Haaveena vauva 2020

Voi itku mitä kokemuksia @Korallikala ja @Zennuli :confused: Voimia molemmille. :love:

Mä palauttelen miestäkin usein maan pinnalle, kun hän ei ehkä tiedä mitä kaikkea voi käydä vaikka plussa pärähtäiskin tauluun. En halua olla pessimisti, mut tietty realismi pitää pitää päässä, kun ei ole mitenkään itsestään selvää, että raskaus jatkuis vaikka alkaisin. :( Toivottavasti jokainen meistä vielä onnistuis. :love: Ja etenkin @W.we plussais, kun ovistestikin näyttää noin hyvältä ja odotus on ollut kohtuuttoman pitkä. :love:
 
@Zennuli Oispa nää merkit just sitä:love::love: tunsin itsekin viime kerralla kiinnittymisen ja oli jotain tämmöstä eikä siitä kauaa sit mennytkään kun sain jo haamun testiin :)
Tosi kiva et sulla kaavinnasta hyvä mieli, sinne halusin myös mutta en päässyt, joten km pitkittyi joka sit taas pitkitti uudelleen alotusta:poop:
Pikaista toipumista sinne (y)
 
Hei vaaan kaikille! Olen tässä jo pari kuukautta lueskellut tätä palstaa taustalla ja nyt ajattelin, että liityn itsekin mukaan :) Ollaan tänä vuonna 29/31w täyttävä pari, 7 vuotta ollaan oltu yhdessä ja 2 vuotta naimisissa. Vuoden vaihteessa päätettiin, että nyt saisi pikkuinen tulla jos on tullakseen. Pillerit lopetin jo pari vuotta sitten, ollaan molemmat perusterveitä ja kuukautisten kanssa mulla ei oo koskaan ollu mitään ongelmia. Vähän on semmoset fiilikset että vaikka nainen olen, niin mistään en mitään tiedä :D Siksi on kyllä tullut lueskeltua teidän vinkkejä täällä. Mulla on ollut jo reilun vuoden semmoinen menkkaäppi joka näyttää myös suuntaa ovulaation ajankohdalle, joten ajattelin alkuun ihan vain sitä seurailla ja sitten jos ei ala mitään tapahtua, niin hankin varmaan niitä tikkuja. Tänään vessassa käydessä näytti että menkat ois alkamassa eli eka yrityksestä ei ainakaan tainnut tärpätä. Mutta ilmeisesti se aika tuurissaan onkin, että heti ekasta onnistuisi niin en edes kovin suuria odotuksia ladannut siihen. Onhan tämä elämä kyllä nyt siis varsin jännittävää, kun ei yhtään tiedä mitä lähitulevaisuudessa mahdollisesti (toivottavasti) tapahtuu! :)
 
Ja nyt vasta @Disco Volante kerrot, et saunan jälkeen ei ois hyvä sekstailla :cautious: Meillä ne on aika useasti ajoittunut just sillain, et saunan jälkeen, KOSKA lapset. Ei mitenkään pysty ennen saunaa ja joka toinen vkl vaan mahis painaa menemään mihin klo aikaan tahansa, kun lapset isällään :ROFLMAO: Ja auta armias, jos meinaat et mentäis kahdestaan saunaan ja vois vähän hommailla kylppärissä ensin (iiihan hiljaa) niin eiköhän nää kaks pienintä halua ihan joka kerta meidän kanssa sinne o_O
Joo tuli itsellekin ihan puskista tuo, taisi olla siinä KukkaSosulin vihjaamassa sperma-ohjelmassa lääkärin kommentti! Meillä myös ollut hyvin tyypillistä että kipinä viriää juuri saunassa :D Mut nykyään sit suoritetaan talletus tietoisesti ennen. En kyllä mee nyt vannomaan onko sillä saunalla todella tuollainen hetkellinen vaikutus - kuumahan ei pitkällä tähtäimellä tee hyvää spermalle - mutta tällainen muistikuva mulle muodostui.
 
Mullakin ovistesti on ollut positiivinen just ennen menkkoja ne kerrat mitä oon testaillu, kun en oo raskaustestiä halunnu tehä. Omalla kohdalla ei oo viittannu mitenkään raskauteen joten mun ei kannata niillä testailla loppukierrosta. Mut kyllä se joillain on raskautta enteillyt. Voi kumpa sinulla @W.we olisiki nyt vihdoin kyse siitä :love: Sinun kohdalla ihailen sitä et jaksat usein tsempata muita vaikka oma tilannekin tosi raskas. Toivottavasti pian alkavat ivf hoidot tuo vihdoin teille oman lapsen ❤

@Kasikuus tuliko sul ne oviskivut kuitenki jo? En muista enää tarkkaan kaikkia viestejä. Siis mietin vaa et jos ovistesti näyttää vieläki plussaa. Mä oon ihan mielenkiinnosta testaillu et aina oviskipujen aikana/jälkeen testi on ihan selkeä nega. Mut sit tosiaan ennen menkkoja alkaa taas testiviiva tummumaan.

