Haaveena vauva 2020

Täällä vissiin dpo5 ja vähän meinaa olla menkkakipuja :O Hirveesti myös viluttaa ja nenä tukossa. Mutta näin aikaisilla päivillä en jaksa vielä uskoa raskausoireisiin :D Yritän toppuutella itseäni kun on aivan liian toiveikas olo tämän kierron suhteen!

Meillä on tammi-, huhti- ja lokakuun lapset. Jos järjen kanssa miettis, niin kaikista paras ajankohta olis kun tärppäis huhti tai toukokuun kierrosta! Mutta koska ikinä ei voi tietää saako sitä pientä kääröä edes kotiin asti, tai missä kuussa loppujen lopuksi (meilläkin kaksi keskosta), niin ei aleta sen vuoksi himmailemaan yrittämisen kans <3 Nyt olis toisaalta ihana kun kesällä olis jo pieni kumpu, mutta ei liian tukalat oltavat! Ja se ihana vauvakupla ja hormoonipölly jouluna <3
 
Mulla menossa nyt oletettavasti dpo1, kun kivut oli eilen ihan hirveät ja sen jälkeen jatkunut kauhea paine alavatsalla, mikä ei tunnu myöskään yhtään kivalta
No itseasiassa mulla tulee kyllä aina joissakin kierroissa oviksen jälkeenkin semmosia hyytelölöllöjä pari päivää, vaikka muuten olis ihan normaali niukka voidemainen vuoto.

Oviskivut voi kyllä olla joskus aican karseet! Jospa siellä olis tapahtunut nyt oikein kunnon megaovulaatio ja kasvamassa hyvä keltarauhanen :D

Ähh ärsyttää kun sen osaa käyttää näitä hymiöitä :mad:
 
Täällä vissiin dpo5 ja vähän meinaa olla menkkakipuja :O Hirveesti myös viluttaa ja nenä tukossa. Mutta näin aikaisilla päivillä en jaksa vielä uskoa raskausoireisiin Yritän toppuutella itseäni kun on aivan liian toiveikas olo tämän kierron suhteen!

Meillä on tammi-, huhti- ja lokakuun lapset. Jos järjen kanssa miettis, niin kaikista paras ajankohta olis kun tärppäis huhti tai toukokuun kierrosta! Mutta koska ikinä ei voi tietää saako sitä pientä kääröä edes kotiin asti, tai missä kuussa loppujen lopuksi (meilläkin kaksi keskosta), niin ei aleta sen vuoksi himmailemaan yrittämisen kans <3 Nyt olis toisaalta ihana kun kesällä olis jo pieni kumpu, mutta ei liian tukalat oltavat! Ja se ihana vauvakupla ja hormoonipölly jouluna <3
Määkin oon tuota fiilistellyt että jos ois kesällä jo söpösti mahaa, niin oispa ihana. Esikoisen aikaan raskaus teki mulle kovin kauniin olon, ja siksi oli vähän sääli piilotella sitä paksuissa talvivaatteissa. Ihan loppuraskaus helteillä taas ei olis kiva.
 
Meillä kaksi loppukevään lasta ja yksi loppusyksyn. Ja näistä kivoin oli kyllä loppusyksyyn odotus. Kesällä ei oo kiva olla viimesillään ja just synnyttäneenäkään ei kiva..
Ootteko muuten havainneet,ettei tuota koronavirusta ole "mainostettu" vaaralliseksi raskaana oleville? Muistan sikainfluenssan kohdalla jotta silloin raskaanaolevat kuulu riskiryhmään..
 
Voi ei! Joko on suunnitelmat tehtynä uuteen kiertoon?
On kyllä! Yöllä tää pettymys jo keskusteltiin läpi ja nyt ollaan suunnattu toiveet meidän omaan pieneen jouluvauvaan:love: oon ihan överi jouluihminen, joten mulle se todellakin sopii! Oon vähän kahden vaiheilla oviksen tikuttamisesta, kun en haluaisi liikaa stressitekijöitä näihin kiertoihin, mut toisaalta vois yhden kierron tikuttaa, niin sais vähän suuntaa niille omille tuntemuksille, kun en sitä ovista oo ikinä tuntenut. Tai ainakaan huomiota kiinnittänyt. Plus ei tarvis arvailla dpo:ita:giggle:

Kiitos negatsempeistä kaikki!❤

@Brunet82 ehkäpä se rennosti ottaminen tuottaisi juuri sen halutun tuloksen:love:

@Lilmi89 kyllähän sieltä vielä plussa ehtisi ennen lauantaita? Vai mitkä fiilikset?

@Alinna86 oo, on jännää! Oispa kiinnittymistä ollut:love: täällä peukut pystyssä sulle!
 
