Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mulla tässä ollut väsymystä, päikkäreitä oikein joutunut ottaan kun ei hereillä pysy (tämä siis hyvin normaalista poikkeavaa) + järjetöntä päänsärkyä ollut jo lähemmäs viikon. eipä kai muuta, vatta hiukan juilii mutta ilma siellä varmaan kiertelee :D

Plussatuulia sulle Molly ja muille toiveikkaille! :heart: testailen huomenna aamupisusta! iik..
 
Karoliinas: mä en näe väriä :(. Jos toi on rfsu niin se tekee noita. Itseasiassa 15-20min kohdalla tulee aina tuollainen tai vahvempikin ja jopa väriäkin joskus antaa. Tee jollain toisella testillä =). Aikaset tosiaan noi dpo : t, joten sullkein toivon kunnon viivaa vielä! !
 
mymosa
Frequency of your top signs on pregnancy charts at 4 DPO:
Tender Breasts:15.4%, CM Sticky:9.9%, Fatigue:9.8%, Backache:5.4%, Irritability:3.9%, Frequent Urination:3.8%

Mielenkiintoista.. :)

Vaikka mulla onkin dpo5 jo, toi laskee ton lämpöjen kanssa että ovis ois myöhemmin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ mulla helottaa kans koska lämmöt on tosi korkeet ympäri vuorokauden. Mittaan aina korvasta. Normisti korvasta 36.6. Nyt ollu joka kerta 37.5-37.8. Jäässä illasta varsinkin. Tuo vasemman puolen nippailu ja vihlonta jatkuu.. eilen teki oikealle puolelle. Ovistestin mukaan dpo4, tuntemusten ja lämpöjen puolesta taas vois olla dpo5. Mäkään en jaksas oottaa että pääsis tikkuja tiiraamaan :D
 
Nuin hienosti osasin malttaa mieleni! Yön yli, sen aikaa kun nukuin! Ja aamulla sit heti testin tekoon xD puhdas nega edelleen..voi aaaargghh, miks pitäääääää??? :headwall: no, kunnon aamulenkki koirien kanssa tuuletti kivasti aivoja ja ihan hyvät fiilikset on, jotenki sitä vaan on ainakin just nyt semmonen olo että ei se maailma kaadu vaikka ei ois vieläkään tärpännyt, sit vaan uutta matoa koukkuun ja positiivisin mielin tuulta päin :) ..tänään siis dpo 11 ja huono olo sen kun jatkuu. Odotukset ei oo järin korkealla kun jotenki semmoset fiilikset että jos on jo näin selkeitä oireita niin luulis jo herkässä davidin testissä haamuilevan..nää oireet on jotain muuta ja sattumaa..plussatuulia kaikille muille hätähousuille :flower: :heart:
 
mymosa
nelhm, millasia kiinnittymisoireita sulla ollu?

onkohan toi lisääntynyt lima vielä eilisaamusta miehen tuotosta, kun muuten ollut hyvin kuivaa ja nyt sitten tulee jotain.. nivusiin pakottaa.
 
Mulla ne kiinnittymisoireet ovat olleet vihlontaa sivuilta ja alamahassa ja samalla tullut limaa, kerran ollut veriviiruja, muutoin hyvin ovisliman tapaista. Sitä on tullu muutamalla vessareissulla pyyhkiessä ihan sellanen klöntti paperiin. Niin ja viimeks oli tosi huono olo ja juoksin vessassa monesti. Turvotti kans.
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Olikos sunflower11 joka oli tota Ferlity friendsiä käyttänyt? mitä meinaa Early Pregnancy Signs? Kun siinä on nyt 7pts.. Huoh.. taittuis tuo englanti niin tajuaiskin jotain enemmän :D

Lueskelen kaiholla elokuun ketjua kolmatta kaipaavien..
 
Voikohan olla mahdollista että mulla nyt vasta kiinnittyy? Eilen ja tänään pitkin päivää tuikkinu kovasti keskelle kohdun seutua. Ei oo ikinä ennen ollu tämmöstä..vähän semmosia niinku hermoon osuis tyyppisiä kipuja. Ovulaation bongasin siis tikulla kp 12 ja nyt menossa kp 24/28-29. Sen jälkeen ku pillerit lopetin niin kovin vähän ollu mitään vuotoja, ainoastaan välillä runsaammin semmosta tosi valkosta ja tahmeaa ja menkatkin aika niukat ja lyhyet.
 
Sunflower11
Olikos sunflower11 joka oli tota Ferlity friendsiä käyttänyt? mitä meinaa Early Pregnancy Signs? Kun siinä on nyt 7pts.. Huoh.. taittuis tuo englanti niin tajuaiskin jotain enemmän :D

Lueskelen kaiholla elokuun ketjua kolmatta kaipaavien..
En oo käyttänyt. Tarkoittaakohan se niitä että kuinka monta "pistettä" sulla on varhaisissa raskausoireissa (points = pts) vai mitä sä mietit? Et mitä kuuluu niihin varhaisiin oireisiin?

eiks tossa ff:ssä mitata lämpöjä.. ei mun sellasia kannata.. ikinä oo aamusin yli 35 :D
 
mymosa
Vissiin se jotain sellaista on.. jännä sivusto.. otin nyt käyttöön kun sai ilmaseks noi vip jutut.. :)
Joku viimeks kolmosta oottavissa sitä muistaakseni käytti, siitä jäänyt mieleen toi sivusto.

The Early Pregnancy Signs Analyzer shows you an estimate of the probability of your signs appearing on pregnancy charts in the chart gallery.
en osaa suomentaa..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä kalenteria selasin jabjos se mun ovisbois ollu sillo ku luulin eli kp 13, ois nyt dpo12. No tällä ajatuksella leikitellen huvikseen tein r-testin. Mielestäni sain jonku haamujen esiäidin kun mitä tein ohiksen jälkeen ni ei enää haamuillu tuo testi vaa oli plankko. No pakk oli eri merkkisellä koittaa.. taas tuli jotain.. tää on kuiva ku en ehtiny jäädä töllää sitä 5minsaa kauemmaks..
20140325 192902 - Aijaa.com Varmaa joku värikertymä tai roskishaamu tuo.. ei voi muukaan olla ku oli nii selvä ovisplussa viime torstaina!

Muoks! Toi testi jäi siis kaappiin ja olin reilun tunnin pois ja sit se oli tollanen. Tossa tais olla testiaika max.10min ja muutman minuutin sitä katoin ku piti rientää. Piti tehdä ku sain pidäteltyä ehkä jopa 2h.. hiton ärsyttävää. Varmaa toi on vaa ajansaannos kuitenkin.. en ymmärrä oikein muuten.
 
Viimeksi muokattu:
Mä kävin täällä jo kurkkimassa dpo 3:n kunniaksi. Viikon päästä jos ekoja testilöisiä pääsis dippaamaan :) Ihan vaan testaamisen ilosta... :whistle:

Tuosta kiinnittymisvuodosta, niin tammikuun tärpissä mulla tuli kunnon limat dpo7-8, mitä aiemmilla kierroilla ollut tullut. Oli siis ihan sellanen järettömän iso limainen klöntti jota ei voinut olla huomaamatta. Mulla ei oviksen aikaan ees tuu mitään tuollaisia limoja vaan ovislimat on mulla sellasta kirkasta juoksevaa...
 

Yhteistyössä