Haaveena vauva 2020

Kerkesin listan päivittää kun lapsi vielä nukkuu :)
@Kasikuus mahtava homma että tuo ferritiini huomattiin kuitenkin nyt, tuosta ei ole kuin suunta ylöspäin! <3
Siihen vehnänalkioöljyyn tosiaan tottuu pikkuhiljaa, eikä meinaa enää tulla oksu paitsi ehkä viim. alkuraskaudessa ei sit enää maistu.:ROFLMAO:

@rosanne Tuossa tilanteessa ei varmaan kannata mitään ehkäsyä alottaa mutta ehkä yrittää vähän rennommin? Ei näistä miehistä tiedä mitä miettivät, eli jaksamisia, pääasia ettette eroa <3

Jes sain illalla vielä 23.30 kaadettua sänkyyn ennen reissuaan, ylihuomiselle kp14 ennustaa ovista mutta missä on minun ovisoireet!! Ei vuotoja, ei haluja, ei jomotuksia. Aiemmin meillä ei ookkaan sekstailut sattunu kertaakaan kp 11-13 välille, niin saapa nähä koska se ovis sitten nyt on.:poop:
 
@Lilmi89 laitatko mut vielä tuohon piinalistalle dpo0 tänään ? :)

@rosanne tsemppiä tilanteeseen. Toivottavasti kaikki selviää ❤ meillä oli myös vähän hektistä, kun miehen terveys reistaili viime vuonna ja yritin kysyä jätetäänkö yritys tauolle, mutta hän vain halusi että jatketaan yrittämistä, mutta lähinnä koti-inseminaatioilla ja lapsettomuushoidoilla, ettei seksipaineet ahdista. Toivottavasti saatte suhteen kuntoon ❤

@Kasikuus mä vedän sen vehnänalkion suoraan kapselina, en lähde edes kokeilemaan nestemäistä ! :eek:

Apua nyt en muista kenelle muille piti vastata
 
Letroilija !
Sattuuko teillä ihan v*tusti kun munasolu alkaa irrota ?
Mä olen tässä nyt tunnin yrittänyt kävellä, maata lattialla ja vaikka mitä että kipu loppuisi :eek:
Näin kävi viineeksikin kun käytin ko. lääkettä kierrossa.. tänäänkin onneksi iltavuoro, mutta viimeeksi makasin taukohuoneen lattialla ja rukoilin työkaveria lopettamaan mut :D
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
@Snanniska mulla oli eka kierto, kun käytin greippimehua ja vaikka mulla on miltei aina runsaat menkat, ni nää oli extra runsaat ja 2pvä vuoti läpi tampoonista ja siteestä 10min sisään. Oli yhtä he*vettiä. Sit loppu kuin seinään. Ja ikinä ei oo melkein puolen nyrkin kokosia hyytymiä tullut, mut nytpäs tulikin.

@W.we Jaa niitä saa kapseleinakin :( Mulle näytettiin eilen vain öljyä. Tänään koitan sekoittaa sen jogurttiin ja otan niin myöhään illalla, että ei tarttis kestää sitä makua, kun röyhtäilee :ROFLMAO:

Taidan jättää sen monivitamiinin ottamatta ja haen raudan tueksi c-vitamiinia. Sit kun tuo mama loppuu, niin haen sen missä kaikki mahdollinen, niin ei tartte montaa pilleriä popsia :)
 
@Kasikuus mulle taas tarjottiin vaan näitä https://www.life.fi/Vitatabs-E-50-mg
Ja olin vähän harmistunut, kun ajattelin ettei varmaan ole yhtä tehokas kuin nestemäinen, mutta mitä makuasioista olen nyt lukenut haen kyllä toisen purkin tätä kun tänään lähtee viimeinen kapseli
Kiitos vinkistä. Tuleeko tuosta mitään makua suuhun, kun liukenee?
Muistan joskus ottaneeni kalanmaksaöljy tabletin ja se kun liukeni, niin maku oli aivan oksettava kun röyhtäs. En oo siis sen jälkeen niihin kajonnu :devil::ROFLMAO:
 
Kiitos vinkistä. Tuleeko tuosta mitään makua suuhun, kun liukenee?
Muistan joskus ottaneeni kalanmaksaöljy tabletin ja se kun liukeni, niin maku oli aivan oksettava kun röyhtäs. En oo siis sen jälkeen niihin kajonnu :devil::ROFLMAO:
Ei tule mulle ainakaan :)

Muaks: mulle se kalanmaksaöljy kapseli on ajatuksena jo sellainen et tulee paha maku suuhun saati kun tietää mille se haisee :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Mulla on tullut enemmän hyytymiä ja runsaammat joissan kierroissa. Nyt rupesin teidän viestit luettuna pohtimaan, voiko tosiaan se greippimehu tehdä. Kuulostaa teillä todella runsailta! Minulla on nuorempana ollut vastaavia, mutta nykyisin enää ei.

