Haaveet pinoon :)

Mistä haaveilet? Vai haaveiletko mistään, onko sulla jo kaikki mitä olet aina toivonutkin? =)

Mulla on tosi vaatimattomat haaveet.
Haluaisin talon maalta, vanhan ja punaisen, hirsilattioilla ja räsymatoilla, pihasaunalla & iiiiisolla pihalla, missä on syreeniä, omenapuita... :whistle: :whistle: Eikä naapureita ihan vieressä.
Muutama lapsi voisi tulla lisää, ja muutama koira.
Lisäksi korkeasta koulutuksesta, hyvästä työpaikasta, asumisesta lähellä Helsinkiä (kuitenkin maalla), ja siitä että olisi silti aikaa samoilla luonnossa.

Hyvin realistista B)
 
- menis 7 viikkoa äkkiä, tää raskaus ahistaa
- lapset pärjäis elämässä ja saisivat elää hyvän , terveen elämän
- Jos joskus sais sen terassin tohon pihalle
- Jos vaikka ois viimeinenkin nurkka joskus rempattu tästä talosta
- Velaton elämä ois ihan kiva

siinäpä nyt päälimmäiset haaveet

;)
 
Kaikki kunnossa :) .
Silti en lakkaa haaveilemasta, että vielä JOSKUS pääsisin h elvetin kuuseen täältä käpykylästä jossa tutuntutuntutut tietävät jokaisen nitkauksen elämästäsi ennenkuin sie ite ja osaavat arvostella sinut päästä varpaisiin ja tietävät miten p askamainen ihminen olet ennenkuin ehdit suutasi avata.
Ihqui nämä sisäänpäinlämpenevät immeiset tääl... :saint:
 
Prinssi tulisi valkealla ratsullaan ja nappaisi meidät mukaansa hiekkiksen reunalta.
Ja en oo ronkeli,ratsuksi kelpaisi myös valkoinen uudenkarhea Mersu ;)

No aikuisten oikeesti haaveeni(tai toiveeni) on,että pystyn pojalle tarjoamaan hyvän ja onnellisen lapsuuden sekä antamaan hyviä elämänohjeita onnelliseen ja hyvään loppuelämään sitten isona =)
 
Mie haaveilen isosta perheestä, vaikka ensimmäistäkään emme ole pitkän yrittämisen jälkeen saaneet.. sitten tietysti omakotitalo ja oma auto.. töitä olisi kiva saada, jotta edellä mainitut asiat (talo ja auto) olisivat vähän lähempänä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:23 MendedHearts kirjoitti:
Aaaa... Sieltä tuli nyt tosi hienoja haaveita liittyen lasten onnellisuuteen jne. Unohdin tarkentaa että meinasin vähän erilaisia haaveita... :ashamed: Ei noissakaan mitään vikaa ole, en mä sillä :)
Aijaa,no unohdetaan tuo poitsu ja haaveilenkin sit et Hunksit tulis huomenna poitsun päikkäreiden aikaan "päiväkahville" :whistle: ;)
 
Just nyt "haaveilen" siitä että nykyinen työ päättyy ja alkaa LOMA =)
Ja syksyllä aloitan ns. puhtaalta pöydältä.
Suurin on se että tämä loppuu siis työ ja pääsen hengähtämään. Monta rankkaa ja raskasta vuotta takana. Tulevaisuus ja haaveet paremmasta siivittää huomiseen.
Ja se että ainakin osa haaveista todella toteutuu saa hymyn naamalleni. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:25 SitäSaaMitäTilaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:23 MendedHearts kirjoitti:
Aaaa... Sieltä tuli nyt tosi hienoja haaveita liittyen lasten onnellisuuteen jne. Unohdin tarkentaa että meinasin vähän erilaisia haaveita... :ashamed: Ei noissakaan mitään vikaa ole, en mä sillä :)
Aijaa,no unohdetaan tuo poitsu ja haaveilenkin sit et Hunksit tulis huomenna poitsun päikkäreiden aikaan "päiväkahville" :whistle: ;)
:LOL: :saint:
 
