Haaveena vauva 2020

@rosanne Pahoittelut keskenmenosta:cry: mulla kävi samoilla viikoilla, ihan hirveä shokki, tuskin koskaan toivun siitä lopullisesti..samoja tunteita oli etten koskaan ikinä halua edes mahdollisuutta kokea tilanteen toistuvuutta mut kappas vaan mieli hakeutui aika pian vauvatoiveisiin, on se palkinto vaan kaiken kärsimyksen arvoista jos sen syliin vaan saa:love:
Mul oli kans minit käytössä, vajaa vuos sitten lopetin ihan kesken laatan, nopeesti lähti kierto palautuu..tsemppiä(y)
 
Moi!

mä en yhtään muista mitä teille oon höpötellyt, mutta tilannekatsausta meille.
Esikoinen 12/18, ja toista on yritetty heinäkuusta saakka. Syyskuun alussa tuli km rv8, sen jälkeen kemialliset marraskuussa ja joulukuussa.
Oon pojan syntymästä asti pyydellyt ferritiini kokeita mut ei mua oo otettu todesta kun on niin korkea hemppa. Ton ekan kemiallisen jälkeen meni hermo ja kävin oma kustanteisesti mittauttaan rautahommelit ja hb oli 147, mutta ferritiini vain 14,2. Julkiselle sain ajan vasta tammikuulle, ja 2kk nestemäisen raudan tankkauksen jälkeen ferri olikin jo 54! Kaikki muut arvot on ollu siis koko ajan kunnossa, joten epäilen että raskauden jatkumattomuus on johtunu tosta varastoraudan mataluudesta.

ovis tulee kuitenkin joka kuukausi, ja kolmesti on jo heldelmöittynytkin, nyt kun saadaan pysyyn vaan kyydissä :)
Tammikuun kierto oli tieto että on nega kun ei päästy talletteleen oviksen aikaan. Nyt on taas aikataulut kunnossa :D

(tosin nyt oon alkanu pelkään kohdun ulkoista raskautta kun tuntuu että kaikki paska kaatuu meidän niskaan)
 
Oi, onnea @Korallikala :love:
Tuossa alempana tämän aamuinen testi:) Vertailun vuoksi edellisessä kierrossa suunnilleen samoihin aikoihin tehty, jossa kemiallinen. Eli myöhäinen haamu ei ainakaan mulla ole lupaillut hyvää.
Nyt vaan mietityttää, kun eilisen seksin jälkeen tullut vaaleanpunaista pyyhittäessä. Toivottavasti se ei jatkuis pitkään tai muuttuis veriseks!
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Oi, onnea plussista! :love:

Täällä testattu puhdas nega. Ei herkkä testi ja dpo:sta ei tietoa. Veikkaus oireiden perusteella ehkä dpo 10. Koska menkat ei oo alkanu niin yritän nyt vähän viä toivoo pitää yllä vaikka vaikeeta se on..
 
@Shibali toivottavasti vielä plussaksi muuttuisi!

Vau ihania plussia täällä!

@Ananas90 tikutin tokasta ehkä 12/18 kiertoa ja tosiaan vaihtelua oli niin ovis plussassa ja myös luteaalivaiheen kestossa.
Kolmosesta taas yöimetys piti luteaalivaiheen uudelle raskaudelle liian lyhyenä ja plussasin tosiaan heti kun yöimetys loppui (vauva oli 10kk), mulla joka kerta menkat alkanut 5vko synnytyksestä ja välillä huvikseen ovistestejä tehnyt, vaikka ei yritystä olekaan ollut :whistle: tämmöinen ikuinen kuumeilija tunnun olevan :LOL:

Dpo 5 ja eilen tuntui ihan järkyttävä parin minuutin kipukohtaus oikeassa munasarjassa tai jossain siinä main, tietysti eka ajatus oli että nonni nyt siellä kiinnittyi jotain liian aikaisin väärään paikkaan.. Joo ehkäpä jotain keltarauhas tuntemuksia mielummin:rolleyes:
 
Onnea plussista :love::love::love: Ihana katsella noita teidän plussatestejä :love:

@Shibali Ollaan samassa jamassa, tänään mulla dpo 10 ja r-testi niin negaa kuin olla voi. Testasin kans jollain ei-herkällä niin kai tässä vielä toivoa on, mut ei kyllä mitään oireita niin taidan vaan odotella menkkoja sit alkuviikosta :coffee: Osaiskohan sitä pari seuraavaa kiertoa ottaa rennommin ja olla vaikka ovistakin tikuttamatta, ja kääntäis vauvahaaveet jo vuodelle 2021:coffee:
 
