Haaveena vauva 2020

Mä oon myös juonut taas greippimehua tässä kierrossa, nyt kp 11 ja venyvää, kirkasta ovislimaa aamulla o_O Aloitin myös omega 3 -kapselit muutama päivä sitten. Lisäksi käytössä myös gelee royale, D-vitamiini sekä rauta+monivitamiini valmiste jossa mm follihappoa. Ovulaatio on aikaisimmillaan ollut kp 14, joten vaikka limailen nyt jo niin en usko että ovulaatio vielä tulee, ja ovistestikin nega :LOL: Mutta tänään talleteltava ja ovistestaukset aloitettava 2-3x/pv (y)

Mulla on kaapissa nyt vaan yksi apteekin ultra, ja sen käytän vasta dpo 14, ja yksi viikkodigi jonka voi sitten jossain vaiheessa tehä jos normitestissä plussa. En halua enää tihrustella haamuja ja sitten pettyä jos menkat alkaakin.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Lilmi89
@Lilmi89 ja @W.we melkein samoilla kp:llä mennään, meillä kp2. (y)
Mieskin jo itse mietti että kummassa on vikaa kun ei lähde pötkö alulle :unsure: Mutta ei lannistuta, yk6 alkakoon!
Tsemppiä myös muille kierron aloittaneille :love:

Kuten täällä moni laittanutkin OneStepin testit taitavat herkästi näyttää tuloksettomia haamuja. Kun varastot loppuu täytyy tilailla jotakin muuta. Mikä olis luotettavampi? rfsu?

Ihanaa lauantaita kaikille ja muista hemmotella itseäsi tänäänkin!! :love:
 
@W.we toivotaan nyt vielä plussaa!

Hei mites kun mulla mahdollisesti torstaina poistettais viisaudenhammas? Sillon ei varmaan vielä mahdollinen raskaus testissa näy. Voinko syödä kipuihin buranaa vai mitäs kieltoja siihen olikaan raskausaikana? Ihan niinku raskaana nyt välttämättä edes olisin (n):LOL:
Mulla oli sama tilanne, tein kyllä negatestin ennen toimenpidettä mut söin silti vaan Panadolia niihin kipuihin. Hyvin pärjäsin senkin avulla, riippuu toki varmaan miten hankala poistettava hammas. :) Antoivat siellä ennen poistoa Burana 600mg niin sen kyllä otin..
 
  • Tykkää
Reactions: Snanniska
Onko muuten kellään tuota Flo Preriumia? Aika kallis o_O

@fr11da oliksie ovista tikutellu? Ite tilasin nyt matsmartilta halvalla raskaustestejä, olivat ruotsalaisia mutta hyvin pelas puhdasta negaa näytti :ROFLMAO:

Otin sen Flo premium testijakson ja en huomannu _mitään_ eroa siihen ilmaiseen versioon, ehkä ettei tuu mainoksia jos jotain o_O mut en kyllä siitä maksais!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
vierailija
Buranasta: ensimmäisten kahden kolmanneksen aikana Buranaa saa syödä satunnaisesti. Mulle neuvolassa lääkärintarkastuksessa lääkäri suositteli Buranaa liitoskipuihin silloin, jos mikään muu ei auta. suun alueen röntgenit eivät ole haitaksi, säteily heikkenee nopeasti etäisyyden kasvaessa. mutta mainitsisin silti raskaudesta hammaslääkärille. Voit joutua saamaan antibiootteja tai muita kipulääkkeitä kuin Buranaa, ja niistä voi haittaa ollakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Snanniska
Onko muuten kellään tuota Flo Preriumia? Aika kallis o_O

@fr11da oliksie ovista tikutellu? Ite tilasin nyt matsmartilta halvalla raskaustestejä, olivat ruotsalaisia mutta hyvin pelas puhdasta negaa näytti :ROFLMAO:
@Lilmi89
Ovikseen oon käyttäny Clearblue hymynaamatestejä, ajattelin ettei tule liikaa tulkinnanvaraa sen suhteen. Hyvin on toiminu eikä ole tarvinnut arvuutella :ROFLMAO: OneStepin raskaustestit ollu sitten "piinailu" -testeinä. Vaikka eiköhän sekin näytä plussaa jos on raskaana, niinkuin täällä monella onkin ollu leffaviivat esillä em testillä:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Hain apteekista viikkodigitestin joka mun oli tarkoitus tehdä tulevana maanantaina ku on kp40. Sen toki piti olla palkinto siitä, että en turhaa testaile aiemmin :D ja niin vaan ostin samalla apteekin omia testejä digin lisäksi ja näinpä meni jo kolmas testi tähän kiertoon... Digiä säästän vielä eli tavallaan oon tosi toiveikas edelleen.. tänää Kp38/29-40 ja apteekin oma testi nega :eek: eli varmaa menkat sitten tulossa huomenna tai maanantaina...

Ihan vaan päivityksenä. NIIIN piinallista näin pitkä kierto!!
 
