Haaveena vauva 2020

Taitaa olla menkat alkamassa täällä vaikka vasta maanantaina pitäisi alkaa. Noh seuraan nyt tilannetta huomiseen ja ilmoitan sitten uudestaan tilanteen. Rinnat/nännit ollut nyt kipeät ja mahassa erilaista tuntemusta, kun aijemmin.
 
Hei kiva et voi piinalla jonkukaa yhessä
Meillä olis laskettu aika 24.12
Siis jo nyt kävis säkä
Mulla ois la 26.12. Jos nyt tärppäis :D

Tänää ovisplussa ja mun tapauksessa tod. Näk. myös ovispäivä. Tosin ei ny oo ollu mitkään mahdottomat oviskivut. Hetken aikaa jomotti niin että selässä asti tuntui, mutta yleensä se kipuilu kestää vähintään tunnin. Toivottavasti ovis silti tapahtui tai tapahtuu vaikka hennommat kivut tällä kertaa.
 
Mulla ois la 26.12. Jos nyt tärppäis

Tänää ovisplussa ja mun tapauksessa tod. Näk. myös ovispäivä. Tosin ei ny oo ollu mitkään mahdottomat oviskivut. Hetken aikaa jomotti niin että selässä asti tuntui, mutta yleensä se kipuilu kestää vähintään tunnin. Toivottavasti ovis silti tapahtui tai tapahtuu vaikka hennommat kivut tällä kertaa.
Miulla olis la 14.12 jos nyt olis tärpänny, mut en usko enää siihen.
 
vierailija
Hei, meillä oli täysin sama tilanne tässä tärppikierrossa! -3 viikkoja vanhalla tavaralla, 0 ja +1. Epäilytti kyllä itseäkin, että meniköhän v*tuiks, mutta näköjään ei.
Naiset hyvät, mistä ihmeestä te tiedätte, minkä ikäistä se "tavara" on ollut? Oletatteko automaattisesti, että mies ei koskaan masturboi teidän tietämättä? Ei se, että teillä ei ole ollut seksiä tarkoita sitä, ettei miehellä olisi ollut siemensyöksyä koko tuona aikana... :)
 
Naiset hyvät, mistä ihmeestä te tiedätte, minkä ikäistä se "tavara" on ollut? Oletatteko automaattisesti, että mies ei koskaan masturboi teidän tietämättä? Ei se, että teillä ei ole ollut seksiä tarkoita sitä, ettei miehellä olisi ollut siemensyöksyä koko tuona aikana...
Kyllä ainakin meillä puhutaan näistä asioista hyvinkin avoimesti, miksipä ei? Eli kyllä, voin sanoa tietäväni. :)
 
Hei kiva et voi piinalla jonkukaa yhessä
Meillä olis laskettu aika 24.12
Siis jo nyt kävis säkä
Mulla myös olisi 24.12 la jos tärppää tästä kierrosta. Me ollaa talleteltu lähes joka päivä. Flo näytti ovispäiväksi kp 18, mutta en koskaan luota tuohon joten voi olla että on ollut myös aikaisemmin. Tuntemuksia ei kyllä ole ollut. En kyllä ole tikutellut pitkään aikaan ovista koska meillä lakanat heiluu tosi ahkeraan ja me ajatellaan että tulee jos on tullakseen eikä oteta stressiä vauvanteosta.
Tässä pari päivää sit tuli rusehtavaa vuotoa paperiin parin päivän ajan ja myös seksin aikana. Vähän tää mietityttää, mutta voi olla että loop-hoidosta johtuvaa jälkivuotelua jos haavakohta auennut liian rajusta meiningistä
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mulla myös olisi 24.12 la jos tärppää tästä kierrosta. Me ollaa talleteltu lähes joka päivä. Flo näytti ovispäiväksi kp 18, mutta en koskaan luota tuohon joten voi olla että on ollut myös aikaisemmin. Tuntemuksia ei kyllä ole ollut. En kyllä ole tikutellut pitkään aikaan ovista koska meillä lakanat heiluu tosi ahkeraan ja me ajatellaan että tulee jos on tullakseen eikä oteta stressiä vauvanteosta.
Tässä pari päivää sit tuli rusehtavaa vuotoa paperiin parin päivän ajan ja myös seksin aikana. Vähän tää mietityttää, mutta voi olla että loop-hoidosta johtuvaa jälkivuotelua jos haavakohta vuotaa liian rajusta meiningistä
Rasittavaa kun ei tullut hymiöt tuohon tekstiin!
 
Täällä ois dpo 1 tänään. Tiiän tasan tarkkaan että tärppiä ei tuu kun yritykset ei osunu nyt oikeille päiville. Toiveet menee siis seuraavalle vuodelle. Seuraavassa kierrossa on taas paremmin kartalla ja muistuu mieleen kaikki oviksen merkit. Ovistestejäkin tulossa tueksi :)

Pikkasen kyllä harmittaa mut eiköhän se tästä. Ehdin saada rauta-arvonkin vähän paremmaksi :)
 
Eneris3
Huomenta sunnuntai! Täällä kp46/29-43 ja aamulla testattu nega.

Mites muilla??
Täälläkin just testattu nega :( Onko tässä nyt mitään mahista et se muuttuis enää plussaks, vai pitäiskö testata toisilla testeillä? Mulla käytössä raskauskeijulta tilaamat puikkotestit.. Tänään kp32-29/30.

Mulla on ollu tissit jos sen verran kauan kipeet et niitten menkkojen pitäis pikkuhiljaa alkaa, mutta mahassa ei mitään tuntemuksia..
 
Täälläkin just testattu nega Onko tässä nyt mitään mahista et se muuttuis enää plussaks, vai pitäiskö testata toisilla testeillä? Mulla käytössä raskauskeijulta tilaamat puikkotestit.. Tänään kp32-29/30.

Mulla on ollu tissit jos sen verran kauan kipeet et niitten menkkojen pitäis pikkuhiljaa alkaa, mutta mahassa ei mitään tuntemuksia..
NIin siis onko sulla nyt kp32? Vähän hämäävästi tuossa sun tekstissä tuo, onko tarkotus olla 32/29-30? :unsure:
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

5.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Helmiii..............................kp 46/29-43
Mandariinilohko.......kp 34/xx
Masu90............................kp 32/27-30
Riama...............................kp 30/27-29
mimmi92........................kp 30/26
Krippis..............................kp 29/22-24
BonBon88.....................kp 28/30-32
Amadecasa.................kp 26/34-55
Lilmi89..............................kp 24/29
Keltasirkku-.................kp 22/28-32
Nieve30..........................kp 20/29
Loree................................kp 20/23-28
Wanti................................kp 20/30-48
Alinna86.........................kp 17/28
Kasikuus........................kp 14/27-28
Jjenn................................kp 14/30-31
Futurmama.................kp 14/29-34
Hipposka......................kp 12/30
Brunet82.......................kp 10/26-28
Shibali...............................kp 10/23-28
Ilona Eloisa...................kp 8/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Helmiii......................................dpo 18
Riama......................................dpo 10
Alinna86.................................dpo 5
Loree........................................dpo 5
Kasikuus.................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Riama
Naiset hyvät, mistä ihmeestä te tiedätte, minkä ikäistä se "tavara" on ollut? Oletatteko automaattisesti, että mies ei koskaan masturboi teidän tietämättä? Ei se, että teillä ei ole ollut seksiä tarkoita sitä, ettei miehellä olisi ollut siemensyöksyä koko tuona aikana...
Meillä ei ole kommunikaatio ongelmia ja asioista puhutaan avoimesti, joten voin kyllä varmaksi sanoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Loree ja Hypsy

Yhteistyössä