Haaveena vauva 2020

@Hypsy nooo mä muistan kuopusta odottaessani että meni näin samalla tavalla että pientä toivoa vielä on.... tämän takia olen venyttänyt testaamista kun sit tulee tämä masis olo.....
Oireita on närästys, kahvi ei maistu, rinnat super kipeät ja turvonneet olleet puoltoista viikkoa, päänsärkyä kolmena päivänä ihan jatkuvasti...pientä vatsajuilintaa mutta todella olematonta ja on kylmä . Menkkaoireihin kuuluu ainoastaan vatsanjuilinnat ja jäätävä ketutus ja joskus hieman rinnat aristaa pari päivää ennen.Mitään muuta ei ole koskaan.
Jotenkin vaan silti sellainen fiilis ku kaikilla muilla tuntuu näkyvän testeissä jo viimeistään dpo 10 haamuja niin alkaa usko hiipua
Ymmärrän hyvin turhautumisen, mut onhan noi oireet lupaavia ja jos aiempaakin kokemusta on myöhäisestä plussasta, niin jos pystyisit vielä pitämään toivoa yllä. ❤

Mun oireet on melko vähäisiä, mut tää alavatsan/selän paine/lievä jomotus muistuttaa kyllä tilanteesta öin ja päivin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Brunet82
Nyt oli Ylellä juttua koronasta ja hedelmöityshoidoista, kun niistä keskusteltiin (käsitellään myös sitä, miksi jossain vielä jatketaan hoitoja):

https://yle.fi/uutiset/3-11277248

Meillekin siis HUSilta sanottiin hoitoja lopetettaessa, että loppuraskauden osalta on jo melko varmaa, ettei korona vaikuta sikiöön. Hoidot keskeytettiin siksi, kun alkuraskaudesta ei ole vielä tietoa, mutta että sitä saadaan jo parin kk:n sisään Kiinasta.

Tuossa linkin jutussa sanotaan, että kriittisin vaihe minkä tahansa taudin kannalta on alkuraskaus, kun sikiön sisäelimet kehittyvät silloin. Äidin immuniteettihan on raskauden ajan heikentynyt. Eli uskoisin että jos alkuraskaudesta selviää, on suht selvillä vesillä? Jutun mukaan covid-19 ei tartu istukan kautta sikiöön.

Ja jutussa muuten sivulauseessa mainitaan, että luomuraskaudet ovat nyt lisääntyneet :D Karanteenivauvoja :)

Mulla alkoi juuri flunssaoireet, eli nyt se varmaan iskee. Ja jos on pientä teoreettista mahista että oisin ovuloinut tässä kierrossa (viime viikolla), niin nythän se flunssa tai korona tuo lisähaastetta sitten _plääh_
 
Täällä alkoi vuoto eli kp1/28-29. Lähinnä helpottunut olo ja sellanen vihdoinkin ajattelu. Koko ajan oli kuiteskin sellanen olo, että ei ole totta ja jotain on pielessä. Eilen alko jo suututtamaan ja aloin melkein huolestua, jos oliskin kohdun ulkoinen tms. Helpompihan aina näin, että vuotaa itsestään ulos. Ja jospa kierto ei menis ihan sekaisin, kun menkat ehti olee myöhässä vain muutaman päivän. Ei enää ehditä tälle vuodelle mutta jospa alkuvuoden vauva sitten. Voi jopa olla helpompi niin, koska ollaan suunniteltu kutsuvamme perheet meidän luo juhlii joulua ja pari viikkoo synnytyksen jälkeen ei kyllä ois jaksanut vieraita.
 
@Brunet82 Jospa siellä nousisi hcg vain hitaasti. En itsekään ole koskaan saanut viivan viivaa, ennen kuin menkat pari pvä myöhässä ja silloin niin haalea haamu, et tuskin erottaa, joten kyllä siellä vielä toivoa on ❤ Tsemppiä!

@Hypsy Vahvistuu ❤ Jospa nyt pysyis matkassa mukana, eikä jäisi kemialliseksi.

Täällä kp5 menossa ja voiskohan nää menkat vaikka jo loppua? Eilen vielä vuoti läpi :( Joka toinen pvä ollut runsasta ja joka toinen pvä vähemmän, ni koko ajan luullut, et nyt ne loppuu ja en ole sitä kuuria hakenut (virhe.) Eilen särki töissä päätä ihan sairaasti ja illalla tuli iltapalatkin ulos. Tuli todella oksettava olo ja pakko oli oksentaa, vaikka yritin, että en oksenna.
Hei, ei ois enää ku noin 24pvä, ni voi testata :LOL::ROFLMAO::cool:
 
Pahoittelut @Vesinokkaeläin ja @Brunet82 ❤❤❤

Mun oli pakko uittaa ovistikku, kun ei tästä taloudesta muutakaan löydy. :LOL: Tänään siis dpo16.



En vaan uskalla luottaa, että tää on "oikea plussa". Tai no ovistikulla testattunahan nyt ei tietenkään ole, mutta tiedätte kyllä. Mutta ehkä jos viikon päästä viikkodigillä saisin 3+ vko, niin on pakko alkaa vähän luottaa.
 
