Haaveena vauva 2020

Mä olen tikuttanut ovulaatiota ihan mielenkiinnosta, peitot heiluu säännöllisesti niin ei sillä tuloksella niin väliä. Tietää myös melko tarkkaan milloin menkat alkaa. Ja onhan se kiva jos plussaa niin tietää tarkkaan mitkä viikot menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
Hyviä näkökulmia! Kiitos :) Mä oon päätellyt limoista ja haluista oviksen. Toki sen lähestyminen on helppo havaita, mutta juurikin nyt eletään aikaa kun tiedän sen olevan tulossa, mutta varmaa päivää ei toki voi ennustaa. Voi olla tällä tai ensi viikolla.

Joka tapauksessa, mulla tulee ovis kipu jonka tunnistan ja siitä kellontarkasti 14vrk kuluttua alkaa kuukautiset. Tämä toistunut aina.

Mutta tosiaan tikut voisi auttaa ennustamaan tuon päivän, voisi sitten talletella tietoisesti juuri ennen.

Katsoin kalenterimerkintöjä ja ollaan kaikissa kierrossa talleteltu oikeisiin aikoihin useamman kerran että sikäli tikut voisi viedä tätä asiaa eteenpäin - jos olenkin väärässä oviksen liittyen vaikka ajattelen tuntevani hyvin kehon toiminnan.
 
Mä tikuttelin ekaa kertaa ovista tässä kierrossa ja huomasin kyllä, että lisäsi stressiä asiasta. Ei ehkä niinkään siitä, että tuleeko se ovis vaan saanko sen nyt varmasti tikuilla kiinni. :LOL: No, kyllähän se niissä näkyi ja seuraavana iltana tuntui, juuri samana päivänä kuin odotinkin. Jos ei nyt tärppää niin käytän nuo loput tikut pois mutta en varmaan lisää osta.
 
Mulla muuten Flo sekosi?! Ilmotttaa että kuukautiset saattaa alkaa 7 päivää myöhässä ja viikolla siirsi eteenpäin ovistakin, mitähän oon painanut :eek: Oon vaan joka päivälle merkannu vvtä, vatsakipua, välillä päänsärkyä ja lämmöt ja 2 negatestiä!
 
  • Vau!
Reactions: BonBon88
Mulla muuten Flo sekosi?! Ilmotttaa että kuukautiset saattaa alkaa 7 päivää myöhässä ja viikolla siirsi eteenpäin ovistakin, mitähän oon painanut Oon vaan joka päivälle merkannu vvtä, vatsakipua, välillä päänsärkyä ja lämmöt ja 2 negatestiä!
Mulla kans siirs ovista ku vaan merkkasin lämmöt, piti olla 5pv nyt hyppäskin la. o_O
Mun lämmöt tänää 38.1 ikin ollu kyl oviksen jälkeen näin korkeet:rolleyes::oops:
[url=https://aijaa.com/0duhHG][/URL]
 
  • Vau!
Reactions: Shibali ja Lilmi89
Oi miten ihanaa, paljon onnea @rosanne!

Itse en tikuttanut ovista kahteen ensimmäiseen yritys kiertoon ja kolmanteen ostin sitten tikut ja hyvä olikin että tikutin. Selvisi kanssa kuten @minttuni :lla, että ovis on myöhemmin kuin luulin ja luteaalivaihe lyhyehkö n. 11 vrk.

Mulla on taas kaiken maailman tuntemuksia ja tuikkimisia vatsan seudulla joita mielenkiinnolla seuraan. Edelleen pidän kiinni päätöksestäni, että meille tulee marraskuun vauva. Perjantaina testailen kyllä niin tiedän mitä odottaa. Menkkoja flo ennustaa lauantaille, minä ennustaisin sunnuntaille, jos meille ei olisi nyt tätä vauvaa tulossa x).
 
