Haaveena vauva 2020

Mielenkiintoinen lämpökäppyrä jotten sanois :X3:
Tämmöstä melko samanlaista on havaittu syys-lokakuussa kun olin kuin olinkin raskaana, harmi kun poistin sovelluksen suutuspäissäni kun kesken meni ettei voi mennä enää tarkistamaan mutta kyllähän oon antanut tänään jo vähän googlen laulaa:LOL:
Notkahdus eiliseen 38.1->37.3 ja dpo 7, olisko tässä kyseessä se kuuluisa kiinnittymisdippi,jos niin huomen pitäs olla taas nousemaan päin(y):love:
[url=https://aijaa.com/VZiNml][/URL]
 
Kyllä se on niin, että @Alinna86 menee marraskuisiin ❤ Me tullaan perässä ;)

@Shibali Jospa se ovis ois tuloillaan vasta parin pvä sisään, niin ei olisi myöhäistä ainakaan :) (y) Minulla oli ovis lämpödipistä seuraavana päivänä.

..Mulla on tänään niiiiin maanantai :ROFLMAO:
Aamu alkoi kunnon nenäverenvuodolla. Ei meinannut loppua näkyä ja uhkaavasti työpäivän alku lähestyi. Varttia vaille 7 hyppäsin autoon tuppo nenässä ja talla pohjassa töihin. Olin 15sek ennen klo seiskaa leimaamassa itteni sisään. Nenäverenvuoto jatkui edelleen, kun tupon nykäsit pois. Tunnin verran vuoti ihan kunnolla. Sit keräät asiakkaiden tavaroita ja eteen tulee extrasuper painavat jarrulevyt. Laskeudut alaspäin ja alat nostamaan niitä pöydälle, niin kuuluu riks ja raks ja sun housut repee oikein kunnolla. Ja eikun kotia vaihtamaan housuja. Samalla viet parille asiakkaalle tavarat ja toivot, et kukaan ei huomaa housuissa järkyttävää reikää :D Sit soittaa työkaveri "unohdit yhden asiakkaan hyllyyn" ... No voihan ÷€×££#*÷*£×(¥×£#£*$&&$ ja ajelet takas ja oot jo myöhässä ihan koko aamun aikataulusta..
Nyt voi jo nauraa ihan kaikelle, mut kieltämättä käy mielessä, et oisko paras vaan hipsiä himaan :LOL::ROFLMAO::cool:
 
Pahoittelut @W.we! :(

@Alinna86 ei hitsit miten jännäksi menee!!! 8D

@amadecasa piti jo aiemmin sanoa, mutta unohdin joten pahoittelut uudesta kierrosta!<3

@Kasikuus anteeksi, ei saisi nauraa, mutta tuo housujen repeäminen kaiken päälle paransi kyllä mun bussimatkaa ihan 100% kun se on niin koomista! Ihan kuin jostain sarjakuvasta tai animaatiosta. Sulla on kyllä kunnon maanantai menossa, ei voi kun jaksamista toivottaa! Kiitos kun jaoit tän tarinan meidän kanssa <3 :LOL:

vielä vähän lisää omaa napaa tähän päivään kun en vielä tarpeeksi ehtinyt selvästi :LOL: . Nyt vähän meinaa närästää ja kun lähdin töihin haisi rapussa alakerrassa tupakka mikä aiheutti ihan älyttömän kakomisen ja pelkäsin että oksennan! Ikinä ennen ei ole aiheuttanut tämmöistä vaikka ainahan tupakka pahalle haisee! Jännittää.
 
Noh, uusi kierto ja hommat etenee. Täällä on varmaan jollain kokemusta aukiolotutkimuksesta. Olin niin varautunut siihen että ajat on jo täynnä kun soitin ja varasin sitä, että jäi vähän kyselemättä. Vuotaako siinä vielä seuraavana päivänä sitä nestettä? Ois yks tärkeä meno buukattuna, ja mietin että koitanko siirtää tuon takia. Jos nyt jollain rätillä varmuudella pärjää, niin sitten ei hätää.

