Haaveena vauva 2020

kp 35 ja aamuinen rfsu nega. En tiedä missä täti luuraa. Menkkaoireita eli itsellä lähinnä naaman finnien räjähdystä ei näkyvissä, joten olen vähän ihmeissäni. Pitäisi varmaan käydä tänään ostamassa testejä kai sitä voisi vielä kokeilla jotain muuta
 
Tervehdys kaikille! Olen uusi täällä.
Minut voi lisätä heti listalle dpo6. :whistle:

Tämä on eka kerta kun tuntuu että jotain normaalikierrosta poikkeavaa voisi todella tapahtua. Yritystä takana 8 kiertoa, hormonitasot oli aloittaessa tosi huonot, rauta-arvot huonot, ikää on reilusti ja vasta ensimmäistä yritetään, mutta luomuna lähdettiin silti kokeilemaan. Kierto kuitenkin suht säännöllinen, joten ihan heti en keksinyt miksei luomuna voisi onnistua. Yksäripuolella sanottiin heti alkuun vaihtoehdoiksi luovutetut tai adoptio. :alien: Itsestä tuntui kuitenkin siltä ettei vielä tarvitse muita apuja kuin mulle rautakuuri (nestemäinen). Greippimehujen yms. sijaan on monipuolinen ruokavalio ilman maitoa, gluteenia ja alkoholia, hyvä folaatti-valmiste ja kotimaiset marjat käytössä. Sekä paljon liikuntaa ja positiivinen asenne elämään! Olo tuntuu hyvältä ja toiveet on korkealla. (y) Samalla on kyllä tiedossa lähes kaikki mahdolliset muut vaihtoehdot mitä voi käydä, mutta en ahdistu niistä (vielä). :ROFLMAO:
 
Paljon onnea plussanneille! :love: Ja muille paljon tsemppiä viivan metsästykseen!

Käyn joka päivä monta kertaa lukemassa täällä viestejä. Itsellä ei mitään jännää tiedossa vähään aikaan. Tästä kierrosta raskautuminen olisi lähes neitseellinen sikiäminen, kun seksiä oli vaan kerran ja sekin luultavasti ovulaation jälkeen.

Sehän ei tietenkään tarkoita etteikö oireita voisi olla ja pieni toivon kipinä takaraivossa! :ROFLMAO:

Ens kiertokin menee harakoille kun mies ei oo maisemissa. No sen jälkeen alkaa sitten kunnon jännäilyt ja yritys kun mies palaa kokonaan Suomeen. :love:
 
Tervetuloa uudet (y)

Ikävästi uusia kiertoja ja negoja tullut tässä viikon aikana :(
Onneksi muutama plussakin ollaan saatu, onnea niistä ! :love:

Aamulla käyty verikokeissa ja 37 päivää ensikäyntiin julkisella :)
Hieman harmittaa kun huomaa nyt miten ei voi suunnitella samalla tavalla hoitojen aikatauluja oman kalenterin mukaan niinkuin yksityisellä :unsure:
Mutta pääasia että homma etenee :)

Ajattelin että näiden ivf hoitojen jälkeen lopetamme yrittämisen ja jos onni on meidän puolella tulee joskus luomana sitteb tai lähdetään uudestaan hoitoihin kun kolmekymmentä tulee lasiin :whistle:

Tässä kierrossa aikataulut eivät ole meidän puolella luomuyritykseen, joten ehkä nyt jaksan ne yhdet menkat ennen tuota hoitosuunnitelmaa :)
 
Onnea @mincha :love:

Suositelkaa kaikista herkintä raskaustestiä, millä ootte saaneet plussia/haamuja dpo 9-10? En kyllä ite tykkää niin ajoissa testata, mutta nyt olis pakko.. Vaikee kyllä uskoo että olis tärpännyt, nyt dpo7 eikä niin mitään tuntemuksia mahassa, vaikka ei kai se oo edes välttämättä kiinnittyny vielä :devil: Jotenkin vaan tuntuu ettei tästä kierrosta vauvaa tuu.
First response on herkin (6,5), mutta niitä ei vissin saa apteekista..
Noita kymppiherkkyisiä on aika paljonkin sitten, eli joku niistä :)
 