@Minttara, ihana tarina ❤ Tuo jos mikä tuo toivoa. Ihmeellistä tämä elämä tosiaan.

En enää muista keille muillekin piti kommentoida o_O Siispä kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja voimia kuumeiluun ja piinailuun :love:
 
@Pampula3 Ei, ei tullut :unsure: Tärinä arkuutta kyllä oli edellisenä iltana, kun rupesi tummumaan kunnolla, mutta sen kunnon plussan jälkeen ei sellaisia selkeitä oviskipuja ole ollut. Toki voi olla kiertoja milloin ei kipuja ole. Ne kerrat kun oon ovista tikuttanut, niin koskaan en ole niin räikeää plussaa saanut ja kivut ollut hirveitä. Sen kerran, kun saa sen kunnon plussan, ni kipuja ei ole (n) Kunnon plussasta on nyt aikaa se 5pvä. Menkkojen pitäis alkaa 11pvä päästä, eikä 10pvä niin kuin aiemmin virheellisesti sanoin. Pitää nyt yrittää vaan malttaa olla rauhassa ja unohtaa taas kaikki oireet :unsure:
 
Meillä on miehellä ollut iltavuoroa tämän viikon ja tietenkin just sillon kun mulla ovis. Sen iltavuorot tarkoittaa, että on kotona 00-02 välillä, kun itse olen tietty jo nukkumassa. Kahtena iltana hän on mut herättänyt ja pistetty lastit sisään :ROFLMAO: mieli on tehnyt sanoa ei jaksa, mutta onneksi hän on "pakottanut" :LOL: Nyt sit odotellaan mitä tuleman pitää. Mutta kyllä nyt oli aikamoiset limat, kiitos ilmeisesti greippimehun. Toivottavasti tietää hyvää! :D
 
Olenpas hurjana ollut, kp 8 menossa ja nyt vasta laskin mahdollisen lasketunajan jos tästä kierrosta tärppää :ROFLMAO: yleensä lasken jo heti ekana vuotopäivänä.

@Kasikuus minäkään en viime kierrossa tuntenut oviskipuja vaikka se tosiaan oli eka, jossa oviksen tikkuun sain (n) jospa ne kierrot vaihtelee.

Ainiin ja minä tosiaan aamulämmön mittaan kielen alta digimittarilla. Kävin ostamassa uuden rikkoutuneen tilalle. Otin sellaisen, jossa kunnon näyttö niin näkee aamuhämärässäkin tihrustaa :giggle: mut joo kyl vaihtelee ja heittelee sen verran lämmöt, että eipä niistä osaa oikein mitään sanoa. Kiva seurata kuitenkin :geek:
 
Kiitos taas kaikille :love: ovistesti oli nyt illalla paljon haaleampi jo, mutta ensi kierrossa on tosiaan ensikäynti ja otan taas letrot kierron tueksi kotiyrittämiseen kun verikokeet on jo otettu :)
Ei auta jäädä tuleen makaamaan vaan kohti huomista (y)
Yritän nyt malttaa olla ainakin muutaman päivän testaamatta.. ties vaikka vielä yllättäisi :sneaky::ROFLMAO:

Isot tsempit muille ja pakko toivottaa hyvää ystävänpäivää vaikka "tuntemattomia" ollaankin. Silti joskus täällä bittimaailmassa on enemmän tukea ja apua kuin live-elämän ystävät osaavat/kykenevät antaa :love:
 
Kiitos taas kaikille :love: ovistesti oli nyt illalla paljon haaleampi jo, mutta ensi kierrossa on tosiaan ensikäynti ja otan taas letrot kierron tueksi kotiyrittämiseen kun verikokeet on jo otettu :)
Ei auta jäädä tuleen makaamaan vaan kohti huomista (y)
Yritän nyt malttaa olla ainakin muutaman päivän testaamatta.. ties vaikka vielä yllättäisi :sneaky::ROFLMAO:

Isot tsempit muille ja pakko toivottaa hyvää ystävänpäivää vaikka "tuntemattomia" ollaankin. Silti joskus täällä bittimaailmassa on enemmän tukea ja apua kuin live-elämän ystävät osaavat/kykenevät antaa :love:
Ihana, ku oot niin positiivinen! :love: Hyvää ystävänpäivää sullekin!
 
