Haaveena vauva 2020

Iso kiitos tsempeistä, voihan plussaksi vielä muuttuakin mutta en usko että tällä kertaa.. Kyllä tästä harmituksesta vielä noustaan, ei mulla se nega niin haittaa kun saattahan yrityksessä mennä aikaa, mutta nää oireet jotka pahenee kierto kierrolta, tai siis muuttuu, en ymmärrä miksi pitää "turhaan kärsiä"..

Vau jotku osaatte niin hyvin vastata kaikille erikseen, ite tarvisin paperia ja kynää että pysyn matkassa
Lupaavia oireita muilla!! Ja ihana tuo luotto siihen että kyllä nyt onnistuu! :love:
 
Menen huomenna ja kerron, miten käy. En edes tiennyt, että nestettä voi valua. Pitääkö ottaa omia suojia mukaan? Ainoa mitä sanottiin, niin särkylääke tuntia ennen ja vessassa käydä ennen toimenpidettä. Kertokaahan, jos jollakin kokemusta. Vähän jännittää, mutta fyysinen kipu ei ole mitään tämän henkisen kivun rinnalla :/
Kiitos, ihan mahtavaa jos saan tuoreeltaan fiilikset yms. Tuleeko sulla puoliso mukaan? Senkin unohdin kysyä... Pärjäisin kyllä yksin, mutta jos samalla käynnillä sit suunnitellaan jatkoa niin vois kai siitä miehestä jotain hyötyä olla.

Niin ja hurjasti tsemppiä, hyvin se menee!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Siis onko kenelläkään muulla ongelmia ton **tun Flo-sovelluksen kanssa? Mulla kun tuo kierron ja luteaalivaiheen pituus on vaihdellut, niin tuohan menee aivan sekaisin, jos niitä yrittää muuttaa. Vai onko nyt käyttäjässä vika?
Mulla se jotenkin tilttas ja näyttää omiaan. Kuten myöhäisti mun oviksen ja menkat alkais muka joskus 23päivä vaik niitten pitäs alkaa ens viikon pe. :oops:
 
@Helmiii Minulla siinä näkyy melkeinpä aina joku viiva, mutta pari pvä ennen ovista alkaa tummumaan enemmän ja plussa on tosiaan sillon, jos viiva yhtä tumma tai tummempi. Esim. Tällainen https://aijaa.com/jGVbdo

@Brunet82 Tsemppiä piinailuun

@Lilmi89 En nyt halua uskoa, että siellä mikään nega on. Jospa sinulla nousisi hsg yhtä hitaasti kuin minulla ja näyttää vasta, kun menkat myöhässä

@Mohan No johan on Ootko käyttänyt jotain konsteja tässä, mitkä saattais vaikuttaa, että kierto lyheni huomattavasti?

@Töppönen_ Kuulostaa lupaavalta

@Hypsy Tuntuu nyt monella olevan ongelmaa sen kanssa. Mulla ihme kyllä ei ole vielä seonnut, mut kerta huomenna on pe 13.pvä, ni eiköhän se huomenna sekoo

@Keltasirkku- Se jää nähtäväksi tuleeko vauva 2020, 2021 vai ei mitään.. Jännityksellä odotan tutkimuksia ja löytyykö jotain vikaa, joka selittäisi pitkän yritystaipaleen. Eniten pelkään, että mahdollisuuksia vauvaan ei ole
Tsemppiä vielä piinailuun, kyllä sieltä se plussa tulee
Gelee royalea kp 14 asti...
 
