Haaveena vauva 2020

Zeze19
Nyt täytyy lähiaikoina testata, niin näkee miten kehittyy. Testiviiva vaan tosi ohut, mutta väri selkeästi siinä vahvempi testiajan lopulla oli. Saapi nähdä. Kiinnostaa kovasti kun Sofin testeissä ei mitään ole ollut koskaan... Kp 13/26-28.

Tsemppiä kaikille haaveilijoille vielä erityisesti joulukuun osalta.
 
Siis mitäs nuo lämmöt nyt sit merkkaili? Mulla on nyt ollu varmaan oviksesta asti päivisin lämpö 36,8-37,0. En tiiä onko kaikkina päivinä ollu, mutta oon useasti mitannut ku on ollu sellanen vähän "kuumottava" olo. Normisti lämpö 36,0 tai alle. En oo oikeen missään vaiheessa päässy lämmöistä kärryille, muuta ku et oviksen aikaan oon huomannut koholla olevat lämmöt. Mut oliko niin että ne voi olla koholla loppukierrosta ihan muutenki vaan?
 
Eilen ovistestissä näkyi jo jonkinlainen viiva, selkeästi vahvempi kuin ne haamut aiemmin, mutta tänään se on kadonnu kokonaan! Oon siis testannu nyt viikon ajan ja aina 2-3 kertaa päivässä. Tänään jo 2 kertaa testannut, mutta ei näy toista viivaa enää. Missasinko siis huipun jotenkin vai enkö ovuloi ollenkaan? Vai vieläkö se voi tuosta uudestaan tummua?
Kokemuksia?
Nyt menossa kp15
 
Mäkin laskeskelin ja tajusin, että eipä meillekään mitään jouluvauvoja tule, kun tämän kierron mahdolliset LAt menisi tammikuun puolelle. Toisaalta olen vähän helpottunutkin. Eniten mietityttää mahdollisessa plussaamisessa se, että mies ei todennäköisesti pääsisi ensimmäiseen ultraan jne. mukaan koronatilanteen vuoksi.

@Loree ovishuippu voi joillakin olla todella nopea! Mulla vahvistuminen kestää ikuisuuden, mutta huipun mentyä viivat katoaa sen siliän tien.
 
Värit ei toimi, mutta mulla on listalla päivät pomppinut vähän järjestyksestä pois. Oon saattanut itekin laskea väärin, mutta näin vikoina päivinä sen huomaa viimeistään...

Eli joka huomenna päivittää, niin jos menkat ei ala yöllä, niin mulla olisi siis huomenna 1.4 kierron vika päivä kp42/29-42 ja dpo14.

Jännittävää! Pääseekö tippuu korkealta taas vai lähteekö lentoon.
 
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista <3 ihanaa, että näinkin surullisen ja kauhean vaiheen elämässä voi jollekkin jakaa, kun harva edes tiesi raskaudesta, enkä ees kehtaa asiasta enempi puhua, pelkään ettei ihmiset jaksa kuunnella.

Kotonakin meinaa välillä tunnelma kiristyä, kun tuntuu että mies menee vaan eteenpäin elämässä, vaikka käsittelee omalla tavallaan tätä asiaa. Tietysti ei pidä jäädä vaan paikalleen märehtimään, mutta kyllä itellä ainakin oman aikansa vie, että tottuu taas elämään tämän kokemuksen kanssa ja ilman raskautta. Ihan hirveen surullinen oon ja usein ahdistunutkin.

Nyt pidetään ainakin taukoa vauva asioissa, syksyllä katotaan asiaa uudestaan. Eli seuraavan vuoden listoille sitten joskus, jos vielä päädytään vauvaa yrittämään. <3

Ja @Kasikuus toivottavasti teillä sujuu kaikki asiat hyvin! Ehkä saatan taustalta seurata tilannetta, kun on niin samankaltainen tilanne. <3
 
@minttuni jep todellakin on tuttua... Ja kaveri just laitto viestiä että on varma olevansa raskaana, kun on kaikki oireet mutta 4 negatestiä tehny ja yhden minipillerin unohtanu ottaa... Aattelin että jep samanlaisiin ajatuksiin sortuu joka kierrossa. Nytki niin järkyt menkkajomot että maata pitää, vielä 10pv menkkoihin ja täää jomottelu alkaa olla liian tuttua jo Tulis se lapsi niin alotan sen jälkeen epillerit!! Oon ahminu eilen ja tänään lakritsia kun oon aika varma että ens vuodelle menee..

@Zennuli on kyllä super pitkät kierrot, kiva kuitenkin että ovuloit, joskushan kait pitkät kierrot voi merkata ovuloimattomuutta. Tärppionnea seuraavaan kiertoon <3
Tää on siis km jälkeinen ei oo viel kierto lähtenyt käyntiin. Oletan saavani viel takas oman normi kierron mikä on ihan oppikirja kamaa 26-28☺
 
@minttuni mulla tuli esikoisen kanssa silloin kun menkkojen piti alkaa yhden illan ruskeaa tuhrua joka sitten loppui ja pari päivää siitä tein sit testin joka oli positiivinen. Tarkkoja KP päiviä en tiedä kun silloin ei erityisesti yritetty vaan oltiin enempi tulee jos on tullakseen asenteella ☺ Eli kaippa se kiinnittyminen voi vuodella vähän viivelläkin jos kohdun suu on tiukemmin kii
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Henduliinu
Hei! Pakko oli ruveta täältä kysymään kokemuksia. Siis tein äsken clearbluen plus raskaustestin, jossa näky jo valmiiksi ennen testin tekoa tosivahva harmaan sininen poikkiviiva. Onko muilla ollu viiva jo valmiiksi? Kontrolliviiva tuli sit testin teon jälkeen ja se oli ihan eri sininen. Mietin et oliko toi testi ihan toimiva
 
Paljon voimia vielä @nenskuli ❤ Pieni neuvo, älä jää tilanteen kanssa kuitenkaan yksin, vaan puhu asiasta jollekin (vaikka ammattilaiselle) , ettei asia jää syvälle sisimpään painamaan. Kokemuksen kautta puhun, että pahinta on jäädä yksin miettimään asiaa vuosiksi. Asia pitäisi heti alkuun käsitellä hyvin, niin selviää jatkossa paremmin ❤

@Vaniljapulla Kuvaa? :) Varovaiset onnittelut ja vahvistumisia muille aamuille ❤

Täällä aloiteltiin eilen tallettelut ja ihan uskomatonta, että kuinka se ovis voi olla jo melkein ovella (flo mukaan 4pvä päästä) kun vastahan mä fiilistelin viime kierron ovista :LOL:
 

Yhteistyössä