Oliko täällä joku, jolla migreeni liittyy usein ovulaation aikaan? Nimimerkillä päivä pilalla.
No mulla oli nyt viimeks niin kova kipu, että meinasin keskellä yötä päivystykseen lähteä. Sen jälkeen oli pari pvä ihan kauheeta, ku tuntu, et eli jossain sumussa. Päänsärky ollut lievänä läsnä joka pvä sen jälkeen :confused:

... Mä sit nukahdin yhden jälkeen kesken lasten leffan. Mies oli salakuvannu ku nukuin 2.5h samassa asennossa kissa kainalossa :ROFLMAO: Painajaisia näin: mun bemari vuoti jäähdytinnestettä sisälle ja oli kastellu apparin penkin sivusta. Rupesin sitä kuivaamaan ja tutkimaan, että mitä kaikkea tuhoa se oli saanut aikaan, niin penkin sisusta kuhis täynnä valkoisia pikku matoja :sick: Ällöä! Onneks sit heräsin :LOL:
 
Kiitos paljon antamastanne tuesta! :love:
Tää päivä on menny ihan sumussa. Kävin ostamassa sen viikkonäytöllisen testin ja sen teen vielä huomen aamulla. Sen jälkeen sitten varmaan onkin aika soitella neuvolaan, huisin jännää :barefoot:
Mieheni on vähintään yhtä innoissaan kun minä. Aamulla hän häkeltyi kun näytin testien tulosta, eikä meinannut uskoa silmiään.

Jos ja kun tämä nyt matkassa pysyy, multa sais edullisesti kasan ovulaatiotestejä... Kuinka ollakaan olin tässä kierrossa pessimisti ja tilasin raskauskeijulta onestepin sekä clearbluen ovistestejä. :D

En tiedä kiinnostaako teitä, mutta ajattelin että voisin tässä muutaman päivän päästä laittaa viestiä tänne, mitä oireita mulla oli ennen plussaa :)
 
Kiitos paljon antamastanne tuesta! :love:
Tää päivä on menny ihan sumussa. Kävin ostamassa sen viikkonäytöllisen testin ja sen teen vielä huomen aamulla. Sen jälkeen sitten varmaan onkin aika soitella neuvolaan, huisin jännää :barefoot:
Mieheni on vähintään yhtä innoissaan kun minä. Aamulla hän häkeltyi kun näytin testien tulosta, eikä meinannut uskoa silmiään.

Jos ja kun tämä nyt matkassa pysyy, multa sais edullisesti kasan ovulaatiotestejä... Kuinka ollakaan olin tässä kierrossa pessimisti ja tilasin raskauskeijulta onestepin sekä clearbluen ovistestejä. :D

En tiedä kiinnostaako teitä, mutta ajattelin että voisin tässä muutaman päivän päästä laittaa viestiä tänne, mitä oireita mulla oli ennen plussaa :)
Onnea ja minua kiinnostaa ainakin oireet ennen plussaa :whistle::love:
 
@Hepaliina Onnea :love: ja oireet kiinnostaa! Ihanaa jos jaksaisit kertoa.

Mulla on alkanut tulemaan ihan pienen pientä ruskeaa vuotoa. Erottaa jos jaksaa tuijottaa paperiin. Tänään kp23 ja dpo9 ehkäpä. On ollut kurkku tosi karhea ja iltasin poskia kuumotellut ja tuntuu kun tulisi kipeeksi. Mulla kierto normaalisti 22-24 pv, joten menkat vois alkaakin ehkä huomenna. Noh, elän pienessä toiveessa siihen saakka kun alkaa kunnolla :)
 
Heh, mulla on vasta dpo 8 mutta oon yksin reissussa niin päätin tehdä testin hetken mielijohteesta ja sain testiajan JÄLKEEN viivanpaikan :ROFLMAO: Silti halusin tulla tämän hienon testini näyttämään, vaikka toiveita ei vielä saisikaan menettää. Mitkään oireet ei puhu raskautumisen puolesta kun niitä ei ole ja näillä spekseillä mitä meilläkin on niin luomuhan on sula mahdottomuus. Hauskempaa se silti on katsoa edes viivanpaikkaa kuin puhdasta negaa ja yrittää löytää jännitystä kiertoihin ennen huhtikuun ivf :LOL: Näettekö muut hienon viivapaikkani? :whistle:

https://aijaa.com/BJA6TR muokkaamaton
https://aijaa.com/2VDiXC muokattu
Tein myös samanlaisen testin pe aamuna, ja se oli puhdas nega ilman viivan paikkaa :D No eipä se yllättänyt, mutta hauskempi olisi seurata edes noita viivanpaikkoja kuin tyhjää testiä :ROFLMAO:

Oireita ei ole mitään normaalia kummempaa ollut. Mullahan nippailee aina oviksen jälkeen mahaa sieltä, täältä ja tuolta, joten ne ei merkitse mitään. Ainoa uusi asia on, että rinnat on tulleet hieman kipeäksi! Ensimmäistä kertaa km:n jälkeen, ennen sitä mulla oli joka kierto enempi ja vähempi aristusta rinnoissa. En niinkään usko mahdollisesta uudesta raskaudesta, vaan mieti ennemminkin jo keho alkaa vasta nyt melkein 5kk jälkeen olla ”normaalitilassa”! :geek:
 

Yhteistyössä