Mä oon käyttänyt ovia fertilityä ja ekassa raskaudessa myös ovian raskausversiota. Sit se vauvan syntymisen jälkeen tarkoitettu ei enää tuntunut hyvältä. Lisäksi fitbitin sovelluksessa voi seurata kuukautisia ja kirjata ovulaatiotestin tulokset ja seksin mutta ainakaan vielä en oo löytänyt voisiko siihen jotenkin kirjata raskauden. Fitbit ennustikin ovulaatiota tiistaille ja ovia korjasi ennusteensa hyvin ovulaation kirjatun ajankohdan perusteella.
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

13.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nenskuli........................kp 54/28-33
Koodikissa......................kp 52/24
Vauvameille....................kp 52/28-35
Minttara.............................kp 52/26
Mandariinilohko..............kp 51/xx
taikinatonttu....................kp 49/28
Mirella92......................... kp 48/29
Tupsahus.........................kp 43/x
Napsunen......................kp 36/35
Zennuli.............................kp 36/26-28
lolu......................................kp 33/28
Keltasirkku-....................kp 29/28-32
Hipposka.........................kp 29/30
Jjenn..................................kp 28/30-31
Nieve30...........................kp 27/29
Korallikala.....................kp 26/32-36
Magnolia89.....................kp 23/26
Helmiii............................kp 23/29-43
Alinna86.........................kp 21/28
Töppönen_..................kp 20/26-28
Futurmama......................kp 20/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 19/28
Kasikuus..........................kp 19/27-28
Mmohini.........................kp 18/32-42
Snanniska.......................kp 18/28
Brunet82........................kp 16/26-28
Persikka123....................kp 14/32
Vaniljapulla.....................kp 13/30
Hypsy..............................kp 13/36
Ilona Eloisa....................kp 12/28
pehmis26........................kp 12/27-29
Shibali................................kp 11/23-28
Millimetrii.........................kp 10/27
minttuni...........................kp 9/26
Marrrsipaani..................kp 9/27-28
Masu90............................kp 9/27-30
Lina87...............................kp 8/28
Riama................................kp 7/27-29
mimmi92.........................kp 7/26
Krippis..............................kp 6/22-24
BonBon88......................kp 5/30-32
Amadecasa....................kp 3/34-55
Lilmi89..............................kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mandariinilohko............dpo 37
Tupsahus..........................dpo 26
Napsunen.............................dpo 16
Magnolia89.........................dpo 11
Keltasirkku-.........................dpo 10
Töppönen_..........................dpo 9
Zennuli................................dpo 9
Alinna86.................................dpo 8
Kasikuus...............................dpo 5
Vesinokkaeläin................dpo 3
Korallikala...........................dpo 2
Brunet82..............................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Voi miten jännittäviä oireita @Zennuli lla myös!

Tänä aamuna maistui margariini aivan kamalan voimakkaalle ja pahalle leivän päällä. Syön kyllä yleensä oivariinia, niin ehkä siksi. Lisäksi vähän krapulainen olo ja keltaista limaa valkovuotona. Mutta mullahan saattaa päivää ennen menkkoja tullakin aina joku limaklöntti. Pessimisti ei pety? :D

Käyn hakee tänään testejä!
 
Kiitos, ihan mahtavaa jos saan tuoreeltaan fiilikset yms. Tuleeko sulla puoliso mukaan? Senkin unohdin kysyä... Pärjäisin kyllä yksin, mutta jos samalla käynnillä sit suunnitellaan jatkoa niin vois kai siitä miehestä jotain hyötyä olla.

Niin ja hurjasti tsemppiä, hyvin se menee!!
Just soittivat, että lääkäri on sairaana. Siirtyy siis ensi kiertoon. Puoliso tulee mukaan, koska antaa myös itse taas näytteen ja suunnitellaan jatkoja. Oltais pyydetty lähete julkiselle myös. Seuraavassa kierrossa sitten.
 
Just soittivat, että lääkäri on sairaana. Siirtyy siis ensi kiertoon. Puoliso tulee mukaan, koska antaa myös itse taas näytteen ja suunnitellaan jatkoja. Oltais pyydetty lähete julkiselle myös. Seuraavassa kierrossa sitten.
Eikä! Voin kuvitella pettymyksen määrän! Toivottavasti et oo ihan surkeana kuitenkaan... Mää oon jo julkisella, ja tän ajan saaminenkin venyi yhdellä kierrolla, toivottavasti ei nyt tarvi perua kummaltakaan puolelta, että menkat kestäiskin pidempään tai lääkärille tulis este. Pitää vielä miettiä tuota puolison mukaan tuloa, hän on oman näytteensä jo antanut, mutta tosiaan noissa keskusteluissa sitten.
 
