hääohjelmaa

  • Viestiketjun aloittaja tuleva morsian
  • Ensimmäinen viesti
tuleva morsian
Kertokaa kokemuksia, mikä on jääny mieleen "kivana" hääohjelmana. Itse en tahtoisi sellaista ohjelmaa häihin, joka aiheuttaisi vaivaantunutta oloa kenellekään, tai että kenenkään tarvitsisi pakoilla jossain ohjelman ajan :). Eli siis ehkä ei teennäisiä leikkejä, mutta jotain tanssin ja ruuan lisäksi olisi mukava keksiä. Kiitos jos joku jaksaa vastailla.
 
vieras
Hauskoja on olleet sellaset, johon ei oo tarvinu pakosta osallistua. Kerran oli betsman ja kaaso+kaveriporukka tehneet pienen teatteriohjelman hääparista, se oli hauska.
 
melli
varminta valita ohjelmaa jossa vain hääpari joutuu tehtäviin ym. Ei vieraat halua osallistua. Pahimpia ne joissa jaetaan joku homma joka kuukaudelle, karseaa nakitusta.
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja melli:
varminta valita ohjelmaa jossa vain hääpari joutuu tehtäviin ym. Ei vieraat halua osallistua. Pahimpia ne joissa jaetaan joku homma joka kuukaudelle, karseaa nakitusta.
just takana yhdet häät jossa taas tuo nakitus homma ja ihan kiva kun ei ole etäisyyttäkään kun muutama sata kilsaa niin pitäis olla sitten hommia tekemässä hääparin luona eräänä vuoden aikana.
 
kaaso
itse olin juuri muutama vko sitten kaasona ystäväni häissä.Yksi mukava ohjelma minkä järjestimme oli kaulin leikki. Morsiamen kaulimeen laitettiin punainen nauha ja sulhasen sininen. Nais vieraat kirjoittivat morsiamen kaulimeen nimensä ja miehet sulhasen.Se kumpi sai ekana kaulimensa takaisin oli perheen johtaja. Tässä ei ainakaan kukaan nolostu eika tarvitse omalta paikaltaan liikkua ja silti pikku kilpahenki toi hauskuutta vieraille ja hääpari sai kaulimet muistoksi! :)

Googlettamalla hääleikit löysin leikki ehdotuksia paljon ja niistä valitsin sopivia. :)
 

Yhteistyössä