Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mulla alkaa mennä usko noihin davidin testeihin. Tänään hailakkakin hailakampi haamu. Pregentillä myös hyvin hailakka haamu, ei oikeen halunnu tulla kuvatuksi. Pregcheckillä taas mielestäni jopa hieman vahvempi viiva, tosin ainakin toisessa testissä oli vain puolikkaat viivat (ei menny koko tikun yli). Kai tuo silti on plussa?


Tässä vielä mukana Pregent keskellä ja david alimmaisena.


Lisätään vielä, että tänään viikot 3+5.
 
Kista: Kyllä toi plussa mun mielestä on. :)

Niin ja lisäyksenä vielä, että olen siirtynyt tuonne Heinäkuun hellemasuihin, mutta haluan aina silloin tällöin käydä kurkkimassa/ kommentoimassa myös tännekin. Tästä tuli itselle tosi tärkeä ryhmä. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kista
Taru81 plussalta näyttää Pregcheckit ja käsittääkseni ei toi vaalearuntu tarkoita mitään. Onnea! Btw. onpas toi Davidin erittäin herkkä huono testi.

Kista jos testisi on apteekin raskaustesti, niin viiva on aivan oikealla paikalla. Onnea!

Molempien viivoille vahvistumisia!
 
  • Tykkää
Reactions: Kista
Tarulla ja Kistalla selvästi plussia :heart:

Tää himotestaaja kokeili viimeks eilen ja viivanpaikkaa taas näytti ja huomenna kokeilis uusiksi aamulla heti, aamulla siis kp28, dpo on ehkä 12... Oireita on vaikka muille jakaa, mutta onko ne oikeita, sitä en tiedä!
 
Rixutin mulla david näytti vielä toissapäivänä kp24/25 (muistaakseni) viivanpaikkaa ja kp25/25 sainkin jo hennon haamun ja Pregcheck oli hento plussa.

Tarkastettu kp:t ja korjattu oikeeksi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rixutin
ai on tullut uusi osio hätähousuihin =D en ollukkaan huomannu.. tossa eilen iloisesti ilmoitin tehneeni positiivisen raskaustestin ja nyt tietenkin haluan esitellä testejä myös teille :D eli tässä ois eilisen päiväinen ylempänä, tänä aamuinen alempana;
Aijaa.com - 11333248


JEEEEEEE, ME TEIMME SEN!!! ;D (joo tiedän, on vähä aikaista iloita... mutta.. en mahda tälle mitään =))
 
Hellokitty, onnea paljon! Nythän on aihetta iloon, silloin kannattaa iloita :)

Taru, mä tein kans taas tänään viivanpaikkaa davidiin ja alicessakin tais olla, kun käänteli vaan väri puuttui kummastakin :( Eipä mulla ennenkään ole varhain viivat näkyneet jos sellaisia on luvassa ollut, että eihän sitä tiedä, pitää vaan olla niiiiiin hätäinen testien kanssa ;)
 
Rixutin, kiitän kovasti :heart: niin kyllähän sitä saa iloita mut stressaa vaan se kohdunulkoinen raskaus, ei niinkään keskenmeno. oon sairastanu 2 kohtutulehdusta, jotka molemmat vaatinu ihan sairaalaseurausta ja suonensisäistä antibioottia. ja olen kuullu et synnytyselin tulehdukset lisää puolella kohdunulkoisen raskauden riskiä... mutta sen näkee aikanaan. toivottavasti ottaisivat ajoissa ultraan =)
 
Liitynpä tänne joukkoon kun tänään dpo1 ja testit polttelee kaapissa, en millään jaksa odottaa että pääsen testaamaan! :p eli täällä luultavasti yksi kunnon hätähousu..
Toissapäivänä sain kunnon ovis+:n testiin ja nyt odottelen että päivät matelee eteenpäin..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hellokitty-
Onnea DronttiEdravd! :flower: toivottavasti pysyy mukana!

Mä en o saanu vielääkään kuvia ladattua koneelle :ashamed: eilisillan kipuilun jälkeen halusin aamulla vielä testata ja pc näytti plussaa jo kahden minuutin kohdalla ja viimiseen davidiin tuli jo selvä plussa. Vielä ku iteki käsittäis asian...
 
Huhhuh.. Melkein luovuin toivosta. Tänään kuitenkin mietin että miksi ei vuoto ole alkanut vaikka maha on kipeä. Päädyin siis ostamaan testin ja mikäs muu sieltä tuli kuin haalea plussa. :heart: Jännä kuitenkin että dpo12 testasin tyylipuhtaan negan?! Ja nyt kun on dpo 16 niin punaviivaa pukkaa.. ei kuitenkaan yhtä vahva kuin testiviiva mutta selvästi erottuu punavärillä leveä viiva. Laittelen kuvaa kun saan kameran toimimaan!
 

Yhteistyössä