@Töppönen_ Oi kuinka jännää, heti testikuvia sitten, kun sen aika on ❤

@minttuni Pe 13, kurjaa, että aika peruuntui :(

..Mulla ollut tänään vatsa aivan kovalla :( Ja vv alkoi olemaan taas todella paksua voidemaista. Kerran aiemmin tän yrityksen aikana ollut vatsa ihan kovalla. Voidemainen vv on kyl tuttua. Dpo5 menossa ja no, olo aika normaali taas. Eilinen huonon onnen pvä on vain muisto.
 
Tuosta aukiolotutkimuksesta kyseltiin, niin mulla ainakaan ei valunut nestettä toimenpiteen jälkeen yhtään. Muutenkin tutkimus oli nopea ja helppo. :) Viileää virtausta tuntui kohdussa, kun nestettä laitettiin ja paineentunnetta, mutta kipua en tuntenut missään vaiheessa. Otin tuntia ennen tutkimusta 600mg Buranan.

Sitten omaanapaa!
Tänään on dpo 11 ja tein Sofi 25mIU testin, jonka heitin negana 5min kuluttua roskikseen. Vartin päästä kävin kuitenkin vielä kurkkaamassa testiä ja siinä näkyikin viivanpaikka. :unsure: Ei siis punertanut, mutta näkyi kuitenkin kamerassa. Jännityksellä nyt odottelen seuraavan testin tekoa! Meinasin, että teen vasta tiistaina, kun on ns. ”virallinen testipäivä” kun tässä kierrossa pistelin ekaa kertaa niitä Pergoveris hormonipistoksia.

Mitään oireita ei kyllä ole ja normaali ovulaation jälkeinen rintojen aristuskin katosi dpo 5, jonka ajattelin johtuvan nyt myöskin ekaa kertaa syömistäni Teroluteista.

Onko muilla Sofi-raskaustestit näyttäneet viivanpaikkoja?
 
@Töppönen_ Kuullostaa lupaavalta, jännittää sun puolesta :love:
Milloin testaatkaan?
Omat tunnelmat näyttää osuvan nyt aika hyvin todellisuuteen, eilen puhetta mahdollisesta kiinnittymisdipistä ja sanoinkin et lämmöt pitäs lähtä takas nousuun ja niinhän siinä kävi (y)
Eilen 37.3 Tänään 37.7
Illasta nippaili mahaa jonkunverran, silleen jännästi ja vihlo munasarjoihin. Siinä taas pohdiskelin että jotain on meneillään:X3:
Kovin sitä yrittää olla kuulostelematta oireita mutta 4 epäonnistunutta raskautta vuoden sisään, alkaa tässä hieman jo väkisinkin ennustamaan mikä oire on mitäkin:LOL:
Enkä muista sanoinko jo aiemmin mut mun selkä! Ihan törkeen kipee, kaikki asennot sattuu ja yölläkin kun vaihtaa asentoa niin sattuu, tää on jotain uutta kyl.
Ja onhan näitä oireita toisaalta kiva kirjotella ylöskin...
Eka yö nyt kun nousin pissalle, tää on mul kans semmonen raskaus merkki ja pissa on tosi tummaa ja haisee nenään :geek:
Ainut pms oire mikä puuttuu tällä hetkellä on vitutus, se mulla on nega kierrossa lähes aina. Kaikki vituttaa ja tekis miel tyylii tappaa kaikki:ROFLMAO:
Onneks sitä ei vielä oo.
Viikko menkkoihin,yhden raskauden sain jo tässä kohtaa näkymään testissä mutta ootellaan vielä viikko sitä testiä:X3:
@Kasikuus yllä vastaus kysymykseesi, kirjoitettii samaa aikaa näköjää :D
 
Tuosta aukiolotutkimuksesta kyseltiin, niin mulla ainakaan ei valunut nestettä toimenpiteen jälkeen yhtään. Muutenkin tutkimus oli nopea ja helppo. Viileää virtausta tuntui kohdussa, kun nestettä laitettiin ja paineentunnetta, mutta kipua en tuntenut missään vaiheessa. Otin tuntia ennen tutkimusta 600mg Buranan.

