Haaveena vauva 2020

@Jjenn ei ole minulla ollut, oiskohan täällä muilla kokemusta asiasta? Miltä muutoin näytti ultrassa?

@Snanniska ois kyllä ihme, jos yhtäkkiä olisinkin luomusti raskaana :D

@Shibali pahoittelut menkoista :/ mulla monesti samanlaisia ajatuksia, harmittaa kun muka tuntuu kaikkea erikoista ja ei kuitenkaan ole raskaana. Ja en tiedä miten oppisi olemaan kuulostelematta :(

@Lilmi89 eilen tuli muka se olo, että olen raskaana, mutta tänään siitä ei tietoakaan. Perus ärsyyntynyt olo, kipuilua oikealla puolella ja pari finniä ilmestynyt naamaan. Nämä aina muutama päivä ennen menkkojen alkua. Vituttaa suoraan sanottuna.

Jos menkat ei ala, niin dpo 15 testaan.
 
Onko porukka muuten miettinyt, että siirrytäänkö yksitellen sinne 2021 keskusteluun vai jatketaanko tässä? Tiedän, että osa on sinne jo alkanutkin kirjoittaa mutta mitä itse katselin, niin ei tuntunut ihan omalta kun oli vielä aika hiljaista ja aika paljon vielä sellaisia, jotka vasta suunnitteli yrityksen aloitusta. Taidan siis vielä pysyä täällä, vaikka, jos heti perään tärppäisikin, menisi laskettu aika ensi vuoden puolelle.
 
@minttuni Muuten näytti hyvältä eikä pitäisi ainakaan ultran mukaan olla mitään estettä raskautumiselle. Verikokeet myös hyvät ferritiiniä lukuunottamatta. Mies pitäisi vielä ainakin tutkia, mutta gyne sanoi että puolelle pareista ei löydy mitään "vikaa" vaikka raskaus ei ala. En sitten tiedä kumpi olisi parempi, se että vika löytyisi ja voisi siihen vaikuttaa tai sitten mitään vikaa ei kummastakaan löytyisi ja syy lapsettomuuteen jäisi mysteeriksi.

Eikö tosiaan kenelläkään ole kokemusta myoomista? :eek:

@Vesinokkaeläin Pikkuhiljaa varmaan voisi siirtyä 2021 puolelle ellei nyt sitten jouluvauvaa tule yllättäen tule :)
 
@Shibali Pahoittelut menkoista :( ❤

@Vesinokkaeläin Voisin kyllä jumiutua tänne ryhmään :D Iteki oon pari kertaa käynyt 2021 ryhmässä kurkkii, mut ei se tunnu oikein vielä siltä, että osaisi siellä lähteä keskustelemaan. Mutta jos me sinne isolla poppoolla joudutaan menemään, niin ei se sit enää hiljainen ole :ROFLMAO:
Voisipa tän ryhmän nimeksi muuttaa haaveena vauva 2021 ja pysyä täällä ❤
 
@Hypsy Onnea Toivottavasti meistä mahdollisimman moni tulee sinun perässä joulukuisiin

Tervetuloa mukaan @Wanti ja @Loree

@nenskuli Mulla sama ongelma. 3 sektiota takana ja hyvin ohut kohtu joissakin kohdin. Sen takia kävimme tutkimuksissa ja hakemassa luvan raskautumiseen. Riskejä on ja vaikka kaksosia aina olen toivonut, niin tässä tapauksessa se ei olisi suotavaa, jos joskus raskaana on.
@Kasikuus mitattiinko sulla kohdunseinän paksuuksia? Oliko sulla arpipuutosta? Tai näkykö vikassa sektiossa ihan fenestraatiota? Oliko sulla vikassa raskaudessa mitään vaivoja arven kanssa?
 
@Kasikuus mitattiinko sulla kohdunseinän paksuuksia? Oliko sulla arpipuutosta? Tai näkykö vikassa sektiossa ihan fenestraatiota? Oliko sulla vikassa raskaudessa mitään vaivoja arven kanssa?
Ei kyl taidettu mitata, kun en muista mitään lukemia. Luki papereista viimeisimmästä sektiosta ja siellä luki, että jo se oli riskiraskaus ohuen kohdun takia sektioarven kohdilta. Ei ollut mitään vaivoja arven kanssa vikassa raskaudessa ja siksi tulikin yllätyksenä, että riskit oli aika suuret, et kohtu repee. Suositeltavaa oli, että ei enää lapsia, mutta jos päättää raskautua, niin tiheät seurannat tiedossa :) Ja nyt kun viimeisimmästä sektiosta on aikaa reilu 9,5v niin kuulemma riskit vähän pienemmät, kun on päässyt arpeutuu kauemmin. Ja nyt sit raskautuminen kai vaikeaa sen takia, kun arpikudos niin syvällä ja kiinnittyminen vaikeaa :cautious:
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Muilla olo, ettei varmasti ooo tärpänny?!
Mul vaihtelee koko ajan. Välillä oon varma, että on tärpänny ja välillä ihan varma, ettei tosiaan. Olin toiveikas tästä kierrosta, mut enää en tiiä. Tekis niin mieli testata, mut ei mulla ookkaan testiä kaapissa. :D Tänään ollut erilaisia vatsatubtemuksia,rtymystä, itkuherkkyyttä ja väsymystä. Varmaan perus pms.

