Haaveena vauva 2020

Ihanaa, onnea plussista:love:
@Persikka123 mulla vähän sama fiilis tuon odottelun ja "turhan"ensikäyntiajan kanssa.
Jos kerran inssit on tehty ja ivf edessä, miksei vaan voi suoraan mennä hoitojensuunnitteluun ja asiaan :D
Toki meillä klinikka vaihtui, muttei silti halua päästää yhtään kiertoa hukkaan kun ikäkin alkaa painaa...
 
Mulle saa päivittää tälle päivää KP 1/28. Tosi ärsyttävä pitkä kierto takana. Kyllä ehti jo monta testiä tehdä ja aina pettyä siihen tyhjään tauluun. Aloin kyllä jo eilen huolestua, että mikä vialla, kun ei näin pitkää kiertoa ole aiemmin ollut varmaan ikinä. Eilen siis oli kp35. No nyt taas ok-fiiliksellä uuteen kiertoon. Greippimehut aamiaisella nautittuna.

Ihana plussa-aalto täällä! Varovaiset onnittelut @Korallikala ja @Karvakorvat :love:

@mincha tervemenoa lokakuisiin :love: meiltä löytyy kaksi lokakuista ennestään. No, jos tästä kierrosta tärppäisi niin hyvin voisi vielä lokakuisen saada. :D
 
Ihana plussa-aalto täällä meneillään, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee siihen mukaan ^^. Ihanaa seurata täällä testailuja ja haamujen vahvistumisia <3

Itsellä alkaa olemaan kierron puoliväli ja ovista odotellaan. Tallettelut on aloitettu kun en oikein ehdi ovista tikuttamaan tällä viikolla ennenkö loppuviikosta vasta ja sitten voi olla jo myöhäistä. Luulen ettei oikeen hyvää tee projektille nää jatkuvat 10-12h työpäivät, että kotona käy lähinnä nukkumassa. Seuraavaan kiertoon mennessä ehtii onneksi helpottaa.
 
Veikkaan niitä tuplia :D:barefoot::barefoot::love: Aikamoinen viiva kyllä jo näin aikaisin, onnea vielä :love:
Mä veikkaan tätä kans @Karvakorvat. :love: No, jospa päästään yhdessä lokakuisiin niin kuulen sitten lopputuloksen!

Aiemmin oli puhetta kaksosista ja mäkin tavallaan toivon kaksosia, vaikka toisaalta yksikin allergialapsi saa kyllä resurssit vietyä tosi hyvin. :ninja: Mutta jotenkin sitä silti toivoo. Meillä on molemmilla suvussa kaksosia ja tein jokin aika sitten sellaisen kyselytestin, joka vihjasi, että voisi olla normaalia korkeampi mahdollisuus kaksosiin (sukurasite, ikä, paino ym). Mutta tottakai yhdestäkin oltaisiin tosi onnellisia. :love: Eikä nyt ainakaan viivan perusteella tule mieleen, että siellä kahta olisi.
 
Aivan mahtavaa! Oliko tietoa oviksesta? Veikkaan et enempi päiviä :geek:
Normi kierron mukaan mulla piti olla ovis sillon sunnuntaina, mutta laitoin tänne dpo laskennan lauantaista. Aikasintaan perjantaina on ollu ovis, sillon oli selkeimmät kivut ja veikkaanki, että pakko sen sillon on ollu. Mutta siihenki nähden viivat on vahvemmat mitä aikasemmin. Ehkä tää vaan porautu nyt tikuasti kiinni:coffee:

Kaksosista ei saa pelotella! Vielä kun ovis viikolla jossain sanoinki, että ovis kipuja tuntuu molemmin puolin :ROFLMAO:
 
Tää on kyllä niin mahdotonta, että omia olotiloja tarkkailee, vaikka tässäkin kierrossa tosi epätodennäköistä tärpätä. Mut ei tarvi olla kuin se pieni mahis niin mieli alkaa olla toiveikas. Mulla on ollut vihlontaa rinnoissa, mutta ei koko aikaa ja alavatsassa on ollut pistelyitä ja vihlontaa. Mut hyvin mahdollista että ihan vaan pms.
 
katso liitettä 9419 Huomenia, täällä varmasti tietäjiä. Miten pregcheckin luotettavuus, ihankuin tänään testatussa liuskassa olisin näkevinäni haamua :barefoot:
Tänään siis kp 37/28-35
Näkyy:love:
Mä käytän nykyää ainoostaa näitä, kun aika hyvin poissulkee kemiallisen. Yhden kemiallisen sain napattua juurikin haamujen haamulla mutta ei oikeastaan ollu väriä mukana ja seuraavan päivän taulu olikin tyhjä. Ja viime raskaus oli roskishaamu et se siitä lähti vahvistuu, jo 4 päivän päästä sainkin kunnon viivat (y)Kannattaa jatkaa testailua vahvistuuko, samaa täällä teen itekin tän viikkoa :barefoot:
On..
Ja en odottanut huomiseen :whistle: itkeä tihrustin jo puoli kuudelta vessassa:oops:
Nyt mieskin näki viivat:love: mutta huomaa pelon ettei tämäkään onnistu eikä tässä kyl uskalla itsekään iloita:unsure: Huominen kertoo paljon, viime kemiallinen näytti haamua sen 3 päivää, herkillä testeillä kylläkin.
 