  • Tykkää
Reactions: pehmis26
Huomenta ja mukavaa viikkoa! Onnea @mincha ja @sannahanille vahvistumisia :) kuka se oli joka muutama sivu sitten sanoi että kissa on poikkeuksellisesti nukkunut mahan päällä? Tuliko siitä plussa? :love::love::love:
Mä sanoin, mutta ei tullut plussaa :cry: Tosin ei ole kissakaan nukkunut päällä sen jälkeen.

Kiitos listan päivittämisestä @Lilmi89 :)

Mul on vaan olo, ettei kyl tärppää tässäkään kierrossa. Jotain iloa on tänään alkaneessa ravintovalmennuksessa. (y)
 
ninnunannu
Hei, haluaisin ilmottautua kans listalle :)

nyt menossa kp18/30 ja ovulaation bongasin ovistikuilla, sitä nyt sitten dpo 3 menossa.

Takana meillä on varhainen keskenmeno (rv7+0), nyt yritellään taas uusiksi menetyksen jälkeen. Positiivista, että raskaaksi tulo on ollut mahdollista kun testejä plussasin ja digimittari antoi 2-3viikkoa, mutta sitten alkoi tuhrut ja lopulta vuoto, joka todettiin ultrassa vielä keskenmeno ilman komplikaatioita.
 
Voi ei @marrrsipaani ettei tullutkaan plussaa :( Ravintovalmennus kuulostaa kyllä hyvältä, kelpais tännekin :) Toivottavasti sun peloista huolimatta tää ois teidän kierto :love:

@Korallikala täällä kans todelliset piinapäivät. Tänään ollu kuvotustakin ja menkkatuntemuksia mahassa. Mut veikkaan et vaan kuvitelmaa kun haluu niin kovasti olla raskaana. Mäkin täällä mietin et pitäskö lähtee testiostoksille :D Joku herkkä testi ois kyllä hyvä, mul on kaapissa vaan vähemmän herkkiä. Voi olla et hommaan niin voi sit testata useemmalla :rolleyes: mullahan ei tietoo koska ovis oli eikä siten dpo:stakaan, saati oliko ees ovista, mut katotaan mitä testit sit sanoo... Plussatuulia sinne teille (y):love:

Hyvät suunnitelmat sulla @Ananas90 :D Luulis että tuolla menolla tärppää :love::barefoot: Mä oon nyt vetänyt tuota vehnänalkioöljyä jonku 2 viikkoo ja hei, se ei enää oo niin kauheeta kun aluks :ROFLMAO: Et ehkä säkin vähitellen totut :D Vedän sen kyllä greippimehun kans niin että ehdin mahdollisimman vähän maistaa sitä makua...

Ihanaa @Hypsy että ootte saanut apua, toivottavasti tärppäisi heti :love:

Pahoittelut negasta @Napsunen :( Toivottavasti kuitenkin vielä muuttuisi plussaksi eikä menkkoja tuliskaan :love:

Tervetuloa @PumpuliNumpuli :) Kiva törmätä muihinkin vanhemmalla iällä esikoista yrittäviin. AIka törkeetä kyllä mun mielestä sanoo että ainoot vaihtoehdot ois adoptio tai luovutetut :cautious::mad: Toivottavasti sun tuntemukset on oikeessa ja plussa pärähtäis :love:

Tervetuloa muillekin uusille ja plussatuulia ihan kaikille! :love:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille (y) toivon kaikille tasapuolisesti lyhyttä visiittiä tällä palstalla(y)

@Lilmi89 kiitos paljon listan päivityksestä :love: onnistuiko puhelimella, vai käytätkö koneella? Minä voisin tulla ekaa kertaa piinalijoihin, oiskohan se tänään dpo0, eilen plussasin digillä. Mennään tuolla vaikka vissiin se voi olla vasta huomenna, vai mitenhän tuo testi menikään.
 