Ja varmaan ite voisin roikkua molemmissa keskusteluissa, jos ei tässäkään kierrossa vauvaa suoda. :D
 
Mä ainakin voisin hengailla tässä ryhmässä jatkossakin❤
Mies sanoi tänään kun multa itku taas tuli niin mitä jos hommattais niitä ovulaatiotikkuja.... en oo koskaan tikutellu tai ees suunnitellut mutta pitäiskö kokeilla sitten ?? Te varmaan kaikki niitä käytätte?
Parempi mieli iltaa kohden ollut.
Kunnon megamenkat taas... tylsää. Sen verran jo toipunut että katselin jo seuraa mahdollista laskettua aikaa niin osuisi 1.1.2021
Onhan tässä toivoa vielä vaikka kuinka ❤
 
@Brunet82 Ite tilasin nyt ekat ovistikut, Matsmartilta halvalla ne olikin vaan ruotsalaisia hups.. Mutta tän kierron jälkeen ovista tikuttamaan ekaa kertaa, kun starttaa yk5. Nyt kp 16/29. Onko sulla selkeät ovisoireet? Mulla oireilee kp 10-13 mutta jos ovis on tuossa niin tosi pitkä luteaalivaihe, eli jännä nähä pitääkö olot paikkaansa :O
 
  • Tykkää
Reactions: Brunet82
@Brunet82 Mul on ollu kaks kiertoo tän vajaa vuoden aikana ku en oo tikuttanut, nyt viime kierto oli sellainen ja ei tuottanut tulosta kun luulin että jatkuva purkkiin pissiminen vaan stressais niin kokeilin totakin.
Nyt taas testaan:X3: tänään kp 10 ja lähellä jo ollaan kun on niin punaiset viivat jo, veikkaan että parin päivän päästä ois ovis täällä...pääsee piinailemaan(y):LOL:
@Lilmi89 Mul on noil samoil paikkeil aina ollu, pitkä luteaalivaihe pitäis olla viel hyvästä ja pah...
Muoks.
Niin ja mää ainaki pyörin täällä ryhmässä vielä tovin koska jos tärppi käy nyt niin aattona laskettu aika❤
 
Onnea @Korallikala

Voisin liittyä listalle
Wanti kp 12/30-48

Mä en ees aatellu kun tulin tänne että nyt on loppuvuoden vauvat yrityksessä. Oiskohan mun pitäny suoraan mennä 2021 ketjuun kirjoittelemaan? Toisaalta jos tärppää tässä kierrossa niin laskettu aika ois joulukuussa.

Viime kierto oli 48 päivää mutta tää kierto ei varmaan oo niin pitkä koska tuntuu jo oviskipuja. Mulla kestää oviskivut tosi pitkään ja tunnistan sen hyvin. Viimeks kun yritettiin vauvaa käytin kyllä ovistestejä. Tällä kertaa yritän välttää suorittamista.. yritys kun tahtoo mun pään sisällä muuttua nopealla tahdilla vakavaksi ja musta tulee monsteri Ajattelin että tää viimeinen kerta sais olla rento.. mutta saa nähdä.. eilen tilasin foolihappoa ja raskaustestejä.. että lähteeköhän mopo käsistä tälläkin kertaa.

Mä toivon että jäis nyt kivat muistot koko setistä kun tää on oikeesti meille sit viimeine jos onnistutaan Alkaa ikää olla jo sen verran paljon.
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Shibali ja Lilmi89
Siirryn 2021 ryhmään, jos en nyt ole tullut raskaaksi. Toivottavasti mahdollisimman vähän meistä sinne enää siirtyy, mutta uskon että yhtä lailla siellä keskustelu jatkuu ja tulee lisää porukkaa koko ajan. :)

@Jjenn hyvä, että muutoin näytti asiat olevan ok (y) Kyllä kait se helpottaa, että lapsettomuudelle on syy. Toisaalta syynkään tietäminen ei takaa onnistumista hoidoissa, mutta onko helpompi sitten suunnitella ja kohdentaa toimenpiteet kun tiedetään tarkemmin, mistä johtuu.