Nyt on pakko omanapailla, uudet viestit luen sitten. Tänään töissä iski todella voimakas pahoinvointikohtaus, tai siis en oksentanut, mutta aivan kamala olo, tuskanhiki valui kun juoksin vessaan. Aikani yökin pöntöllä mutta mitään ei lopulta tullut. Tämä toistui muutaman kerran iltavuoron aikana. Kotiin päästyäni mies totesi että ehkä oot sittenkin raskaana, ja tottakai himotestaaja kaivoi sitten ovistestin ja raskaustestin esille. Ja mitä silmäni näkeekään? Haamun. Taas. Testinä one stepin herkkä. Onko nämä nykyään niin huonoja että antaa näin törkeitä viivoja ilman raskautta? Jos raskaana olen, niin en usko että ainakaan normaali raskaus on kyseessä, koska nyt olisi rv 5+3 omien laskujeni mukaan ja viiva noin haalea. Nythän on kp 10, eli menkat oli, hyvin niukat tosin mutta sitä ne on ollut jo muutaman kierron ajan.
Aamulla teen apteekin ultran, katsotaan mitä se testi sanoo.
 

Attachments

Nyt on pakko omanapailla, uudet viestit luen sitten. Tänään töissä iski todella voimakas pahoinvointikohtaus, tai siis en oksentanut, mutta aivan kamala olo, tuskanhiki valui kun juoksin vessaan. Aikani yökin pöntöllä mutta mitään ei lopulta tullut. Tämä toistui muutaman kerran iltavuoron aikana. Kotiin päästyäni mies totesi että ehkä oot sittenkin raskaana, ja tottakai himotestaaja kaivoi sitten ovistestin ja raskaustestin esille. Ja mitä silmäni näkeekään? Haamun. Taas. Testinä one stepin herkkä. Onko nämä nykyään niin huonoja että antaa näin törkeitä viivoja ilman raskautta? Jos raskaana olen, niin en usko että ainakaan normaali raskaus on kyseessä, koska nyt olisi rv 5+3 omien laskujeni mukaan ja viiva noin haalea. Nythän on kp 10, eli menkat oli, hyvin niukat tosin mutta sitä ne on ollut jo muutaman kierron ajan.
Aamulla teen apteekin ultran, katsotaan mitä se testi sanoo.
Todella lupaavaa :love: !!
 
Ainii @Haavejuttu en halua pelotella, mutta eihän ovulaatiotesti ja raskaustesti koskettaneet toisiaan ?
Minun pregchek muuttui plussaksi kun otti väriä ovulaatiotestistä..

Innostuin jo hieman mutta sitten kaksi muuta testiä oli negaa, joten palailin maan pinnalle...

Etova olo kyllä viittaisi vahvasti että kyytiläinen olisi matkassa :love: laitathan aamulla lisää testejä ?
 

Attachments

Todella lupaavaa :love: !!
Lupaavana pitäisin jos olisi esin dpo 10, mutta nyt on kp 10 ja ovulaatiosta 24 päivää (n) Ja ovulaatiosta laskettuna olisi rv 5+3. Vuoto kesti 5 päivää, niukkaa, kivutonta. Ja ovulaation ajankohta on varma, koska testasin ja sain plussan kierron puolivälissä. Ja ei koskenut testit toisiaan, tiedän itsekkin että viiva voi "tarttua" ovistestistä raskaustestiin ja siksi pidän testit aina erillään.
 
@W.we teethän aamulla uuden? Mikä dpo?
Mulla ei oo ikinä pc ottanu väriä mistään ja toi on kyllä tosi positiivinen jo :love:
En usko että tarvitsee tehdä, kun veikkaan että yöllä alkaa :unsure: nyt dpo12
Mulla nää pc:t nyt näyttää välillä haamuja muutenkin turhaan :notworthy:
Mutta tää on kyllä törkein minkä oon saanut.. ei saisi alkaa mielikuvitus laukkaamaan :confused:
 
Mä oon muutaman päivän nyt ihmetellyt, kun välillä pissa selvästi haisee, en ole aiemmin tälläistä huomannut, ellei ole tullut juotua todella vähän. Nyt ei kuitenkaan siitä kyse. Joten tietysti google laulamaan, ja joillain se ollut raskausoire :ROFLMAO: Tosin tuskin se nyt alkaisi heti hedelmöittymisen jälkeen, kuten tässä tapauksessa n. dpo1-2 :rolleyes: Hauska silti "keksiä" näitä oireita :LOL:
 
@W.we Voi vitsit miten jännää!:barefoot: Toi on kyl enemmän plussa ku väriäkin kert mukana(?) Ja noin selkee viivakin vielä, ei tarvii ees viivalaseja o_O:geek:
Pidäthän meitä ajantasalla?
Mä varmaan löydän itteni taas aamuyöstä pissimästä purkkiin vaik järki sanoo et liian aikasta, mut järki taitaa olla mennyttä täs hommas:p:ROFLMAO:
 
vierailija
Omaa napaa sen verta että just tulin kaavinnasta kotiin :) Aivan super iisi homma ja nyt on kohtu ultrattu tyhjäksi ja ei kuulemma tartte edes mitään testejä tehdä ennen ku saa jatkaa yritystä (y)(y) Nyt vaan odotellaan et vuoto loppuu ja sit paluu yrittelyyn :love: Pakko sanoa että enää en ikinä noihin lääkkeisiin edes suostu jos viel joskus eteen tulee :) Tää kaavinta on ihanan kerrasta poikki homma ja saa heti varmuuden et kohtu tyhjä

Kaavintoja ei mielellään kovin useita tehdä, ellei ole pakko. Siinä on kuitenkin riskinsä.
 