Aika. Menee. Hitaasti. :'D

P.s. miten saatte esim. pirunaaman ja xD näkymään? :D
 
Kiitos listoille pääsystä :love:
@Lilmi89 Dpo pitäisi olla tänään 3 jos ehdit korjata :whistle: Oikeasti se voi siis olla mitä vaan mutta tuolla luvulla voin sitten viikon päästä antaa itselleni luvan testata :ROFLMAO: Ollaan näköjään saman ikäisiä ja toista yrittämässä:giggle:

Tässä näitä ovistikkuja neljältä viime päivältä (ylin vanhin, alin uusin) ihmeteltäväksi, oon tehnyt viikon ajalta mut heittänyt osan jo pois. Mut tätä samaa rataa ne oli. Nyt yllättäen tuo alin tältä aamulta onkin ehkä hivenen tummempi :unsure: Mutta onhan aika tumma tuo ylinkin ettäh:rolleyes:
https://aijaa.com/25lddd
Kummallista kun näitäkin pitää tehdä, vaikkei luotettavia tuloksia ole ikinä saanut, kunhan pääsee tikuilla leikkiin :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89 ja minttuni
Mulla on tullut enemmän hyytymiä ja runsaammat joissan kierroissa. Nyt rupesin teidän viestit luettuna pohtimaan, voiko tosiaan se greippimehu tehdä. Kuulostaa teillä todella runsailta! Minulla on nuorempana ollut vastaavia, mutta nykyisin enää ei.

Aika. Menee. Hitaasti. :'D

P.s. miten saatte esim. pirunaaman ja xD näkymään?
Lisään tuolta valikosta jälkikäteen hymiöt :D Ei viitti ilman hymiöitäkään kirjottaa, ku sit pian näyttää ihan tökeröltä :p
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Riama tärkeintä on, että pääsee uittamaan tikkua xD minä en vielä osaa liuskoja tulkita, nyt kahdessa kierrossa olisin negaksi ajatellut liuskat, mutta digi näyttänyt kuitenki plussaa :D

Muuten tässä kierrossa ei tarvinu kuin kaksi digiä käyttää, joten ei ehkä liian kalliiksi tule. Ja digiä ohjeistettiin meillä hoidoissa käyttämään. Mutta silti eka kiva testata halvemmilla (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Riama
Ai että näitä mielialoja. Siis minuutti sitten ihan innostunut ja vauhdikas olo. Eikä mietityttänyt mitkään vauvajutut vaan ylipäätänsä hyvä fiilis. Nyt sitten huomasin, että menkkamaiset kivut ovat täällä taas - ja heti alkoi ärsyttämään. Miksi ei vaan voi olla huomaamatta näitä oloja. Ennen yritysaikaa en varmasti huomannut mitään. Menkat vain alkoivat aina jonain päivänä. Ja vitutti muutama päivä ennen vuodon alkua. Nyt saattaa minuutin aikana tuntea kaikki tunteet laidasta laitaan.. Helkkari :mad: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lina87 ja Lilmi89
Sorry kun vielä höpöttelen omiani, mutta tässä vielä ekan raskauden ihka ensimmäiset testit ja tehty dpo12. Kuten näkyy niin hädin tuskin niitä toisia viivoja havaittavissa ja hyvä kun hitunen väriä oli, niin vain näistä raskaus lähti :) Viivojen vahvuus myös mielenkiintoisesti sama, vaikka näiden herkkyys eri. Kapeampi 10 ja leveämpi 25. Dpo9 en saanut vielä viivan häivääkään tikkuun.
https://aijaa.com/xxLDzf
 
@minttuni Juu niin on :ROFLMAO: Oon miettinytkin et pitäisi kai kokeilla noita digitestejä, josko niistä saisi vähän selkeämmän vastauksen kun tuntuu että nämä liuskat näyttää mitä sattuu.