Näkyy:love:
Mä käytän nykyää ainoostaa näitä, kun aika hyvin poissulkee kemiallisen. Yhden kemiallisen sain napattua juurikin haamujen haamulla mutta ei oikeastaan ollu väriä mukana ja seuraavan päivän taulu olikin tyhjä. Ja viime raskaus oli roskishaamu et se siitä lähti vahvistuu, jo 4 päivän päästä sainkin kunnon viivat (y)Kannattaa jatkaa testailua vahvistuuko, samaa täällä teen itekin tän viikkoa :barefoot:
On..
Ja en odottanut huomiseen :whistle: itkeä tihrustin jo puoli kuudelta vessassa:oops:
Nyt mieskin näki viivat:love: mutta huomaa pelon ettei tämäkään onnistu eikä tässä kyl uskalla itsekään iloita:unsure: Huominen kertoo paljon, viime kemiallinen näytti haamua sen 3 päivää, herkillä testeillä kylläkin.
Oi vitsit, ihanaa! :love: Kunpa siitä vielä vahvistuisi ja saisitte pikkuisen syliin asti :love::barefoot:
Mä en testannu viä, huomenna sit. :notworthy: Tänään ollu kyl olo et en oo raskaana. Mutta katotaan nyt...
 
@bellaella22050909 Foolihappo ja d-vitamiini on ne tärkeimmät!

Kaksosista: mulla lääkäri ultras tämän kierron. Toisella puolella oli se 12mm ja toisella puolella oli kans yks isompi, että periaatteessa on mahdollisuus täälläkin kaksosiin :giggle:

ON: dpo 2 ja alamahatuntemukset jatkuu ja rintoja vihloo, ovat turvoksissa. Onkohan tää ihan letrotuntemuksia vai mitähä? :LOL: Eilinen juoksulenkki tuntui välillä sen verta huonolta et piti himmata. Jännittää vähä miten täs käy.

Onnea kaikille plussanneille! Mahtavia uutisia :love:
 
En kyllä muista koska viimeksi ollu näin järkyt ovisoireet, kunnon alavatsan kuumotus vuoto ja finnit naamassa, ja kipeä alavatsa! Miten tässä pystyy edes hommaileen, vaikka pitäis jaksaa kun viime kerrasta jo muutama päivä.. Ihmettelen silti miten nyt jo kp12 ois jo ovis! Vielä 2 kiertoa sit lopetan valituksen ja alan tikuttaan ovista:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Moikka taas kaikille! Ensinnäkin onnea kaikille plussista :love: taustalla oon lueskellut kaiken, mutten oo jaksanut vastailla.
Itse voisin tulla takaisin listoille. Tänään alkoi ekat menkat tuulimunan jälkeen.. jotenka huomenna kp 2/30. Kierron pituudeksi arvioin tuon mikä ennen tuulimunaraskautta. En tiedä voiko se hirveesti muuttua.
 
Taidan lipua keskusteluun mukaan. Sivusta seurannut vuoden, yritystä kylläkin ollu 3 vuotta johon mahtuu kaksi keskenmenoa. No kaksi lasta on ennestään 2010 ja 2012 syntyneet.
Edellisestä keskenmenosta ei ole hirveän kauaa. Tapahtui spontaanisti 12+1, samana päivänä olin kuullut dopplerilla sykkeenkin. Oli aivan hirveän raskas kokemus, en usko että siitä koskaan toivunkaan, mutta nyt kuukausien jälkeen aloitamme yrityksen uudelleen.
Ehdin aloittaa jo minipillerit sillä olin aivan sekaisin ja vannoin, etten enää koskaan edes halua tulla raskaaksi. Pettymys ja suru oli niin suurta.

Hmm. Kokemuksia siitä jos jättäis listan vaan kesken syömättä? Vai kannattaisko vaan syödä lista loppuun.
Haluaisin vaan taas normaalit kuukautiset ja jonkun näköisen kierron (näiden pillereiden kanssa sitä ei ole)
 
Äh oon nyt niiiin mököllään ku oli selvä ovis 1,5vuoteen ja mies anto pakit vaikka oltiin kaksin turhauttaa niin, tää on niin tyypillistä :cry: Voisin pitää vaikka viikon verran taukoa täältä jos joku pystyy listaa päivittään :love:
 

Yhteistyössä