Haaveena vauva 2020

Piti tulla prisman vessaan, kun mies halus välttämättä tulla hakee meille subia iltapalaksi. No siis täältähän löytyy vv, jota oikein valahti vessanpönttöön mitä ihmettä? Jotain tapahtuu, koska mua alko yht'äkkiä oksettaa ja samalla alko silmissä sumenee ja päätä särkee kunnolla.. Migreeni tähän ni a'vot Ja silti täällä mennään positiivisin mielin
Migreenille iso (n) mutta voimakkaat on nyt oireet jostain.
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Mulle voi huomiselle päivittää kp2/29-43.

Tänään siis alkoi menkat. Prkl. Hyvää on se, että oon oppinu näiden 7 yritys kierron aikana limojen perusteella löytää oviksen. Toki vaikee tietää siinä hetkessä kuinka lähellä se on, kun limailu kestää pari viikkoa ja ovulaatio näköjään heittelee tosi paljon. Mutta oppinut kuitenkin paremmin tuntemaan kehon toimintaa.

Mutta. Harmittaa kyllä. Menkat. Taas. Mut senhän te tiiätte niin eipä siitä enempää. Tällä kiertopituudella seuraavat menkat olis huhtikuussa, hohhoh. Pitkä odotus taas edessä ennen piinaviikkoja :D Täytyy elää teidän jutuissa mukana. Hehe.
 
Koska oon taas niin viittä vaille paniikissa, niin omaa napaa niin että paukkuu :LOL:
Tän päivän PC oli taas vahvistunut, tänään pitäisi olla kp 1 mut eipä vuoto alkanutkaan! Tosin kierto on heitellyt niin, että kuka ties vaikka kohta alkaiski ja tää olis taas kemiallinen. Pessimisti kun ei pety:ROFLMAO:
Aattelin vähän myös teille valaista, mitä oireita oli ennen plussaamista. Vahvimpana ja päälimmäisenä oli se ajatus, että tälläkään kertaa ei napannut. Se oli siis niin vahva tunne, ettei tehnyt mieli edes testata! Tuon tunteen lisäksi ei yhtikäs mitään muita oireita! Okei, en kiinnittänyt niihen huomiota varmaan just tuon tunteen takia :D
Valkovuoto oli ehkä juurikin voidemaista, aika vetelää ja runsaahkosti tuli (tulee). Nyt mulla on niin hervoton turvotus, ettei tosikaan. Tuntuu, että vatsanahka repeää :D
Laitan tähän vielä kuvat testeistä ma-to, alin on tältä päivältä, ylin maanantailta :whistle:

 
Piti tulla prisman vessaan, kun mies halus välttämättä tulla hakee meille subia iltapalaksi. No siis täältähän löytyy vv, jota oikein valahti vessanpönttöön mitä ihmettä? Jotain tapahtuu, koska mua alko yht'äkkiä oksettaa ja samalla alko silmissä sumenee ja päätä särkee kunnolla.. Migreeni tähän ni a'vot Ja silti täällä mennään positiivisin mielin
Kuulostaa tutulta! Mulla myös tuntunu, että migreeni koittas iskee. Ja varsinki tänään on saanu jännityksel käydä useemmin vessassa, kun tuntuu et valahtais välil jotai. Mut se on ollu vaan vv. (Ps. Miksei nää hymiöt toimi!!?)
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Shibali
Kääk, jänniä aikoja monella ❤ nyt vaan vahvistumista!

Testasin vielä uusiksi 5h ja ei ollu enää niin vahva toinen viiva ovistestissä ja digillä ei hymynaamaa. Oisko se huippu sit mennyt jo menojaan. No huomenna jatkan kyllä vielä testaamista. Mies meni vaan heti nukkumaan, vaikka kerroin että nyt olisi hyvä hommailla. Ihan kaiken varalta. Toki on aiempina päivinä talleteltu, mut haluaisi vielä silloin kun ovisplussa tulee. Vv vetisempää. Ehkä huomenna vielä ehtii. Toki meillä se tilanne, että määrät ei taida riittää luomuonnistumisen, mutta pitää yrittää. Ja omakaan tilanne ei ole vielä täysin selvä. Mut oiskohan nyt niin, että ovis tulee, kun syksyllä/kesällä ei vielä näkynyt.
 
