Häämatka

Sidney
Me ei olla viellä keretty mihinkään, mutta olis kiva päästä ihan vaikka johonkin Leville/Rukalle viettämään aikaa tai no johonkin ihanaan etelän maahan :ashamed:
 
pikkukukka
ei oltu missään. Se oli just se asia mistä säästettiin. Aateltiin et lähetään johonkin pitemmälle kun on oikeesti rahaa. Kun me mentiin naimisiin niin molemmat opiskeltiin.
 
Lähettiin suoraan häistä lentokentälle ja Samoksen saarelle Kreikkaan. Tämä matka oli miehen järjestämä yllätys, itse olin lähdössä Lapin ruskaa ihailemaan... Alkuperäisen suunnitelman mukaisesti suunnattiin sit talvella pariksi viikoksi Thaimaan auringon alle.
 
Me kierreltiin autolla Pohjois-Euroopassa (Saksa, Hollanti, Belgia, Ranska AHH!) ja sitten kanaalin ali Englantiin ja Skotlantiin, josta takaisin koti-Ruotsiin (nyt kyllä asutaan Suomessa). Aivan mieletön 3 viikon reissu - en koskaan tule unohtamaan! :heart:
 
Me lähdimme heti häistä seuraavana aamuna Jamaicalle, Montego Bay oli kohde. Oli ihanaa keskittyä vain omaan kultaan häästressin ja -humun jälkeen. Matka oli muuten tosi onnistunut, mutta hotellissamme oli paljon amerikkalaisia häämatkalaisia ja ne olivat tapoineen "hieman" eriskummallisia. Huumorilla siitäkin selvittiin :saint:
 
PEppI82
olen miettynyt monesti mihin haluaisin mennä jos menisin naimisiin..mut mun ongelma on etten uskalla mennä lentokoneeseen...joten joku hotelli olisi vaihtoehto vain :ashamed: \|O
 
Tuleva mama
Me käytiin viikko lapin ruskaa ihailemassa.. kävin pienenä lapissa ja ajattelin että sinne uudestaan. Nyt kun kävimme sielä häämatkalla, mulle tuli hinku sinne uudestaan.. se oli mahtava reissu. ;) Kyllä Suomi pitää ensin matkustella päästä päähän ennekuin lähtee mihinkään kauemmaksi, Suomi on maailman puhtain maa sekä ruuan että luonnon puolesta. Te jotka mietitte häämatkaanne kannattaa suunnata lappiin, jos ei ole haluja lähteä minnekkään ulkomaille.. :wave: Me mennään ulkomaille häämatkalle sitten kun ollan oltu 30 vuotta naimisissa. ;) :heart:
 
Jegher
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 15:14 pikkukukka kirjoitti:
ei oltu missään. Se oli just se asia mistä säästettiin. Aateltiin et lähetään johonkin pitemmälle kun on oikeesti rahaa. Kun me mentiin naimisiin niin molemmat opiskeltiin.
Sama täällä :wave:
 
HentunLiisa
Meilläkin tuo häämatka "unohtui" ja on sitten jäänyt kokonaan käymättä ;)
josko sitä sitten 10v hääpäivänä tulis johonkin lähdettyä.. muuten on kyllä tullu reissattua :whistle:
 
chinagirl
Meidan haamatka ulottui vuonna -89 Thaimaa(Bangkok, KOh Samui, Phuket, Sura Thani, PHi PHi ja Krabi), sielta jatkettiin Malesiaan ja kotiin palattiin Singaporen kautta.Matkalla viivyttiin 2 kk.
 
sjö
mentiin just naimisiin mut matkalle päästään "vasta" maaliskuussa!
kohteena thaimaa PHUKET...
:heart: ai että ootetaan sitä, tosin samalla vähän jännittää et kuinkahan paljon sitä lapsia ikävöi, kaks viikkoa on kuiteski aikast pitkä aika!!!!! :/
 
Me oltiin Santorinilla ja voin suositella B)
Tosi kaunis ja romanttinen paikka. Hintataso ei huimannut, joskaan ei ollut halpakaan. Ja kreikkalaisethan ovat aina niin ystävällisiä. Matkanjärjestäjä (Finnmatkat) muisti meitä häämätkalaisia monella pikku jutulla: koneessa shampanjaa, perillä huoneessa viiniä ... :heart: Ja oi että se Oian auringonlasku oli kaunis.
 

Yhteistyössä