Sitten omaanapaa!
Tänään on dpo 11 ja tein Sofi 25mIU testin, jonka heitin negana 5min kuluttua roskikseen. Vartin päästä kävin kuitenkin vielä kurkkaamassa testiä ja siinä näkyikin viivanpaikka. Ei siis punertanut, mutta näkyi kuitenkin kamerassa. Jännityksellä nyt odottelen seuraavan testin tekoa! Meinasin, että teen vasta tiistaina, kun on ns. ”virallinen testipäivä” kun tässä kierrossa pistelin ekaa kertaa niitä Pergoveris hormonipistoksia.

Mitään oireita ei kyllä ole ja normaali ovulaation jälkeinen rintojen aristuskin katosi dpo 5, jonka ajattelin johtuvan nyt myöskin ekaa kertaa syömistäni Teroluteista.

Onko muilla Sofi-raskaustestit näyttäneet viivanpaikkoja?
Hyvinkin voi roskis haamu muuttua vielä plussaksi, pidetään peukkuja :) (y)
apteekin omissa ei oo viivanpaikkoja ollenkaan niin ite suosin jatkossa niitä:X3:
 
Tuosta aukiolotutkimuksesta kyseltiin, niin mulla ainakaan ei valunut nestettä toimenpiteen jälkeen yhtään. Muutenkin tutkimus oli nopea ja helppo. Viileää virtausta tuntui kohdussa, kun nestettä laitettiin ja paineentunnetta, mutta kipua en tuntenut missään vaiheessa. Otin tuntia ennen tutkimusta 600mg Buranan.

Sitten omaanapaa!
Tänään on dpo 11 ja tein Sofi 25mIU testin, jonka heitin negana 5min kuluttua roskikseen. Vartin päästä kävin kuitenkin vielä kurkkaamassa testiä ja siinä näkyikin viivanpaikka. Ei siis punertanut, mutta näkyi kuitenkin kamerassa. Jännityksellä nyt odottelen seuraavan testin tekoa! Meinasin, että teen vasta tiistaina, kun on ns. ”virallinen testipäivä” kun tässä kierrossa pistelin ekaa kertaa niitä Pergoveris hormonipistoksia.

Mitään oireita ei kyllä ole ja normaali ovulaation jälkeinen rintojen aristuskin katosi dpo 5, jonka ajattelin johtuvan nyt myöskin ekaa kertaa syömistäni Teroluteista.

Onko muilla Sofi-raskaustestit näyttäneet viivanpaikkoja?
Kiitos kokemuksen jakamisesta! Kyllähän tuommosta tutkimusta jännittää, varsinkin kun luvassa on merkittäviä uutisia tämän vauvaprojektin kannalta, oli ne uutiset sitten kumpia tahansa. Löytyikö sulta tukoksia vai oliko kaikki kunnossa?
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Ei ole masentunut olo onneksi yhtään. Seuraavassa kierrossa sitten tutkimuksiin. Pyysin kuitenkin puhelinaikaa, että saisi muita juttuja käytyä läpi. Muutenkin tullut nyt paljon muutoksia suunnitelmiin näiden koronaan liittyvien suositusten vuoksi. Ensi viikon työmatka peruuntui, eli ollaan oviksen aikaan samalla paikkakunnalla. Miehen työpaikka myös kaksi viikko etänä. Ja jos matkustaminen kielletään, niin sekin vaikuttaa kaikkiin näihin meidän aikatauluihin. Toisaalta eipä se luomuonnistuminen ole kovin mahdollista, mutta ainakin nyt pieni mahdollisuus voisi olla. Oon ollu koko alkukierron merkkaamatta mitään tuntemuksia mihinkään ja en ole koko ovista ajatellut. Mutta tänäänhän tikuttelu sitten alkoi, kun kerta lääkäri peruuntui eikä pääse kuulemaan ultrakuulumisia.. että kohta taas vauhdissa ollaan! :D
 