Jännittää kaikkien tilanteet! :) Vahvistumisia haamun saaneille. <3

Mulla on jotenki oudon toiveikas olo ja samalla ei toiveikas. Tänään kierron puoliväli ja järkeilin eilisistä kivuista, et tais ovis olla tänään tai eilen. Limailut on vähentyneet tänään reilusti. Joten kaipa mulle voisi laittaa huomiselle perjantaille dpo1. :)

Seksiä tosiaan ollu sunnuntaina viimeksi, nih katotaan nyt.

Ja jos laitan jollekki ton Sydän naaman vähän kyseenalaiseen kohtaan, niin meinaan sen yleensä tsemppauksena. :)
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

21.2.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Alinna86.........................kp 68/28
Hipposka.......................kp 53/30
Nerthus..........................kp 51/28
Töppönen.......................kp 49/26-28
linneah........................... kp 48/26
Mmohini.........................kp 39/32
Hope91...........................kp 39/30-37
Nenskuli........................kp 33/28-33
Hypsy..............................kp 31/34
Koodikissa......................kp 31/24
Vauvameille....................kp 31/28-35
Minttara.............................kp 31/26
Mandariinilohko..............kp 30/xx
taikinatonttu....................kp 28/28
Futurmama......................kp 28/29-34
Mirella92......................... kp 27/29
Kasikuus..........................kp 27/27-28
Ninnanen.........................kp 26/24-26
niinaj91.............................kp 26/26-28
Persikka123....................kp 24/32
Vaniljapulla.....................kp 24/30
Snanniska.......................kp 24/28
Amadecasa....................kp 23/34-55
Tupsahus.........................kp 22/x
Shibali................................kp 21/23-28
Janet88............................kp 21/28-38
Ilona Eloisa....................kp 20/xx
pehmis26........................kp 18/27-29
PumpuliNunpuli.............kp 18/26
Haavejuttu....................kp 17/29
Masu90............................kp 17/27-30
Lina87...............................kp 17/28
Napsunen......................kp 15/35
minttuni...........................kp 15/23-32
Marrrsipaani..................kp 15/28
Zennuli.............................kp 15/26-28
lolu......................................kp 12/28
Piipaa93..........................kp 10/25-27
Keltasirkku-....................kp 8/28-32
Lilmi89..............................kp 7/29
Jjenn..................................kp 7/30-31
W.we..................................kp 6/25
Nieve30...........................kp 6/29
Krippis..............................kp 5/22-24
Magnolia89.....................kp 2/26
Helmiii............................kp 2/29-43

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 37
Ninnunannu...................dpo 28
Mandariinilohko..........dpo 16
Alinna86.............................dpo 14
Ninnanen..........................dpo 13
Hope91................................dpo 13
Kasikuus............................dpo 11
Hypsy..................................dpo 9
Snanniska........................dpo 9
Mirkkuli26.........................dpo 7
Vaniljapulla.....................dpo 7
Tupsahus..........................dpo 5
PumpuliNumpuli............dpo 5
Pehmis26..........................dpo 5
Haavejuttu......................dpo 4
Lina87.................................dpo 2
Zennuli................................dpo 1
Marrrsipaani....................dpo 1
Janet88...............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Tulin vain omanapailemaan. Tän aamun apteq-testi näytti heti minuutin sisällä samaa haamua, kuin eilen päivällä. Toki olisin toivonut vahvistumista, mut täytyy olla onnellinen, että se on edes samanlainen ja pregnylistä kuitenkin jo se 10 vrk ja on vasta dpo 9. :LOL: Tauoton jomotus jatkuu, onneks sentään ei yöllä vaivaa.
 

Yhteistyössä