VAUVA 2020 :love:

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

15.2.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Alinna86............................kp 62/28
Hipposka.......................kp 47/30
Nerthus..........................kp 45/28
Töppönen.......................kp 43/26-28
linneah........................... kp 42/26
Helmiii............................kp 38/29-40
Mmohini.........................kp 33/32
Hope91...........................kp 33/30-37
Hypsy..............................kp 25/34
Koodikissa......................kp 25/24
Vauvameille....................kp 25/28-35
Minttara...........................kp 25/26
Mandariinilohko..............kp 24/xx
Kuumeilija23...................kp 23/25
Krippis..............................kp 23/22-24
taikinatonttu....................kp 22/28
Magnolia89.....................kp 22/26
Futurmama......................kp 22/29-34
Mirella92......................... kp 21/29
Kasikuus..........................kp 21/27-28
Ninnanen.........................kp 20/24-26
niinaj91...........................kp 20/26-28
Persikka123....................kp 18/32
Vaniljapulla.....................kp 18/30
Snanniska.......................kp 18/28
Amadecasa....................kp 17/34-55
Tupsahus.........................kp 16/x
Shibali............................kp 15/23-28
Janet88...........................kp 15/28-38
Ilona Eloisa.....................kp 14/xx
pehmis26........................kp 12/27-29
PumpuliNunpuli..............kp 12/25
Haavejuttu......................kp 11/29
Masu90..........................kp 11/27-30
Lina87............................kp 11/28
Napsunen.......................kp 9/35
minttuni..........................kp 9/23-32
Marrrsipaani...................kp 9/28
Zennuli............................kp 9/26-28
lolu..................................kp 6/28
Piipaa93..........................kp 4/25-27
Keltasirkku-.................... kp 2/28-32
Lilmi89............................kp 1/29
Jjenn..............................kp 1/30-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 31
Ninnunannu................... dpo 22
Minttara..........................dpo 13
Mandariinilohko..............dpo 10
Magnolia89.....................dpo 8
Krippis..............................dpo 8
Alinna86..........................dpo 8
Ninnanen.........................dpo 7
Hope91............................dpo 7
Kasikuus..........................dpo 5
Hypsy...............................dpo 3
Snanniska.........................dpo 3
Mirkkuli26.........................dpo 1
Vaniljapulla.......................dpo 1
Tupsahus..........................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Apteekin ultra puhdas nega. Joten one stepit on näköjään vaan aivan :poop: testejä. Täytyy laittaa reklamaatio kuvien kanssa raskauskeijulle, tommosia punasia viivoja saa tulla turhaan. Näkyy tihrustamatta ja ennen menkkojen alkua innostuinkin, nyt en niinkään kun menkat oli ja meni ja hämmennyin lähinnä miksi haamu piirtyi testiin. Ei ole vielä edes ovulaatio, joten ei voi siitäkään johtua.
 
Mä oon muutaman päivän nyt ihmetellyt, kun välillä pissa selvästi haisee, en ole aiemmin tälläistä huomannut, ellei ole tullut juotua todella vähän. Nyt ei kuitenkaan siitä kyse. Joten tietysti google laulamaan, ja joillain se ollut raskausoire :ROFLMAO: Tosin tuskin se nyt alkaisi heti hedelmöittymisen jälkeen, kuten tässä tapauksessa n. dpo1-2 :rolleyes: Hauska silti "keksiä" näitä oireita :LOL:
Mulla dpo1 ja oikein odotan sitä et pääsee kuvittelee oireita, jotka tod näk alkavat parin päivän päästä :cool::D:D
 
Omaa napaa: oon aika varma, että ovulaatio oli eilen. Kipuilua vasemmalla alavatsalla vaikkakin kalenteri ennustaa ovulaatiota täksi päiväksi. Ennen en oo ovulaatiota tuntenut, mutta nyt tuli vahvat oireet. Sänkypuuhia oli torstaina. Olisin itse eilenkin halunnut, mutta mies oli liian väsynyt.. piinailu ja oireiden kyttäily alkakoon :D tänään siis dpo 1.
 

Yhteistyössä