Moikka! En ole pitkään aikaan kirjoitellut tänne, lähinnä reagoinut plussiin, joita tänne onkin tullut hurjasti! Paljon onnea :love:

Oma tilanne sen verran, että se viimeinen inssi meni tosiaan aivan penkin alle, kun miehen näyte oli huonompi kuin koskaan ja mahdollisuudet lähes tulkoon nolla. Mies laitettiin labroihin ja sai lääkkeet koska yksi tulos oli alarajoilla. Meillä ensimmäinen ivf/icsi tehdään huhtikuun menkkojen perusteella, eli huhtikuun loppupuolella. Toki yritetään yhä koko ajan luomuna ja syön itse letroja, mutta toiveet tärpin suhteen ei ole kovin korkealla, vaan katse suunnattu tuonne huhtikuun loppupuolelle. Sitä ennen tosiaan on kuitenkin vielä kolme kiertoa. Eli tammikuun lopussa ilmoittauduttiin ivf ja eka mahdollinen aika oli sitten tuo huhtikuun kierto. Se tehdäänkö ivf vai icsi määräytyy vasta miehen antaman näytteen perusteella.
 
VAUVA 2020 :love:

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

30.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Alina86............................kp 44/28
Napsunen.......................kp 38/28-35
Mirella92........................kp 33/34
Amadecasa....................kp 31/34-55
Hipposka.......................kp 31/30
Unimaa..........................kp 31/27
Korallikala......................kp 30/32
Masu90..........................kp 30/27-30
Nerthus..........................kp 29/28
Shibali............................kp 28/23-28
Ilona Eloisa.....................kp 27/xx
linneah........................... kp 27/26
Töppönen.......................kp 27/26-28
Karvakorvat....................kp 26/28
Haavejuttu......................kp 24/29
Lina87............................kp 24/28
Hipppu..........................kp 23/28-29
Jjenn..............................kp 22/30-31
Marrrsipaani...................kp 20/28
mimmi92........................kp 19/30
Mmohini.........................kp 17/32
Pampula3.......................kp 17/22-27
Keltasirkku-.................... kp 15/28-32
Ananas90.......................kp 13/25-26
piipaa93.........................kp 13/27-28
Lilmi89............................kp 13/28-30
Hypsy..............................kp 9/34
Koodikissa......................kp 9/24
Vauvameille....................kp 9/28-35
Mandariinilohko..............kp 8/xx
Kuumeilija23...................kp 7/25
taikinatonttu....................kp 6/28
Mirella92......................... kp 5/29
niinaj91...........................kp 4/26-28
Persikka123....................kp 2/32
Vaniljapulla.....................kp2/30
Snanniska.......................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 15
Korallikala......................dpo 12
Karvakorvat....................dpo 12
Amadecasa.....................dpo 11
Lina87............................dpo 10
Hipppu...........................dpo 9
Haavejuttu......................dpo 9
PumpuliNunpuli............. dpo 9
Pampula3.......................dpo 7
Ninnunannu................... dpo 6
mimmi92........................dpo 5
Marrrsipaani...................dpo 5
KukkaSosuli................... dpo 3
Minttuni............................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin nukutun yön jälkeen parempi mieli eli en taiakkaan pitää viikkoa taukoa! (y):LOL: Kukaan ei tiiä yrittämisestä niin ei oikein muuallekkaan voi asiasta höpistä ja jotenkin kaverit jotka kärsiny pitkään lapsettomuudesta niin ei edes viitti :cry: Varsinkin kun on tuommonen mies joka ei ala millekkään h-hetkellä. Uskon silti että toinen lapsi tulee sitten kun on sen aika.

Onko muilla oletettuna oviksena lämpö tipahtanu normaalista, vai ehkä ovis vasta tulossa silloin? Noh samapa se meinaan pihdata loppu kierron :devil:

Pahoittelut negoista :cry: Aina yhtä ikävää! Mutta toivoa vielä on, ja plussista onnea :love:

@Mohan Jaksamisia, odottaminen on inhottavaa. Mutta onneksi olette jo näin pitkällä hoidoissa!