Pahoittelut @Vesinokkaeläin ja @Brunet82

Mun oli pakko uittaa ovistikku, kun ei tästä taloudesta muutakaan löydy. Tänään siis dpo16.


En vaan uskalla luottaa, että tää on "oikea plussa". Tai no ovistikulla testattunahan nyt ei tietenkään ole, mutta tiedätte kyllä. Mutta ehkä jos viikon päästä viikkodigillä saisin 3+ vko, niin on pakko alkaa vähän luottaa.
Eiköhän toi ihan hyvä plussa ole vaikka onkin "väärä" tikku. ;) :love:
Mä tilasin pari viikkodigiä ja jos ei menkat ala, niin ens viikolla testaan ja sit vasta uskon, jos se jotain näyttää. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Ööh,ehkäpä kierto heittää vaan höränpyllyä,meinaa tänään tullut jo iha verta ja pientä hyytymää. Kierto oli joko tosi lyhyt tai sit se alko oikeesti jo sillo ku kierukka otettii pois. En oikeen usko et kiinnittymisvuoto olis tällästä...
 
Kysyn vielä, kun en aiemmin saanut vastausta. Söin 10 päivän kuurin Primolut Noria ja minulla on ollut lämpö yli 37 nyt jo viikon putkeen. Vaikuttaa myös olotilaan sillä lailla, että tunnen oloni nuutuneeksi. Onko kellään ollut samaa?
 
Pahoittelut menkoista :(

@Lilmi89 minä olen kyllä tykännyt oviksen tikuttelusta nyt, kun saan oviksen kiinni. Tässä kierrossa meni vain 11 liuskatestiä ja kaksi digiä, alan siis kehittymään. Eka tikutuskierrossa meni tuplamäärä :D mutta tosiaan viime kesänä ja syksynä, kun tikuttelin ja en saanut kiinni, niin se tuntui stressaavalta :(

@Ilona Eloisa ei ole tuttu lääke minulle, olisiko joku muu käyttänyt? Voisiko siinä olla tullainen sivuvaikutus?
 
Pahoittelut menkoista

@Hypsy aikalailla samanlainen viiva one stepissä kuin eilen. Mietin jo, pitääkö hakea muita testejä vielä... On mulla se Digi ja ajattelin sen huomenna käyttää kun on dpo 15 ja oikea testipäivä.
Ne one stepit on kyllä hanurista. Mulla kyllä nekin vahvistuu joka päivä, mutta onhan ne haaleita edelleen. Ajattelin tänään tai huomenna kokeilla 25 herkkyyksistä testiä, niin näkis vertailun vuoksi mitä se näyttää.
 
Siis mitä ihmettä - aamulla olin flunssaoireiden kourissa, oli piikkipallo kurkussa, nenä vuosi, maha kuralla, väsymys. Nyt 7h myöhemmin ei mitään! Elämäni kunnossa! Ehkä ihan vähän vielä kurkku turvonnut, mutta ei enää kipua. Siis sanokaa nyt joku että tämä oli ihan selvä raskausoire :D

No ei, voiskohan tää olla siitepölystä johtuvaa? Mulla ei ole aiemmin ollut tällaisia oireita, ja yleensä oon oireillut vain silmien kutinalla ja kuivalla yskällä. Mut onhan tämä ollut outo talvi/kevät ihan kaikin mahdollisin tavoin. Lepän siitepölyä näkyy olevan jo koko maassa ja täällä etelässä runsaastikin. Käytin siis aamulla koirat ulkona ja sen jälkeen visusti eristyksissä sisätiloissa. Multa ei ole allergioita koskaan tutkittu, joskus oikein runsaina koivun siitepölyn vuosina on oireita riittänyt minullekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Siis mitä ihmettä - aamulla olin flunssaoireiden kourissa, oli piikkipallo kurkussa, nenä vuosi, maha kuralla, väsymys. Nyt 7h myöhemmin ei mitään! Elämäni kunnossa! Ehkä ihan vähän vielä kurkku turvonnut, mutta ei enää kipua. Siis sanokaa nyt joku että tämä oli ihan selvä raskausoire

No ei, voiskohan tää olla siitepölystä johtuvaa? Mulla ei ole aiemmin ollut tällaisia oireita, ja yleensä oon oireillut vain silmien kutinalla ja kuivalla yskällä. Mut onhan tämä ollut outo talvi/kevät ihan kaikin mahdollisin tavoin. Lepän siitepölyä näkyy olevan jo koko maassa ja täällä etelässä runsaastikin. Käytin siis aamulla koirat ulkona ja sen jälkeen visusti eristyksissä sisätiloissa. Multa ei ole allergioita koskaan tutkittu, joskus oikein runsaina koivun siitepölyn vuosina on oireita riittänyt minullekin.
Mulla keskiviikkona tuli yhtäkkiä kuumeinen ja kipeä olo, meni ohi iltaan mennessä. Lämpöä oli vähän. Ja heti tuli mieleen, että mikähän oire tämä nyt on :D Mutta tosiaan itsekin mietin tuota siitepölyallergiaa. Ei ole mitään multakaan tutkittu, mutta selkeät oireet on ollut useana keväänä. Oispa tämä meillä merkki raskaudesta!
 
  • Tykkää
Reactions: Disco Volante

Yhteistyössä