaan seksiä säännöllisesti pitkin kiertoa, mutta jotenkin olisi mukava tietää oviksesta. Ja harjoitella nyt tikkujen käyttöä niitä hoitoja varten.
 
Mä aloitan oviksen tikuttamisen yleensä kp 8 koska kierto on lyhyt. Siitä se lähtee yleensä tummenee niin että ovis on yleensä kp 13 tai 14, viime kierrossa jo kp 12. Kivuista siis tunnistan kyl ajankohdan tosi tarkasti mut siinä kohtaa on vähän myöhäistä jo seksin kannalta, niin viivan tummumisesta jo hyvin tietää vähän ennakoida. En sitten tiedä poistaako tikuttelu mulla stressiä vai lisää sitä :rolleyes:

Mullakin oli viime kierrossa dpo päivillä toi hengästymisoire, mut en ollut raskaana. Tosin olin lukenut jo aiemmin et se voi olla raskausoire, joten voi olla et kuvittelinkin sen (n)viime kierrossa oli kyllä kaikki oireet maan ja taivaan väliltä mut negaa oli. Eli mahan turvotus, menkkajomot, pääkipu, tissikipu, kuumeinen olo, yölliset hikikohtaukset, jne. Nyt päätin et tässä kierrossa en usko mitään oireita enkä testaile. Pidän lugeista taukokierron et saan oman luonnollisen kierron takaisin joten lääkityksenkään puolesta ei tarvii sitten testailla. Ja jos oireita tulee, on ne sitten ainakin omia eikä lääkityksestä johtuvia. Mut oi miks pms oireet on ihan samanlaisia kuin raskausoireet?! Ärsyttävää tosiaan o_O

Ja hyvä se on näin alkukierrossa täältä huudella, katotaan taas kuinka hermoheikko oon sitten loppukierrosta :LOL:

Tsemppiä taas kaikille :love:
 
@Pampula3 oliko sulla luget lyhyen luteaalivaiheen vai tiputtelun takia? Vai jonkun muun syyn? :)
Olen lukenut kyllä,mutten nyt yhtäkkiä muista enää.
Ja jos oli lyhyen luteaalin takia niin kuinka lyhyt se sulla on?

Mietin kun mainitsit lyhyen kierron, eikä mullakaan ole kuin 25-26 (n)
 
Ja minä muuten myös päätin, että tässä kierrossa en pissaa pakkomielteisesti tikkuun kuin silloin kp 13-15 kun ovis on. Mulla on lyhyt ja kellontarkka kierto, joten jos ei ihmeitä tapahdu niin tuon pitäisi riittää.
Testaan kuitenkin oviksen, jotta tiedän milloin seuraavat menkat on :cautious:

Tai sitten heittäydyn niin villiksi etten testaa sitäkään, niin enpähän myöskään piinaile. Tai jossittele negatestien kanssa dpo 8 :poop:
 
Oon ollut tosi hengästynyt ja poikki monta päivää ja minulla o nyt 3 päivänä noussut illaksi kuume (aamulämpö 37.3 ja ehtoolla sitten 37.6-38c), ei silti ole mitään flunssa oireita, mistäköhän se tämmönen voisi johtua? Ei oo ikinä ennen ollut tämmöstä ja oon todella hartvoin kipeenä muutenkaan. Pää on vähän kipee ja alavatsassa semmosta polttelua.

Oli jotenkin outoo kun tosi ylipirtee tänään (tosi harvoin tämmöstä) sen aamun kankeuden jälkeen ja sitten kun illalla mittaan kuumeen niin se näyttääkin 38c. En käsitä.

Sitten on ollut oireita jotka vois laskee raskausoireiksi, mutta en jotenkin uskalla edes ajatella semmosia vielä, kun ihan hyvin ne voi olla menkka juttujakin, mutta sitä ihmettelen, että henkiset pms oireet ei oo tullut. Lisäksi rinnat ei oo koko ajan arat vaan tulee semmosia "kohtauksia" että niihin sattuu ja sitten se menee ohi. Nyt vasta dpo5.. kai (?).
 
Piinapäivät tuntuvat alkaneen :unsure: naama kukkii hormooninäppyjä ja alaselkä- ja maha edelleen paineen tuntua jatkuvasti. Mies kyseli eile, et millo pitäis vuoto alkaa. Teki mieli sanoa, et toivottavasti parin vuoden päästä :cautious: no joko ne alkaa tän viikon lopussa tai sit ens viikolla jossai välissä. En luota enää omaan päiväntarkkaan kiertoon ollenkaan ja ku en saanu tikutettua ovista kiinni :( kait mäki kohta hommaan niitä hymynaama testejä enkä kerro ukolle ollenkaan mun oviksen aikataulusta
 
Testin tein mutta puhdas nega. Vielä elättelen toivoa kuitenkin, kun voi olla että ovis oli myöhemmin ja nyt dpo vasta 8. Ens kierrossa pakko alkaa tikuttaa ovista, kun en sitä varmaksi näköjään muuten tunnista.