@Korallikala tsemppiä myös ei välttämättä ole kemiallinen! Ite en saanu haamun haamua, vasta plussa kun menkat ois pitäny alkaa ja hyvin meni raskaus :barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
Joo @Unimaa en mäkään kyllä sinänsä osaa vielä iloita, etenkään tuon tänaamuisen viivan jälkeen, kemiallinen kyllä vahvana mielessä nyt. Sunnuntaina pitäisi alkaa menkat, eli kaipa sitä viikon päästä on jo viisaampi asian suhteen. :rolleyes:
Eihän tuo viiva välttämättä yhtään viittaa kemialliseen kun oot kuitenkin testannu jo ennen menkkojen alkua:) tsemppiä!:love:
 
Voi harmi @Alinna86 :cry:

Nyt tulee omanapa vuodatusta:
Voi @#€%! :mad::mad: Soitin terveyskeskuksen ajanvaraukseen noista kilpirauhasarvoista. Ja sieltä vastattiin että kun on vaan vähän yli viiteravojen niin ei se haittaa. ANTEEKS MITÄ. Miks on laitettu edes viitearvot, jos niitä ei sitten "noudateta". Ja mun tiedoissa lukee että yritämme lasta miehen kanssa ja puhelimen toisessa päässä oleva luki sen, mutta ei antanut mitään aikaa, edes soittoaikaa. Sanoi että tällä asialla ei ole mikään kiire, niin laittaa mut johonkin jonoon, kuulemma täytyy varautua että ajan saamisessa menee kuukausia. Sanoi, että nyt on lääkäripula ja eivät anna aikoja kuin kiireellisissä tapauksissa. Kyllä ärsyttää. Koskaan ennen ei ole tarvinnut odottaa edes seuraavaan päivään, aina saanut ajan samalle päivälle ja nyt ei saanut edes soittoaikaa :( En tiedä ylireagoinko, mutta kyllä omasta mielestäni olen oikeutettu saamaan tarkemmat tutkimukset tai edes sen soittoajan lääkärille, olen tappoväsynyt koko ajan, hiuksia irtoilee normaalia enemmän, menkat sen kun niukkenee kierto kierrolta, lasta yritetty 1,5 vuotta ja tuloksena yksi km ja lisäksi muita pienempiä oireita. Se, kuka laittoi lähetteen, ymmärsi mua täysin ja ihmetteli miksei lähetettä ole aiemmin jo laitettu. Mutta tämä ei sitten ymmärtänyt yhtään :unsure:
 
"Kun lämpö notkahtaa noin neljännes asteen edellispäivän tulosta alemmas, on munasolu todennäköisesti irtoamassa. Jos ovulaatio on tapahtunut, lämpö nousee seuraavana päivänä puolesta asteesta asteeseen."

Niinja löysin vastauksen omaan kysymykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onnittelut plussista! :love:

Tänne tulee niin paljon tekstiä, että ei oikein osaa tarttua mihinkään. :LOL: Toi ferritiini-keskustelu on mielenkiintoinen. Mulla oli se 38, kun otettiin labrat hoitojen alussa eikä sitä kommentoitu mitenkään ja mun gynelläkin on kuitenkin 20 vuoden kokemus lapsettomuushoidoista. Olin tosin käynyt muutamaa päivää aiemmin verenluovutuksessa ja se on varmasti sitä laskenut.

Kävin äsken toisessa ultrassa Gonalin aloituksen jälkeen ja enää ei uutiset niin hyviä ollutkaan. Folleja on paljon, mutta kasvua ei maanantain jälkeen ole tapahtunut eli suurimmat nyt kp 9 ovat edelleen 11mm eikä mitään johtofollia ole kehittynyt. Annosta nostettiin vähän, mutta nyt voi olla, että sieltä kypsyy liian monta. Maanantaina taas ultraan. Olen ollut niin cool tän asian kanssa, mut nyt täytyy myöntää, että tirautin muutaman pettymyksen kyyneleen kotimatkalla. :unsure: Tiedän, että nyt on vasta ensimmäinen lääkkeellinen kierto, mutta on vaan niin surullista, että en ole todistettavasti ovuloinut kertaakaan yli vuoden aikana ja odotukset oli tosi kovat nyt, kun on kunnon lääkitys. Toki peli ei ole vielä täysin menetetty tämänkään kierron osalta, mutta pistäähän tämä vähän masistelemaan. :confused:
 

Yhteistyössä