Haaveena vauva 2020

En oo taas ehtiny vastailemaan lainkaan. Täällä pakko käydä lukemassa jokapäivä mut vastailuun ei jää aikaa. :(
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3
Onnea plussannaille <3

Meillä ennestään 2 lasta hoidoilla, kolmas raskaus alkoi luomusti mutta meni kesken elokuussa -19 Rv 9+4. Sen jälkeen tullut 3 kemiallista/varhaista km.
 
@Kasikuus kauhea kokemus varmasti.. :(

En edes tiiä miksi kysyin tämmöstä asiaa, varmaan parempi olisi olla ajattelematta :( Ite vielä hoen aina kuinka pitää vaan luottaa ja kuulostella äidinvaistoa, joka yleensä ensimmäisenä tietää ettei kaikki ole hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Harmittavan yleisiä tuntuu olevan keskenmenot, ei soisi tapahtuvan kenenkään kohdalle. Pidän kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että nyt plussanneet ja me kaikki yrittäjät saataisiin vauvat syliin asti!

Hei nyt illalla sainkin lähes ovisplussan! :love: Katsotaan vahvistuuko vielä vai olisiko huomenna dpo0. Äh tätä ajankohtaa vaan, jos dpo0 olisi huominen kp20 ja menkat alkaa taas kp28 (näin kaksi viimeisintä kiertoa) niin kyllä saa olla tuuria matkassa että tuosta ehtisi munasolu tarttua. Kierto kyllä ollut joskus sen 29päivääkin niin niin.. kai tässä jotain tsäänssejä on?? Ainakin pupuilut osui kohdilleen ellei muuta :sneaky:
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Hei! Mä oon näköjää jääny tonne yrittäjien listaan roikkuu, oon plussannu. Nenskuli, voi siis poistaa listalta!

Tuumpa nyt samalla tännekki päivittää meijän tilannetta vähän, en yhtään tiedä mitä on luvassa

Meillä tilanne siis se, että marraskuussa oli tämä kkm joka tyhjennettiin lääkkeillä rv14. Tyhjennysvuodon jälkeen meillä onnellisesti tärppäs kolmannessa kierrossa (vai onko se nyt neljäs)..
Eilen kävin sitten varhaisultrassa, missä todettiin heti, että odotan kaksosia. Olin ihan järkyttyny asiasta, eniten siks, että en tiedä tuleeko mun kohtu kestämään kaksosraskautta aiempien sektioiden takia. Nyt on siis 8+5. Mulla on huomiseks aika sitten äitiyspolille, missä käydään asiaa läpi. Riskit ja mahdollisuudet ja mitä pitäis tehdä... Pelkään, että tätä raskautta ei voida jatkaa näin.
Temppiä, toivon kaikkea hyvää sulle. Toivottavasti tulee hyvä uutisia.
<3


@Hypsy oooo! Näkyy hyvin! Plussa-aalto!
 
  • Rakkaus
Reactions: nenskuli ja Hypsy
@Lilmi89 Kyllä se äidinvaisto on aika ihmeellinen, jopa esikoisen kohdalla, kun ei vielä tiennyt mistään mitään. Itse sanoin neuvolaan alusta asti, että kaikki ei tunnu olevan hyvin. Sanoin sen niiin monta kertaa ja he vakuutti, että kyllä kaikki on hyvin. Jälkeen päin kun olen katsonut alussa olevaa ultrakuvaa, niin kehityshäiriön huomaa kyllä siinäkin ja ihmettelen, että kuinka he eivät ole jo silloin asiaa tajunneet ja sen olisi voinut keskeyttää ajoissa.
Kamalinta oli, kun tunsit jo potkut selkeästi jopa päälle päin ja sit kun sait tiedon, että vauva ei selviä hengissä ja viikon jouduit odottaa, että saat synnyttää, ni se oli tuskaa :( Siitä alkoi tämän äidin masennus ja on edelleen läsnä lievänä, vaikka tapahtuneesta tulee ensi kuussa kuluneeksi 15v :( Mitään apua/tukea en saanut. Jäin asian kanssa ihan yksin. Jos sen olisi käynyt silloin kunnolla läpi jonkun kanssa, niin ehkä olisin selvinnyt masennuksen kanssa helpommalla. 10,5kk päästä tapahtuneesta syntyi sitten tuo minun 14v ❤ Ihanaa, kun on kuitenkin saanut 3 ihanaa lasta syliin asti ❤❤ Toivottavasti vielä joskus yksi pienokainen meille suodaan ❤
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

26.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Koodikissa..................kp 66/24
Vauvameille..............kp 65/28-35
Minttara........................kp 65/26
taikinatonttu.............kp 62/28
Mirella92..................... kp 61/29
Tupsahus......................kp 56/x
Zennuli...........................kp 49/26-28
lolu.....................................kp 46/28
Hipposka......................kp 42/30
Korallikala....................kp 39/32-36
Helmiii..............................kp 36/29-43
Vesinokkaeläin.........kp 32/28
Mmohini.........................kp 31/32-42
Snanniska....................kp 31/28
Brunet82.......................kp 29/26-28
Persikka123.................kp 27/32
Vaniljapulla.................kp 26/30
Hypsy...............................kp 26/29
Ilona Eloisa...................kp 25/28
pehmis26.......................kp 25/27-29
Shibali...............................kp 24/23-28
Mandariinilohko.......kp 24/xx
Millimetrii........................kp 23/27
minttuni...........................kp 22/26
Marrrsipaani...............kp 22/27-28
Masu90............................kp 22/27-30
Lina87...............................kp 21/28
Riama...............................kp 20/27-29
mimmi92........................kp 20/26
Krippis..............................kp 19/22-24
BonBon88.....................kp 18/30-32
Piipaa93..........................kp 18/26-28
Amadecasa.................kp 16/34-55
Lilmi89..............................kp 14/29
Keltasirkku-.................kp 12/28-32
Nieve30..........................kp 10/29
Loree................................kp 10/23-28
Alinna86.........................kp 7/28
Kasikuus........................kp 4/27-28
Jjenn................................kp 4/30-31
Futurmama.................kp 4/29-34

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Vesinokkaeläin................dpo 16
Korallikala...........................dpo 15
Brunet82...............................dpo 15
Snanniska............................dpo 13
Hypsy......................................dpo 11
Marrrsipaani......................dpo 8
Vaniljapulla.........................dpo 8
Helmiii......................................dpo 8
Zennuli....................................dpo 7
minttuni..................................dpo 6
Lina87......................................dpo 6
Riama......................................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onnea plussanneille!! Kääks miten hieno juttu <3

Mites piinailijatoverit, onko hitaita päiviä :D mulla (oletettu pisimmän kierron mukaan laskettu) dpo8 ja nyt pyörii koko ajan vaa mielessä et koska vois testata...

Tänään tosin ollu menkkamaisia tuntemuksia alavatsassa. Kp36/29-43 eli kaikki vaihtoehdot on kyllä mahdollisia kun en onnistunut ovista saamaan tikkuun.
 
Onnea plussanneille!! Kääks miten hieno juttu <3

Mites piinailijatoverit, onko hitaita päiviä mulla (oletettu pisimmän kierron mukaan laskettu) dpo8 ja nyt pyörii koko ajan vaa mielessä et koska vois testata...

Tänään tosin ollu menkkamaisia tuntemuksia alavatsassa. Kp36/29-43 eli kaikki vaihtoehdot on kyllä mahdollisia kun en onnistunut ovista saamaan tikkuun.
Meinasin juuri kysellä samaa. :D
Menny nopeesti ja hitaasti. :D Palelee ja väsyttää. Palelen kyl aina ja väsyttää varmaan siksi, että esikoinen herättää 6. Lämpöjä oon mitannut epävirallisesti, eilen oli 36,8 ja tänään 36,7. Toissapäivänä oli viel 36,3. Normi on 35 jotain. Näitä en kyl kauheen luotettavana pidä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
Dpo 6 ja hirveän hitaasti menee aika. Vaikka kuinka muuta miettii ja tekee. Eilen tuntui jotain tuntemuksia, mutta en nyt tarkemmin mieti tai kirjaa ylös. Mutta eihän niitä voi huomaamatta olla. Menispä äkkiä nämä päivät.
 
Ihanaa @Snanniska ❤ Oletko testannut muilla kuin noilla one stepeillä? Tai niitä kai nuo on? Ne näköjään ainakin mulla näyttää tooosi heikkoa viivaa verrattuna ainakin tohon apteekin ultraan. Hyvä viivahan sulla jo tänään on, mutta luultavasti sulla olis jo leffaviivat muissa testeissä. :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
vierailija
Hei haaveilijat! Voisitteko tulla jakamaan mulle (ehkä rohkaisevia) mietteitänne liittyen tähän koronatilanteeseen? Avasin aiheesta keskustelunkin mutta se ei oikein lähde lentoon https://kaksplus.fi/threads/raskaaksi-2020-mutta-entaes-korona.2529788/

Tulkaa tuonne jättämään mielipiteenne tai kertokaa täällä? Oma olo on tosi neuvoton asian suhteen ja osui silmään, että täällä kuitenkin mietitään raskautta yhä aika hyvillä fiiliksillä... Mikä teidän suhtautuminen tuohon asiaan siis on?
 
Siis kyllä mun mielestä @Brunet82 ja @Vesinokkaeläin alkaa olla just sopiva päivä testata! Hopi hopi nyt leidit. :LOL: @Hypsy onnea ja tsemppiä, että jatkaa vahvistumista. :love: Mulla ei taas nämä reaktiot toimi, niin joutuu laittamaan tylsiä tykkäyspeukkuja kaikille.

Mun tekisi mieli testailla ihan kaistapäänä, mutta mun testit on kaikki apteekissa / kaupassa. Toisaalta tänään saattaisi illalla olla kauppareissun vuoro, niin samallahan niitä saisi... Taidan ottaa kuitenkin sen RFSUn edullisen paketin missä on monta testiä, ei kestä lompakko ostaa vain noita Apteekin ultria. Ei sitä vaan ehkä kuitenkaan osaa olla testaamatta, haluaisin niiiiiiin kovasti nähdä viivan vahvistuvan.
 
Ihanaa @Snanniska ❤ Oletko testannut muilla kuin noilla one stepeillä? Tai niitä kai nuo on? Ne näköjään ainakin mulla näyttää tooosi heikkoa viivaa verrattuna ainakin tohon apteekin ultraan. Hyvä viivahan sulla jo tänään on, mutta luultavasti sulla olis jo leffaviivat muissa testeissä. :love:
Eilen ja toissapäivänä pc:llä, mutta ne loppui niin tänään vaan noilla raskauskeijun one stepeillä. Niitä mulla on vielä jäljellä jokunen. Ihan hullu oon tän testaamisen kanssa kun jo taas tekis mieli kokeilla onko vahvistunut :D
 
Eilen ja toissapäivänä pc:llä, mutta ne loppui niin tänään vaan noilla raskauskeijun one stepeillä. Niitä mulla on vielä jäljellä jokunen. Ihan hullu oon tän testaamisen kanssa kun jo taas tekis mieli kokeilla onko vahvistunut
Ymmärrän! Ajattelin juuri, että onneks on päivät töitä, niin on ainakin se 8 tuntia, kun testit ei polttele. :LOL:
 

Yhteistyössä