Haaveena vauva 2020

VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

1.4.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Helmiii..............................kp 42/29-43
Vaniljapulla.................kp 32/30
Mandariinilohko.......kp 30/xx
Millimetrii........................kp 29/27
Marrrsipaani...............kp 28/27-28
Masu90............................kp 28/27-30
Lina87...............................kp 27/28
Riama...............................kp 26/27-29
mimmi92........................kp 26/26
Krippis..............................kp 25/22-24
BonBon88.....................kp 24/30-32
Piipaa93..........................kp 24/26-28
Amadecasa.................kp 22/34-55
Lilmi89..............................kp 20/29
Keltasirkku-.................kp 18/28-32
Nieve30..........................kp 16/29
Loree................................kp 16/23-28
Wanti................................kp 16/30-48
Alinna86.........................kp 13/28
Kasikuus........................kp 10/27-28
Jjenn................................kp 10/30-31
Futurmama.................kp 10/29-34
Hipposka......................kp 8/30
Vesinokkaeläin.........kp 6/28
Brunet82.......................kp 6/26-28
Shibali...............................kp 6/23-28
Ilona Eloisa...................kp 4/28
Mmohini.........................kp 1/32-42

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Marrrsipaani......................dpo 14
Vaniljapulla.........................dpo 14
Helmiii......................................dpo 14
Zennuli....................................dpo 13
Lina87......................................dpo 12
Riama......................................dpo 6
Alinna86.................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Kp1, tuli 27 pv:n kierto. Taisi olla aikamoiset PMS-oireet, ja eilen illalla oli aika masis. Tänään, kun alkoi kunnolla vuoto, olokin piristyi.
Aloitettiin yritys 6/19 ja ei oo enää kauan, kun tulee vuosi täyteen, eikä siihen aikaan yhtään kunnon haamua edes. Pettymys on suuri. Yksi km on taustalla (11/18) viikot oli 3+5 ja erittäin selvä positiivinen oli pari päivää aikaisemmin testattu. Siitä oli tosi iloinen, ja odottavainen. Kuukautiskierto oli sen km:n jälkeen 8 kk sekaisin.

Taidan siirtyä nyt haaveilijoiden ensivuoden ryhmään kun seuraava mahdollinen la olisi tammikuussa.

Onnittelut kaikille ➕:lle.
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Täällä väki vähenee :cry: Päivittelin ja karsin kiertolistaa. Jos joku kokee vääryttä poistosta niin viestittele ja lisätään takaisin.

Onnittelut @Vaniljapulla ja kyllä me täällä varmasti mielellään tiirattaisiin niitä haaleampiakin testejä :LOL:

Mulla on ollut nyt kolmen päivän ajan päänsärkyä, ettei vaan lähestyvistä menkoista kielisi.. loppukierron mahan jomottelua ei ole (vielä) näkynyt. Viime kierrossa alkoi kp28 eli jos menisi samaa rataa, niin alkaisi perjantaina. Ja se on vasta dpo8. :rolleyes: Eli voitte olla varmoja, että meikä on tikuttamassa heti viikonloppuna jos sinne asti pääsee:sneaky:
 
Täällä tosiaan väki vähenee....

Ja meitsi roikkuu edelleen löysässä hirressä. Kp 42/29-43 eikä menkat oo alkanu. Oireita siihen viitaten on ollut jo viikon.. Huomenna taitaa olla the päivä. Tänään aamulla 25herkkyyden testi näytti negaa. Ostin kaappiin kaksi rfsu 10 herkkyyden testiä. Tekis mieli nyt ilta testi tehdä vielä :D

Tänää itkin jo sitä tukevaa pettymystä kun menkat alkaa pian. Ja toisessa hetkessä oon vaan niiiiin toiveikas jos ei alkaiskaan.

Mutta jos huomenna on kaikista pisimmän kierron mukainen vika kiertopäivä niin onko se sitten 1 vai 43. En muista miten oon aiemmin näitä laskenut. Menkat kyllä on alkanu aina torstaina klo 17 hujakoilla viime kierroissa.

Peukut pystyyn silti että huominen torstai ei olisi edellisten kiertojen kaltainen :D
 
No eipä näy menkkoja edeleen. Kohdunsuu aivan kii ja noussut vaan ylemmäs. Bongasin eilen jo ihme Lima klönttiä ja tänään tuli tutkaillessa aivan jäätävä kasa ihme limaa (sellasta Valko kellertävää joka venyy varmaa puolmetriä) mä en ymmärrä enään mitään☹ Oon aivan satavarma että toi 13 päivää sitten ollut ovis oli oikea näky limoissa, kivuissa, lämpökäyrissä ja testissä. Mulla alkaa käpy palaa niin pahasti tähän mun kropan toimintaan.... Huomenna on dpo14 ja teen aamulla raskaustestin ja jos ja kun se on blankko niin saavat kyllä ottaa mut johki tutkimuksiin et saan jotkut hormoonit... Perjantaina tulee 8viikkoa lääkkeellisestä ei tässä voi mennä näin kauaa...
 