EIlen alkoi menkat naistenpäivän kunniaksi 4 päivää etuajassa! Eli kierto ehti olla vaivaiset 20 päivää. Huhheijaa. :eek::poop:Eli mulla on tänään kp2, saapi päivittää ken ehtii. Niin kun oon maininnutkin useamman kerran niin söin niitä siveydenpuukapseleita, joten musta vähän tuntuu, että lopetan ne jos kierto lyhenee näin hurjasti! :cautious:

Tämä kierto ei sen enempiä toiveita anna, sen jo tiedän. Mies on oletetun oviksen aikoihin reissussa, sitten olen minä reissussa, jonka jälkeen heti perään kolposkopia, jonka jälkeen 2-3 pv täytyy pidättäytyä seksistä. Joten, tälle vuodelle ei taida sitä lasta meille siunautua :( Noh, tässä on hyvin aikaa sitten pudotella painoa ja saada hormonitoimintaa tasattua jne. Taidan siis hetken pitää myös täältä taukoa. Tsemppiä kaikille :love:
 
Pahoittelut menkoista ja negoista. ☹ Toivottavasti alkaisi taas plussia satelemaan! ❤

Mulla tänään kp 9 ja jännääkin jännittävämpi ultra oli tänään, kun ei ole Gonalin myötä ollut tuntemuksia tässä alkukierrossa. Yllätys oli hurjan iloinen, kun johtofolleja löytyikin KAKSI! ❤ Viikon verran vielä kypsytellään ja sitten piikitellään taas Pregnyliä, jos ei ovis ehdi sitä ennen tapahtua. Pian pääsee taas piinailemaan! :eek: :LOL:

Edit. Olin jo niin tohkeissani, että olin merkinnyt itselleni dpon kp:n sijaan. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oletettavasti oli eilen ovis, kun limoja vuoti 4pvä ja eilen oli järkyttävät oviskivut oikealla puolen. Tänään vuotanut muutenkin aika runsaasti vv, liekö sit joku megasuperovis, kun kivutkin oli sitä luokkaa
Sulla alkaa taas jännät päivät. Meinaatko ottaa yhtä iisisti kuin viimeeksikin? :p

Mä odotan kauhulla tulevaa ovista, jos nyt molemmilta puolilta irtoaa. Yhden puolen kivutkin on jo ihan riittävät. :eek:
 
@BonBon88 millanen tausta teillä oli, oletteko ekaa yrittämässä?
Joo ekasta haaveillaan :love: ja täähän oli meidän eka yrityskierto vasta! Minipillerit lopetin syyskuussa jo, kun halusin antaa kropalle aikaa hakee luonnollista kiertoaan, kun mulla ei pillereiden aikana ollut menkkoja ollenkaan. Hyvin on kierto löytynyt, nyt toivotaan vaan, ett tärppäilis:love::love:
 
Sulla alkaa taas jännät päivät. Meinaatko ottaa yhtä iisisti kuin viimeeksikin?

Mä odotan kauhulla tulevaa ovista, jos nyt molemmilta puolilta irtoaa. Yhden puolen kivutkin on jo ihan riittävät.
Kyllä mä ainakin yritän ottaa :D On ainakin toistaiseksi ihan jees fiilis :p Sit tässä on aika paljon taloasioita mietittävänä, niin ei ehdi varmaan paljoa piinailla (toivottavasti) ;) Ja mulla on aika vahva fiilis, että meillä ei ilman hoitoja onnistu, niin tässä mennään koko ajan kohti uutta kiertoa.

Ai kauhee, mä en kyl haluais koskaan kokea molemminpuolista oviskipua, kun jo toisen puolen kipu meinaa viedä voimat :eek:
Toivotaan sinulle nyt oikein paljon onnea tulevaan ja aivan mahtavaa, että siellä kaksi johtofollia oli ❤:love:
 
Kyllä mä ainakin yritän ottaa On ainakin toistaiseksi ihan jees fiilis Sit tässä on aika paljon taloasioita mietittävänä, niin ei ehdi varmaan paljoa piinailla (toivottavasti) Ja mulla on aika vahva fiilis, että meillä ei ilman hoitoja onnistu, niin tässä mennään koko ajan kohti uutta kiertoa.