Mä en nyt vielä kokeile luontaistuotteita tai muita mahdollisia apuja, mama vitamiinia syön. Greippimehu silloin viimeksi lisäsi hieman vuodon määrää ja hyytymiä, että liekö se sitten ihan oikeasti paksuntaakin kohdun limakalvoa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Pitäisköhän itekkin käydä mittauttaa ferritiini. Oon kokoajan aivan älyttömän väsyny. Sillon elokuussa kun oli km hb laski 21 pykälää alaspäin vajaassa vuorokaudessa. Söin melkee 2 kk rautalisää ja sen jälkeen ei oo mitattu edes hb. :unsure:
 
@Riama oon ainaki ite tykännyt tosi paljon digitesteistä :) (y)

@haaveilija24 kannattaahan se käydä, minäkin kävin väsymysoireiden vuoksi ja toki myös raskaustoive mielessä.

Mun varmaan pitää urakalla ottaa sitä greippimehua ja kaikenlaiset vippaskonstit käyttöön :D ehkä nyt vain odotan seuraavaa kiertoa ja lääkärikäyntiä. Toivon, että silloin ultrassa olis kaikki ok ja myös torvet auki. Tai jos ei ole ok, niin sitten äkkiä jotain apuja käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: Riama
Kiitos listan päivittelijöille! Vähän huono omatunto kun en itse sitä päivitä, vaan aina joku muu. Mutta Kiitos!

Tänää ollu jotenkin matalalentoinen päivä. Kuulin työkaverin raskausuutiset ja siitä se kai lähti. Hekin hoidoilla saaneet nyt alkuun homman ja vaikka meillä vasta yk7 eikä olla hoidoissa tietty niin iski joku kummallinen epäusko koko asiaa kohtaan. Ovulaatiota joutuu odottaa taas monta viikkoa ja sen jälkeen piinailla seuraavat kaksi viikkoa. Ennen oli kaikkea kivaa muuta ajanvietettä, ettei ehtinyt piinailla niin kovin, mutta nyt tuntuu ettei muuta mietikään kuin vauvaa. Onko tää jokin seitsemännenkierron syndrooma :'D onko kellään vertaiskokemuksia jakaa? Ku yhtäkkiä tulee sellainen vähän toivoton olo. Vaikka oikeasti ei ole edes syytä. Ainakin haluan vielä uskoa niin :)

Onneksi täällä voi käydä lukemassa teidän kuulumisia eri kierron vaiheisiin. Siitä jo saa vertaistukea vaikka ei oikeasti kukaan tunnetakaan toisiamme. Kuinkahan moni meistä vielä saa vauvan 2020. Jännittävää seurata sitäkin. Ollaanhan toiveikkaita <3 vaikka välillä olisi näin toivoton olo että syö kaapista kaikki jemmatut salmiakit ja lakritsit
....

:D
 
Tsemppi sydän @Helmiii ❤
Kyllä täällä ainakin vauva mielessä koko ajan ja sit kun tulee muilta raskaus uutisia, ni sit sitä ite rypee jossain pohjamudissa, että miksi ei meillä, miksi jo yk12 menossa ja muilla tärppää jo pelkästä ajatuksesta, vahingossa, ehkäisyn läpi ja tietysti yrityskierrolla 1.
Ja eniten ärsyttää, kun sit nämä raskaana olevat toitottaa vähän väliä "lopeta yrittäminen".. No helppohan se on maha pystyssä huudella. Vähän ehkä ohi aiheen :D

@Snanniska Mulla ei näy ne koodit, kun tuota hymiöö painaa :( Eikä ne hymiöt siltikään jää vaikka ne koodit kirjottaa. Just meinaa yritin ja silti katoaa :devil:
 
Iiik täällä dpo 10 ja kyllä niiiin tekisi mieli jo testata! Mutta vielä olen malttanut mieleni.. Rinnat on aavistuksen arat ja vv on runsasta ja vetistä. Muita oireita ei ole. Ja nuo oireethan voi enteillä myös menkkoja. Ei auta kuin odottaa, himotestaajana olen aina ennen aloittanut testauksen viimeistään dpo 10 joten nyt on tosi outoa kun olen malttanut näin pitkään, huomenna sitten varmaan sorrun :LOL:
 

Yhteistyössä