Ja niin se aika pysähty ku seinään piinaillessa :LOL:
Tässä mun hieno värisuora :D
Pääsisipä vielä joskus näyttämään tämmöstä raskaus versiookin:X3:
Kp10-12 tein aamuin illoin.
Tänäänkin anto vielä vahvaa viivaa, niin jäin miettii et mitenköhän jaksaa siittiöt elää edelleen kun hommailut jäi vaan ma ja ti, ehkä mä yritän miestä kellistää huomenna vielä, tänään ei onnistu:sneaky:
Nyt loppu noi ovis tikut, ois ollu ihan mielenkiintosta kyl jatkaa testaamistq..eipä täs oo muutakaan tekemistä :ROFLMAO:
Odotellaan vaa :LOL:

[url=https://aijaa.com/Obb9Ep][/URL]
 
Testasin tänään vielä. Nega :( nyt siis kp43/29-43 eli tänään taitaa klo 17 muuttua kp1. Ilmoitan illalla et mitä huomiselle päivitetään, tänään elän päivää 43 :'D (Ei hele miten pitkä aika on aina odottaa tää jumalattoman pitkä kierto :D)

Nyt vasta alkoi ajatus muuten kirkastua ja fiilis ankeutua tän koronan suhteen, haaveilun siirtymisen v2021 ja muutenkin kaiken suhteen. Oon kai vaan odottanut tätä päivää et kävikö törppi vai ei, enkä oo osannut oikein kiinnittää huomiota muuhun menoon tässä maailmassa. Olin taas niin varma että tää kierto on meidän. Seuraava on sitten yk8. Yyh.

Mut toisaalta niin kauan on toivoa ennen ku pyyhkäsee verta :D
 
@Millimetrii Tiedätkö mikä dpo? Jos ovis olis ollut myöhemmin tai hcg nousee vaan hitaammin taitai..
Ei oo dpo:stä hajua, kun oon tikutellut viimeksi joulukuun kierrossa. Ovislimat on selkeät, mutta varsinaista ovulaatiota en tunne. Mutta veikkaan, että se on ollut kaks viikkoa sitten to-la akselilla. Eli joo ehkä on jotain toivon kipinää, mutta vaikee jaksaa uskoa että ois tärpänny ku viime kierrossa oli menkat päivän myöhässä ja olin aivan rikki ku ne alko ku oli toiveet niin korkeella. Tosin onhan ne nyt jo useamman päivän myöhässä. Mies tosin tuumas että ei se testi vaan vielä tiedä että oot raskaana :D mutta tuntuu siltä että menkat alkais tänään, ku mun lievä tissien arkuus on tiessään, niin se on mulla aika varma merkki sinä päivänä ku pitäis vuodon alkaa. Mut testaan huomenna aamusta jos ei tänään ala kuulua, vähän turhan jännää tällänen! :D toivotaan ihmettä!! <3 Toivotaan ettei sullakaan menkat alkais! ;)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Riama ja Lilmi89
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

2.4.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Helmiii..............................kp 43/29-43
Vaniljapulla.................kp 33/30
Mandariinilohko.......kp 31/xx
Millimetrii........................kp 30/27
Marrrsipaani...............kp 29/27-28
Masu90............................kp 29/27-30
Lina87...............................kp 28/28
Riama...............................kp 27/27-29
mimmi92........................kp 27/26
Krippis..............................kp 26/22-24
BonBon88.....................kp 25/30-32
Piipaa93..........................kp 25/26-28
Amadecasa.................kp 23/34-55
Lilmi89..............................kp 21/29
Keltasirkku-.................kp 19/28-32
Nieve30..........................kp 17/29
Loree................................kp 17/23-28
Wanti................................kp 17/30-48
Alinna86.........................kp 14/28
Kasikuus........................kp 11/27-28
Jjenn................................kp 11/30-31
Futurmama.................kp 11/29-34
Hipposka......................kp 9/30
Brunet82.......................kp 7/26-28
Shibali...............................kp 7/23-28
Ilona Eloisa...................kp 5/28
Mmohini.........................kp 2/32-42

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Marrrsipaani......................dpo 15
Vaniljapulla.........................dpo 15
Helmiii......................................dpo 15
Lina87......................................dpo 13
Riama......................................dpo 7
Alinna86.................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
@Helmiii Äh varmaan hermoja kiristelevää noin pitkä kierto! Toivottavasti sieltä alkaisi plussaa vielä kuulua. Kyllä mä kans elättelen toiveita niin kauan kun vuoto pysyy poissa, minkäs sille mahtaa. Ja samanlailla stressaan tätä maailman tilannetta.. ei nyt mikään paras mahdollinen aika vauvalle, jos plussan saisikin..

@Lilmi89 Täälläpä jumittelemme sitten :D Oliko sulla mikä dpo, laitetaanko piinailijoihin?

@Alinna86 Oikein hyviltä näyttää tikut (y) tsemppiä ikuisuudelta tuntuvaan piinailuun:D

@Millimetrii No mut hyvä, että on sentään ne limailut ollut, eiköhän ovistakin sitten oo pukannut! Ja ihana mies!! Onhan ne jo monta päivää myöhässä et jospa kuitenkin jotain meneillään... :)

Mulla ei ole vieläkään menkkatuntemuksia, ei juilimisia, mielen ailahteluita, ei niin mitään! Ainoastaan rinnat kihelmöi ja tuntuu jotenkin turpeilta. On tämäkin outoa, ihan liian seesteistä:LOL:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä