Haaveena vauva 2020

Moikka kaikille! Olen jonkin aikaa ryhmää seuraillut ja ihana nähdä kun etenkin viime aikoina plussia tullut monta:love:
Lopetin e-pillerit(Mercilon) helmikuun puolivälissä, jonka jälkeen on tullut tyhjennysvuoto sekä yhdet kuukautiset. Nyt kp10 ja ovista tässä odottelen. Käytössä on Flo-sovellus, ja sen mukaan ovis pitäisi olla nyt lauantaina(y)
Olen nyt melkein 2 viikkoa mittaillut aamulämpöjä, niissä ollut kuitenkin vaihtelua aika paljon, joten niihin en juurikaan luota. Lisäksi yritän nyt tikuttaa ovista, eilen aloitin tikuttamisen ja todella haalea viiva mielestäni oli eilen ja myös tänään tai sitten näen omiani.
Ja tosiaan ikää minulla on 27 ja esikoista yritämme:giggle:
 
Onneks mulla ihan normaalisti 8h töitä työpaikalla... Muuten pyöris vaan tää piinallinen odottelu ja testit mielessä :'D on kyllä menkkamaisia kramppeja ja turvotusta ollu tänää et pahoin pelkään ettei tärppiä tässäkään kierrossa. Toisaalta, mielenkiintoista nähdä sekin koska ne alkaa kun ovista voin vain arvailla et koska tapahtui.....
 
@Loree tervetuloa :)

@marrrsipaani muutama päivä ennen menkkoja käynyt vähän alempana (36.6 laskenut 36.3), sitten taasen noussut ja laskenut vasta toisena tai kolmantena vuotopäivänä. Eli ei ole laskenut vielä vuodon alkaessa. Vähän sama siis kuin @Kasikuus . Tuo muutamissa kierroissa toistunut. Olen mitannut lämpöjä kesästä asti, mutta viime kuukausien aikana olen pyrkinyt olemaan erityisen tarkka. Mutta jo pieni muutos vaikuttaa, jos huoneessa kylmempi niin vaikuttaa jne. Että tiiä sitten, kuinka luotettava tämä mulla on :D

En seuraa oireita tietenkään ;) mutta kolme päivää ollut jo ummetusta ja pahoinvointia. Että oleppa sitten seurailematta mitään. Ja kyllä, ollut ennenkin, joten eiköhän liity jotenkin tähän loppukiertoon. Mutta voi olla merkki muustakin :) jännää

Minttuni 29/ya 2/19/yk 14/1.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Edelleen mitätön hailuraviiva. Ei ainakaan vahvistu
Voi hitto... Voi kumpa vielä yllättäis ja vahvistuis! ❤

Mulla on nyt kaks päivää jomottanut/ollut kauhea paine alavatsassa. Yöllä oli niin hirveää, että se säteili koko jalkoihin nilkkoihin asti. Tänään on myös maha ollut iiiso ilmapallo ja näyttää kuin olisin jo yli puolen välin raskautta. Muutama heikotus/hikikohtaus tullut ja tissejä ja alapäätä vihlaisee ajoittain sekä tissit on turvoksissa, mutta siltikin pelottaa, että jos viiva ei vahvistukaan.:cautious: Kohta taas apteekkiin... :LOL:
 
Tänään ollut tosi vahvat plussat ovistesteissä, mut mietin laskisiko sen jo eilisestä kuitenkin kun mielestäni viivat oli jo silloin tasavahvat. Mahtavaa, että tikut saa oviksen kiinni, mutta harmittaa tämä ajankohta josta huonot mahikset tärppiin.. kp20/27-29..

Nooh, yritän silti olla optimistinen kun ei tässä muukaan auta :) Listalle voisi laittaa täksi päiväksi dpo0
 
Heippa kaikille ja huhhuh! :) luin viimeiset 15 sivua tässä parin tunnin sisällä, ilta toimien välissä.
On riittänyt jännitettävää, mutta tuli niitä plussia.
Itse aloitettiin yritys viime vuonna helmikuussa ja maaliskuun kierrossa eka plussa, joka meni sitten viikon päästä huhtikuun alussa kesken. Oltiin jo iloisia jouluvauvasta. Sitten kesällä oli kohdunulkoinen,johon upposi yli 2kk...
Nyt menossa rv13.
Ikääkin on jo yli 41v.
Haluan tuoda toivoa teille kaikille! (ilman hymiöitä)
Toivottavasti plussaatte nopeasti - maailman tilanteesta huolimatta. Kyllä sitä tulee mietittyä, mutta pelolle ei saa antaa valtaa. <3

Helmiina1978 ja helmi 12+3
 
Onnittelut plussanneille♥ oikeen aalto käynyt ☺

Itellä dpo7 ja nyt pitkin päivää ihme huonovointisuutta on myös ollut kaks päivää kurkkukipee ja päätäsärkenyt ja muutenkin kipeäksi tuleva olo joten voi hyvin liittyä siihenkin. Kohtua kyl tuikkii kuten nega kierroissa nyt syksylläkin teki, että jotenkin enempi uskon siihen tädin vierailuun ensiviikolla. Olis nyt edes jotain herkkiä testejä et sais vklp tehtyä blankon testin ja vois rauhassa odotella tätiä sit alkuviikosta. Tuun varmaan tuulettaa jo sen tädin vierailu kun vuoksi ihan vaan siitä ilosta et tää loputon km:n jälkeinen kierto ois vihdoin ohi ☹
 
  • Rakkaus
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89 ja Hypsy
Hei! Mä oon näköjää jääny tonne yrittäjien listaan roikkuu, oon plussannu. Nenskuli, voi siis poistaa listalta!

Tuumpa nyt samalla tännekki päivittää meijän tilannetta vähän, en yhtään tiedä mitä on luvassa

Meillä tilanne siis se, että marraskuussa oli tämä kkm joka tyhjennettiin lääkkeillä rv14. Tyhjennysvuodon jälkeen meillä onnellisesti tärppäs kolmannessa kierrossa (vai onko se nyt neljäs)..
Eilen kävin sitten varhaisultrassa, missä todettiin heti, että odotan kaksosia. Olin ihan järkyttyny asiasta, eniten siks, että en tiedä tuleeko mun kohtu kestämään kaksosraskautta aiempien sektioiden takia. Nyt on siis 8+5. Mulla on huomiseks aika sitten äitiyspolille, missä käydään asiaa läpi. Riskit ja mahdollisuudet ja mitä pitäis tehdä... Pelkään, että tätä raskautta ei voida jatkaa näin.
Onko sulla monta sektiota takana?
Ainakin siis kaksi? Onko ollut jotain ongelmia vai miksi riski?
Mullahan on kolme sektiota, kaksi ekaa kaksosraskauksia.
 
Mulla jäi nyt kyllä tän päivän ja huomisen testailut tekemättä, kun en jaksa lähteä kauppaan. Oon nyt tän 2 vko tehnyt kotoa etätöitä ja samalla hoitanut meidän kaksivuotiasta, ja kyllä muuten onkin aina iltaisin sippi. Toki pitää olla kiitollinen kun on mahdollisuus työskennellä kotoa, mutta on tää vaan raskasta, kun pitää koko ajan viihdyttää ja palvella lasta samalla. Huh.

Mä kyllä niin toivon, että ollaan oikein sankoin joukoin joulukuisissa. :love: Tänään on kyllä taas närästänyt kovasti, jospa tää nyt olisi oire. Jostain luin, että raskauden alussa keltarauhashormoni voisi tätä aiheuttaa. Toivotaan siis sitä!
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

27.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Koodikissa..................kp 67/24
Vauvameille..............kp 66/28-35
Minttara........................kp 66/26
taikinatonttu.............kp 63/28
Mirella92..................... kp 62/29
Tupsahus......................kp 57/x
Zennuli...........................kp 50/26-28
lolu.....................................kp 47/28
Hipposka......................kp 43/30
Korallikala....................kp 40/32-36
Helmiii..............................kp 37/29-43
Mmohini.........................kp 32/32-42
Snanniska....................kp 32/28
Persikka123.................kp 28/32
Vaniljapulla.................kp 27/30
Hypsy...............................kp 27/29
Ilona Eloisa...................kp 26/28
pehmis26.......................kp 26/27-29
Shibali...............................kp 25/23-28
Mandariinilohko.......kp 25/xx
Millimetrii........................kp 24/27
minttuni...........................kp 23/26
Marrrsipaani...............kp 23/27-28
Masu90............................kp 23/27-30
Lina87...............................kp 22/28
Riama...............................kp 21/27-29
mimmi92........................kp 21/26
Krippis..............................kp 20/22-24
BonBon88.....................kp 19/30-32
Piipaa93..........................kp 19/26-28
Amadecasa.................kp 17/34-55
Lilmi89..............................kp 15/29
Keltasirkku-.................kp 13/28-32
Nieve30..........................kp 11/29
Loree................................kp 11/23-28
Alinna86.........................kp 8/28
Kasikuus........................kp 5/27-28
Jjenn................................kp 5/30-31
Futurmama.................kp 5/29-34
Vesinokkaeläin.........kp 1/28
Brunet82.......................kp 1/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Korallikala...........................dpo 16
Snanniska............................dpo 14
Hypsy......................................dpo 12
Marrrsipaani......................dpo 9
Vaniljapulla.........................dpo 9
Helmiii......................................dpo 9
Zennuli....................................dpo 8
minttuni..................................dpo 7
Lina87......................................dpo 7
Riama......................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Huomenta Tänään testasin ja negaa näyttää.... menkat myöhässä kp 30 26/28...
Oireet voimassa vielä..... tässä odottelen vknlopun yli että jos ei ala niin maanantaina testaan uudelleen .....tuli kyllä masennus.
Mun kierto on aina säännöllinen mutta voihan se sekoilla välillä...
Eikä!?! :( Mutta etkös sä sanonut, että sulla plussa saattaa näkyä vasta tosi myöhään? Voisko kuitenkin olla toivoa?

Minkälaisia oireita sulla on?
 
@Hypsy nooo mä muistan kuopusta odottaessani että meni näin samalla tavalla että pientä toivoa vielä on.... tämän takia olen venyttänyt testaamista kun sit tulee tämä masis olo.....
Oireita on närästys, kahvi ei maistu, rinnat super kipeät ja turvonneet olleet puoltoista viikkoa, päänsärkyä kolmena päivänä ihan jatkuvasti...pientä vatsajuilintaa mutta todella olematonta ja on kylmä . Menkkaoireihin kuuluu ainoastaan vatsanjuilinnat ja jäätävä ketutus ja joskus hieman rinnat aristaa pari päivää ennen.Mitään muuta ei ole koskaan.
Jotenkin vaan silti sellainen fiilis ku kaikilla muilla tuntuu näkyvän testeissä jo viimeistään dpo 10 haamuja niin alkaa usko hiipua:(
 

Yhteistyössä