Jännittää kyllä kun lopulta pääsee kuulemaan että onko tässä hommassa joku perustavaa laatua oleva ongelma, eli putket tukossa tms.
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Ei vitsit nyt on kyllä taas semmonen olo, että varmaan oon raskaana, jos ei menkat ala ihan just tässä tänään tai huomenna! Niin kummaa kipua alavatsassa. Ja hirveitä vilunväristyksiä! Jännää Tänään dpo8. Ajattelin sunnuntaina testata, jos oireet jatkuu. Onko muita loppu viikon testaajia
Mul on kans tunne et nyt tärppäs :love:
Ihan jäässä ja on kylmä kuuma vuoronperää, menkkajomoja on jo ja kaikenmaailman nippailuja vaikka vielä viikko menkkoihin :D
Tissitkin ihan oudot :LOL:
Periaatteessa voisin jo herkäll testata viikonloppuna mutta kun otin dpo15 haasteen vastaan niin joudun kärvistelee ensi viikon loppupuolelle, damn it! :ROFLMAO:
Toivotaan ettei sun menkat alakaan ja sille ois maailman paras syy❤
 
@rosanna isot onnittelut plussasta❤
Täällä on monia jännäilijöitä . Minä liityn joukkoon dpo 1 taitaa olla tänään voi olla jopa 2 en oo varma mutta voi merkata piinaiijoihin.

Ahkerasti on ainakin vavvelia tehty ja on ollu kivaa :) Katsotaan miten käy. Yritän olla edelleen mahdollisimman positiivinen ja stressaamatta koska uskon näillä olevan aika paljon merkitystä. Viime kierrosta meni kyllä maku oireiden kaiveluun kun niitä oli niin paljon ja sit räjähdysmäiset menkat kuitenkin. Eli rennosti vaan :)
Oi että soisin niin kaikille plussat seuraavaksi❤
 
Mä ajattelin testailla ensi viikon lopulla, pillerikierron mukaan menkat alkais 22.3, joten ei mitään käryä mitä kierrolle tapahtuu nyt ilman pillereitä. Nännit kipuilleet nyt melkein viikon ja olleet jotenkin turvonneet? Ei oo tällästä kipuilua ollu ennen, eikä ikinä näin kauaa. Ja tänään kun töissä nenään leijaili tyrnimehu haju, niin meinas oksu tulla.. Tänään alkanu myös menkkakipujen tyyliset maha&selkäkivut. Mutta eipä ainakaan vielä menkkoja näy.
En vain voi uskoa, että ois heti tärpänny! Jänskää tämä :giggle:
 
Mul on kans tunne et nyt tärppäs
Ihan jäässä ja on kylmä kuuma vuoronperää, menkkajomoja on jo ja kaikenmaailman nippailuja vaikka vielä viikko menkkoihin
Tissitkin ihan oudot
Periaatteessa voisin jo herkäll testata viikonloppuna mutta kun otin dpo15 haasteen vastaan niin joudun kärvistelee ensi viikon loppupuolelle, damn it!
Toivotaan ettei sun menkat alakaan ja sille ois maailman paras syy
Voi kumpa nyt molemmilla sattuis tuntemukset oikeaan!:love:
 
Noh, uusi kierto ja hommat etenee. Täällä on varmaan jollain kokemusta aukiolotutkimuksesta. Olin niin varautunut siihen että ajat on jo täynnä kun soitin ja varasin sitä, että jäi vähän kyselemättä. Vuotaako siinä vielä seuraavana päivänä sitä nestettä? Ois yks tärkeä meno buukattuna, ja mietin että koitanko siirtää tuon takia. Jos nyt jollain rätillä varmuudella pärjää, niin sitten ei hätää.

Jännittää kyllä kun lopulta pääsee kuulemaan että onko tässä hommassa joku perustavaa laatua oleva ongelma, eli putket tukossa tms.
Menen huomenna ja kerron, miten käy. En edes tiennyt, että nestettä voi valua. Pitääkö ottaa omia suojia mukaan? Ainoa mitä sanottiin, niin särkylääke tuntia ennen ja vessassa käydä ennen toimenpidettä. Kertokaahan, jos jollakin kokemusta. Vähän jännittää, mutta fyysinen kipu ei ole mitään tämän henkisen kivun rinnalla :/
 
@Töppönen_ ai että kyllä on lupaavan kuuloista! Mähän testailen nyt joka päivä kun kerran hätäisenä aloitin jo ja mulla on niin lyhyt 11 päivän luteaalivaihe ollu :LOL: jännityksellä odottelen sun tuloksia kans!

