Haaveet pinoon :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:39 Marjatta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:36 minttuilona kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:33 Marjatta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:28 minttuilona kirjoitti:
Siitä että postiluukusta kolahtaa pääsykokeitten jälkeen kirje, joka kertoo valinnastani yliopiston opiskelijaksi :)
Minne hait?
Kauppatieteelliseen..
Toivotan onnea!! Toivottavasti pääset sisään. :flower: Se on hieno tunne kun se kirje oikeasti tulee postissa. Mulle tuli yksi kesä ja sen kyllä muistaa ikuisesti.
Kiitoksia!! Sen "Valitettavasti,.." -alkuisen kirjeen oon jo saanu, mutta katotaan miten menee tänä kesänä, ettei jäis vähästä kiinni, niinku viimex :ashamed:
 
haavekuva
Tällähetkellä päällimmäisenä on toive päästä opiskelemaan hakemaani oppilaitokseen. Haluan sitä todella kipeästi...!! Opiskelupaikka olisi aika monen vuoden haaveiden täyttymys ja antaisi elämälle suunnan.
Sen lisäksi tietenkin lapselleni onnellisen ja hyvän elämän. Taitoa selvitä vastoinkäymisistä, terveen itsetunnon ja kyvyn rakastaa. Ihana pikku-kaunottareni :heart:
 
op harmaana
Että tää h-tin selkä-päänsärky loppuisi ja pääsisin VIHDOIN kuntoilemaan! :kieh: Terveys ennen kaikkea siis, ylipäätään koko perheen hyvinvointi.

Sitten toivoisin ratkaisua meidän tilaongelmaan eli isompi asunto joko tästä läheltä tai sitten muualta (jotain vinkkejä voisi tulla mitä kantsis tehdä :whistle: ;) ).

Kolmanneksi toivoisin, että saisimme mieheni kanssa enemmän aikaa toisillemme. :heart:

Neljänneksi toivoisin meidän perheelle ihanaa kesälomaa. Ei tarvitsisi olla mitään erikoisjuttuja, vaan hyvää mieltä ja olo, terveinä pysyttäis.

Viidenneksi toivoisin ratkaisua mun ja miehen työongelmiin. Joko uutta duunia tai parannusta vanhassa.

Riittäähän noita haaveita, osa on toteutettavissa. Tuo terveyspuoli onkin sitten vaikeampi. :/
 
En haaveile lottovoitosta enkä talosta maalla vaan arjen ahdistaessa liikaa muutun pääni sisällä kaikkien tuntemaksi megatähdeksi fom Finland!!
Olen käsittämättömän kaunis,vartaloni saa niin miehet kuin naisetkin sekoamisen partaalle.Osaan tanssia,laulaa,näytellä,poseerata paremmin kuin kukaan ikinä..huumorintajuni kukoistaa,kun kirkastan suomikuvaa amerikkalaisissa keskusteluohjelmissa..yllättäviä käänteitä sisältävät suhteeni maailman upeimpiin miehiin lisäävät juorulehtien menekkiä räjähdysmäisesti ja kihlautumiseni Kiefer Sutherlandin kanssa innostaa nykyisen kotikaupunkini päättäjät lahjoittamaan meille mökkitontin järven rannalta...
Haaveileeko kukaan muu yhtä hupsuja??
 
jippu
Haaveilen että saisin yhden tunnin olla aivan omikseni joskus,olen kolmen lapsen yh.Mies menehtyi onnettomuudessa pari vuotta sitten eikä oikein ole ketään mutta en valita tämän enempää,saahan sitä haaveita olla.
 
DakotanEmo
*Haaveilen siitä, että elämä olisi lopultakin järjestyksessä :flower:
*Haaveilen siitä, että tyttärelle ei tule kauhia uhmis :flower:
*Haaveilen siitä, että saamme olla terveenä, että jaksaisin kuntoilla kerta nyt se on alkanut niin pirun hyvin :flower:
*Haaveilen siitä kallioon poratusta mielettömästä lukaalista missä on valoisaa ja vilpoisaa =)
*Että se kallio sijaitsee meren rannalla ja siellä rannassa olisi puinen ja iso purjevene miehistöineen :flower:
*Haaveilen siitä, että saisin oman moottoripyörän jolla voisin ajella mutkaisia rantateitä katsellen mielettömiä maisemia :flower:
*Haaveilen, että saan tavata paljon uusia mielenkiintoisia ihmisiä ja matkustaa sydämeni kyllyydestä :flower:
*Haaveilen nautinnollisesta ja hekumallisesta elämästä.
*Haaveilen, että kaikki näistä haaveista toteutuisi :xmas: :flower:
 
Jos nyt en tähän kaikkia itsestäänselviä toiveita omasta ja perheen tulevaisuudesta ja hyvinvoinnista kirjaa, niin mulla on yksi ainoa haave: Taloudellinen vapaus. =)

Raha ei tee onnelliseksi, mutta tekee elämästä siedettävää.<br><br>
 
Häirikkö
Ööh..no ainaskii omasta tönöstä. Ja sit adoptiolapsesta. Ja moottoripyörästä. Yks päivä kysyin mieheltä, että lupaatko lähteä mun kaa joskus Afrikkaan tekemään vapaaehtoistyötä. Suostui, joten sinnekin joskus haluun. Sit haaveilen hyvästä työpaikasta ja uudesta autosta. Ja koko ajan tulee uusia haaveita lisää.. :D
 
....

Punainen tupa ja perunamaa maalta.Ois oma piha, ja sais laittaa kukkia yms.

Ajokortti(mun mies alkaa opettamaan mua nyt opetusluvalla)

Että parantuisin jo pian tästä yli vuoden kestävästä masennuksesta.

Tytön korvatulehduskierre kohta jo loppuisi, ja hän nukkuisi paremmin ihan hänen itsensä vuoksi.(voi ressua..)


:flower:
 
Haaveilen, että saisin jälleen tuon laskupinon kunnialla maksettua. Hmm, haaveilen myös pienestä punatukkaisesta ja pisamanaamaisesta tytöstä :) Suurella todennäköisyydellä se haave toteutuukin lähiviikkoina tai päivinä =) Ainakin kauheasti toivon niiin :heart:
 
Ihmisellä pitäisi olla haaveita ja unelmia joihin pyrkiä. Itse olen mielestäni kaiken saavuttanut mistä olen haaveillut. Nyt olisi vaan nautittava elämästä mut olo on vain kohtuullisen tyhjä ja päämäärätön.
Haaveilen siitä että keksisin jotain haaveilun arvoista..
 
NuoriAikuinen
Lisää lapsia, mulle sekä miehelle parempi työpaikka, omakotitalo.. terveyttä ja pitkää ikää.. ei mitään kauhean kummallista siis.. aika perushaaveet meillä..
 

Yhteistyössä