Voi vitsi, mä oikeen aloin pohtimaan et mistä haaveilen ja jumantsukka, mullahan on se kaikki mistä ikinä ja koskaan olen haaveillut. Että en mä varmaan sitten mistään enää haaveile. Oikeen itsekin yllätyin, ei oo siis yhtään haavetta.
 
haaveilen rauhallisesta vanhuudesta ja siitä että saisin olla terveenä mahdollisimman pitkään.ja että tuo ukkokulta olisi mun kanssa jakamassa niitä vanhuuden päiviä ,toivon että hän myös saisi olla terveenä. lapsille haaveilen hyvää elämää, hyvää elämää semmoisena kuin he itse hyvän elämän näkevät ja käsittävät. että meillä perheenä olisi asiat yhtä hyvin kuin tähänkin asti (jo 20 vuotta). että saisimme ukkokullan kanssa tehdä rentouttavan lomamatkan ihan kahdestaan - sen matkan ei tarvitse olla kallis eikä kauas, kunhan saamme olla yhdessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:30 vieras kirjoitti:
haaveilen rauhallisesta vanhuudesta ja siitä että saisin olla terveenä mahdollisimman pitkään.ja että tuo ukkokulta olisi mun kanssa jakamassa niitä vanhuuden päiviä ,toivon että hän myös saisi olla terveenä. lapsille haaveilen hyvää elämää, hyvää elämää semmoisena kuin he itse hyvän elämän näkevät ja käsittävät. että meillä perheenä olisi asiat yhtä hyvin kuin tähänkin asti (jo 20 vuotta). että saisimme ukkokullan kanssa tehdä rentouttavan lomamatkan ihan kahdestaan - sen matkan ei tarvitse olla kallis eikä kauas, kunhan saamme olla yhdessä.
Ihanasti kirjoitettu :) Mä luulen että vähän kaikki haaveilevat vastaavasta :) Toivovat lapsilleen onnellisuutta ja terveyttä, ja itselleen toki myös.
 
no tuonne mettän reunalle vanha hirsinen pihasauna ja siihen läheisyyteen kylpytynnyri! B) piha ja puutarha kauniiksi, varsinkin piha ja luonto on mulle tärkeitä ja haluaisin kauniin pihan jota sais laittaa. talo kun saatais joskus valmiiksi ja lisää lapsia,niin täälläpä mettän keskellä sitten passais asua ja elellä omaa elämää kaikelta piilossa!!
sitten ihan muunlaista toivetta, joskus ois kiva päästä opiskelemaan toiveitteni ammattia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:36 minttuilona kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:33 Marjatta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:28 minttuilona kirjoitti:
Siitä että postiluukusta kolahtaa pääsykokeitten jälkeen kirje, joka kertoo valinnastani yliopiston opiskelijaksi :)
Minne hait?
Kauppatieteelliseen..
Toivotan onnea!! Toivottavasti pääset sisään. :flower: Se on hieno tunne kun se kirje oikeasti tulee postissa. Mulle tuli yksi kesä ja sen kyllä muistaa ikuisesti.
 
hei kuule
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:19 vili43 kirjoitti:
Kaikki kunnossa :) .
Silti en lakkaa haaveilemasta, että vielä JOSKUS pääsisin h elvetin kuuseen täältä käpykylästä jossa tutuntutuntutut tietävät jokaisen nitkauksen elämästäsi ennenkuin sie ite ja osaavat arvostella sinut päästä varpaisiin ja tietävät miten p askamainen ihminen olet ennenkuin ehdit suutasi avata.
Ihqui nämä sisäänpäinlämpenevät immeiset tääl... :saint:
Ootko itä-suomesta kotosin? Mis ny asut, kiukaisissa, nakkilassa, missä? :attn:
 

Yhteistyössä