@Alinna86 kauhean pitkälle joutuu odottelemaan testausta! Sullakin on niin lupaavia oireita kyllä että pakkohan siellä on nyt olla marraskuinen kyydissä! :love:

@Lilmi89 jospa se plussa sieltä vielä ehtisi tulla. Jos sulla vaikka nousee hcg hitaasti?

@Kasikuus onpa tylsää, tsemppiä sinne! Jospa sinnekin kuitenkin vielä tän vuoden vauva kerkeis jotenkin... <3

@Brunet82 tsemppiä sinnekin piinapäiville! Ajattelitko koska mahdollisesti testata?

@Lauramariellas marraskuisiin vaan sinäkin! Lupaavaa oiretta kumminkin on! :love: Anteeksi kun en yhtään muista, mutta olikos teillä esikoinen toiveissa vai oliko lapsi(a) jo ennestään?

@minttuni tsemppiä huomiselle, toivottavasti menee kaikki hyvin!

Mä piinailen nyt niin antaumuksella etten millään malttaisi pysyä täältä poissa edes työpäivää :LOL: tässä sitä ymmärtää piinaviikkojen todellisen merkityksen.
 
Siis onko kenelläkään muulla ongelmia ton **tun Flo-sovelluksen kanssa? Mulla kun tuo kierron ja luteaalivaiheen pituus on vaihdellut, niin tuohan menee aivan sekaisin, jos niitä yrittää muuttaa. Vai onko nyt käyttäjässä vika? :sneaky:
 
Pakko tulla avautumaan että mitäköhän helvettiä tää mun keho tekee. Mulla tosiaan oviksesta alkoi heti alavatsakivut, joissa ei ole minulle mitään outoa koska mulla on lähes aina kivut koko ajan oviksesta menkkoihin. Nyt sitten tuli myös alkoi tissikivut noin dpo 4, ja mulla ei ole kmn jälkeen juuri ollut tissikipuja, viime kierrossa on nännit kipeät. Noh tänään on kp 22, ja MULLA ALKOI MENKAT?! Kmn jälkeen takana jo kolme normaalia kiertoa 26-27 pv, ja nyt kierto 21?!? Mitäköhän hittoa taas. Nyt meni ihan palapeli sekaisin ja jännittää millainen kierto seuraavasta tulee, kun seuraavien menkkojen perusteella ois se ivf ja pahimmoilleen voi sattua pääsiäiselle nyt sitten kp 6-8 jolloin pitäis olla ultra. HUOH!!!
 
Noniin kanssaeläjät palstalla. Elämän ensimmäiset ovistikut ostettu. Apteekin omia 14kpl. Tein heti kokeeksi yhden. Jos nyt oikein ymmärsin niin testi viivan tulee olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrollin kun ovis on tulossa. Semmonen kysymys heräsi, minkä ootte varmaan kokemuksen myötä huomannut, että vahveneeko tuo viiva koko ajan kun ovis lähestyy vai amtuleeko siihen aina tuollainen toinen viiva eikä sen olemassaolo tai olemattomuus kerro mitään. Ainoastaan se yhtä vahva tai vahvempi viiva sitten. Ja kaikki muut viivat voi jättää tulkitsematta? Aooj tietty heti miettiä että olisko ovis tulossa vklp aikana kun aika vahva toi toinen viiva jo.

Noni. Nyt sitä ollaan sitte tikuttelukoukussa heti ja (yli) analysointi alkaa :D
 
Jahas, tissit kipeät kun tyttö imee. Eli joko tulossa rintatulehdus tai sit oon paksuna. Ja tänään se dpo2, että... Toisaalta viimeks ekat oudot hajuaistimukset jo oletettuna dpo1, että saas nähdä voiko näin aikaisin tulla raskaudesta oireita. Normikierroissa mulla ei mitään rintojen kipuiluja mutta plussakierrossa oli viimeksi. Nyt toi imettäminen häiritsee oireiden tulkintaa...

@Helmiii Mulla ovistikut näytti varsin vaaleaa testiviivaa, kunnes plussaa edeltävästi alkoi hyvin vähän tummenemaan ja sit nopeasti tummeneminen plussaksi. Se LH-piikki voi kai olla hyvin nopea, joten yksilöllistä näyttääkö tikuilla oviksen lähestymistä.
 