  • Tykkää
Reactions: PumpuliNumpuli
Ai hitsi kun kutkuttaisi testata jo huomenna dpo10. :ninja: Imetän taaperoa edelleen ja äsken maitoa ottaessaan lopetti toisesta rinnasta lyhyeen, katsoi mua epäuskoisena ja sanoi "täällä pipi" osoittaen rintaa. Ei oo ikinä ennen tehnyt noin, joten tottakai haluaisin nähdä tässä jotain hormonaalisia muutoksia. :whistle: Äh. Sanokaa nyt, ettei dpo10 kannata vielä testata, olisi parempi vain malttaa vielä hetki.
 
Joo siis ensikäynti on ensin ja siellä sit ultrataan, jutellaan ja meillä käytiin läpi pitkä ja lyhyt kaava ivf. Sit lähete verikokeisiin missä otettiin vielä amh. Sen tuloksen lääkäri sit soitti ja varattiin se hoidon suunnitteluaika. Tsemppiä vielä odotteluun.

Oliko sulla koska se aika sen rinnan patin kanssa?
Meillä oli ohje, että pitää ennen ensikäyntiä olla labrat hoidettu. Miehen näytettä ne ei enää halunneet kun saivat felicitaksesta meidän tiedot

Kyhmy on ultrattu, mutta rinnat niin tiiviit ettei koepalaa saa.
6kk välein ultraamaan sitä muuttuuko
 
Onnea @mincha ja kiitos listan päivittämisestä @Lilmi89 :)

@W.we tsemppiä ensikäyntiin! Harmittavaa julkisella tosiaan kun ajat tulee aika annettuna, ota tai jätä. Mutta mun kokemus tähän asti on, että sitten kun sinne asti pääsee niin tapahtuu kyllä ihan vauhdikkaasti! Toki tuntuu silti hitaalta kun pitää kiertoa odotella kun jotain voi tehdä vaan alku-/loppukierrossa, mut niin pitäis odotella yksityiselläkin.

Vaikka kuinka päätin että enää yhdessäkään kierrossa en oo varma raskaudesta ennen ku plussa on tikussa, niin taas mennään... "Ihan selvät" oireet :unsure:(n) niinku oli kaikissa negakierroissakin :LOL:
 
Ai hitsi kun kutkuttaisi testata jo huomenna dpo10. :ninja: Imetän taaperoa edelleen ja äsken maitoa ottaessaan lopetti toisesta rinnasta lyhyeen, katsoi mua epäuskoisena ja sanoi "täällä pipi" osoittaen rintaa. Ei oo ikinä ennen tehnyt noin, joten tottakai haluaisin nähdä tässä jotain hormonaalisia muutoksia. :whistle: Äh. Sanokaa nyt, ettei dpo10 kannata vielä testata, olisi parempi vain malttaa vielä hetki.
Ai vitsit, taaperon imettämisessä on kyllä ona hupinsa. Kaikki ne kommentit ja lausunnot maidon laadusta ja tisseistä! Toivottavasti teidän pieni aavistais nyt pikkusisaruksen :love:
 
:love::love:Ensteksee onnittelut plussista,toivottavasti pysyvät kyydissä :love::love:

Reissusta kotiuduttu ja olipa ihanan rentouttavaa vaan olla:love: vaikkakin vauva jutut kävi vähän väliä mielessä:rolleyes:
Oireet jatkuneet, turvotus, hullut unet, näin testien teosta unia (tulevat näemmä uniin kun ei pariin päivään päässy tekemään:ROFLMAO:)
Seksi(?) Uniao_O ja yöllä heräilin 4 aikaan enkä saanut enään unta. Kaksosista taas nähty unta, tän näin myös viime raskaudessa :whistle: alavatsassa nipistelyjä, ja yöllinen pissahätä. Ja se tunne tuli.. Tässä nyt ne mitkä mieleen jäi..flowhun kyllä kirjailin molempina päivinä oireet:LOL: mutta siis sitten testeihin...
Tein aamulla tänään 06 testin ja en testiajalla nähnyt mitään, menin sitten haikeena takaisin sänkyyn:unsure:Herättyäni uudelleen katsoin testiä-haamu! Mies ei nähnyt mitään(n)
No teinpä kotiin päästyäni ovis testin sekä r.testin uudelleen. Ovis testiin piirtyi jälleen 2 aika vahvaa viivaa sekä r.testiin tulikin testiajalla heti haamu. En kertonut miehelle tästä, laitan kuvan tänne, näkyykö haamulainen teille?:love:
Täähän tarkottaa vaan sitä että en malta pysyä nahoissani että aamulla saan tehdä uuden:barefoot: Kumpa ei olis vaan kemiallinen:cautious::(

[url=https://aijaa.com/tlnKLL][/URL]
 
Onnea @mincha ja kiitos listan päivittämisestä @Lilmi89 :)

@W.we tsemppiä ensikäyntiin! Harmittavaa julkisella tosiaan kun ajat tulee aika annettuna, ota tai jätä. Mutta mun kokemus tähän asti on, että sitten kun sinne asti pääsee niin tapahtuu kyllä ihan vauhdikkaasti! Toki tuntuu silti hitaalta kun pitää kiertoa odotella kun jotain voi tehdä vaan alku-/loppukierrossa, mut niin pitäis odotella yksityiselläkin.

Vaikka kuinka päätin että enää yhdessäkään kierrossa en oo varma raskaudesta ennen ku plussa on tikussa, niin taas mennään... "Ihan selvät" oireet :unsure:(n) niinku oli kaikissa negakierroissakin :LOL:
kerro kerro minkälaisia oireita? :);)
@Alinna86 minusta näkyy toinen punanen viiva! (y)

Mulla nous lämpö ja hajuaisti on tosi tarkka. Ei oo (vielä) mitään flunssaoireita mutta katsotaan.. dpo 7 vasta :)
 
Ai hitsi kun kutkuttaisi testata jo huomenna dpo10. :ninja: Imetän taaperoa edelleen ja äsken maitoa ottaessaan lopetti toisesta rinnasta lyhyeen, katsoi mua epäuskoisena ja sanoi "täällä pipi" osoittaen rintaa. Ei oo ikinä ennen tehnyt noin, joten tottakai haluaisin nähdä tässä jotain hormonaalisia muutoksia. :whistle: Äh. Sanokaa nyt, ettei dpo10 kannata vielä testata, olisi parempi vain malttaa vielä hetki.
mie teen ekan dpo10 :D kyyyylllä sitä voi jo siinä kohtaa tehdä :D
 
Nyt vaan omaa napaa. Menkkoja ei yllätys yllätys taas kuulu ei näy. Ärsyttää tää kiertojen piteneminen ja kun ei yhtään tiedä millon vuoto alkaa. Kävin katsomassa verikokeiden tulokset jo etukäteen ja huomasin, et ferritiini 28:cry: siinä voi olla yksi syy näille epäonnistumisille. Testiä tuskin viitin tuhlata, tuntuu et meidän onnistumisprosentti on tällä hetkellä 0:( vaikka raskaustuntemuksia olikin taas niin ne on kadonneet. Lämmöt on vielä noin 37 eli vuoto tuskin vielä huomenna alkaa..
Täältä tämmöinen masenteluviesti:unsure:
Kovasti tsemppiä teille kaikille muille ja tervetuloa uusille:love: oon kyllä lukenut kaikki kommentit vaikken oo jaksanutkaan nyt kirjoittaa.
 

Yhteistyössä