Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mymosa :mä sanoisin että kiinnittymistä vois olla sulla! Kuulostaa ainakin. Mulle kelpais kans veritipat ja viirut ja limaklöntit :D. Mulla tullu toi aina dpo 5-7. Eli jotais sais alkaa tapahtua! Tänä aamuna ollu kyllä aika kauheet menkkajomotukset alamahalla ja alaselällä...2 viimesintä yötö ollu tosi levottomia.. ksuheesti unia ja herään iha hikisenä. Mä oon aina ennen pmussausta nähny plustestiunia ja/tai vauvaunia. Kuopuksesta näin että saan mustatukkaisen tytön, sain! Km kierrossa näin testiunia monena yönä. Ne ois kans aika hyvä merkki. Ootellaan.
 
Hei vaan himotestaajat ja konkarit!
Auttakkee ensikertalaista: onko tämä nyt sitten positivinen? Menkat on nyt kuus päivää myöhässä, tein testin aamulla ja tältä näytti:


Tein yhden testin jo maanantaina mutta kun siihen ei ilmestynyt selvää viivaa niin heitin sen saman tien roskiin. Uteliaisuutta menin kaivamaan sen sieltä n. puolen tunnin päästä ja olin näkevinäni siinä oikeen haamujen haamun, todella hailakan viivan kun oikeassa asennossa ja valossa sihtasi. Luin sitten näitä teidän keskusteluja aiheesta, ja pitihän se testata nyt uudestaa kun menkkoja ei vieläkään kuulu. Niin että oisko se nyt sittenkin?...

En vain millään meinaa uskoa, kun ei ole mitään oireita ollut (ehkä vähän mahaa vihlaisee välillä) ja tosissaanko jo ekasta kerrasta meillä nappaisi?...
 
Täällä mukaan ilmoittautuu toiveikas odottelija!
Olen kirjoitellut tuolla toinen lapsi 2014, mutta siellä kovasti hiljentynyt.

Pillerit siis jäivät 2/2014 ja tyhjennys alkoi 12.2. Nyt siis kp43. Testin tein reilu viikko sitten, puhdas nega. Nyt viikonlopusta lähtien ollut alakerta taas kosteampi ja eilen tuli limaklöntti, mutta mitään muuta ei tapahdu. Menkkojen jälkeen limat oli runsaimmillaan kp14, mutta tuskimpa ovista ainakaan oli kun ei menkkoja tullut :(
Pari viikkoa sitten tuli nuppineulanpään kokoinen veritahra pikkuhousun suojaan, ja toisinaan tuntuu erilaisia ilmakuplia, kipua, pistelyä yms.
kait sitä vois taas testin tehdä, tuntuu vaan niin turhalta.

Esikoista yritimme 1,5v, kun ei ollut menkkoja ollenkaan. Yhdet menkat kroppani sai laihdutuksen myötä aikaan ja sitte olinkin jo raskaana. <3

Kyllä Suklaamurun testi on positiivinen, ONNEA!

Tsemppiä kaikille!!
 
mymosa
Suklaamurusella selvä plussa, onnea :)

NelHM, sitä verta on ihan vaan nuppineulanpään verran ollut aamulla, nyt ei enää. Eilen särki päätä (mulla on hormonipääkipua), menkkajuilintaa, alamahaan nippaa ja vetää sisäreisiin, vetistä vv ja pissatulehusoireita ollut ovulaation jälkeen..
 
Mymosa : Tuliko sulla veristä limaa? vai ihan "puhdasta"?
Mulla tuli sillon viikko sitten nuppineulanpään kokoinen läntti ihan puhdasta verta, ei limaa. En muista oliko tuolloin muuton minkälaista valkovuotoa, luulin että menkat alkaisivat mutta eipä sieltä muuta tullutkaan.
 
mymosa
Tuon valkovuodon seassa oli ihan pieni läntti verta, ihan kuin ois joku rupi irronnut ja siitä jäänyt paperiin piste. Itseasiassa luulin, että on niin kuivat paikat, että johtuu siitä, mutta kyllä tuo vv on niin vetistä, ettei voi olla kuivuudesta.
 
Mulla kun tuli sitä veriviiruista limaa km kierrossa kiinnittymisvuotona niin sitä edelsi kirkas lima ja sitä oli paljon.. ei niin venyvää ku ovislimat. Sit yhellä kerralla liman seassa oli ihan pieniä veriviiruja useita.
Tänään tullu pari kertaa iha kunnolla jotain settiä mut eipä muuta. Mulla kans sellasta menkkamaista juilintaa. Lämmöt niin hiton korkeella että jatkuvasti kylmä ja väsyttää törkeenä! Vauva ei ota tissiä ja vihdoin juonu pullosta, wuhuu! Mä voisin jo pikkuhiljaa luopua imetyksestä :D!

Tervetuloa uudet mukaan. Kiva kun on aktiivinen palsta. Mä muute mietin jo aiemmin että pitäskö jo alottaa uus ja sellanen sekotus himotestauksen ja näiden piinailujen suhteen? Tuo piinapino on tylsä, hiljanen ym.. täällä me kuiteskin puhutaan nää kaikki ja hyvä niin =). Ja onhan tää venähtänyt aika pitkäks jo..
 
Vois kyllä alottaa uuden ketjun...

En oo hommannu enempää ovistestejä, ei vaan enää huvita. Nyt vaan venaan hetkisen ja dippailen sitten noita herkkiä raskaustestejä... Ei oo mitään hajua muutenkaan tän kropan toiminnasta...

Nyt kp 27 ja rinnat tuntuu kipeiltä ja valkovuotoo on...
 
Nami: jospa sun ovis on salakavaalan ollu? Ei kait nuo testit voi pomminvarmoja olla? Ei mikään ole tässä maailmassa. Turhauttavaa on testata jatkuvaa negaa. Halit!

Onko halukkaita ketjun alottajia? Minäkin voin, mut nyt pitää kattoo "toisen kanssa".. sitten tai huomenna. Ei liene kiire =). Nimiehdotuksia meidän uudelle ketjulle?? Miten ois: "hätäpökät himotestaajat ja kaikenmaaliman oireet" ja tulisko perään vol3 kunnioittamaan alkuperästä ketjua? :D
 
Linkkailkaahan sitten uus ryhmä tänne :D mitkäs dpot teillä on neIHM ja mymosa? Veikkaan että aika samoissa mennään,ja päästään kaikki alkuviikosta testailemaan :) mullakin menkkajuilintaa,kokoajan tuntuu että ihan varmaan kohta alkaa, eikä kyllä voi alkaa vielä :)
 

Yhteistyössä