@Helmiii Minulla siinä näkyy melkeinpä aina joku viiva, mutta pari pvä ennen ovista alkaa tummumaan enemmän ja plussa on tosiaan sillon, jos viiva yhtä tumma tai tummempi. Esim. Tällainen :D https://aijaa.com/jGVbdo

@Brunet82 Tsemppiä piinailuun :) (y)

@Lilmi89 En nyt halua uskoa, että siellä mikään nega on. Jospa sinulla nousisi hsg yhtä hitaasti kuin minulla ja näyttää vasta, kun menkat myöhässä :)

@Mohan No johan on :eek: Ootko käyttänyt jotain konsteja tässä, mitkä saattais vaikuttaa, että kierto lyheni huomattavasti?

@Töppönen_ Kuulostaa lupaavalta ❤

@Hypsy Tuntuu nyt monella olevan ongelmaa sen kanssa. Mulla ihme kyllä ei ole vielä seonnut, mut kerta huomenna on pe 13.pvä, ni eiköhän se huomenna sekoo :D

@Keltasirkku- Se jää nähtäväksi tuleeko vauva 2020, 2021 vai ei mitään.. Jännityksellä odotan tutkimuksia ja löytyykö jotain vikaa, joka selittäisi pitkän yritystaipaleen. Eniten pelkään, että mahdollisuuksia vauvaan ei ole :(
Tsemppiä vielä piinailuun, kyllä sieltä se plussa tulee ❤
 
Kiitos vastauksista @Kasikuus ja @Vesinokkaeläin :) olisin voinu näyttää kuvan tikusta mutta eipä se näy olevan kovin yksinkertaista tällä uudella palstalla x) nyt ymmärrän jo heti paremmin tuon tikutuksen! Olisinpa aloittanut päivää tai paria aiemmin jo... Koska tosiaan tuli heti melko tumma viiva eikä oo nyt mitään mihin verrata. Seuraavat talletukset mahdollisia vasta la joten toivotaan ettei ollut suoraan plussa :s
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
@Helmiii Jatkat nyt vaan tikuttamista, niin tiedät mihin suuntaa se lähtee menemään ja tiedät tulevina kertoina (toivottavasti niitä ei tuu) , että miltä se plussa sinulla näyttää. Mulla ne raskauskeijun ovistestit ei koskaan näyttänyt kauhean tummaa, ainoastaan toinen reuna viivasta oli tumma ja viime kierrossa ostin rfsun testejä ja niillä pärähti räikeä plussa, et ei jättänyt epäselväksi yhtään :) Apteekin testejä en ole kokeillut.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
@Helmiii Jatkat nyt vaan tikuttamista, niin tiedät mihin suuntaa se lähtee menemään ja tiedät tulevina kertoina (toivottavasti niitä ei tuu) , että miltä se plussa sinulla näyttää. Mulla ne raskauskeijun ovistestit ei koskaan näyttänyt kauhean tummaa, ainoastaan toinen reuna viivasta oli tumma ja viime kierrossa ostin rfsun testejä ja niillä pärähti räikeä plussa, et ei jättänyt epäselväksi yhtään Apteekin testejä en ole kokeillut.
Mulla one stepin testit, tilattu raskauskeijusta, näyttää just noin että toinen reuna vain yhtä tumma. Digi kuitenkin plussan antaa. Ja saattaa tosiaan tummeta, yhtäkkiä jostain pissasta vaaleampi testiviiva, mut sit pari pv tummenee nopeasti.
 
@Alinna86
Mulla kans tuli dippaus tossa dpo6, mutta muistelen että mulla ois joskus ennenkin ollut ilman et tarkoittaa mitään. Joskus lukenut et ois keltarauhasen toimintaan liittyvä. Mutta hope so sulla meinasi plussaa ♥

Mun käyrä tältä kuulta
https://aijaa.com/U639By

Tänään alko kairaamaan kohtua tosi voimakkaasti mitä ollut siis nega kierroissa et saapi nähdä onko se täti ens viikolla tulossa.. edelleenkään ei tissit oo yhtään kipeät mikä on tosi outo huvikseen tein ovis testiä eilen ja tänään ja viivat vahvistumaan päin, hassua...
 

Yhteistyössä