Kattelin jo niin oviksen mukaan la olis 1.12. eli kaipa mun pitää hylätä ajatus marraskuusta. Mut syntyisi varmasti ennen joulua, mikä tuntuisi mulle aika tärkeältä. Ollaan rakennettu uusi talo ja odotan jo ensimmäistä joulua omassa kodissa. Ja ois varmaan lapsellekin kiva, että syntymäpäivä ei menis joulun kanssa ihan päällekäin. Esikoinen syntyi kesän alussa ja se kesä meni kyllä ihan harakoille kun järjettömät helteet ja niiden vuoksi ei pystytty päivällä olee ollenkaan ulkona pienen kanssa. Kaikki vaunukävelytkin piti ajoittaa iltamyöhään ja päivällä käytiin ajelemassa autolla ihan vaan, että saatiin toinen nukkumaan päiväunet vähän viileemmässä. Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin sit voi lohdutella itseään sillä, että alkuvuoden vauva ois varmaan omalla tavallaan kiva sekin. Mut jotenkin vahva tunne, että nyt tärppää. Parin viikon päästä siis joko iso ilo tai korkealta tippuminen edessä...
 
@amadecasa pahoittelut, mikä dpo sulla oli? Tein myös negan, dpo12 Ihmetyttää ku on niin älyttömiä nämä jomottelut ollu koko viikon, selkä on myös kipeä mutta ehkäpä tuo selkäkipu säteilee masuunkin..
Noooo, dpo 10 tai 11, että kuten sanoin niin melko aikaista vielä. Enkä jäänyt erityisemmin tihrustamaan testiä, että oisko jotain ilmestynyt kuitenkin, kun piti töihin lähtä. Oon kyllä ollut kans tuossa positiivisen ajattelun kerhossa ja edelleen sitä meiltä että kyllä meille marraskuun vauva joka tapauksessa tulee. Uutta testiä perjantaina tai lauantaina.
 
Minä oon kans lujaa menos joulukuun vauvoihin,vaikka kierrosta ei suurta hajua olekaan:D
Veikkaan et nyt mulla on kyl iha oikeet menkat päällä,mut olisko ne sit viime la alkanu kuitenki.. nyt taas vuodon määrä vähentynyt ja kipua,ns.menkkajomoa ei oo ollu yhtään vaikka niitä hyytymä/verilimaklönttejä on tullut. Voi ku kaikki olis selkeetä ja helppoo...
 
Jes, hyvä kun onnistui! Meilläkin oli toissaviikolla ihan sama, reissussa pikaiset... Tulosta nyt jännitetään. Tsemppiä piinailuun!
Kiitos ja samoin sinne! ❤

Just kun pääsin sanomasta ettei mulla ikinä oo oviskipuja, niin tänään aamupäivällä iski parin minuutin tosi kova kramppi alavatsalle, vähän ehkä vasemmalle puolelle. Ajattelin jo että menkatko ne sieltä kuitenkin alkaa, mutta eipä oo mitään tullut. Jännää. :eek:
 
@Alinna86 No mieshän on hirmu onnellinen, ois halunnu jo vanhemmilleenkin soittaa ja kertoa mut piti toppuutella. Veikkaan kuitenkin että on työkaverilleen kertonut :D Hän oli vähän synkkänä niistä eropuheista kun on kehdannu tommosta mennä sanomaan. Sanoin että onneks voidaan puhua ihan kaikesta, että niin pitääkin sanoo miltä tuntuu. Ja et oon hänen tukena kaikessa.

Mä pärjään kyllä jos ero sitten tuliskin, mutta annan miehelle nyt aikaa ja hän käy onneks juttelemassa työterveyden kautta ihan asiantuntijan kanssa, jospa siellä aukeis ne syyt ja asiat ja mitä hän loppujenlopuks haluaa.

Mut joo, raskausuutisesta oli kyllä aidosti todella onnessaan, näyttikin aamulla ihan erilaiselta :D ihan kun ois karistanu harteiltaan jonkun painavan lastin, vaikee selittää mut kuitenkin.
 
Ja tosiaan aivan superisti onnea @rosanne ♥

Toivottavasti alkais pian muillekin sateleen plussa uutisia tässä kierrossa.
Mulla edelleen ihmeen zen olo tästä kierrosta tärppää jos tärppää mut ei tartte asiaa kokoaika ajatella tai kuulostall kroppaa. Tänään ois dpo7 ja eilen dippas lämmöt päiväksi 36.2 ja tänään taas mun perus oviksen jälkeinen 36.6. Toki heti aattelin et oisko kiinnittyminen mutta eiköhän oo joku keltarauhasen toimintaan liittyvä homma kuitenkin Ihmeen vähän kyl ollut mitään oireita oviksen jälkeen eikä tissitkään oo viel yhtään kipeät mikä vähän ehkä hassua...
 

Yhteistyössä