Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kävin perjantaina verikokeessa, ja arvo oli silloin 39,2, viikkoja 4+1 tuolloin. Vuoto oli niukahkoa, mutta välillä tuli kyllä ihan kunnollakin, mutta vain aina tietyn ajan päivästä. Tänään digi sanoi 1-2 viikkoa, vaikka kaiketi pitäis olla 2-3 jo (4+4). Huomenna uuteen veritestiin, peukut pystyssä...

Lumotar: Oliko eilinen testi samaa merkkiä noiden kanssa? Ja muista että samoissa testeissäkin on vahvuuseroja :)
Epan kuvaa en saa koneellamme näkyviin.. :/
 
Tein tänä aamuna alice testin ja negaa näytti, ainut, että liuskaan tuli kolme sinistä pistettä, olikohan viallinen testi vai mitä ne on. Nyt on kai dpo9. En tiedä, miten hyviä tai huonoja nuo halvat testit on.
 
Oli pakko rekisteröityä, kun oon jo tovin näitä viestejä täällä lukenu ja "joitain" testejäkin tullu tehtyä. Tähän asti testit on kuitenki ollu tyylipuhtaita negoja.

Tänään tein Davidin erittäin herkän, enkä nyt oikein tiedä mikä on tulos. Viivanpaikka? Haamu?
 
Nyt on kp24/25. Oviksesta ei tietoa, kun en ole sitä vielä tikuttanu, ens kierrosta sitten ovistikut käyttöön, jos ei nyt tärppää.
Hmm..mä luulen, et erittäin herkällä olis pitänyt tulla noille päiville vahvempi viiva tärpätessä. Mulla on itellä käytössä Davidin o-testit ja mä oon tykänny niitä käyttää. Toivottavasti kuitenkaan ei kauan enää tarvitsis. :)
 
Kiitos! Piti varmistaa, että joku muukin näkee ne! Tänään viikot siis viimisten menkkojen mukaan laskettuna 3+4. Laitoin jo miehelle viestin, että täällä ollaan heikosti positiivisia. Saa nähdä tajuaako se. Tänään käyn kauppareissulla hakemassa parit PC:n testit lisää, josko nuo viivat tuosta vahvistuis ja meille tulis perheeseen toinen leijona!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rixutin

Yhteistyössä