Ärsyttää nää unet. Yöllä jo näin unta plussatestistä. Heräsin neljän maissa pissahätään ja ajattelin että teen testin nyt. Sen jälkeen kun vielä nukahdin, niin näin unta, että se testi oli muuttunut plussaksi. Vitsi että ärsytti herätä, kun kaksi kertaa jo ehti nähdä ne plussat :(
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

21.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


HMami............................kp 78/28
Elllla...............................kp 78/30
Tingeli............................kp 65/34-36
Nenskuli..........................kp 63/ ?
tupsahus.........................kp 54/30
Mandariinilohko...............kp 46/xx
Pikkuhaave....................kp 43/32
Mustikka89.....................kp 37/25
hemuliina90....................kp 37/28
Alina86............................kp 35/28
Persikka123....................kp 35/32
Hypsy..............................kp 34/28-30
Vauvameille....................kp 30/28-35
Napsunen.......................kp 29/28-35
niinaj91...........................kp 28/26-28
Snanniska.......................kp 28/28
taikinatonttu....................kp 28/28
Koodikissa......................kp 26/24
Mirella92........................kp 24/34
Kasikuus........................kp 23/28-31
Kuumeilija23...................kp 23/25/27
Helmiina1978.................kp 22/29
Amadecasa....................kp 22/34-55
Hipposka........................kp 22/30
Unimaa...........................kp 22/27
Ninnanen........................kp 22/24-26
Korallikala......................kp 21/32
Masu90..........................kp 21/27-30
Nerthus..........................kp 20/28
Shibali............................kp 19/23-28
Ilona Eloisa.....................kp 18/xx
linneah........................... kp 18/26
Töppönen.......................kp 18/26-28
Karvakorvat....................kp 17/28
Haavejuttu......................kp 15/29
Lina87............................kp 15/28
Jjenn..............................kp 13/30-31
KukkaSosuli...................kp 11/33-65
Marrrsipaani...................kp 11/28
mimmi92.........................kp 10/30
Minttuni...........................kp 10/23-32
Mmohini..........................kp 8/32
Pampula3.......................kp 8/22-27
Keltasirkku-..................... kp 6/28-32
Ananas90.......................kp 4/25-26
piipaa93.........................kp 4/27-28
Lilmi89............................kp 4/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


niinaj91..........................dpo 14-15
vauvameille....................dpo 14
Mandariinilohko..............dpo 13
W.we..............................dpo 12
Mirella92.........................dpo 8
Ninnanen.......................dpo 8
Helmiina1978.................dpo 8
mincha...........................dpo 7
Nerthus..........................dpo 6
Korallikala......................dpo 3
Karvakorvat....................dpo 3
Haavejuttu.......................Dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Snanniska Mul tuli haamujen haamu vasta dpo10, vielä on toivoa (y) noi unet on kyl ärsyttäviä, itsekin nähny niitä, osa kyl toteutukin sit ihan oikeeseen Plussaan saakka vaikka kesken lopulta menivätkin.
Pahoittelut negasta :(@Napsunen
On:
Al 37.2 hullut unet jatkuu ja yöhikoilu:cautious: Näin myös unta että sain sen soiton mitä tänään odotan ja siellä onniteltiin uuden raskauden alusta, että mitä o_O:eek: eilen olin ihan cool tän asian kanssa mut en enää ton unen jälkee, toivottavast vaa soittavat pian:confused:
 
Pahoittelut negoista. :(

Minäkin uhkasin testata tänään dpo8. Tietenkin se tulos voi muuttua vielä. Rsfu näyttää viivanpaikan ja PC vitivalkoinen.
Huomenna uudestaan. :whistle:
Mut kyllä uskon että peli on selvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Napsunen
https://aijaa.com/yj4Wiz

Tein eilen ovutestin dpo8 ja näytti tolta. Mut viime kierros aloin tekee samoihin aikoihin herkkiä raskaustestejä ja ne näytti kaunista haamua dpo7-9 ( hätähousu ku olen) ja silti menkat alko. Nyt mulla ei raskaustestejä kotona ollenkaan. Vain ovulaatiotikkuja löyty. Taitaa olla vaan hätähousun viivoja nuo..
 
Testin tein mutta puhdas nega. Vielä elättelen toivoa kuitenkin, kun voi olla että ovis oli myöhemmin ja nyt dpo vasta 8. Ens kierrossa pakko alkaa tikuttaa ovista, kun en sitä varmaksi näköjään muuten tunnista.

Ärsyttää nää unet. Yöllä jo näin unta plussatestistä. Heräsin neljän maissa pissahätään ja ajattelin että teen testin nyt. Sen jälkeen kun vielä nukahdin, niin näin unta, että se testi oli muuttunut plussaksi. Vitsi että ärsytti herätä, kun kaksi kertaa jo ehti nähdä ne plussat :(
Jos et oo tikuttanu ovista ja vasta dpo8, niin mikään ei vielä menetetty! Itsehän testasin oletettujen ovistuntemusten mukaan dpo14 negan!! Luulin myös oviksen tunnistavani. Ilmeisesti en tunnistanut. Joten suuret tsempit sinne! Hyvinkin voi vielä plussaksi muuttua, etenkin kun sinulla tuollaisia uniakin ja yöllä pitää käydä pissalla (y)
 
Pahoittelut kaikille negoista :(

Ja paljon onnea plussanneille!

Havahduin että nythän on jo kp 10, kohta voisi alkaa ovista tikuttamaan. Viimeksi ovis plus oli jo kp 12, tällä kertaa varmasti myöhemmin kun ei mitään ovis oireita ole vielä tullut ja ollut muutaman päivän flunssassa ja korkeassa kuumeessa. Myös buranaa on ollut pakko panadolin lisäksi syödä..
 
Nyt on kyllä tässä kierrossa päivät kuluneet paljon nopeammin, tänään jo kp 22/27! Ei oo mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ollu, joten vaikee uskoa tärppiin. Näin kun aattelee, niin nää kiertopäivätkin menee siedettävämmin:LOL:
No oottelen vaan kiltisti lääkäriaikaa ens viikolla, toivottavasti ei oo ihan hirvee vuoto samaan aikaan(n) tai ajatus tuntuu vähän epämukavalta.
Tsempit kaikille:love:
 

Yhteistyössä