@Brunet82 minä ainakin tykkään oviksen tikuttelusta, tietää suurinpiirtein milloin odottaa menkkoja alkavaksi.

Tsemppiä kaikille :) ❤
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

29.3.2020

NimiKiertopäivä

Koodikissa..................kp 69/24
Vauvameille..............kp 68/28-35
Minttara........................kp 68/26
taikinatonttu.............kp 65/28
Mirella92..................... kp 64/29
Tupsahus......................kp 59/x
Zennuli...........................kp 52/26-28
lolu.....................................kp 49/28
Helmiii..............................kp 39/29-43
Mmohini.........................kp 34/32-42
Persikka123.................kp 30/32
Vaniljapulla.................kp 29/30
pehmis26.......................kp 28/27-29
Mandariinilohko.......kp 27/xx
Millimetrii........................kp 26/27
minttuni...........................kp 25/26
Marrrsipaani...............kp 25/27-28
Masu90............................kp 25/27-30
Lina87...............................kp 24/28
Riama...............................kp 23/27-29
mimmi92........................kp 23/26
Krippis..............................kp 22/22-24
BonBon88.....................kp 21/30-32
Piipaa93..........................kp 21/26-28
Amadecasa.................kp 19/34-55
Lilmi89..............................kp 17/29
Keltasirkku-.................kp 15/28-32
Nieve30..........................kp 13/29
Loree................................kp 13/23-28
Wanti................................kp 13/30-48
Alinna86.........................kp 10/28
Kasikuus........................kp 7/27-28
Jjenn................................kp 7/30-31
Futurmama.................kp 7/29-34
Hipposka......................kp 5/30
Vesinokkaeläin.........kp 3/28
Brunet82.......................kp 3/26-28
Shibali...............................kp 3/23-28
Ilona Eloisa...................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Marrrsipaani......................dpo 11
Vaniljapulla.........................dpo 11
Helmiii......................................dpo 11
Zennuli....................................dpo 10
minttuni..................................dpo 9
Lina87......................................dpo 9
Riama......................................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Lilmi89 ja @Alinna86 juu mä luulen että tilaan myös tikkuja tänään. ;)
Ihan mielenkiintoista kokeilla myös näin ja kun kerran mieskin haluaa niin kokeillaan sitten. Mulla oli kyllä viime kierto epätavallisen pitkä.... no katsotaan miten tällä kertaa.:giggle:
Itkin tätä mun äidillekkin että mahdetaanko enää lapsia saada kun ikää on jo niin kauheesti....Hän sanoi että sulla on kaksi ihanaa poikaa ja varatytär ja ihana mies joka tapauksessa kävi miten kävi ❤❤ Koitan olla nyt läsnä kotona ja nauttia mun ihanasta perheestä❤❤
 
Ovistikku expertit hoi!!!
Mikä merkki on hyvä? Ja onko antaa jotain vinkkejä muutenkin kun tämä on mulle ihan uutta
Itsellä ainakin parhaiten toimii Clearbluen hymynaamatestit. Ei tarvi viivoista yrittää tulkita näyttääkö plussaa vai ei, tuo mielenrauhaa :D on kyllä vähän tyyriimpiä, mutta kannattaa tilata raskauskeijun sivuilta, sieltä saa vähän edullisemmin
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii ja Brunet82
@Brunet82 Mulla toimii hyvin pregcheck merkkiset ellei haluu ostaa tyyriitä cb. Paketti maksaa n.8e ja paketissa 10kpl.
Itselläni kierto on 28päivää ja aloitan kp10 kohdalla tikuttamisen aamupäivällä ja iltapäivällä, 2x päivässä siksi ettei huippu mee varmasti ohi.
Tänään näytti jo melkein plussaa ja tänään kp 11, voi olla et iltapäivällä jo pärähtäis (y)
Omaa napaa..
Lämmöt 36.8 tässä kierrossa aloitettu kaiken muun lisäksi maca, huomannut että veri kiertää ilmeisesti paremmin, ainainen palelija onkin nyt hikoilija:LOL:
Tikuttelut aloitin perjantaina.
Limailut mulla alkoi hyvin ajoissa jo tai tuntuu ettei ne oikee loppuneetkaan(?)
Jännä miten alkukierrossa on nii mieli matalana ja toivo menetetty ja kaikki on ihan paskaa:ROFLMAO:
Mut nyt taas kun ovis lähenee on jotenkin niin energinen ja taistelutahtoa täynnä (Siis sillämielin taas että kyllä me se vauva vielä saadaan) :love:tai ehkä ne on vaa nää hormonit!:D
Aika ajoissa näyttäis ovis tulevan mut jääpähän pitkä kiinnittymismahdollisuus
Ootan jo et pääsen piinalistalle:X3:

Onnea @Snanniska ❤
 

Yhteistyössä