Ai kauhee, mä en kyl haluais koskaan kokea molemminpuolista oviskipua, kun jo toisen puolen kipu meinaa viedä voimat
Toivotaan sinulle nyt oikein paljon onnea tulevaan ja aivan mahtavaa, että siellä kaksi johtofollia oli
Olikos teillä jotain tutkimuksia suunnitelmissa? Aina on toivoa, jos ei toisin oo todistettu ja hyvä, jos on muuta ajateltavaa niin ei käy aika pitkäks vauvajuttuja miettiessä. ;)

Mulla on kans yhdenkin puolen kipu aika lamaannuttavaa, mut onneks se ei loputtomiin kestä. Hieman kyllä jännittää nää useammat follit, kun on jo geeneissä riski monikkoraskauteen. Mut kunhan nyt edes raskautuis! :LOL:
 
Olikos teillä jotain tutkimuksia suunnitelmissa? Aina on toivoa, jos ei toisin oo todistettu ja hyvä, jos on muuta ajateltavaa niin ei käy aika pitkäks vauvajuttuja miettiessä.

Mulla on kans yhdenkin puolen kipu aika lamaannuttavaa, mut onneks se ei loputtomiin kestä. Hieman kyllä jännittää nää useammat follit, kun on jo geeneissä riski monikkoraskauteen. Mut kunhan nyt edes raskautuis!
Kuukauden päästä on ensikäynti missä meidät molemmat tutkitaan ja ilmeisesti mies passitetaan siemennesteanalyysiin. Sit tietää vähän enemmän. Toivottavasti ottavat verikokeet ja sen ferritiinin multa, ni näkee onko rauta auttanut yhtään :)

Oi, oispa ihanaa kaksoisraskaus ❤ Jännät viikot sinulla edessä :love:
 
ON: Täällä odotetusti tänään illalla pärähti selvä ovisplussa testiin eli huomenna voi lisätä piinailijoihin dpo0. Myös limat enteilee ovista. Nyt on vaan niin kurjasti, että edellisen kerran pupuiltu toissapäivänä ja tänään oon sit kipeenä. Lapsi on ollut enterorokossa ja on sen vuoksi nukuttu viime yöt onnettomasti. Lisäksi viime yön vietin töissä niin olo on varsin kanttuvei. Vaan kyllä minä tuon miehen meinaan hommiin patistaa. Jaksaisikohan sitä paremmin, jos ottaisi panadolia. Sinänsä sairastuminen saattaa mahdollistaa yrittämisen myös huomenna, koska muuten ei välttämättä oltais tytön nukkuessa samaan aikaan kotona. Haastavia nuo miehen epäsäännölliset työajat yötöiden lisäksi. Kuka olisikaan arvannut, että joskus sairastamisesta voisi olla jotain hyötyäkin :ROFLMAO:.

Tällä kertaa varsin omaan napaan keskittyvää mutta pahoittelut vielä menkkojen alkamisista ja tsemppiä piinailuihin (y)
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

9.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nenskuli........................kp 50/28-33
Koodikissa......................kp 48/24
Vauvameille....................kp 48/28-35
Minttara.............................kp 48/26
Mandariinilohko..............kp 47/xx
taikinatonttu....................kp 45/28
Mirella92......................... kp 44/29
niinaj91.............................kp 43/26-28
Amadecasa....................kp 40/34-55
Tupsahus.........................kp 39/x
Napsunen......................kp 32/35
Zennuli.............................kp 32/26-28
lolu......................................kp 29/28
Keltasirkku-....................kp 25/28-32
Hipposka.........................kp 25/30
Lilmi89..............................kp 24/29
Jjenn..................................kp 24/30-31
W.we..................................kp 23/25
Nieve30...........................kp 23/29
Korallikala.....................kp 22/32-36
Magnolia89.....................kp 19/26
Helmiii............................kp 19/29-43
Alinna86.........................kp 17/28
Töppönen_..................kp 16/26-28
Futurmama......................kp 16/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 15/28
Kasikuus..........................kp 15/27-28
Mmohini.........................kp 14/32-42
Snanniska.......................kp 14/28
Brunet82........................kp 12/26-28
Persikka123....................kp 10/32
Vaniljapulla.....................kp 9/30
Hypsy..............................kp 9/36
Ilona Eloisa....................kp 8/28
pehmis26........................kp 8/27-29
Shibali................................kp 7/23-28
Millimetrii.........................kp 6/27
minttuni...........................kp 5/26
Marrrsipaani..................kp 5/27-28
Masu90............................kp 5/27-30
Lina87...............................kp 4/28
Riama................................kp 3/27-29
mimmi92.........................kp 3/26
Krippis..............................kp 2/22-24
BonBon88......................kp 1/30-32

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mandariinilohko............dpo 33
Tupsahus..........................dpo 22
Napsunen.............................dpo 12
w. we......................................dpo 11
Lilmi89..................................dpo 10
Magnolia89.........................dpo 7
Keltasirkku-.........................dpo 6
Töppönen_..........................dpo 5
Zennuli................................dpo 5
Alinna86.................................dpo 4
Kasikuus...............................dpo 1
Vesinokkaeläin................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 

Yhteistyössä