Vitsit miten jännää @Alinna86 <3 En tajuu miten maltat olla testaamatta :D Mutta kuulostaa niin siltä että oot todellakin menossa marraskuisiin <3

Ja @Kasikuus sinnekin kovasti plussatuulia <3

Mä en tajuu mikä muhun on iskenyt. Tänään soitti lääkäri, ja kertoi sen minkä eilen luin jo labratuloksista, että mun amh on alhainen. Eilen oli kyllä paska fiilis kun luin sen sieltä tuloksista, ja meinas epätoivokin iskeä, mutta tänään on jotenkin ollut ihan eri fiilis. Mulla on nyt silti olo että tää on meidän kierto. Koska pakkohan meillä on olla mahdollisuus raskauteen vaikka ois mikä lukema amh:ssa, kun kerran on se suht tuore kkm takana. Joten yritän nyt pitää tän positiivisen fiiliksen ja jatkaa talletteluja, niin joulukuun vauva sitten meille kiitos <3

Muoks. Harmi @minttuni että teillä siirtyy, mutta ihanaa että otat sen noin. Toivon niin teille nyt luomuplussaa <3
 
@Töppönen_ Kuullostaa lupaavalta, jännittää sun puolesta
Milloin testaatkaan?
Omat tunnelmat näyttää osuvan nyt aika hyvin todellisuuteen, eilen puhetta mahdollisesta kiinnittymisdipistä ja sanoinkin et lämmöt pitäs lähtä takas nousuun ja niinhän siinä kävi
Eilen 37.3 Tänään 37.7
Illasta nippaili mahaa jonkunverran, silleen jännästi ja vihlo munasarjoihin. Siinä taas pohdiskelin että jotain on meneillään
Kovin sitä yrittää olla kuulostelematta oireita mutta 4 epäonnistunutta raskautta vuoden sisään, alkaa tässä hieman jo väkisinkin ennustamaan mikä oire on mitäkin
Enkä muista sanoinko jo aiemmin mut mun selkä! Ihan törkeen kipee, kaikki asennot sattuu ja yölläkin kun vaihtaa asentoa niin sattuu, tää on jotain uutta kyl.
Ja onhan näitä oireita toisaalta kiva kirjotella ylöskin...
Eka yö nyt kun nousin pissalle, tää on mul kans semmonen raskaus merkki ja pissa on tosi tummaa ja haisee nenään
Ainut pms oire mikä puuttuu tällä hetkellä on vitutus, se mulla on nega kierrossa lähes aina. Kaikki vituttaa ja tekis miel tyylii tappaa kaikki
Onneks sitä ei vielä oo.
Viikko menkkoihin,yhden raskauden sain jo tässä kohtaa näkymään testissä mutta ootellaan vielä viikko sitä testiä
@Kasikuus yllä vastaus kysymykseesi, kirjoitettii samaa aikaa näköjää


Testaan huomenna tai viimeistään sunnuntaina :love:
 
@Shibali kiitos ❤ ja toivotaan, että siellä rauhalliset fiilikset enteilee hyvää ❤ mitäs se lääkäri muuta tuumas, kuin että arvo alhainen? Miten jatkuu hommat? Tietenkin toivomme plussaa :) ❤

Toivo kannattaa pitää yllä onnistumisesta. Toki se sattuu, jos uusi kierto alkaakin, mutta aina kannattaa toivoa ja pyrkiä positiivisuuteen. Toki myös surun, pettemyksen, katkeruuden jne tunteille tulee antaa tilaa ja käsitellä myös niitä. Mutta koitetaan kaikki pitää toivo yllä erilaisissa tilanteissa ❤
 

Yhteistyössä